دانلود نرم افزار قران کریم برای اندروید iQuran Pro v2.3.4

نرم افزار قران اندروید

نرم افزار قران کریم اندروید که اماده ی دانلود کرده ایم iQuran Pro v2.3.4 نام دارد که از کامل ترین و بهترین نرم افزار های قران اندروید و موبایل است.این برنامه با فراهم اوردن امکانات بسیار گسترده و قابلیت ترجمه به زبان های مختلف از جمله زبان فارسی توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کرده است.از دیگر قابلیت های iQuran قابلیت جست و جور سریع,پشتبانی از بوکمارک ها, رنگ بندی های مختلف و قابلیت زوم است.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار نهج البلاغه برای اندروید با قابلیت جستجو

با دانلود نرم افزار اندروید موافق هستید؟با ما با دانلود نهج البلاغه برای اندروید که قابلیت های بسیار دارد همراه باشید.کتاب نهج البلاغه Nahj al-Balagheh مجموعه ای از گزیده سخنان، نامه و احادیث حضرت علی (ع) است که به صورت یکجا جمع آوری شده است به همین دلیل مورد توجه شیعیان 12 امامی قرار گرفته است اما علاوه بر شیعیان، سایر مذاهب نیز به سخنان گهروار این امام بزرگوار علاقه زیادی پیدا کرده اند و همین موضوع باعث شد تا یک نرم افزار اختصاصی با موضوع نهج البلاغه توسط برنامه نویسان ایرانی تهیه و منتشر شود. در این نرم افزار تمام حکمت های نهج البلاغه به زبان های فارسی و عربی همراه با عنوان، جمع آوری شده اند. خطبه ها و نامه ها نیز به زبان های فارسی در این مجموعه قرار داده شده اند که می توانید توسط عناوینی که دارند به سادگی آنها را پیدا کنید. شما می توانید در Nahj al-Balagheh عناوین مورد نظرتان را جستوجو کنید تا به سادگی به عنوان مورد نظرتان برسید و آنرا پیدا کنید. این اپلیکیشن این قابلیت را دارا می باشد که حکمت، سخن یا حدیثی را در آن به لیست علاقه مندی ها اضافه کنید و هر زمان که خواستید به این لیست دسترسی در زمان کوتاهی داشته باشید و بتوانید آنها را مطالعه کنید.با ما با دانلود و معرفی این برنامه همراه باشید.

Nahj al-Balagheh 3

پیش نیاز: اندروید 2.1 و بالاتر

برخی از قابلیت های کتاب نهج البلاغه Nahj al-Balagheh:

  • قابلیت تغییر دادن فونت متون
  • حذف کردن بخش یا کلی از یک خطبه یا حکمت
  • کامل شدن لیست حکمت ها در نسخه جدید
  • قابلیت تمام صفحه کردن یا نیم صفحه کردن کتاب
  • سازگاری با انواع گوشی ها و تبلتها
  • تنظیم کردن برای عدم نمایش متن عربی
  • جستجو در میان متون
  • اسکرول سریع در بین متون
  • اشتراک گذاری متون عربی و فارسی
  • دارا بودن بخش راهنما برای کار با نرم افزار
  • جستوجو در عناوین هر متن یا در خود متن
  • جستوجو در سریع ترین زمان ممکن
  • قابلیت کپی کردن متن عربی یا متن فارسی و چسباندن آن در مکان دلخواه
  • دربرگرفتن تمام خطبه ها
  • دربرگرفتن تمام حکمت ها
  • دربرگرفتن تمام احادیث
  • دربرگرفتن تمام نامه ها
  • قابلیت تغییر دادن رنگ فونت متون
  • قابلیت تغییر دادن صفحه پس زمینه نرم افزار
  • تنظیم کردن روشنایی صفحه گوشی
  • تنظیم مدت زمان روشن ماندن صفحه گوشی
  • قابلیت دسته بندی کردن موضوعات برای دسترسی سریع و بهتر
  • قابلیت ارسال کردن حکمت ها و نامه ها در قالب پیامک
دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود ورژن جدید نرم افزار باد صبا Bade Saba 6.7

