نرم افزار معرفی خاص ترین ژست های عکس تکی و دو نفره | Posing App 2.0 Unlocked

|دانلود نرم افزار Posing App 2.0 Unlocked جدیدترین ورژن اندروید|

|نرم افزار Posing App شامل جدیدترین و خاص ترین ژست های عکس تکی و دو نفره |

Photo Poses  ژست های عکس تکی و دو نفره | Posing App 2.0 Unlocked

همراه آخرین ژست های عکس عروسی

این روزها ژست ها هم خیلی تکراری شده‌ اند و برخی از مردم دیگر آن شور و شوق را برای گرفتن عکس را ندارند امروز میخواهیم شور و شوق را با استفاده از دستگاه اندرویدیتان به خانه شما بیاوریم.برنامه Photo Poses 2.0 دو سالی می شود که به دنیای نرم‌افزار های اندروید آمده است در روزهای اولیه خیلی از کاربران سر در گم میشدن برای این که با برنامه کار کنند. ولی سازنده با تلاش فراوان و پست کار بالا با مدت زمان اندکی محیط اپلیکیشن را به گونه‌ای ساده طراحی کرد که حتی کاربران مبتدی و تازه وارد میتوانند خالق عکس های شگفتی باشند. ژست های تکراری را کنار بگذارید و با برنامه Posing App 2.0 Unlocked ژست های جدید را تجربه کنید. اگر دغدغه شما نیز نبود ژست مناسب برای گرفتن عکس است دیگر به فکر هیچ چیزی نباشید زیرا با بیش از 200 ژست میتوانید عکس خود را شخصی سازی کنید! کاملا طبیعی است که تعجب کنید 200 ژست به صورت حرفه‌ای آمار کمی نیست ولی باید قبول کرد که اینقدر سیستم عامل اندروید پیشرفت کرده است که به راحتی می‌تواند تمامی کارهای ما را انجام دهد. این فقط ژست ها بودند که برایتان توضیح دادیم به غیر از این کار میتوانید انتظارات بیشتر از نرم‌افزار داشته باشید. با استفاده از این برنامه میتوانید به مناظر محبوب و زیبا دنیا دسترسی داشته باشید برای انجام این کار هم یک مثال ساده می زنیم تا ذهن شما درگیر نشود. فرض کنید در یک مکان عکس گرفته اید و آن جا برای شما خوشایند نیست این اتفاق برای خیلی ها رخ میدهد که دیگر تصویر را حذف می‌کنند کار تعویض منظره را به این اپلیکیشن قدرتمند بسپارید و هر منظره ای که به دلتان می شیند را انتخاب کنید و دز پشت سر خود و یا اعضای خانوادهتان قرار دهید. تصاویری از زوج های خانوم و آقا در برنامه قرار داده شده است که به شما این امکان را می‌دهد به صورت رایگان آنها را شخصی سازی کنید. این برنامه یک پیشنهاد خوب است برای کسانی که خیلی به گرفتن عکس حساس هستند. این برنامه جالب و کاربردی را همین حالا از سایت new4android دانلود کنید تا دیگر نیازی به جستجو در سایت های مختلف برای یافتن ژست های جدید نداشته باشید.

دانلود / توضیحات بیشتر

نرم افزار جالب جابه جایی آسان قسمت های عکس -دانلود Superimpose

Superimpose

اگر دوست دارید تا تصاویر و چهره ها را جابه جا کنید اما از مهارت لازم برای استفاده از برنامه های حرفه ای مانند فتوشاپ را ندارید و یا اینکه وقت لازم را برای اینطور کار ها ندارید ما به شما برنامه ای جالب و سرگرم کننده Superimpose را پیشنهاد می کنیم که با استفاده از آن ها می توانید بخش هایی از تصاویر را با یکدیگر جابه جا کنید برای مثال می توانید چهره های دو عکس را به یک دیگر جابه جا کنید و یا اینکه عکس خود را بصورت کاملا طبیعی در یک محیط و یا مکان دلخواه قرار دهید که البته تمام این کار ها را می توانید در عرض چند ثانیه و در چند مرحله کاملا ساده انجام دهید بدون اینکه لازم به دانستن چگونگی کار با نرم افزار های گرافیکی را داشته باشید. برای استفاده از این برنامه تنها لازم است تصویر و عکس زمینه را مشخص کنید سپس عکسی را که قصد دارید بخشی از آن را برروی تصویر دیگر قرار دهید انتخاب کنید و با استفاده از ابزار های موجود بخش هایی از عکس را که قصد انتقال آن را دارید جدا سازید و در نهایت بخش های باقیمانده را برروی تصویر اول منتقل کنید.

