دانلود جدیدترین ورژن نرم افزار سیمای همراه Simaye Hamrah 5.0.2

دانلود نرم افزار سیمای همراه Simaye Hamrah 5.0.2 برای اندروید

دریافت آنلاین شبکه های تلویزیونی و رایدویی دیجیتال با کیفیت پایین و بالا متناسب با سرعت اینترنت شما

دانلود نرم افزار سیمای همراه

اگر میخواهید تلویزیون را به گوشی اندویدی خود بیاورید برنامه قدرتمند Simaye Hamrah 5.0.2 را از دست ندهید. در برنامه سیمای همراه بیش از 70 شبکه مختلف وجود دارد که هر کدام را که میخواهید میتوانید انتخاب نمایید و به صورت زنده از آنها استفاده کنید. برنامه های زنده ای که توسط نرم‌افزار Simaye Hamrah 5.0.2 پشتیبانی میشود شبکه‌های استانی و برون مرزی است که به صورت کامل توسط برنامه پشتیبانی میشوند. نرم‌افزار سیمای همراه فقط مخصوص سیما و تلویزیون نیست بلکه شما میتوانید ایستگاه های مختلف رادیویی را با استفاده از این برنامه به صورت کامل دنبال کنید. هر کانالی را که میخواهید از طریق منوی برنامه انتخاب کنید و بعد بقیه کارها را به برنامه بسپارید. کارهایی همچون پخش دقیقه جداول زمانی برنامه ها است. دو نکته بسیار مهم در این برنامه قدرتمند  Simaye Hamrah وجود دارد که هر کاربری باید از آن با خبر باشد. اولین سرعت پایین اینترنت برای این برنامه اصلا کاربرد ندارد بله دوستانی که از سیم کارت های دو جی و دیال اپ استفاده میکنند با مشکل مواجه میشوند(سازنده برنامه به تازگی اخطاری را منتشر کرده است که در ساعت اوج برنامه نمیتواند به خوبی پاسخ کاربران را بدهد زیرا حجم زیادی از کاربران در حال استفاده از سرور های نرم‌افزار هستند)و دومین نکته یک نوید خوب است برای کسانی که اینترنت مناسب دارند کسانی که از اینترنت پر سرعت بهره میبرند میتوانند به صورت کاملاً اچ دی به مشاهده شبکه های مورد نظر خود بپردازند. به صورت پیش فرض هر روز فیلم های منتخب در صفحه اصلی برنامه قرار میگیرند. برای اجرای بدون مشکل شبکه ها باید یکی از دو برنامه های Daroon Player یا mx player را در گوشی اندرویدی خود نصب کنید در غیر اینصورت برنامه عمل نحواهد کرد. در نسخه جدید برنامه مشکلاتی همچون دریافت نشدن اطلاعات شبکه های به صورت کامل رفع شده است. سرورهای برنامه به صورت دقیق پاکسازی شده اند برای افزایش سرعت بیشتر هنگام پخش شبکه های تلویزیونی. و در نهایت به صورت کامل یکبار دیگر برنامه کد نویسی شده است که مشکلات با برخی از دیوایس های اندرویدی رفع شود با ایتکه این برنامه به سرعت چندان بالایی برای اینترنت نیاز ندارد، اما ممکن است با برخی از خطوط سرعت پایین مشکل داشته باشد.هم اکنون می توانید نرم افزار Simaye Hamrah را به طور رایگان از سایت نیو فور اندروید دانلود کنید و لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

برنامه ترفندستان 1.2 بهترین و جالب ترین ترفندها

دانلود نرم افزار فارسی ترفندستان برای اندروید ورژن جدید (1.2)

برنامه ترفندستان 1.2 شامل بهترین ترفند ها برای انردوید و کامپیوتر(ویندوز)