نرم افزار باد صبا

باد صبا یکی از معروف ترین نرم افزار اسلامی برای اندروید است که دارای قابلیت های فراوان از جمله تقویم شمسی,اوقات شرعی و .. است.در چند سال اخیر با افزایش چشمگیر برنامه ها و بازی های ایرانی، شاهد برنامه هایی فوق العاده کابردی و جالب بوده اید که بدون شک می توانند به عنوان بهترین ها در نوع خود انتخاب شوند، اپلیکیشن باد صبا (Bade Saba) هم یکی از آن هاست. باد صبا یک تقویم شمسی با قابلیت های فوق العاده ای از جمله پخش اذان است، بله، این برنامه این توانایی را دارد تا بصورت کاملا خودکار و کاملا آفلاین (بدون نیاز به اینترنت) در زمان مشخص اذان پخش کند. این تقویم کاربردی که آخرین ورن از آن اکنون در اختیار شماست علاوه بر اینکه یک سررسید سال 1395 برای اندروید خواهد بود، تمامی مناسبت های هر ماه را نیز مشخص می کند حتی روز های تعطیل سال را نیز برای کاربرانش معین می کند.

این برنامه جالب توسط موسسه موج همراه نور طراحی و بصورت رایگان در اختیار تمامی فارسی زبانان جهان قرار گرفته است، و افتخاراتی را نیز برای سازندگان به همراه داشت از جمله اینکه باد صبا توانست در کافه بازار به عنوان پرنصب ترین ها سال 95 و انتخاب به عنوان محبوب ترین برنامه فارسی از دید مردم و کاربرانی که آن را نصب کرده اند شود حتی توانست رتبه نخست را در جشنوار پردیس که در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد را به خود اختصاص دهد پس مطمئن باشید که با کامل ترین و بهترین تقویم اندروید روبرو هستید. این برنامه می تواند اوقات شرعی را متناسب با استان و شهرتان مشخص کند.

همانطور که گفته شد برنامه باد صبا (Bade Saba) قابلیت پخش اذان دارد که این امکان را به شما می دهد تا بتوانید موذن دلخواه خود را نیز انتخاب کنید تا در زمان مشخص اذان را با صدای او پخش کند. از دیگر ویژگی های این برنامه اندروید دارا بودن تقویم های شمسی، قمری و میلادی، قابلیت درج یادداشت، توانایی نصب بروی بیش تر نسخه های اندروید، امکان بررسی دقیق بودن یا نبودن ساعت دستگاه اندرویدی و حتی بخش آموزش احکام و آداب اسلامی اشاره کرد و این تنها بخشی از توانایی های باد صبا بود. توجه داشته باشید که برای دقیق بودن اوقات شرعی و … باید ساعت و تاریخ موبایل یا تبلت خود را بصورت دقیق تنظیم کنید. درضمن می توانید با مراجعه به سایت موسسه موج همراه نور از سازندگان آن همایت مالی کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار جالب و کاربردی رکعت شمار نماز اندروید

دانلود نرم افزار مذهبی بسیار مفید رکعت شمار نماز برای اندروید

شمارش رکعت نماز شما برای رهایی از شکیات نماز

نرم افزار رکعت شما اندروید

برنامه ساده، کم حجم و البته هوشمند رکعت شمار، یک شاهکار دیگر از برنامه نویس های اندرویدی است که به صورت رایگان در دسترس  عموم قرار داده شده است. آیا در هنگام نماز خواندن با این مشکل مواجه شده اید که به خود شک دارید و با خود میگوید که تا به حال چند رکعت نماز خوانده ام این دغدغه خیلی از مردم خوب کشورمان است. به علت مشکلات روز مره این اتفاقات طبیعی است. امروز میخواهیم شما را از این شک و تردید نجات دهیم بله کاملا درست است. الان با خود میگوید این امر غیر قابل انجام است و چگونه میتوان با یک گوشی اندرویدی این کار را انجام داد. در این مورد باید گفت که برنامه رکعت شمار به صورت حرفه‌ای از سنسور ها برای انجام این کار کمک میگیرد و میتواند رکعت های شما را بشمارد. طریقه برنامه رکعت شمار نماز اندروید بسیار ساده است و بدون انجام کار خواصی میتوانید از برنامه رکعت شمار استفاده را ببرید حالا طریق کار با برنامه را به شما آموزش میدهیم که برای شما مشکلی به وجود نیاید. هنگامی که سجاده و یا مهر جا مهر خود را در مکان مورد نظر قرار میدهید باید یک جای خوب برای قرار دادن گوشی انتخاب کنید که طبق گفته های سازنده برنامه پیشنهاد می شود که گوشی را پایین مهر قرار دهید تا بتوانند سنسور ها شما را تشخیص دهند و در برنامه تغییر حاصل شود. به صورت فارسی در برنامه گزینه هایی همچون رکعت و سجاده قرار دارد که میتوانید با انتخاب آن ها بهتر نتیجه بگیرید. این برنامه کاربردی تا به حال هزاران بار توسط کاربران اندرویدی دانلود و نصب شده است. حتی کسانی بوده اند که در خارج از کشور از این برنامه قدرتمند استفاده کرده‌اند. اگر در میان شما افراد مسن وجود دارد این برنامه میتواند خیلی به آن ها کمک میکند زیرا در حال افزایش سن هستند و این مشکلات به صورت طبیعی برای آن ها اتفاق می‌افتد. برای استفاده از برنامه سازنده اندروید مورد نظر را مشخص نکرده است ولی تشخیص داده میشود که برنامه به صورت خودکار اندروید دیوایس شما را تشخیص میدهد و شروع به نصب می کند.هم اکنون می توانید نرم افزار رکعت شمار را برای اندروید دانلود کنید و لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار سخنان حکیمانه امام علی (ع) برای اندروید

حضرت علی علیه السلام امام، اول شیعیان دارای سخنان گران بهایی می باشند که توسط یاران آن حضرت نوشته شده اند و از هزار و چهارصد سال پیش تا کنون این نکات راه نمایی بسیار خوب برای زندگی انسان ها بوده اند. این احادیث که از امیرالمؤمنان علی علیه السلام در دسترس ما قرار گرفته اند می توانند در زندگی بهتر کمک بسیار جامعی را به کنند به گونه ای که تمام بزرگان دینی با سرمشق قرار دادن این رهنود ها در زندگی خود توانسته اند به مراتب بالای معنویت دست پیدا کنند و تاثیر زیاید را در جامعه خود بگذارند به همین علت است که ما همیشه سعی در اجرای هر چه بیشتر این پند ها در زندگی خود را داریم.

نرم افزار سخنان حکیمانه امام علی
از دست ندهید : نرم افزار های فارسی اندروید

پیش نیاز: اندروید 2.1 و بالاتر

به شما پیشنهاد می کنیم از صفحه بهترین های اندروید نیز دیدن فرمایید

دست یابی به احادیث گوناگون نیاز به وجود گتاب های زیادی می باشد که دست یابی به آن ها در هر زمان به سادگی صورت نمی پذیرد. به همین علت ما برای شما نرم افزار بسیار پر کاربرد ده هزار حدیث را آماده کرده ایم که با استفاده از آن می توانید به سادگی و در کوتاه ترنی زمان ممکن به بیش از ده هزار حدیث از کتاب های غرر الحکم و دررالکلم در تلفن همراه اندرویدی خود دست پیدا کنید. در این برنامه جالب بیش از 500 باب قرار دارد که شما می توانید احادیث مربوط به آن ها را مشاهده نمایید. شما قادر هستید که بر اساس باب و یا موضعات در برنامه ده هزار حدیث جستجو نمایید و به این ترتیب در کوتاه ترین زمان ممکن به حدیث مورد نظر خود دست پیدا کنید. از ویژگی های این برنامه می توان به وجود ویجتی اشاره کرد که با استفاده از آن قادر هستید در هر ساعت یک حدیث جدید را بر روی صفحه نمایش تلفن همراه خود مشاهده نمایید و با حرکت انگشت خود روی صفحه نمایش نیز حدیث را تغییر بدهید. شما قابلیت کپی کردن احادیث به زبان انگلیسی و فارسی را نیز دارید. اگر حروف فارسی در دستگاه شمابه صورت جدا جدا نمایش داده می شوند در این برنامه شما می توانید حروف را به صورت صحیح چینش نمایید.

دانلود / توضیحات بیشتر

متن کامل قرآن کریم+ قرائت و قلم هوشمند برای اندروید

|دانلود نرم افزار قلم هوشمند برای اندروید|

|متن کامل قرآن کریم + قرائت قران با قاریانی همچون عبدالباسط|

در صورتی که شما هم علاقه دارید که روخوانی و روانخوانی قرآن کریم را آموزش ببینید حتما مطلع هستید که روش های زیادی برای این کار وجود دارد یکی از بهترین روش هایی موجود استفاده از قلم های هوشمند می باشد که شما می توانید با قرار دادن آن ها بر روی آیه های مختلف قرآن کریم تلاوت صحیح آن ها را از طریق دستگاه بشنوید. اما همانطور که اطلاع دارید قیمت این دستگاه ها کمی بالا می باشد به همین علت به شما پیشنهاد می کنیم که اگر قصد آموزش دیدن قرآن کریم را از این طریق دارید از نرم افزار قلم هوشمند قرآن کریم استفاده کنید که قابلیت نصب روی تلفن ها و تبلت های مجهز به سیستم عامل اندروید را دارد.

با ما با دانلود نرم افزار قلم هوشمند همراه باشید تا علاوه بر متن کامل قران کریم,قرائت قاریان مختلف را داشته باشید.

 نرم افزار قرآن اندروید

پیش نیاز نرم افزار قران اندروید: سازگار با تمامی نسخه های اندروید

با دانلود این نرم افزار بسیار کاربردی شما می توانید قرآن کریم را به ترتیب صفحات قرآن های متداول مشاهده نماید و خط مورد نظر خود را که برای خواند قرآن کریم بیشتر با آن آشنایی دارید را انتخاب نمایید سپس با اشاره انگشت خود روی هر آیه که مد نظرات است تلاوت آن را بشنوید این برنامه دارای تلاوت های گوناگونی با صدای قاری مطرح دنیا می باشد از جمله عبدالباسط، منصوری، حصری، مشاری الفاسی، شاطری، قحطانی، سدیس، دکتر احمد نعیم و …. با این نرم افزار قلم هوشمند قران شما می توانید ترجه فارسی و یا حتی انگلیسی آیات مورد نظرات را بشنوید و یا مشاهده نمایید. با این نرم افزار اندروید شما قادر هستید که قرآن را به صورت پیوسته با صوت گوش بدهید و ترجه آن را نیز بشنوید و یا به صورت جداگانه ترجه و قرات عربی را گوش بدهید. لازم به ذکر است که شما برای شنید صدا ها در این نرم افزار به اینترنت نیاز دارید البته بدون نیاز به اینترنت می توانید صوت قاری مختلف را به صورت چند لحظه امتحان کنید که صدای مورد نظر خود را از میان آن ها پیدا نمایید. البته اگر مایل باشید این امکان برای شما فراهم شده تا با مراجعه به قسمت دریافت دسته جمعی تمامی فایل های صوتی را برای تمامی سوره ها به طور یکجا دریافت نمایید و به این ترتیب از نرم افزار به صورت آفلاین نیز استفاده نمایید.این نرم افزار قران را از سایت نیو فور اندروید دانلود کنید تا متن کامل قران + قرائت + قلم هوشمند را یک جا داشته باشید.

پیشنهاد ویژه: صفحه ی اختصاصی نرم افزار های مذهبی اندروید

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزاری عالی ماه مبارک رمضان Ramadan Phone 2014

دانلود برنامه مذهبی و بسیار کاربردی ویژه ماه مبارک رمضان

نرم افزار اندروید

با دانلود این نرم افزار فوق العاده برای اندروید می توانید ماه رمضان را به  گوشی خود بیاورید و معنوی تر از سابق بشوید!ضمن تبریک مجدد به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ، امیدواریم طاعات و عبادات شما هم وطنان عزیز مورد قبول درگاه حق واقع شده باشد ؛ در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم با معرفی نرم افزار فوق العاده ی Ramadan Phone 2014 7.12.7.1_Center ، حال و هوای دستگاه های آندرویدی شما را متناسب با این ماه مبارک تغییر دهیم.

پیش نیاز : آندروید 2.2 و بالاتر

به کمک Ramadan Phone 2014 قادر هستید ظاهر و یا رابط کاربری سیستم عامل دستگاه های آندرویدی خود را متناسب با ماه مبارک رمضان تغییر دهید ؛ این نرم افزار مذهبی با دارا بودن تعداد بسیار زیادی از والپیپرهای HD ، آیکون های اسلامی ، زنگ خور ها و آلارم های متناسب با این ماه عزیز ، می تواند محیطی اسلامی و معنوی را به دستگاه های آندرویدی شما بیاورد. این نرم افزار با دارا بودن قابلیت های قرائت بسیار زیبای قرآن ، شما را در تمامی شب های این ماه مبارک همراهی می کند ، این نرم افزار مجموعه ای از زیباترین پوسته ها را متناسب با ماه مبارک رمضان در خود جای داده است که می توانید متناسب با سلیقه ی خود ، یکی از آنان را به عنوان ظاهر اصلی سیستم عامل انتخاب کنید. از سایر امکانات این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد :

امکان انتخاب مجموعه تصاویر متناسب با ماه مبارک رمضان جهت تغییر به صورت خودکار در طول روز ، امکان استفاده از تصاویر ماه مبارک رمضان برای لاک اسکرین ، تعبیه یادآورهایی کاربردی در زمان های سحر ، افطار و… ، قطب نما و قبله نما ، تلاوت فوق العاده زیبای سوره های قرآن

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار فارسی و مذهبی افق رمضان 1.0

دانلود نرم افزار مذهبی اوقات شرعی افق رمضان

نرم افزار های فارسی اندروید

با فرا رسیدن ماه رمضان نرم افزار افق رمضان یکی از بهترین نرم افزار های فارسی تعیین اوقات شرعی برای شهر های مختلف ایران است که اماده ی دانلود کرده ایم. برای این ساعت از وب سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم یک نرم افزار مذهبی با زبان فارسی را به خدمت شما کاربران گرامی معرفی نمائیم ، ضمن قبولی طاعات و عبادات شما عزیزان و سروران گرامی ، تیم نیو فور آندروید شما کاربران و روزه داران گرامی را به معرفی نرم افزار کاربردی افق رمضان دعوت می نماید.

پیش نیاز : آندروید 1.6 و بالاتر

نرم افزار افق رمضان نام یکی از نرم افزارهای کاربردی برای شما کاربران سیستم عامل آندروید است که تمامی نیازهای شما را در ماه مبارک رمضان در زمینه اوقات شرعی استان های مختلف کشور برطرف می سازد. به کمک برنامه افق رمضان ، می توانید از اوقات شرعی تمامی استان های کشور به صورت دقیق آگاهی پیدا کنید ؛ برای مثال این نرم افزار قادر است نوای زیبا و دلنشین ربنا را پیش از آغاز اذان مغرب برایتان از اسمارت فون و یا تبلت پخش کند ، افق رمضان با دارا بودن تقویم های هجری شمسی و قمری ؛ اذان صبح و مغرب را مطابق با محلی فعلی شما در زمان دقیق پخش می کند ؛ از این رو دیگر برای بیدار شدن در هنگام سحری مشکلی نخواهید داشت. ما را از دعاهای خیرتان بی نصیب نفرمائید. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار قبله نما ویژه ماه رمضان A Qibla Locator

دانلود برنامه قبله نمای اسلامی برای آندروید

نرم افزار های اسلامی برای اندروید

با فرا رسیدن ماه رمضان پیشنهاد می کنیم نرم افزار قبله را برای اندروید خودتان دانلود کنید و این نرم افزار اسلامی لذت ببرید.در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم نرم افزاری جدید و مذهبی را برای تمامی مسلمانان در سراسر جهان معرفی کنیم. همانطور که نام این نرم افزار پیداست ، با یک قبله نمای حرفه ای رو به رو هستیم ؛ با ما در معرفی این نرم افزار همراهباشید.

پیش نیاز : آندروید 2.2 و بالاتر

A Qibla Locator 1.5.1 قادر است محل دقیق قبله را به کمک سخت افزار GPS دستگاه های شما برایتان به نمایش بگذارد ، آیا برای شما هم پیش آمده که به همراه اعضای خانواده تان به سفری بروید و در آن جا با یافتن محل دقیق قبله به مشکل برخورده باشید؟ A Qibla Locator راه حل مشکل شماست ! این نرم افزار می تواند در تمامی لحظات ، شما راز محل دقیق قبله آگاه سازد و در سفرها شما را یاری دهد. در صورتی که سخت افزار GPS موفق به دریافت اطلاعات نشد ، جهت قطب نما به شمال تغییر پیدا می کند. این نرم افزار ساده قادر است محل دقیق قبله را به همراه اوقات شرعی روز جاری و روزهای آینده برایتان به نمایش بگذارد تا در طاعات و عبادات خود از این اطلاعات بهرمند گردید.

دانلود / توضیحات بیشتر