دانلود برنامه روتوش و ترمیم عکس برای اندروید – Facetune 1.0.16

Facetune | یکی از محبوب ترین اپ های گوگل پلی

Facetune 1.0.16 یکی از بهترین نرم افزار ها در رابطه با روتوش و ترمیم چهره است که برای سیستم عامل اندروید ساخته شده که می توانید دانلود کنید.یک عکس زمانی می تواند خاطره ساز باشد که شما احساس کنید که در آن زیبا هستید و یا اینکه حداقل مشکلات ظاهریتان پیدا نباشد. راه های بسیار زیادی وجود دارد که با استفاده از آن ها می توانید صورت خود را روتوش و ترمیم کنید اما همانطور که می دانید استفاده از این روش ها همیشه ساده نیست برای مثال استفاده از ترفند های فتوشاپ که معروف ترین برنامه در این زمینه است برای خیلی از کاربران مبتدی ناشناخته و پیچیده است به همین دلیل اپلیکیشن هایی برای اندروید ساخته شده است که با استفاده از آن ها می توانید به سادگی و بدون دانستن نکات و ترفند های پیچیده، چهره ی خود را در تمامی عکس ها حتی عکس هایی که با دوربین گوشی یا تبلت نگرفته اید روتوش و ترمیم کنید تا به این شکل چهره ی شما و دوستانتان زیبا تر و در نهایت جالب تر به نظر برسد، Facetune یکی از بهترین نرم افزار های روتوش برای دستگاه های اندرودی است.

نرم افزار اندروید رتوش عکس

پیشنهاد ویژه، برنامه ویرایش عکس

پیش نیاز : اندروید 4.1 و بالاتر

با ما همراه باشید، صفحه اختصاصی برنامه های ویرایش عکس

این برنامه بگونه ای طراحی شده که ابتدا شما باید یکی از تصاویر خود را انتخاب کنید سپس با مشخص کردن نقاط کلیدی Facetune بصورت خودکار شروع به کار می کند و تا جایی که ممکن است معایب چهره شما را از بین می برد برای مثال می تواند لک و چروک صروت را محو، قرمزی چشم را برطرف و حتی دندان هایتان را سفید کند. آنچه که این برنامه را جذاب کرده است و آن را به یکی از محبوب ترین های سایت Google Play تبدیل کرده است، طبیعی بودن تصاویر خروجی است و برخلاف سایر برنامه های مشابه که چهره شما را مصنوعی جلوه می دهد، در نوع و کیفیت تصاویر هیچ تاثیری نخواهد داشت. موضوع دیگری که درباره این برنامه وجود دارد این است که کیفیت عکس ها را کاهش نمی دهد که می تواند برای بسیاری از کاربران اندرویدی مفید واقع شود همچنین در برنامه بخش های آموزشی نیز قرار داده شده تا قبل از شروع کار با نرم افزار با شیوه کار آن آشنایی پیدا کنید.پیشنهاد میکنیم این نرم افزار روتوش و ترمیم عکس ها را برای اندروید دانلود کنید و لذت ببرید.با استفاده از این برنامه می توانید تصاویر خود را در لاین,وایبر ,فیس بوک و دیگر شبکه های اجتماعی زیبا تر کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

نرم افزار روتوش عکس های سلفی Beauty Camera – Selfie 3.3.5

|برنامه روتوش قدرتمند عکس های سلفی مخصوص اندروید|

|ویرایش و ادیت عکس با قابلیت های بسیار گسترده با نرم افزار Beauty Camera – Selfie 3.3.5|

