دانلود نرم افزار اثر انگشت Mood Scanner 4.6.3

دانلود  نرم افزار رایگان سرگرم کننده اثر انگشت 

نرم افزار جدید

پیش نیاز : آندروید 2,1 و بالاتر

آیا می خواهید با یک نرم افزار جالب و سرگرم کننده برای اندروید اثر انگشت خود را با دقت فراوان ببینید و حتی اثر انگشت دوستان خود را ببینید؟

Mood Scanner يک نرم افزار سرگرم کننده و جديد ميباشد که به وسيله ي آن ميتوانيد اثر انگشت خودتان را با تمام ضررات آن مشاده کنيد. توجه داشته باشيد اين برنامه هيچ کاربرد خاصي ندارد . صرفا جهت سرگرمي و مشاده اثر انگشت خودتان به طور دقيق ميباشد. و به اين گونه کار ميکند که پس از اجراي برنامه انگشت خود را مقابل تلفن همراه خود گرفته و پس از زدن دکمه ي تاييد اثر انگشتتان را مشاده کنيد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار جدید ادوبی ریدر Adobe Acrobat Reader 16.1 اندروید

دانلود نرم افزار ادوبی ریدر اندروید 

دانلود رایگان

آیا می خواهید با دانلود نرم افزار کاربردی و بسیار مفید فایل های pdf را به آسانی در اندروید خود اجرا کنید و فایل های متنی را بهتر باز کنید؟این روزها ، از دستگاه های آندرویدی به عنوان وسیله ای جهت مطالعه کتاب های الکترونیکی ، مجلات و مقالات آموزشی نیز استفاده می شود. بسیاری از این متون در قالب اسناد PDF هستند. در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم نسخه جدید قدرتمند ترین اپلیکیشن ادوبی ریدر را برای شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی معرفی کنیم.

پیش نیاز : اندروید 4.0.3 و بالاتر

Adobe Reader نام اپلیکیشن رایگان و قابل اعتماد شرکت ادوبی برای دستگاه های آندرویدی است که امکان مشاهده اسناد PDF را در تمامی دستگاه های آندرویدی فراهم می کند. اپلیکیشن Adobe Reader را بر روی دستگاه های خود نصب کنید تا بتوانید به سادگی به در دستگاه های خود با اسناد PDF کار کنید. دسترسی سریع ، مدیریت و به اشتراک گذرای آسان ، پشتیبانی از پوشه های PDF ، رمز گذاری و… از مهم ترین امکانات این نرم افزار به حساب می آیند. از این پس به سادگی قادر هستید اسناد PDF را از وب یا ایمیل خود و یا هر اپلیکیشن دیگری که دارای دکمه Share باشد مشاهده کنید. جستوجوی هوشمند متون ، امکان بزرگ نمایی و تسلط دقیق تر به محتوای متن ، مطالعه آسان متون به کمک حالت شب ، مطالعه متون طولانی با استفاده از حالت قفل روشنایی ، تبدیل حرفه ای فرمت PDF به ورد و اکسل با استفاده ویژگی آنلاین Adobe ExportPDF و… از مهم ترین امکانات این نرم افزار به حساب می آیند. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار فشار خون BloodPressureDB 5.69.0

 دانلود نرم افزار جدید محاسبه فشار خون

نرم افزار فشار خون

 پيش نياز : آندرويد 4.0 و بالاتر

آیا می خواهید که در اندروید خود و تنها با استفاده از یک نرم افزار جالب فشار خون خود را اندازه گیری کنید؟این برنامه را دانلود کنید.
BloodPressureDB ديگر احتياج به رفتن به بيمارستان براي گرفتن فشار خون خود نداريد در اين بخش از سايت به شما نرم افزاري را معرفي مکنيم که راحتي ميتوان فشار خون خود را اندازه گيري کرد و اين کار با دقت بالايي انجام مي شود.
حالا شما با این برنامه مي توانيد فشار خون بالا یا پایین را ببینید. ضبط سريع و ساده، آسان و لذت واقعي را احساس کنيد.توسط این برنامه  مي توانيد پزشک را به خانه بياوريد.
براي استفاده از اين برنامه نياز به يک بار، ثبت نام رايگان؛ بدون هيچ اطلاعات خصوصي داريد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار جالب پیر کردن چهره AgingBooth