برنامه ترفندستان 1.2

یکی از بهترین برنامهایی که تاکنون توسط برنامه نویسان ایرانی منتشر شده است، برنامه ترفندستان است که به آموزش ترفند های ساده، جالب و البته کاربردی می پردازد، این آموزش ها شامل هرچیزی می شوند از ویندوز گرفته تا آیپد که البته بیشتر آموزش ها شامل محیط ویندوز می شود. تا به حال به این فکر کرده اید که میتوان مجموعه ای بی نظیر از ترفند های مختلف در گوشی اندروید داشت باید گفت که امروز با معرفی یک برنامه قدرتمند در این زمینه در خدمت شما هستیم. این مجموعه بی نظیر از سایت ترفندستان برگرفته شده است و توسط برنامه نویس های ایرانی برای دستگاه ها و تبلت های اندرویدی ساخته شده است. بی از هزار ترفند مختلف در یک برنامه هفتصد کیلوبایتی یک شاهکار است این برنامه را برای کسانی که اهل فناوری هستند پیشنهاد میکنیم. زیرا مطلب های بسیار مهم و کاربردی در این ارشیو جمع آوری شده است که بسیاری مناسب و کاربردی می باشد. سازنده برنامه ترفندستان 1.2 به صورت دقیق و حرفه‌ای موضوعات را دسته‌بندی کرده است که با استفاده از این ویژگی میتوانید مطلب مورد علاقه خود را در کوتاه ترین زمان ممکن پیدا کنید. ترفندهای مختلفی در برنامه ترفندستان 1.2 استفاده شده است که عبارتند از مجموعه کامل از ویندوز ها ایکس پی تا ویندوز هشت،ترفند بازی های گرافیکی،ترفندهای اس ام دی با تمامی کدها و جزییات با یک آموزش حرفه ای که حتی مبتدی ها میتوانند استفاده کنند. با پیشرفت روز افزون سیستم عامل اندروید و اضافه شدن برنامه های زیادی در زمینه اجرای لینوکس بر روی اندروید میتوانید از مجموعه آموزش های لینوکس نهایت استفاده را ببرید. حتی ترفند کیبورد نیز در برنامه قرار داده شده است و یک مژده خوب برای دوستانی که اهل فعالیت در زمینه سخت افزار های مختلف هستند. این برنامه با سریع آموزش های مختلف در این زمینه میتواند خیلی از نیاز های شما را برطرف کند. سازنده برنامه ترفندستان 1.2 به صورت رایگان برنامه را برای عموم قرار داده است. برای این که تمامی کاربران بتوانند از نرم‌افزار ترفندستان استفاده کنند از یک فونت بی‌نظیر برای متن های مطالب استفاده شده است که شما را وادار به خواندن مطالب می کند.هم اکنون می توانید نرم افزار ترفندستان 1.2 را برای اندروید دانلود کنید و لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار تجزیه و تحلیل شما | برنامه ایرانی مشخصات من

دوست دارید تا مشخصات فردی خود را به کامل ترین شکل ممکن بدانید! در چند سال گذشته تعداد نرم افزار ها و بازی های ایرانی اندروید روز به روز افزایش یافته است به ویژه نرم افزار های جالب و کاربردی به همین دلیل کاربران ایرانی تمایل بسیار زیادی به اپلیکیشن های ساخت داخل پیدا کرده اند. نرم افزار مشخصات من نیز یکی از این برنامه است که بسیار جالب و دیدنی طراحی و ساخته شده است. در ابتدا تعداد مشخصی سوال از شما پرسیده می شود بعد از نرم افزار با تجزیه و تحلیل اطلاعاتی که شما وارد نموده اید می تواند شخصیت شما را در موضوع های مختلف به نمایش درآورد تا شما بتوانید خود را از نگاهی متفاوت و جامع تماشا کنید و ایرادات خود را بشناسید و تا جایی که توان دارید آن ها را برطرف کنید.

Moshakhasat Man (1) نرم افزار اجزیه و تحلیل

پیش نیاز : اندروید 2.1 و بالاتر

اما انجه که نرم افزار مشخصات من را خاص می کند اطلاعاتی است که در رابطه با شما نمایش می دهد، اطلاعاتی مثل اینکه شما چند درصد خالی می بندید، نوع اخلاق، فضولی، هدفی که برای آینده پیش گرفته اید، درامد، عاشقی هایتان و حتی ضریب هوشی و خیلی دیگر از مشخصاتی که همگی در کنار هم علاوه بر جالب بودن می توانند مفید و کاربردی نیز باشد زیرا همانطور که گفته شد این جزیه و تحلیل بسیار جامع و کامل خواهد بود. نکته دیگر در رابطه با این اپلیکیشن رایگان بودن آن است به همین دلیل نه نیاز است که شما پولی پرداخت کنید و نه نیاز که کرک یا برنامه های جانبی برای استفاده از آن نصب کنید تنها لازم است که آن را با حجم کمی که دارد دانلود و نصب کنید و سپس برنامه را اجرا و به 10 سوالی که پرسیده می شود پاسخ صحیح و دقیق دهید تا نرم افزار کار خود را انجام دهد. نکته دیگر در رابطه با صحت این تجزیه و تحلیل است، در یک کلام هرچه شما مشخصات دقیق تر و کامل تری را وارد کنید احتمال دقیق تر بودن مشخصات شما نیز بیشتر خواهد بود ولی در غیر اینصورت مطمئن باشید اطلاعاتی که به شما داده می شود هیچ شباهتی با شما ندارد و نخواهد داشت، پس بهتر است که با خودتان صادق باشید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار اوقات شرعی به همراه تاریخ شمسی Time Tools

Time Tools 0.8.0 مجموعه ای از ابزارهای تقویم و تاریخ شمسی، قبله نما، قطب نما و مدیریت زمان و اوقات شرعی برای آندروید می باشد که با نصب نرم افزار آن می توانید ابزارهای ذکر شده را به صورت یک جا در گوشی آندرویدی خود داشته باشید.

تقویم:

توسط ابزار تقویم این نرم افزار می توانید روزهای سال و هفته را مدیریت کنید. در این نرم افزار تاریخ شمسی، میلادی و هجری را می توانید در ستون هایی منظم و دقیق مشاهده کنید. شما همچنین خودتان می توانید انتخاب کنید که تنها تاریخ شمسی یا میلادی و یا هجری نمایش داده شود تا تقویم شلوغ نباشد. در تقویم این بسته نرم افزاری می توانید روزهای خاص را مشخص کنید تا آن روز به شما یادآوری شود. برای مثال شما خواهید توانست تاریخ تولدها، تاریخ مناسبت های مختلف، تاریخ سالگردها و … را ثبت کنید تا در زمان مورد نظر برنامه به شما اطلاع دهید و هیچگاه دیگر آن را از دست ندهید.

Time Tools 0.8.0

پیش نیاز: سازگار با تمامی نسخه ها اندروید

قطب نما:

فرض کنید در مکانی راه را گم کرده اید و نمی توانید چهار جهت اصلی را از هم تشخیص دهید. TimeTools دارای یک قطب نما می باشد که در چنین مواقعی می تواند به شما کمک کند. این قطب نما میتواند جهت را به درستی به کاربران نمایش دهد و کاربران به سادگی شما و جنوب را با آن پیدا کنند تا موقعیت مکانی خود را بیابند. توجه داشته باشید که برای استفاده از این امکان باید GPS گوشی تان روشن باشد.

قبله نما:

برای کسانی که نماز می خوانند استفاده از قبله نمای این مجموعه می تواند بسیار مورد کاربرد باشد. در هر مکانی می توانید از قبله نما استفاد کرده و جهت قبله را پیدا کنید. قبله نما، با استفاده از قطب نمای همین مجموعه کار می کند، پس برای استفاده از آن نیز حتما باید GPS گوشی تان را روشن نگه دارید.

مدیریت زمان:

نمایش اوقات شرعی، نمایش زمان و … از جمله قابلیت هایی می باشد که در این ابزار به چشم می آید. شما می توانید از طریق اینترنت و به صورت آنلاین هر روز اوقات شرعی را در گوشی تان مشاهده کنید. برای این کار حتی استفاده از اینترنت با سرعت پایین نیز کفایت خواهد کرد.