نرم افزار روتوش عکس ها Beauty Camera – Selfie 3.3.5

ویرایش تصاویر سلفی این روزها دغدغه هر کسی است آن هم در دیوایس های آندرویدی امروز قصد معرفی یک برنامه قدرتمند در همین زمینه را داریم.برنامه Beauty Camera – Selfie به صورت رایگان در پلی استور منتشر شده است و توسط استودیوی BeautyCamera.Photo برای گوشی و تبلت های آندرویدی ساخته شده است.آمار گوگل پلی نشان میدهد که برنامه تا به حال بیش از پنجاه میلیون بار توسط کاربران آندرویدی مورد استفاده قرار گرفته است.اگر از کسانی هستید که از شبکه های اجتماعی مختلف استفاده میکنید حتماً با مفهوم عکس های سلفی آشنا هستید.تصاویر که با وب کم و یا دوربین جلو گوشی گرفته میشود سلفی میگویند.کاملاً قابل مشاهده است که در دیوایس های قدرتمند آندروید امکان شخصی سازی تصاویر به آن صورت وجود ندارد و برای انجام این کار با مشکلات مختلفی رو به رو میشوید.با برنامه Beauty Camera – Selfie شما میتوانید به صورت حرفه‌ای تصاویر خود را روتوش و ویرایشکنید و موجب شگفتی دوستان خود شوید بعد از اجرای برنامه در صورت وجود تبلیغات بی مورد میتوانید آنها را غیر فعال کنید.برنامه روتوش عکس های سلفی برای ویرایش از دو حالت مختلف پیروی میکند اولی از دوربین خود برنامه میتوانید استفاده کنید و عکس بگیرید و دوم به این صورت است که تصاویر گرفته شده را به برنامه معرفی و انتخاب کنید.تصاویر مورد نظر خود را ویرایش کنید حالا اگر میخواهید میتوانید آنها را با یکدیگر مقایسه کنید با استفاده از این ویژگی میتوانید تصاویر کنار هم بگذارید و تغیرات را مشاهده کنید.در نسخه جدید این امکان در دسترس کاربران قرار گرفته است که تا حد ممکن روشنایی تصاویر مورد نظر خود را بهبود بخشند.اگر میخواهید برای ذخیره تصاویر از گالری استفاده کنید به تنظیمات برنامه بروید و این کار را انجام دهید.این ویژگی برای گوشی هایی که از دو حافظه داخلی و خارجی بهره میبرند بسیار کاربردی است.حالا نوبت اصلی ترین کار که مورد نظر خیلی از استفاده کننده های شبکه های اجتماعی است به اشتراک گذاری تصاویر ویرایش شده است.به صورت مستقیم بعد از ویرایش هر تصویر میتوانید آن را در شبکه‌ های اجتماعی به اشتراک بگذارید.هم اکنون جدیدترین ورژن نرم افزار Beauty Camera – Selfie 3.3.5 را برای ویرایش و روتوش تصاویر سلفی دانلود کنید و لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود برنامه ویرایش عکس فوتو لب برای اندروید Pho.to Lab 2.0.216

با دانلود یک نرم افزار ویرایش عکس برای اندروید موفق هسیتد؟فوتو لب Pho.to Lab PRO – photo editor  ابزاری کامل برای این کار است.همیشه ما از عکس هایی که می اندازیم به اندازه کافی رضایت نداریم و دوست داریم که آن ها را با استفاده از نرم افزرا های ویرایشگر تا حدی دستکاری کنم و به آن شکلی که می خواهید در بیاوریم. همانطور که می دانید برای این کار نرم افزار های گوناگونی طراحی و ساخته شده است که شما می توانید آن ها را به سادگی بر روی تلفن همراه و یا تبلت مجهز به سیستم عامل اندروید خود نصب کرده و از آن ها استفاده نمایید یمی از این دسته نرم افزار های کاربردی که ما امروز برای شما آماده کرده ایم Pho.to Lab PRO – photo editor نام دارد که می تواند امکانات زیادی را در اختیار شما قرار بدهد.

Pho.to Lab PRO - photo editor v2.0.216

پیش نیاز: اندروید 2.1 و بالاتر

اگر قصد دارید که عکس های خود را با استفاده از فریم و قاب و یا فیلتر های مختلف جذاب تر کنید ما به شما استفاده از نرم افزار Pho.to Lab PRO – photo editor را پیشنهاد می کنیم. با استفاده از این نرم افزار ویرایش عکس شما قادر خواهید بود که به سادگی هر چه تمام عکس های مرود نظر خود را با انتخاب یکی از 520 فریم موجود در نرم افزار Pho.to Lab PRO – photo editor آن گونه که می خواهید تزیین کنید و به این ترتیب یک تصویر ماندگار برای خود و خانواده تان خلق کنید. با استفاده از این نرم افزار شما حتی می توانید تا حدی تصاویر مد نظر خود را ادیت کنید تا بیشتر با قاب های موجود همخوانی داشته باشند. حتی با این برنامه شما می توانید کارت پستال های زیبایی طراحی نمایید و آن را برای دوستان و عزیزان خود ارسال نمایید. با نصب نرم افزار Pho.to Lab PRO – photo editor بر روی تلفن همراه و یا تبلت خود از سر و کله زدن با نرم افزار های پیچیده و بی استفاده ویرایش عکس خلاص خواهید شد و به این ترتیب خواهید توانست به سادگی حرکت انگشتانتان بر روی صفحه نمایش تلفن همراه هوشمند خود عکس هایتان را آن گونه که می خواهید ویرایش نمایید و با اشتراک گذاشتن تصاویر دلخواه با دیگر دوستان خود از آن ها لذت بیشتری ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار ویرایشگر سوپر حرفه ای تصاویر! PicsArt