 نرم افزار جالب پیرکردن چهره

دوست دارید پیری خود را ببینید؟ همانطور که می دانید شرکت PiVi & Co برنامه های جالبی را منتشر کرده است که هر کدام از آن ها به شکلی خاص و حرفه ای ظاهر صورت شما را تغییر می دهند، AgingBooth هم نام یکی از این دسته برنامه هاست که می تواند به شکلی باور نکردنی تصویر دوران پیری شما را به نمایش درآورد. این نرم افزار سبک و کم حجم به اندازه ای به محبوبیت رسیده است که با استفاده از آن تصاویر بازیگران و خوانندگان معروف را دستکاری و در سطح جهانی منتشر کرده اند بنابراین پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان آن را از دست ندهید. شیوه کار اپلیکیشن به این صورت است که ابتدا باید یک عکس از چهره فرد مورد نظر را به آن معرفی کنید ( می توانید همان لحظه یک عکس جدید بگیرید و یا از عکس های موجود در گالری استفاده کنید ) سپس شروع به آنالیز و بررسی چهره خواهد کرد و پس از آن شما باید نقاط مهمی از جمله بینی، لب و چشم ها را برای نرم افزار مشخص کنید تا بتواند یک تصور دقیق از چهره فرد داشته باشد و در نهایت با پردازش حرفه ای و دقیق چهره پیری فرد را نمایان می کند که می توانید آن را ذخیره و یا در شبکه های اجتماعی منتشر کنید.این نرم افزار را برای اندروید دانلود کنید تا پیر کردن چهره شما برایتان عادی شود!

صفحه ویژه برنامه های جالب اندروید

برنامه روتوش صورت را هم از دست ندهید

جالب است بدانید که نرم افزار اندروید AgingBooth برخلاف برنامه های دیگر که از یک الگوی کلی برای تمام صورت استفاده می کنند، برای هر جز از صورت الگوی خاصی را استفاده می کند برای مثال پوست صورت را آویزان می کند، زیر چشم ها را گود می اندازد، در نواحی پیشانی، و کنار لب ها چروک ایجاد می کند و … که همگی باعث می شوند نتیجه نهایی به شکلی درآید که حتی خودتان از دیدنش تعجب کنید. این برنامه محیطی فوق العاده ساده و ابتدایی دارد و همانطور که در بالا اشاره شد تنها کاری که باید انجام دهید این است که تصویری از چهره ی خود را بدستی به آن معرفی کنید و سپس علامت چوب جادویی را لمس کنید تا برنامه کار خود را انجام دهد، به همین سادگی.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار جابه جایی صورت با بدن در عکس ها

نرم افزار ها و اپلیکیشن های زیادی برای دستگاه های اندرویدی منتشر شده اند که هرکدام از آن ها برای کاری خاص و ویژه طراحی می شوند، برخی از برنامه ها نیز به عنوان سرگرمی تهیه می شوند که این دسته از نرم افزار های اندروید از محبوبیت زیادی هم برخوردار هستند از این دسته برنامه های جالب می توان به  نرم افزار های ترکیب چهره اشاره کرد که یکی از بهترین آن ها Friend Blender – Swap Faces 1.0.3 است. این نرم افزار ابتدا چهره های مورد نظر شما را دریافت کرده و سپس به شکلی که دوست دارید آن ها را با یکدیگر ترکیب و یا جابه جا می کند و به این ترتیب حتما می توانید تصور کنید که نتیجه ی نهایی به چه اندازه وحشتناک خواهد درامد! تصور کنید شما در کنار یک فرد خوش اندام ایستاده اید که چهره یک مرد با سبیل های تاب داده شده را دارد و یا عکس شما در کنار دوستاتان که البته صورت هر دو شخص صورت شماست.

با ما با دانلود برنامه اندروید جابه جایی صورت با بدن در تصاویر همراه باشید تا مدت ها سرگرم شوید و بخندید!