پیشنهاد داغ نیو فور اندروید: نرم افزار خبرگردی برای دریافت جدیدترین اخبار

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار اخبار فارسی در اندروید با نام خبرگردی

دانلود نرم افزار اندروید خبرگردی فارسی – Khabargardi 3.0.78

دانلود نرم افزار اخبار فارسی اندروید

دوست داری جدید خبر ها را در موبایل یا تبلت اندرویدی داشته باشی؟با شما هستیم با دانلود نرم افزار اخبار فارسی برای اندروید تا همیشه جدیدترین اخبار را داشته باشید.در گذشته ای نه چندان دور ، برای اطلاع از جدیدترین اخبار روز می بایست به مطالعه روزنامه ها ، مجلات ، تماشای تلویزیون و … روی می آوردیم ، اما پیشرفت تکنولوژی در اثر گذر زمان تغییرات گسترده ای را در این زمینه نیز پدید آورده است ؛ دیگر برای اطلاع از آخرین خبرهای روز ایران و جهان نیازی نیست برای خرید روزنامه به کیوسک های روزنامه فروشی مراجعه کنید ، یا ساده تر از آن دیگر حتی نیازی به تماشای تلویزیون و شبکه های خبری نیست ! ساده ترین روش جهت اطلاع از آخرین اخبار به زبان فارسی ، اکنون در دستان شماست ! از این پس می توانید به کمک اسمارت فون و یا تبلت آندرویدی خود ، جدیدترین اخبار را در موضوعات دسته بندی شده ای خاص مطالعه کنید. با ما همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید 2.1 و بالاتر

اپلیکیشن جدید خبرگردی ، نام نرم افزاری است که به شکلی هوشمند جدیدترین اخبار را از سایت های خبری معتبر دریافت و آنان را در دسته بندی هایی مرتب می نماید ، بنابراین شما تنهابا یک ارتباطات اینترنتی ساده و نه چندان پر سرعت هم می توانید در هر لحظه از جدیدترین اخبار به همراه تصاویر مرتبط با آنان مطلع شوید. نرم افزار خبرگردی قادر است اخبار جدید را به شکل خودکار در طبقهبندی های مرتبط نگهداری کند و همچنین مهم ترین و پربازدیدترین اخبار را نیز برایتان به نمایش بگذارد. این نرم افزار زمان و تاریخ دقیق انتشار خبر را بر مبنای تقویم هجری شمسی ثبت می نماید تا به شکل دقیق از زمان انتشار خبر و وقایع مهم با خبر شوید ؛ از دیگر امکانات این نرم افزار می توان به قابلیت جستوجو بر اساس کلمات کلیدی ، امکان نمایش خبرها از یک منبع خاص ، نمایش تصویر در متن خبر و… اشاره کرد. هم اکنون می توانید جدیدترین نسخه از نرم افزار خبرگردی را متناسب با دستگاه های آندرویدیتان از ادامه مطلب وب سایت نیو فور آندروید دانلود کنید.

نرم افزار های فارسی بیشتری نیاز داری؟صفحه ی اختصاصی نرم افزار های فارسی اندروید را در سایت نیوفور اندروید ببین.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار ایرانی تایم تولز ورژن جدید فارسی

دانلود نرم افزار فارسی و کاملا ایرانی تایم تولز

نرم افزار ایرانی تایم تولز

پیش نیاز : اندروید 2 و بالاتر

نرم افزار تایم تولز از جمله نرم افزار های فارسی ساخته شده توسط برنامه نویسان ایرانی است که امکانات بسیار مناسبی را در خود گنجانده است.این نرم افزار را می توانید برای تبلت و موبایل های دارای سیستم عامل اندروید خود دانلود کنید و لذت ببرید.

مشخصات نسخه جدید 0.8.0 به شرح زیر میباشد:
ایجاد محیطی  گرافیکی و اینترکتیو (اضافه شدن انیمیشن به واکنش ها)
حل مشکل ناخوانا بودن نوشته صفحات در رزولوش نهای مختلف صحفه.
ایجاد سه ویجت متفاوت
اضافه کردن نمایشگر درجه قطب نما برای اندازه گیری های دقیق جهت های چهارگانه وت قبله.
هماهنگی کامل با خانواده اندروید 4
هماهنگی با گوشی های HD.
حفظ حجم کم نرم افزار با وجود بالا رفتن گرافیک آن

دانلود / توضیحات بیشتر