اگر می خواهید تصویر نهایی حرفه ای تر شود می توانید یک عکس با زمینه ساده و یکدست برای مثال با زمینه ای کاملا سفید یا کاملا سبز یال هر رنگ دیگری که در لباس های شما کمتر بکار رفته است بیاندازید و سپس عکس را با استفاده از Superimpose 3.7 برروی تصویر زمینه منتقل کنید، اگر به این شیوه عمل کنید نتیجه نهایی خیلی طبیعی تر خواهد شد. این برنامه ابزار هایی دارد که از آن ها می توانید برای ویرایش تصاویر استفاده کنید برای مثال می توانید لبه تصاویر را صاف کنید، رنگ ها را تا حدودی تغییر دهید، تصویر پیش زمینه را بچرخانید، بخشی از تصویر را برش دهید، عکستان را محو کنید و یا هر کار دیگری که می تواند نتیجه نهایی را زیبا تر کند در نهایت می توانید اثر هنری خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید تا دیگران هم لذت ببرند.نرم افزار جابه جایی آسان قسمت هایی از عکس را برای اندروید دانلود کنید و لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

با نرم افزار Eye Color Studio Premium 2.4 رنگ چشم هایتان را تغییر دهید

Eye Color Studio Premium 2.4

دوست دارید چشماتون چه رنگی باشند؟! شما هم تاکنون عکس هایی از دوستان و نزدیکانتان را دیده اید که آن ها را با استفاده از برنامه های مختلف روتوش و تغییر داده اند تا بهتر به نظر برسند، برنامه Eye Color Studio Premium هم یکی از آن دسته نرم افزار هاست و همانطور که از نامش پیداست با استفاده از آن می توان رنگ چشم هایتان را به دلخواه تغییر دهید. این برنامه بسیار کم حجم، لیستی از رنگ چشم ها را به شما نشان می دهد تا به سلیقه خود تغییر دهید تا چهره تان بهتر و زیباتر از آنچه که هست به نظر برسد. نکته ی مهمی که در رابطه با این اپلیکیشن وجود دارد این است که نتیجه نهایی را بسیار بسیار طبیعی می سازد بگونه ای که کمتر کسی شک کند تصویرتان دستخوش تغییرات شده است.این برنامه جالب را از سایت جدید برای اندروید دانلود کنید و رنگ چشمایتان را تغییر دهید!

برنامه قرار دادن قاب برای عکس ها به شما پیشنهاد می شود

صفحه اختصاصی: برنامه های روتوش عکس

این برنامه نه تنها رنگ چشم ها را تغییر می دهد بلکه می توانید نوع چشم های شما را هم تغییر دهید برای مثال می توانید چشم های گربه ای را امتحان کنید و یا اینکه رنگ سبز یا آبی را به هر حال می توانید هر نوع و رنگی را که دوست دارید انتخاب کنید، حتیمی توانید از خود خلاقیت به خرج دهید و چشم سمت چپ تان را یک رنگ و سمت راست رنگ دیگری انتخاب کنید. تصویر نهایی را می توانید در حافظه ذخیره کنید و یا اینکه آن را تنها در چند مرحله ساده، در شبکه های اجتماعی مختلف مثل فیس بوک و … به اشتراک بگذارید.اپلیکیشن Eye Color Studio Premium به عنوان یک برنامه رایگان، فوق العاده عمل می کند و تاکنون نیز توانسته به عنوان بهترین در نوع خود انتخاب شود پس چرا شما هم آن را امتحان نمی کنید و نظر خود را در رابطه با آن بیان کنید.این برنامه تنظیمات مختلفی دارد که همگی دست به دست هم می دهند تا این برنامه به توانایی فوق العاده ای دست پیدا کند از جمله اینکه قابلیت تغییر و بهبود کنتراست تصویر را هم در اختیار شما قرار می دهد تا هرچه بیشتر چهره نهایی طبیعی تر و زیباتر بنظر برسد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار قرار دادن قاب های زیبا برای تصاویر PicFrame 2.8