دانلود نرم افزار جابه جایی صورت با بدن

پیش نیاز  نرم افزار جابه جایی صورت با بدن در عکس ها : اندروید 4.0.3 و بالاتر

این نرم افزار برخلاف سایر برنامه های مشابه که تصاویر نهایی آن ها چندان چنگی به دل نمی زنند، بگونه ای طراحی و برنامه نویسی شده است که تصاویر و چهره ها را بگونه ای جابه جا می کند که اگر کسی صاحبان آن ها را نشناسد نمی تواند تشخیص دهد که این تصاویر و چهره ها ساختگی هستند. برای استفاده از نرم افزار جابه جایی صورت با بدن در عکس ها برای اندروید لازم نیست که همان لحظه عکس بگیرید بلکه می توانید از عکس های قدیمی دوستان خود برای انجام این کار جالب استفاده کنید. این نرم افزار اندروید ابزار و وژگی های دیگری نیز دارد که نتیجه نهایی را زیباتر و خنده دار تر می کند که می توانید با نصب نرم افزار تمامی آن ها را امتحان و بررسی کنید، در نهایت نیز می توانید عکس های جدید و عجیب(!) خود را ذخیره و با سایر دوستان خود به اشتراک بگذارید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار آینه واقعی برای آندروید Mirror

آیا شما هم با رفتن به یک مهمانی و یا حضور در مجالس شلوغ ، نگران این موضوع هستید که مبادا آراستگی ظاهری تان برهم خورده باشد؟ حتماً برای شما هم پیش آمده است که در هوایی با وزش باد به بیرون از خانه رفته باشید ، بعد از رسیدن به محل مورد نظرتان ، ممکن است بخواهید وضع فعلی موهای خود را بررسی کنید ، اما در صورتی که آینه به همراه ندارید ، تیم نیو فور آندروید دانلود نرم افزار Mirror 2.3.2 را به شما پیشنهاد می کند ! اکنون دیگر نیازی نیست حتما یک آینه را در کیف خود حمل کنید ، اینه را در اسمارت فون و یا تبلت آندرویدی خود نصب کنید تا از این پس یک آینه جالب با امکاناتی کاربردی را همیشه به همراه داشته باشید. ما را در معرفی جزئیات تکیمیلی این نرم افزار همراهی نمائید.نرم افزار Mirror را برای اندروید دانلود کنید تا اندروید خود را به یک آینه ی واقعی با امکانات عالی تر مثل زوم روی صورت داشته باشید.

نرم افزار آینه برای اندروید

پیش نیاز : آندروید 2.3 و بالاتر

این نرم افزار که طرز استفاده از آن بسیار ساده است ، امکانات کامل تری را نسبت به یک آینه معمولی برایتان فراهم می سازد ، برای مثال یکی از قابلیت های کاربردی و جالب این نرم افزار قابلیت زوم (بزرگنمائی) و در معرض کنترل قرار گرفتن است ، به کمک این ویژگی می توانید بر روی نقطه ای خاص از صورت خود زوم کرده و آن بخش را به شکلی دقیق تر مشاهده کنید ، در صورتی که در زوم بالا لرزش دستتان بیشتر حس شد می توانید از دکمه ای جهت ثابت کردن تصویر استفاده کنید. نرم افزار Mirror با فراهم سازی یک دید تصویر بسیار عالی ، دقیقاً حس وجود یک آینه را در صفحه نمایشگر دستگاه آندرویدی شما با تغییرات و قابلیت هایی گسترده به وجود می آورد. اگر شما تعدادی دیگر از اپلیکیشن های آینه را نیز امتحان کرده اید پیشنهاد می کنیم با دانلود Mirror ، قابلیت های فوق العاده آن را نیز مورد آزمایش قرار دهید. امیدواریم لذت ببرید.

پیشنهاد داغ نیو فور اندرویئ : صفحه ی اختصاصی نرم افزار های کاربردی اندروید

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار حفاظت از گالری Gallery Plus | اندروید

هریک از ما ممکن است در داخل اسمارت فون و یا تبلت آندرویدی خود ، اطلاعاتی داشته باشیم که نخواهیم هر شخصی که دستگاه ما را در دست گرفت به آن دسترسی پیدا کند. در اینجا قصد داریم شما کاربران دستگاه های آندرویدی را با نرم افزاری جدید جهت حفاظت حرفه ای از گالری تصاویر و ویدیوها آشنا کنیم. Gallery Plus قادر است اطلاعات خصوصی شما را از دسترسی کودکان و یا دوستانتان دور نگه دارد ؛ بنابراین از این پس می توانید با خیالی آسوده دستگاه های خود را به آنان بدهید بدون هراس اینکه مبادا به اطلاعات شخصی شما دست پیدا کنند.

