دانلود نرم افزاری عالی ماه مبارک رمضان Ramadan Phone 2014

دانلود برنامه مذهبی و بسیار کاربردی ویژه ماه مبارک رمضان

نرم افزار اندروید

با دانلود این نرم افزار فوق العاده برای اندروید می توانید ماه رمضان را به  گوشی خود بیاورید و معنوی تر از سابق بشوید!ضمن تبریک مجدد به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ، امیدواریم طاعات و عبادات شما هم وطنان عزیز مورد قبول درگاه حق واقع شده باشد ؛ در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم با معرفی نرم افزار فوق العاده ی Ramadan Phone 2014 7.12.7.1_Center ، حال و هوای دستگاه های آندرویدی شما را متناسب با این ماه مبارک تغییر دهیم.

پیش نیاز : آندروید 2.2 و بالاتر

به کمک Ramadan Phone 2014 قادر هستید ظاهر و یا رابط کاربری سیستم عامل دستگاه های آندرویدی خود را متناسب با ماه مبارک رمضان تغییر دهید ؛ این نرم افزار مذهبی با دارا بودن تعداد بسیار زیادی از والپیپرهای HD ، آیکون های اسلامی ، زنگ خور ها و آلارم های متناسب با این ماه عزیز ، می تواند محیطی اسلامی و معنوی را به دستگاه های آندرویدی شما بیاورد. این نرم افزار با دارا بودن قابلیت های قرائت بسیار زیبای قرآن ، شما را در تمامی شب های این ماه مبارک همراهی می کند ، این نرم افزار مجموعه ای از زیباترین پوسته ها را متناسب با ماه مبارک رمضان در خود جای داده است که می توانید متناسب با سلیقه ی خود ، یکی از آنان را به عنوان ظاهر اصلی سیستم عامل انتخاب کنید. از سایر امکانات این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد :

امکان انتخاب مجموعه تصاویر متناسب با ماه مبارک رمضان جهت تغییر به صورت خودکار در طول روز ، امکان استفاده از تصاویر ماه مبارک رمضان برای لاک اسکرین ، تعبیه یادآورهایی کاربردی در زمان های سحر ، افطار و… ، قطب نما و قبله نما ، تلاوت فوق العاده زیبای سوره های قرآن

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار فارسی و مذهبی افق رمضان 1.0

دانلود نرم افزار مذهبی اوقات شرعی افق رمضان

نرم افزار های فارسی اندروید

با فرا رسیدن ماه رمضان نرم افزار افق رمضان یکی از بهترین نرم افزار های فارسی تعیین اوقات شرعی برای شهر های مختلف ایران است که اماده ی دانلود کرده ایم. برای این ساعت از وب سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم یک نرم افزار مذهبی با زبان فارسی را به خدمت شما کاربران گرامی معرفی نمائیم ، ضمن قبولی طاعات و عبادات شما عزیزان و سروران گرامی ، تیم نیو فور آندروید شما کاربران و روزه داران گرامی را به معرفی نرم افزار کاربردی افق رمضان دعوت می نماید.

پیش نیاز : آندروید 1.6 و بالاتر

نرم افزار افق رمضان نام یکی از نرم افزارهای کاربردی برای شما کاربران سیستم عامل آندروید است که تمامی نیازهای شما را در ماه مبارک رمضان در زمینه اوقات شرعی استان های مختلف کشور برطرف می سازد. به کمک برنامه افق رمضان ، می توانید از اوقات شرعی تمامی استان های کشور به صورت دقیق آگاهی پیدا کنید ؛ برای مثال این نرم افزار قادر است نوای زیبا و دلنشین ربنا را پیش از آغاز اذان مغرب برایتان از اسمارت فون و یا تبلت پخش کند ، افق رمضان با دارا بودن تقویم های هجری شمسی و قمری ؛ اذان صبح و مغرب را مطابق با محلی فعلی شما در زمان دقیق پخش می کند ؛ از این رو دیگر برای بیدار شدن در هنگام سحری مشکلی نخواهید داشت. ما را از دعاهای خیرتان بی نصیب نفرمائید. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر