برنامه آموزش بدن سازی در خانه Fitness Point Pro 2.0.0

|دانلود نرم افزار آموزش بدن سازی Fitness Point Pro 2.0.0 برای گوشی های اندروید|

|انجام حرکات بدن سازی و پرورش اندام با رعابت نکات دقیق و انیمشن های زیبا|

نرم افزار آموزش بدن سازی Fitness Point Pro

از این بعد در گوشی اندرویدی خود شروع به تناسب اندام کنید با استفاده از برنامه Fitness Point Pro 2.0.0 میتوانید یک تناسب اندام فوق‌العاده همراه خود داشته باشید. برنامه تا به حال هزاران بار توسط کاربران اندرویدی دانلود و نصب شده است همچنین برنامه به صورت پولی عرضه شده است و قیمت آن چیزی حدود 4. 99 ﺩﻻﺭ است که حالا می توانید آن را رایگان دانلود کنید اما اگر بعدا با برنامه برای خرید نسخه کامل هشدار داد از برنامه های پچر مانند Lucky Patcher استفاده کنید. در برنامه Fitness Point Pro شما میتوانید به صورت حرفه‌ای تناسب اندام را آغاز کنید با یک برنامه ریزی فوق‌العاده برای هر بدن،بیش از صد تمرین مختلف بدنی در برنامه Fitness Point Pro طراحی شده است که به صورت کامل یک پرورش اندام فوق العاده را به شما نشان میدهد همچنین سازنده برنامه برای استفاده از تصاویر استفاده نکرده است زیرا کاربر هنگام کار و بدن سازی قادر به گرفتن گوشی نیست. سازنده از انیمیشن های مختلف برای آموزش استفاده کرده است که هر کدام به یک نقطه از ماهیچه و بدن اشاره می‌کنند. تمرینات شما توسط برنامه Fitness Point Pro کنترل میشود به عنوان مثال برای انجام هر تمرینی زمانی مشخص شده است که شما باید طبق آن. پیش بروید به محض اینکه زمان مورد نظر به اتمام برسد شما باید دیگه هیچ کاری نکنید. حال با خود می گوید که گرم تمرین نمیتوان زمان را مشاهده کرد سازنده برنامه آموزش بدن سازی Fitness Point Pro تمامی نکات را به صورت دقیق زیر نظر گرفته است بعد از پایان زمان مورد نظر شما هشدار داده میشود. در برخی از تمرینات شاید شما آشنایی نداشته باشید و یا اصلا آن تمرین را تا به حال انجام نداده باشید. جای هیچ گونه نگرانی نیست زیرا برنامه به صورت کامل و دقیق با استفاده از تمرینات از پیش ساخته شده شما را آموزش بدن سازی میدهد دیگر از یک برنامه پرورش اندام چه چیزی میخواهید؟پیشنهاد میکنیم به هیچ وجه این برنامه قدرتمند را از دست ندهید. برنامه تمامی ماهیچه هایی که مورد نیاز است برای تمرین به کنترل خود در آورده است و در مورد هر کدام یک انیمیشن مختلف ساخته است. برنامه به صورت افلاین قابل انجام است برای استفاده اینترنت لازم ندارد، پس همین الان این برنامه را با لینک کستقیم و بصورت کاملا رایگان از سایت New4Android.iR دانلود کنید و لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

برنامه آموزش تمامی اصطلاحات اندروید Android Learning Book 2.0

دانلود نرم افزار اندروید لرنینگ Android Learning Book 2.0

برنامه بسیار مفید برای آموزش و یادگیری اصطلاحات اندروید

Android Learning Book (1)

سیستم عامل اندروید اندروید دارای مباحث پیچیده و جالب است که بعضی از این مباحث در خیلی از اوقات به داد ما میرسد. به عنوان مثال بریک شدن گوشی اگر تازه به دنیای اندروید آمده باشید طبیعتا این یک واژه غیر قابل مفهوم است برای شما ولی همین واژه شاید یک روز برای شما اتفاق بیفتاد. اگر در حال استفاده از یک برنامه باشید می بینید که به صورت ناگهانی گوشی شما خاموش میشود و تا لگو بیشتر جلو نمی رود و فقط شما لوگو گوشی خود مانند سونی و سامسونگ و ال جی را مشاهده می کنید این عمل بریک می باشد حالا اگر کامپیوتر و یا لپ تاپ در اختیار نداشته باشید باید با هزینه هنگفتی به تعمیر کار گوشی خود را درست کنید.

امروز با استفاده از این برنامه شما تمامی راه کار های مهم را فرار میگیرید به عنوان که چه کار کنیم که بریک نشویم و یا بریک شدیم چگونه گوشی خود را درست کنیم این فقط یکی از مباحث برنامه بود که شما متوجه شوید که با چه برنامه بی نظیر و کاربردی رو به رو هستید. یکی دیگر از مبحث های برنامه که خیلی ها به دنبالش هستند در گوشی های اندرویدی روت است روت به معنی دسترسی به فایل های سیستمی گوشی میباشد که در این برنامه به آن پرداخته شده است. چند مبحث دیگر در برنامه وجود دارد که ما فقط نام آنها را برای شما میگویم مباحثی همچون نصب ریکاوری،کرنل که همان هسته گوشی های اندرویدی میباشد،انواع مختلف ریست همچون ریست کارخانه و کش و دیتا،و در آخر لینوکس با استفاده از این برنامه میتوانید اطلاعات خیلی دقیق و کاملی به دست آورید که جمع آوری آن کار آسانی نیست. در برنامه کلید جستجو وجود دارد که شما میتوانید در مباحث مختلف کلمه مورد نظر خود را جستجو کنید. مطلب مورد علاقه خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و دوستان خود را از طریق برنامه دعوت کنید. در نهایت باید گفت که این برنامه برای کسانی که به تازگی با سیستم عامل اندروید آشنا شده اند بسیار کاربرد دارد و پیشنهاد می شود که به هیچ وجه از دست ندهید.نرم افزار Android Learning Book 2.0 را برای اندروید دانلود کنید و اصطلاحات رایج اندروید را فرار بگیرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود برنامه آموزش بستن کراوات بصورت تصویری کامل

دانلود نرم افزار آموزش کامل کراوات زدن برای اندروید

یادگیری آسان انواع مختلف بستن کراوات به صورت کاملا تصویری و آسان

آموزش بستن کراوات

تا به حال شاید برای شما پیش آمده که در میان عده‌ای از دوستان و یا یک جمعیت زیاد هستید که می خواهید کراوات خود را ببندید ولی متاسفانه بلد نیستید و چاره ای جز این که بی خیال بستن آن شوید نیست. با این کار شاید ضربه روحی شدیدی به شما وارد شود ولی نگران هیچ چیزی نباشید زیرا دیگر این اتفاق برای شما پیش نخواهد آمد. با استفاده از برنامه آموزش بستن کراوات این مشکل شما برای همیشه برطرف میشود. بعد از دانلود نرم افزار آموزش بستن کراوات شما میتوانید حتی کراوات خود را با بیست مدل مختلف ببندید بله کاملاً درست است این امر کاملا قابل انجام است البته با برنامه kerevat.

یکی ار نقطه قوت های این برنامه این است که در هر مدل با استفاده از تصاویر کوچک آن را به شما نشان داده است که با انتخاب آن میتوانید آموزش آن را به صورت تصویری ببینید. تصاویر به صورت گرافیکی طراحی شده است که هیچ گونه تداخلی در آموزش بستن کراوات به وجود نمی آورد. برنامه در روزهای اولیه انتشار با مشکلاتی رو به رو شده بود که سازنده به محض اطلاع از مشکلات آن را رفع کرد. حالا به سراغ اصلی ترین ویژگی برنامه میرویم. نوشته ها به گونه‌ای در برنامه به کار رفته اند که هر کسی می‌تواند از آنها نهایت استفاده را ببرید و یا به صورت کامل آنها را در جاهای دیگر استفاده کند. برنامه آموزش کروات زدن در نوع خود تا به حال بی نظیر واقع شده است و توسط سازنده های داخلی ساخته و تهیه شده است که میتوان یک شروع خوب باشد برای مقاله های آموزشی در زمینه برنامه های اندرویدی باشد. برنامه ایرانی کراوات تا اندروید کیت کت یا همان نسخه 4.4 سیستم عامل اندروید به خوبی تست شده است و بدون هیچ گونه مشکلی اجرا شده است پس می توان انتظار داشت که براحتی برروی تمامی دستگاهای اندرویدی قابل اجراست. در نهایت توجه داشته باشید که فونت برنامه به صورت پیش فرض تعیین شده است و با فونت شما تغییر نمی کند. بیشتر مدل های گره های موجود در این برنامه بگونه ای انتخاب شده اند که برای شرکت در مراسم و جلسات رسمی مناسب باشند، گره هایی مثل محبوب کلوین.هم اکنون می توانید نرم افزار آموزش بستن کراوات را برای اندروید دانلود کنید و لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