Gallery Plus Pro1

پیش نیاز : آندروید 2.3 و بالاتر

نرم افزار Gallery Plus Pro – Hide Pictures v2.2.3 می تواند تمامی تصاویر و ویدیوهای مورد نظر شما را پنهان کند ، این نرم افزار از انیمیشن های جدید GIF و تمامی فرمت های تصویری PNG ، JPG و… پشتیبانی کامل دارد. یکی از قابلیت های جالب این نرم افزار امکان تغییر آیکون اپلیکیشن است ؛ بدین طریق دیگر کمتر کسی شک می کند که شما با یک نرم افزار واسطه اطلاعاتی را مخفی کرده اید. با قابلیت فیلتر کردن تصاویر و ویدیوها ، میتوانید سرعت پاسخ دهی جستجو در اطلاعاتتان را کاهش دهید. نسخه حرفه ای نرم افزار Gallery Plus ، یکی از امن ترین گالری های موجود در سیستم عامل آندروید به شمار می آید. یکی از قابلیت های مهم و کلیدی در این نرم افزار امکان کار با گالری اصلی سیستم عامل آندروید است ، بنابراین شما قادر هستید گالری خود را سازماندهی و در صورت تمایل محتویات آنان را مخفی و یا رمزگذاری کنید. این نرم افزار نمایی بی نظیر از نمایش تصاویر را برایتان فراهم می کند و امکان بک آپ و برگرداندن تصاویر در سرویس ابری را برایتان میسر می سازد. از دیگر قابلیت های آن می توان به امکان محل مخفی سازی فایل ها و همچنین امکان قرار دادن پسورد اشاره کرد. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار اندروید قرار دادن چهره روی بدن FACEinHOLE

دانلود نرم افزار جایگزینی چهره با بدن برای اندروید

دانلود نرم افزار قرار دادن چهره روی بدن FACEinHOLE

آیا به دنبال نرم افزار جالب می گردید که صورت خود را بر روی بدن اشخاص دیگر بگذارید؟ما به شما دانلود نرم افزار FACEinHOLE را برای اندروید معرفی می کنیم.در گذشته زمانی که صحبت از قرار دادن چهره بر روی بدن اشخاص میشد ، نرم افزار فتوشاپ نرم افزار شماره 1 بدین منظور به حساب می آمد ؛ اکنون با گسترش پلت فرم ها و سیستم عامل های دستگاه های قابل حمل نظیر iOS و آندروید ، دیگر نیازی به استفاده از ابزارهایی نظیر فتوشاپ نیست ، زیرا اپلیکیشن های مخصوص آنان در مارکت مربوطه قرار گرفته اند ؛ انجام فرآیند تغییر چهره با بدن اشخاص دیگر در فتوشاپ کاری سخت و زمان بر است ، به گونه ای که گاهاً تصویر نهایی چندان جالب به نظر نخواهد رسید ، در این مطلب از سایت نیو فور آندروید در خدمت شما کاربران عزیز هستیم تا یکی از معروف ترین و قدرتمندترین نرم افزارها را در این زمینه برای شما کاربران دستگاه های آندرویدی معرفی نمائیم. با ما در معرفی FACEinHOLE® v3.7.0 همراه بشیاد.