نرم افزار گذاشتن قاب های زیبا برای عکس ها – PicFrame 2.8

|ساخت آسان تصاویر کلاژ با قاب های قشنگ برای اندروید|

آیا شما هم از دوست داران دنیای عکس برداری و یا فوتو گرافی هستید؟ همانگونه که احتمالاً می دانید ، در هنر عکاسی چندین معیار مختلف دخیل هستند ؛ برای آن که با به اشتراک گذاری یک تصویر ، دوستان و یا اعضای خانواده خود را شگفت زده کنید حتما لازم نیست دوربین مورد استفاده شما فوق حرفه ای بوده و یا منظره ای که انتخاب می کنید بی نظیر ترین مناظر باشد ! یکی از عوامل و یا کلک هایی که امروزه در عکس برداری تأثیر بسیار زیادی دارد ، استفاده از افکت ها ، فیلترها ، قاب ها و سایر ابزارهای زیباساز تصاویر است ، ممکن است شما یک تصویر را در یک محیط با نور کم به ثبت رسانیده باشید ، گستردگی انواع اپلیکیشن ها به حدی هستند که می توانند این عکس ثبت شده را به شکل بی نظیری برایتان تغییر دهند ، ما را در معرفی اپلیکیشن PicFrame به عنوان یکی از این ابزارهای زیبا ساز به وسیله قاب های حرفه ای همراهی نمائید.

نرم افزار قاب برای اندروید

پیش نیاز نرم افزار اندروید PicFrame 2.8 : آندروید 2.1 و بالاتر

PicFrame به شما این امکان را می دهد که چندین تصویر مورد علاقه خود را به شکلی شگفت انگیز در کنار هم قرار دهید و این ترکیب خارق العاده را به سادگی در انواع شبکه های اجتماعی با دوستانتان به اشتراک بگذارید. این نرم افزار در مجموع دارای 36 عدد قاب زیبا با گوشه هایی گرد است ، این نرم افزار به شما این امکان را می دهد در نهایت به تصویر پایانی یک افکت زیبا و خارق العاده را بدهید و همچنین اشکال دلخواه خود را وارد این تصویر کنید ، شما همچنین می توانید بک گراند الگوها را تعیین و همچنین رنگ قاب انتخابی را نیز بر حسب علاقه خود تغییر دهید. شما می توانید در نهایت 5 عکس مختلف را در یک پروژه قرار دهید و شخصی سازی هایی بسیار نامحدود را در هریک از آنان اعمال کنید. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار ساخت حرفه ای تصاویر کلاژ Photo Collage Maker 1.6

با دانلود نرم افزار بسیار مفید برای ساخت عکس های کلاژ موافق هستید؟با ما همراه باشید تا با معرفی Photo Collage Maker 1.6 یک برنامه کامل داشته باشید. اگر شما هم از دوست داران شبکه های اجتماعی از جمله شبکه ذبه اشتراک گذاری عکس اینستاگرام باشید ، حداقل یک بار با واژه ی کلاژ برخورد داشته اید ، کلاژ به چه معناست؟ برای پاسخ دهی به این پرسش به ویکیپدیا مراجعه می کنیم تا معنا و مفهوم کلی آن را دریابیم :

“چسبانه‌کاری یا کلاژ (به فرانسوی: Collage) روشی در تولید آثار تجسمی است که در آن مصالح و مواد مختلف (چون کاغذهای رنگی، مقوا، پارچه، ریسمان، بریده روزنامه، عکس و جز اینها) را بر سطح بوم، تخته یا مقوا با ترکیب توامان و مناسب می‌چسبانند. و گاه با نقاشی و طراحی به تکمیل آن می‌پردازند. به اثری که از چسبانه‌کاری به دست‌می‌آید چسبانه می‌گویند. ”

امروزه در دنیای مجازی ، کلاژ ها به معنای تصاویری به هم پیوسته با آرایشی فانتزی هستند که به صورت هنری در کنار هم قرار گرفته و تشکیل یک عکس مستقل را می دهند. برای ایجاد کلاژ توسط نرم افزارهای ویرایشی عکس ، نیازمند صرف زمان بسیاری هستید ؛ همچنین ممکن است در انتها از نتیجه ی کار که معمولاً تصویری ساده خواهد بود راضی نباشید. برای خلق کلاژهای هنری خارق العاده به صورت حرفه ای ، لازم اسا از اپلیکیشن مربوط به این کار استفاده کنید. اگر در سیستم عامل ویندوز یا مک باشید ، برای ایجاد کلاژ می توانید از وب سایت آنلاین سازنده کلاژ استفاده کنید ؛ اما در این مطلب از سایت نیو فور اندروید ، قصد داریم شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی را با یک نرم افزار کلاژ میکر آشنا کنیم تا قادر باشید در دستگاه های خود به صورت مستقیم کلاژهایی بسیار زیبا را بسیازید. با ما همراه باشید.