برنامه یادگیری زبان های خارجی مختلف Duolingo 3.7.2

دانلود نرم افزار اندروید Duolingo 3.7.2 یکی از بهترین برنامه ها برای آموزش زبان 

یادگیری زبان های خارجی مثل انگلیسی با برنامه اندروید Duolingo به شیوه ای آسان

Duolingo

به هیچ عنوان اپلیکیشن اندروید Duolingo v3. 7. 2 را از دست ندهید و ان را دانلود کنید.. شاید برای شما پیش آماده باشد که به منابع مختلف سر زده اید و یا با کمک از مترجم گوگل متن های مختلفی را ترجمه کرده اید این منابع زیاد کامل نیستند و در برخی از آنها دسترسی به صورت کلی نیست و در نهایت نتیجه مورد قبولی به دست نیاوردید نگران نباشید امروز قصد معرفی یک برنامه فوق‌العاده با کاربرد های بالا برای آموزش شما داریم. قبل از هر چیزی باید گفت که با استفاده از برنامه Duolingo شما به تنهایی زبان انگلیسی را یاد نمی گیرید بلکه چند زبان زنده دنیا از جمله فرانسوی،پرتغالی،انگلیسی،آلمانی و اسپانیایی را فرا می‌گیرید. سازنده برنامه برای این که کاربر بتواند نتیجه قابل قبولی را دریافت کند از یک ترفند جالب استفاده کرده است که موجب یادگیری سریع زبان ها میشود بعد از اتمام هر جمله و یا متن کامل شما میتوانید نتیجه کار خود را ببینید حالا این کار چگونه انجام می شود؟بعد از اتمام به شما مدال نمایش داده میشود که اگر طلایی باشد یعنی کارتان خوب و مورد قبول بوده است

برنامه Duolingo بدون هیچگونه هزینه ای در فروشگاه پلی استور برای دسترسی کاربران آندرویدی قرار گرفته است برخی از برنامه ها رایگان عرضه میشوند ولی تبلیغات درون برنامه‌ای دارند که این برنامه قدرتمند تبلیغات درون برنامه‌ای را ندارد طبق آمار پلی استور بیش از پنجاه میلیون نفر تا به حال برنامه را دانلود و نصب کرده‌اند و همچنین توانسته امتیاز 4. 5 از پنج را به خود اختصاص دهد. طبق ارزیابی های مختلف برنامه در حد دانشگاهی بوده است یعنی قدرت برنامه به گونه‌ای طراحی شده است که با صرف زمان اندکی میتوانید زبان های خارجی مختلف را با سادگی کامل یاد بگیرید. محیط برنامه بسیار ساده طراحی شده است که کاربران آندرویدی را سر در کم نکند همچنین میتوانید از طریق تنظیمات بخش های مختلف مانند زدن ویبره هنگام کار با برنامه را انتخاب کنید. در نسخه جدید برنامه چند زبان جدید افزوده شده است که تا به حال ده زبان توسط برنامه پشتیبانی می شود. در نهایت باید گفت که این برنامه قدرتمند با محبوبیت بالا و کارایی فوق‌العاده یکی از بهترین برنامه های در زمینه ترجمه برای دستگاه های آندرویدی میباشد.

دانلود / توضیحات بیشتر