دانلود نرم افزار آفیس اندروید OfficeSuite 8 Premium 8.6.5061

 دانلود نرم افزار افیس برای اندروید

OfficeSuite

OfficeSuite 8 Premium v8.6.5061 از پر بازديد ترين نرم افزار هاي آندرويد ميباشد که از شمار دانلود بسیار بالایی برخوردار است زيرا بخش بسيار وسيعي از امور متني شما را انجام ميدهد و ويژگي هاي ديگري نيز دارد که در ادامه به آن اشاره ميشود . همانطور که از نام اين نرم افزار اندروید مشخص است نرم افزاري آفيس ميباشد که تقريبا تمام امکانات آفيس کامپيوتر را دارا ميباشد.ويرايش، يا ساخت فايل هاي Word  و همچنين نمايش آنها پشتيباني از فرمت PPT که همان PowerPoint ميباشد از ويژگي هاي اين نرم افزار ميباشد.

 

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار دانلود فیلم از اینترنت برای اندروید AVD Download Video

نسخه کرک شده نرم افزار دانلود فیلم از اینترنت برای اندروید AVD Download Video

در وبگردی های روزانه ای که در گوشی تان انجام می دهید، به طور حتم به سایت هایی نیز وارد می شوید که ویدئوهایی آنلاین در خود قرار داده اند تا کاربران بتوانند آن را دانلود کنند. این سایت ها با استفاده از نرم افزارهایی مختلف این کار را انجام می دهند و ویدئو را در داخل کدهای وب سایت خود قرار می دهند. شاید برایتان پیش امده است که قصد دانلود برخی از این ویدئوها را داشته اید اما به دلیل نبود ابزاری مناسب قادر به آن نبوده باشید. این بار قصد معرفی نرم افزاری را داریم که توسط آن می توانید به سادگی ویدئوهای آنلاینی که در سایت های مختلف قرار گرفته است را دانلود و ذخیره کنید و هر موقع می خواهید به سادگی به آن دسترسی داشته باشید.

دانلود نرم افزار اندروید AVD Download Video Downloader 3.3.14

پیش نیاز : اندروید 2.2 و بالاتر

AVD Download Video Downloader 3.3.14 نام نرم افزاری بسیار قدرتمند و عالی برای دانلود فیلم هایی است که در وب سایت های مختلف به صورت آنلاین قرار داده شده است تا کاربران بتوانند به سادگی آنها را در حافظه گوشی با فرمت دلخواه ذخیره کنند. کار با برنامه AVD Download Video Downloader بسیار ساده است. کافی است مرورگر گوشی تان را باز کنید و لینک یک فایل ویدئویی را انتخاب کنید. در این حالت بر رو لینک فایل ویدئویی کلیک کنید سپس از منوی باز شده نرم افزار AVD Download Video Downloader را انتخاب کنید تا عملیات دانلود فایل مورد نظر شروع شده و منتظر بمانید تا این کار تمام شود!

این نرم افزار قادر است دانلود فیلم های آنلاین را با سرعت بسیار بالایی انجام دهد. قابلیت دانلود چندین فایل به صورت هم زمان نیز در نرم افزار AVD Download Video Downloader گنجانده شده است تا کاربران بتوانند از وقت و زمان خود بهترین استفاده را داشته باشند. توجه داشته باشید که متاسفانه این نرم افزار قابلیت دانلود از وب سایت محبوب یوتیوب را دارا نمی باشد!

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار آفیس Quick Office v4.0.120

 دانلود نرم افزار آفیس برای اندروید

نرم افزار اندروید آفیس

پيش نياز : آندرويد 2,1 و بالاتر
Quickoffice v4.0.120 از نرم افزار های مشهور اندروید که تا به حال نسخه های مختلف ان برای سیستم عامل های مختلف ساخته شده است.با دانلود این برنامه می توانید مایکروسافت آفیس را با کیفیت هر چه تمام تر به اندروید خو بیاورید و فایل های ورد,اکسل و پاور پونت را با ان اجرا کنید.علاوه بر این پشتیبانی از فایل های pdf نیز در این نرم افزار کاربدی گنجانده شده است.تیم نیو فور اندروید دانلود این نرم افزار را برای گوشی یا تبلت اندرویدی شما پیشنهاد می کند.

 

در اينجا برخي از امور را کا قادر به انجام آن ها هستيد را آورده ايم :
—————
– ايجاد، ويرايش و به اشتراک گذاري فايل هاي آفيس مايکروسافت ® (’97 – ‘2010 )
– دسترسي و به اشتراک گذاري فايل از طريق گوگل درايو
– ويرايش و بررسي املا اسناد در
– به روز رساني فرمول در صفحات گسترده
– ويرايش  با ارائه گوشي هاي هوشمند خود
– اضافه کردن يادداشت و علامت گذاري فايل هاي PDF
– دسترسي به Dropbox ، Evernote، Egnyte و SugarSync

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار اتصال گوشی به کامپیوتر Moborobo v2.0.7.501

 دانلود نرم افزار اتصال اندروید به کامپیوتر
نرم افزار اندروید Moborobo v2.0.7.501

پیش نیاز : آندروید 2,1 وبالاتر
Moborobo v 2.0.7.501Beta نرم افزاري پر کاربرد براي آندرويد مي باشد. با داشتن اين نرم افزار مي توانيد بدون اتصال سيم بين گوشي خود و کامپيوتر کانکت ها و اطلاعاتي را بين گوشي و کامپيوترتان انتقال دهيد و همچنين اين عملیات را مي توانيد بين گوشي هاي آندرويد و آيفون انجام دهيد.علاوه بر اين با داشتن اين نرم افزار ميتوانيد فقط با زدن يک کليک برنامه هاي گوشيتان را دانلود کنيد و آنها را آپديت نماييد.از ديگر ويژگي هاي اين نرم افزار مديريت اس ام اس ها ميباشد که پيام هاي داخل تلفن همراه را ميتوانيد با کامپيوتر خود دريافت کنيد و بالعکس و تنظيمات مورد نظر را بر روي آن انجام دهيد.

 

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار کاربردی App2SD – Save phone storage v1.1.4

 دانلود نرم افزار کاربردی برای اندروید دانلود نرم افزار جدید App2SD - Save phone storage

پيش نياز : آندرويد 2,2 و بالاتر

App2SD – Save phone storage v1.1.4 يکي ديگر از نرم افزار هاي کاربردي گوشي هاي اندرويد مي باشد که به شما براي صرفه جويي در حافظه داخلي تلفن بسیار کمک خواهد کرد.این ابزار امکان انتقال به کارت SD را در گوشی اندرویدی شما را به وجود می اورد که می تواند فضای داخلی گوشی شما را تا حد زیادی کاهش دهد.

 ويژگي هاي نرم افزار App2SD – Save phone storage v1.1.4:

* ليست تمام برنامه هاي نصب شده
*انتقال برنامه به کارت SD در صورتي که مي تواند آن را نقل مکان کرد
* برگشت به حافظه داخلي از کارت SD
* مرتب سازي بر اساس نام، تاريخ نصب، حجم برنامه
* نمايش ذخيره سازي داخلي و حافظه داخلي در دسترس
* نمايش ذخيره سازي کارت SD و ذخيره سازي در دسترس
* حذف برنامه

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار ماشین حساب مهندسی Easy Calculator Pro v1.3

 دانلود نرم افزار ماشین حساب مهندسی برای اندروید
دانلود رایگان نرم افزار Easy Calculator Pro v1.3.0

پيش نياز : آندرويد 1,6 و بالاتر
Easy Calculator Pro v1.3.0 اين يک ماشين حساب ساده اما بسيار قدرتمند براي استفاده روزمره است. شما مي توانيد آن را فقط به عنوان يک ماشين حساب جيبي با دکمه درصد و ويژگي هاي حافظه و يا  به عنوان يک ابزار جهاني علمي به نوبه خود استفاده کنيد.
اين ماشين حساب دقيق تا 40 رقم اعشار را قابليت محاسبه دقيق دارد، بر خلاف يک ماشين حساب معمولي است که تنها به ارائه 15 محاسبه کفايت مي کنند.
این برنامه اندروید با پشتيباني از توابع تاريخ و زمان، مي تواند به کار با ثابت توابع رياضي شما نيز کمک کند.

 

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار ترجمه به زبان های مختلف Word Lens v1.2.2

 دانلود نرم افزار ترجمه برای تبلت و گوشی های اندروید
نرم افزار اندروید Word Lens v1.2.2

پيش نياز : آندرويد 4.0,3.0 و بالاتر

Word Lens v1.2.2 نرم افزاري عالي جهت ترجمه لغات انگليسي به زبان هاي ديگر است. تنها کافي است نرم افزار را اجرا کرده و دوربين تلفن همراه خود را روي يک کلمه خارجي  نگه داريد تا ترجمه آن عبارت بعد از چند لحظه در همان مکان نمايش داده شود. اگر کلمه اي را تايپ کنيد نرم افزار قادر به ترجمه آن نمي باشد.هم اکنون این نرم افزار را به طور رایگان دانلود کنید.
زبانهاي قابل ترجه جفت زبان هاي موجود:
+ انگليسي به اسپانيايي
+ انگليسي به فرانسه
+ انگليسي به ايتاليايي

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار کاربردی – محاسباتی Locus Pro v2.5.6

دانلود نرم افزار Locus Pro v2.5.6

پيش نياز : آندرويد 2,1 و بالاتر
با نرم افزار Locus Pro v2.5.6 تمام محاسبات روزمره خود را ميتوانيد با اطمينان انجام دهيد.این برنامه کاربردی می توانید بسیاری از نیاز های شما را برطرف سازد.این نرم افزار قابل نصب در تبلت ها و موبایل های دارای سیستم عامل اندروید است.
از ويژگي هاي نرم افزار:
– نقشه هاي آفلاين (پشتيباني از فرمت هاي از SQLite، TAR ، نقشه MBT، GEMF، RMAP، Orux، SmartMaps)
– کنترل (محاسبه آنلاين)
– نقشه برداري (MapsForge)
– WMS خدمات
– مسابقه
– محاسبه مساحت
– يکپارچه سازي نقشه هاي گوگل من (خواندن و ويرايش)
– سرويس آب و هوا
– نقطه هاي مورد علاقه
– پارکينگ
– POI هشدار
– يکپارچه سازي GPSies، راهنماي آدرس پيمايش، Trainingstagebuch، نماي خيابان و ساير
– API براي توسعه دهندگان
– کار با KML، GPX، OpenAir، DXF
– افزودنيهاي فايرفاکس (پايگاه داده GeoGet، GSAK واقعيت افزوده، چهار ضلعي، و غيره)

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار نقاشی و طراحی Easy Art Lessons v2.2.1

 دانلود نرم افزار نقاشی و طراحی در اندروید
نرم افزار نقاشی در اندروید

پيش نياز : آندرويد 2,2 و بالاتر
آيا از کساني هستيد که به نقاشي و طراحي علاقه بسياري داريد؟ با نرم افزار How to Draw – Easy Art Lessons v1.3.98 ميتوانيد به يک نقاش و طراح قوي تبديل شويد زيرا باوجود اين نرم افزار علاوه بر رسيدن به تصوير مورد نظر خود,به شما آموزش می دهد که نقاشي آن قدر ها هم که فکر ميکنيد دشوار نيست . آموزش مرحله به مرحله نقاشي اين امر را براي شما بسيار لذت بخش و آسان ميکند.هم اکنون می توانید این برنامه جالب را برای موبایل یا تبلت دارای سیستم عامل اندروید خود از سایت نیو فور اندروید دانلود کنید.

اين برنامه شامل 70 نقشه هاي ساخته شده در سبک هاي مختلف مي باشد:
1. حيوانات
2. پری شخصيت هاي داستانی
3. شخصيت هاي کارتوني
4. ماشين
و خيلي بيشتر!

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار مرورگر اینترنت Mozilla Firefox 51.0.4

 دانلود نرم افزار فایرفاکس اندروید Mozilla Firefox Web Browser v18.0
نرم افزار فایرفاکس برای اندروید

پيش نياز : آندرويد 4.0.3 و بالاتر
Mozilla Firefox Web Browser v51.0.4 نام مرورگر نام آشنا با سرعت و قدرت فوق العاده اي مي باشد که در سيستم هاي کامپيوتري نيز جايگاه ويژاي بين مرورگر هاي اينترنتي دارد زيرا ميتوان گفت امن ترين و هوشمند ترين مرورگر موزيلا ميباشد که اکثر کاربران به علت دقيق بودن آن و دسترسي سريع به هنگام نياز از اين مرورگر استفاده مي کند. طبق آخرين نظر سنجي بين کاربران گوشي هاي آندرويد نيز بهترين مرورگر موزيلا انتخاب شده است. شما مي توانید با نصب آن صفحات و سايت هاي مورد علاقه خود را در اولويت قرار دهيد تا در هنگام نياز در کمترين زمان ممکن و با سرعت عالي به ان صفحات دست پيدا کنيد.بار گذاري سريع و شفاف صفحات نيز از ديگر ويژگي هاي اين مرورگر ميباشد.هم اکنون می توانید نرم افزار فایرفاکس را برای تبلت یا موبایل دارای سیستم عامل اندروید خود از سایت نیو فور اندروید دانلود کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر
1 2