تصاویر کلاژ

پیش نیاز : آندروید 2.3 و بالاتر

Photo Collage Maker روشی آسان و دوست داشتنی جهت آماده سازی کلاژهای بی نظیر و همچنین ویرایش تصاویر شماست ، به کمک این نرم افزار می توانید تنها با وراد کردن تعدادی از عکس های مورد نظر خود ، با استفاده از افکت ها و استیکرهای جذاب و همچنین بک گراندهای دوست داشتنی ، در عرض چند ثانیه کوتاه تصاویر کلاژ زیبایی را خلق کنید. Photo Collage Maker مناسب ترین نرم افزار ایجاد کلاژهای فانتزی با قاب هایی بی نظیر است که در انتها یک تصویر بی نظیر و بسیار حرفه ای را برایتان آماده می سازد. این نرم افزار با یک طراحی ساده و دوست داشتنی ، قدرتمندرین ابزارهای ویرایش تصویر و همچنین آماده سازی کلاژ را در اختیارتان قرار می دهد. این نرم افزار در مجموع دارای بیش از 120 عدد قاب زیبا ، امکانات گسترده در تغییر رنگ لبه تصاویر و قطعات کلاژها ، قابلیت های بسیار در اضافه کردن متن و استیکر ، فیلترهای بی نظیر و همچنین قابلیت های گسترده در به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی است.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار جدید عکس و فیلم برداری Wondershare PowerCam

دانلود نرم افزار قدرتمند دوربین به عنوان جایگزین حرفه ای Camera اندروید

نرم افزار های به روز اندروید

آیا شما هم از دوست داران تهیه عکس و فیلم های حرفه ای با امکانات گسترده در اندروید خود هستید؟این نرم افزار جدید را دانلود کنید. آیا امکانات پیش فرض اپلیکیشن Camera تا حد کافی راضی کننده نیست؟ با ما در معرفی نرم افزار فوق العاده کاربردی و قدرتمند Wondershare PowerCam همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید 2.2 و بالاتر

به کمک Wondershare PowerCam 2.4.3.140701 گامی جدید را در زمینه عکس برداری و فیلم برداری خواهید برداشت ! در نسخه جدید Wondershare PowerCam شاهد اضافه شدن امکاناتی کاربردی و فوق العاده این بار برای ضبط ویدیوها هستیم ؛ Wondershare PowerCam نام نرم افزاری محبوب در زمینه ثبت تصاویر و ضبط ویدیوها است که ابزارهایی وسیع را در زمینه ویرایش و یا اعمال انواع افکت ها بر روی آثار هنری شما در اختیارتان می گذارد. این نرم افزار می توانید به اصلی ترین جایگزین اپلیکیشن Camera در دستگاه های آندرویدی شما انجام وظیفه نماید ؛ تقریباً تمامی ابزاری که برای تهیه تصاویر و ویدیوهای خارق العاده نیاز دارید در Wondershare PowerCam گنجانده شده است ، با امکانات وسیع در زمینه به اشتراک گذاری ، می توانید دوستان خود را به صورت لحظه به لحظه در لحظات خود شریک سازید. این نرم افزار اندروید به عنوان اولین برنامه ای است که در زمان زنده ، افکت مورد نظر شما را بر روی Camera اعمال می کند تا به کمک این افکت از پیش تعیین شده ، اقدام به ثبت تصویر و از همه مهم تر ضبط ویدیوها کنید ! این نرم افزار در مجموع 36 افکت دوست داشتنی و فوق العاده را در خود جای داده است که می توانید از آنان در خلق آثاری فوق العاده استفاده کنید. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار تهیه تصاویر سلفی Dual Selfie 2.0.6

دانلود نرم افزار گرفتن سلفی های دوگانه

بهترین نرم افزار های اندروید

آیا با تصاویر سلفی آشنایی دارید و می خواهید با دانلود نرم افزار جدید و دوست داشتنی این عکس ها را در اندروید خود بسازید؟ اگر این کلمه را در وب سایت ویکیپدیا جستجو کنید ، به این جمله خواهید رسید : عکسی از خود است که توسط دوربین‌های دیجیتال گرفته می‌شود. این روزها در شبکه های اجتماعی ، کاربران عکس های پروفایل خود را به صورت سلفی توسط دوربین های دیجیتال و یا دستگاه های آیفون و یا آندروید تهیه می کنند ، اما این بار قصد داریم شما کاربران عزیز را با نرم افزاری جدید جهت تهیه تصاویر سلفی به صورت دو گانه آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید 2.3 و بالاتر

دو سلفی بهتر از یک سلفی است ! بهترین نرم افزار جهت تهیه تصاویر سلفی با فیلترهایی خیره کننده به صورت رایگان ! شما به سادگی می توانید تصاویر سلفی را در یک زمان به وسیله دوربین جلو و دوربین عقب آماده کنید و یکی از افکت های اینستاگرامی نرم افزار را بر روی آن اعمال کنید تا زیباتر جلوه کند. کل فرآیند این نرم افزار در 4 قدم خلاصه شده است ، در مرحله اول یک تصویر سلفی با دوربین جلو ثبت می کنید ، در مرحله دوم یک تصویر دیگر را با دوربین عقب به ثبت می رسانید ، در مرحله سوم افکت و یا فیلتر مورد نظر خود را اعمال می کنید و در آخر سلفی های دوبله را در شبکه های اجتماعی با دوستان خود Share می کنید. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار عکس برداری حرفه ای Cameringo

 دانلود نرم افزار عکس برداری مخصوص اندروید

نرم افزار های اندروید

 آیا از امکانات اپلیکیشن پیش فرض عکس برداری در دستگاه های آندرویدی ناراضی هستید و می خواهید نرم افزار جانبی برای اندروید خودتان دانلود کنید؟ آیا با تغییراتی اساسی در امکانات دوربین دیوایس آندرویدی خود موافق هستید؟ پیشنهاد می کنیم با ما در معرفی نرم افزار قدرتمند Cameringo – Effects Camera همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید 2.2 و بالاتر

به کمک Cameringo – Effects Camera شما می توانید زیباترین و خاطره انگیز ترین تصاویر را با دوربین هایتان به ثبت برسانید ، با وجود سادگی فراوان در محیط کاربری ، اماکاناتی قدرتمند و فوق العاده در اختیارتان قرار گرفته است ؛ این نرم افزار دارای مجموعه ای از زیباترین و کاربردی ترین فیلترهای موجود برای عکس برداری است که می توانید در صورت تمایل آنان را بر روی تصاویر خود اعمال کنید ، این نرم افزار در مجموع دارای بیش از 100 فیلتر مختلف و همچنین 20 قاب بسیار زیبا برای تصاویر شما می باشد ، یکی از مهم ترین و جالب ترین امکانات گنجانده شده در این نرم افزار ، قابلیت ثبت انیمیشن های GIF با قابلیت تغییر در سرعت است ، به لطف ویژگی محبوب Cameringo شما می توانید در حین اینکه در حال تماشای تصویر ثبت شده قبلی هستید ، اقدام به ثبت تصویر دیگری در کنار آن کنید ؛ بدین صورت که می توانید به صورت همزمان عمل مقایسه را قبل از به ثبت رساندن تصویر جدید انجام دهید. به طور کلی Cameringo – Effects Camera قصد دارد ویژگی هایی که جای خالی آنان در اپلیکیشن پیش فرض Camera احساس می شود را برایتان قابل استفاده کند. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار گرافیکی عکس های هنری Photo Art

دانلود نرم افزار عکس اندروید

بهترین نرم افزار های اندروید

 آیا می خواهید با دانلود نرم افزار گرافیکی مفید عکس های هنری زیبا بسازید و به یک هنرمند واقعی تبدیل شوید؟فقط کافی است این برنامه را دانلود کنید.

پيش نياز : آندرويد 2,1 و بالاتر
Photo Art – Color Effects 1.7.12 ايجاد عکس هاي هنري به سرعت و به راحتي! رنگ تصوير را با انگشتان خود ایجاد کنید! رنگ های سياه و سفيد عکس هاي قديمي خود را تعويض کنيد. با اين برنامه هر کسي مي تواند يک هنرمند شود!

در این برنامه گرافیکی افکت های بسیار متنوع و زیبایی برای اضافه کردن وجود دارد.از جمله این افکت ها می توان به افکت های معروف سیاه و سفید,قهوه ای , اشباه , تار,ساییده و … اشاره کرد.این برنامه را هم اکنون از سایت نیو فور اندروید به طور رایگان دانلود کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار عکاسی هنری cameran 2.0.1

 دانلود نرم افزار عکاسی در اندروید ورژن جدید

برنامه عکس ها

 آیا می خواهید با دوربین گوشی اندرویدی خودتون عکس های زیبا و هنری بگیرید و عکاسی حرفه ای را تجربه کنید؟

پيش نياز : آندرويد 2,3 و بالاتر
cameran 2.0.1 نرم افزار بسيار محبوب است که تا به حال توسط 3 میلیون نفر در سراسر جهان دانلود شده است. cameran يک برنامه برای دوربين گوشی های دارای سیستم عامل اندروید است که به عکس ها ساده و معمولی  شما جلوه خاص و زیبا می بخشد و به ان ها رنگ و بوی هنری می بخشد.از قابلیت های دیگر این برنامه قابلیت اشتراک گذاری عکس ها در شبکه های اجتماعی معروف است.

دانلود / توضیحات بیشتر
1 2