پیش نیاز : آندروید 2.3 و بالاتر

رویاها به حقیقت تبدیل می شوند ! اکنون تغییر چهره با بدنیک شخص معروف کار سختی نیست ، تنها کافیست FACEinHOLE را اجرا و اولین سند خود را آغاز کنید ؛ نرم افزار اندروید FACEinHOLE به شما این امکان را می دهد که بدون نیازبه دانشی خاص در نرم افزار فتوشاپ ، کاملاً در سبک یک سرگرمی ، تصویر شخص مورد نظر خود را یک بدن دیگر جایگزین کنید. قصد دارید چهره خود را در کدام پوستر شهر ببینید؟ خودتان انتخاب می کنید ! بیش از 150 هزار سوژه جذاب و سرگرم کننده در این نرم افزار قرار گرفته اند که می توانند جذابیت انتخاب های شما را بالا ببرند ؛ یکی از قابلیت های جالب این نرم افزار امکان استفاده از جایگزینی چند چهره ای است ؛ در واقع شما می توانید در سوژه های مخصوص ، چهره خودتان و همچنین دوستان خود را به عنوان جایپزین برای سوژه فعلی در نظر بگیرید ؛ بدین ترتیب می توانید با نشان دادن این تصاویر جذاب ، دوستان خود را غافل گیر نمائید. سوژه های قرار گرفته در این نرم افزار به صورت موضوعاتی دسته بندی شده هستند و شما می توانید بسته به سلیقه خود یکی از آنان را انتخاب و به مجموعه ای از سوژه های مرتبط دسترسی پیدا کنید. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار جالب و کاربردی خط کش Ruler App 1.0.0

 دانلود نرم افزار بسیار مفید خط کش برای اندروید

برنامه های اندروید

 آیا می خواهید با دانلود نرم افزار بسیار کاربردی و جالب اندروید خود را به یک خط کش دقیق تبدیل کنید و از قابلیت های اندرویدی خودتون بهینه تر استفاده کنید؟در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شما کاربران عزیز دستگاه های آندرویدی را با یک نرم افزار جالب با نام خط کش آشنا کنیم !

پیش نیاز : آندروید 1.5 و بالاتر

اپلیکیشن جدید خط کش در اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی شما ! اکنون قادر هستید تمامی اجسام مورد نظر خود را با صفحه نمایش دستگاه خود اندازه گیری کنید ! تنها کافیست واحد مورد نظر خود را برای مثال از میان اینچ یا سانتی متر انتخاب کنید ، اکنون به کمک ویژگی هوشمند چند لمسی این نرم افزار ، می توانید تمامی اشیا مورد نظر خود را اندازه گیری کنید ! برای اندازه گیری ، تنها کافیست شیء مورد نظر خود را بر روی صفحه نمایش قرار دهید ، یک بار بر روی نمایشگر تاچ کنید تا اندازه به طور دقیق تر برتینا به نمایش درآید ، اندازه شیء در مرکز صفحه نمایشگر به شما به طور دقیق نشان داده می شود ، از بخش تنظیمات می توانید واحد مورد نظر خود را تغییر دهید ، همچنین در صورتی که احساس می کنید اندازه گیری نادرست است ، یک بار حالت اندازه گیری از بخش تنظیمات کالیبره کنید. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار اس ام اس ها با اسلاید Sliding Messagin

 دانلود نرم افزار جالب اس ام اس برای اندروید

برنامه اندروید

آیا از سیستم مدیریت Messaging همیشگی و تکراری در دستگاه های آندروید خسته شده اید؟ ما پیشنهاد می کنیم نرم افزار جالب Sliding Messaging Pro را از دست ندهید.

پیش نیاز : آندروید 4.0 و بالاتر

هم اکنون قادر هستید سیستم پیام ها را در دستگاه های آندرویدی به شیوه ای جدید و به صورت اسلاید مدیریت کنید ! این نرم افزار بر پایه سیستم Messaging رسمی گوگل تهیه شده و قادر است دگرگونی وسیعی را در بخش پیام های دستگاه های شما ایجاد کند. از این پس برای جا به جایی میان گفتوگو ها تنها کافیست از سمت چپ صفحه نمایش به بیرون بکشید ، برای شروع یک گفتوگوی جدید ، تنها به حالت اسلاید از سمت راست نمایشگر می توانید انجام دهید ! پیام های قدیمی را با یک انتخاب ساده مدیریت کنید ، با بیش از 10 پوسته جذاب و بسیار زیبا که سیستم مدیریت پیام های شما را مطابق با میلتان تغییر ظاهر می دهد ، پشتیبانی کامل از 1300 شکلک مختلف و محبوب ، پشتیبانی کامل از Google Voice ، پنجره پاسخ سریع ، قالب های متنی آماده برای پیام های سریع ، ویژگی Multi-Window برای گلکسی نوت ، پشتیبانی از Light Flow ، امکان ارسال تصویر و گفتوگوهای گروهی ، انیمیشن های سفارشی ، ویدجت ها و… از مهم ترین امکانات این نرم افزار به حساب می آیند. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر
1 2