دانلود نرم افزار قدرتمند ویرایش عکس اندروید

نرم افزار اندروید

آیا دوست دارید با دانلود یک نرم افزار قدرتمند و سرپر حرفه ای ویرایشگر عکس برای اندروید، به یک ویراشگر بزرگ و حرفه ای تبدیل شوید؟ در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، در خدمت شما کاربران عزیز هستیم با معرفی اپلیکیشن قدرتمند و محبوب PicsArt Photo Studio Full v4.5.3 ، این نرم افزار تاکنون بیش از 100 میلیون بار از مارکت آندروید دانلود و بر روی دستگاه های کاربران نصب گردیده است. در واقع PicsArt یکی از بزرگ ترین گالری های تصاویر و همچنین شبکه های بزرگ به اشتراک گذاری عکس به حساب می آید. با ما در معرفی تکمیلی این نرم افزار همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید 1.6 و بالاتر

PicsArt – Photo Studio Full نام یک ویرایشگر سوپر حرفه ای تصاویر است که در درون خود مجموعه ای از ابزار حرفه ای را برای یک ادیتور قدرتمند تصویر جای داده است ؛ این نرم افزار در مجموع دارای ابزارهایی برای ویرایش ساده عکس ها ، ابزار نقاشی کشیدن و طراحی ، ابزارهای هنر شبکه ای ، ساخت کلاژ و… می باشد ، در واقع PicsArt یکی از اپلیکیشن های محبوب برای تمامی کاربران و عکاسان است ، چه آنان که سال هاست به فعالیت های عکس برداری مشغولند و چه آنان که به تازگی وارد این حرفه گردیده اند ، مهم نیست مهارت شما در چه سطحی باشد ! PicsArt متناسب با مهارت تمامی افراد و مورد استفاده برترین گرافیست ها و عکاسان هنری در سراسر جهان است. از جمله ابزارهای ویرایشی تصویر در این نرم افزار می تواند به حالت های مختلف انتخاب ، افکت ها ، ماسک ها ، کلیپ آرت ، ابزارهای متنی ، قاب ، ساخت کلاژ و… اشاره کرد. امیدواریم لذت ببرید.

پیشنهد می کنیم از صفحه ی نرم افزارهای ویرایش عکس اندروید دیدن کنید تا نرم افزاری که با ان راحت تر هستید را پیدا کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار جدید عکس و فیلم برداری Wondershare PowerCam

دانلود نرم افزار قدرتمند دوربین به عنوان جایگزین حرفه ای Camera اندروید

نرم افزار های به روز اندروید

آیا شما هم از دوست داران تهیه عکس و فیلم های حرفه ای با امکانات گسترده در اندروید خود هستید؟این نرم افزار جدید را دانلود کنید. آیا امکانات پیش فرض اپلیکیشن Camera تا حد کافی راضی کننده نیست؟ با ما در معرفی نرم افزار فوق العاده کاربردی و قدرتمند Wondershare PowerCam همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید 2.2 و بالاتر

به کمک Wondershare PowerCam 2.4.3.140701 گامی جدید را در زمینه عکس برداری و فیلم برداری خواهید برداشت ! در نسخه جدید Wondershare PowerCam شاهد اضافه شدن امکاناتی کاربردی و فوق العاده این بار برای ضبط ویدیوها هستیم ؛ Wondershare PowerCam نام نرم افزاری محبوب در زمینه ثبت تصاویر و ضبط ویدیوها است که ابزارهایی وسیع را در زمینه ویرایش و یا اعمال انواع افکت ها بر روی آثار هنری شما در اختیارتان می گذارد. این نرم افزار می توانید به اصلی ترین جایگزین اپلیکیشن Camera در دستگاه های آندرویدی شما انجام وظیفه نماید ؛ تقریباً تمامی ابزاری که برای تهیه تصاویر و ویدیوهای خارق العاده نیاز دارید در Wondershare PowerCam گنجانده شده است ، با امکانات وسیع در زمینه به اشتراک گذاری ، می توانید دوستان خود را به صورت لحظه به لحظه در لحظات خود شریک سازید. این نرم افزار اندروید به عنوان اولین برنامه ای است که در زمان زنده ، افکت مورد نظر شما را بر روی Camera اعمال می کند تا به کمک این افکت از پیش تعیین شده ، اقدام به ثبت تصویر و از همه مهم تر ضبط ویدیوها کنید ! این نرم افزار در مجموع 36 افکت دوست داشتنی و فوق العاده را در خود جای داده است که می توانید از آنان در خلق آثاری فوق العاده استفاده کنید. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر