دانلود نرم افزار رادیو اینترنتی – TuneIn Radio Pro 8.0

 دانلود نرم افزار ایستگاه های اینترنتی رادیو

نرم افزار های جدید برای اندروید

 آیا می خواهید با دانلود نرم افزار کاربردی و مفید نیاز خود را رایدئو اینترنتی و جهانی در اندروید خود بر طرف کنید و از کیفیت بالای صدا لذت ببرید؟

آیا به گوش دادن ایستگاه های رادیویی علاقمند هستید؟ آیا دوست دارید اپلیکیشنی را در اختیار داشته باشید تا به کمک آن بتوانید اکثر ایستگاه های رادیویی سراسر جهان را گوش کنید؟ پیشنهاد ما این است که TuneIn Radio را از دست ندهید.

پیش نیاز : آندروید 2.3 و بالاتر

TuneIn Radio به شما این امکان را می دهد که قادر باشید انواع برنامه های ورزشی ، گفتوگو ، اخبار و… را از سراسر کشورهای جهان به صورت زنده گوش دهید ! از 70 هزار ایستگاه رادیویی در دستگاه های خود لذت ببرید ! بیش از 2 میلیون پادکست و برنامه ها و کنسرت های رایگان از طریق اپلیکیشن TuneIn Radio در گوشی ها و تبلت های آندرویدی ! آیا پیش از این هم از این سرویس در وب سایت TuneIn.com استفاده می کردید؟ باید بگوئیم این اپلیکیشن به صورت یکپارچه با وب سایت TuneIn.com عمل می کند و با ورود به حساب کاربری ، می توانید علاقه مندی های خود را نیز مدیریت کنید.

در انتها قصد داریم به ذکر مهم ترین ویژگی نسخه حرفه ای یا Pro بپردازیم. در نسخه حرفه ای اپلیکیشن TuneIn Radio شما قادر هستید به ضبط کامل برنامه های خود بپردازید ! دیگر نگران از دست رفتن برنامه مورد علاقه تان نباشید. اگر هم اکنون امکان گوش دادن آن را ندارید ، می توانید آن را ضبط کرده و در فرصتی دیگر آن را گوش کنید. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر