دانلود نرم افزار لایو والپیپر Xperia Z2 با گرافیک hd

دانلود لایو والپیپر اصلی Xperia Z2 برای اندروید با گرافیک فوق العاده hd

بهترین نرم افزار های اندروید

حتما شما هم دوست دارید با دانلود لایو والپیپر بسیار زیبا و گرافیکی محیط اندروید خود را زیبا تر سازید.پیشنهاد ما لایو والپیپر Xperia Z2 با گرافیک hd است!همانگونه که می دانید ، آخرین اسمارت فون عرضه شده از سوی شرکت سونی ، سونی اکپریا زد 2 نام دارد ؛ آیا دوست دارید با نصب یک نرم افزار ساده ، محیط لاک اسکرین دستگاه های خود را به ظاهر لاک اسکرین این اسمارت فون دوست داشتنی تغییر دهید؟ پس با ما در معرفی Xperia Z2 Live Wallpaper Lock همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید 2.2 و بالاتر

در واقع Xperia Z2 Live Wallpaper Lock 1.6 نام لایو والپیپر جدیدی است که به همراه لایو والپیپرهای اورجینال Xperia Z2 در دسترس شما قرار می گیرد ، در پس زمینه ظاهر فوق العاده و خیره کننده والپیپرهای زنده ی Xperia Z ، لاک اسکرین این اسمارت فون را با کیفیت HD بر روی تمامی دستگاه های آندرویدی خود اجرا کنید ! انیمیشن هایی که در پس زمینه برایتان نمیاش داده می شوند همانند نسخه اصلی از حالت شناور پشتیبانی دارند و در ادامه قارد هستید از میان 10 صدای پیش فرض ، یکی را به عنوان صدای الی قفل گشایی دستگاهتان انتخاب کنید. این لاک اسکرین می تواند قفل دستگاه شما را به کمک پسورد و یا یک متن خاص بازگشایی کند ؛ لازم به ذکر است که ناتیفیکیشن های جدید پیام ها ، تماس ها ، ایمیل ها و… نیز در این بخش برایتان نمایش داده شده و تمامی آنان به همراه بک گراند های زنده Xperia Z2 محیطی جذاب را در پس زمینه دستگاه هایتان پدید خواهند آورد. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار لایو والپیپر اسمارت فون LG G3 Live Wallpaper

دانلود والپیپر زنده و جالب اسمارت فون LG جی 3

بهترین نرم افزار های اندروید

اگر لایو والپیپر LG G3 ( عکس های زنده متحرک) دیده باشید حتما از یکی از طرفداران ان خواهید شد.این بار نسخه اندروید این لایو والپیپر را برای اندروید اماده ی دانلود کرده ایم.همانطور که شاهد بودیم ، چندی پیش شرکت LG از گل سرسبد اسمارت فون های خود با نام LG G3 پرده برداری کرد ؛ در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، والپیپر زنده اورجینال این دستگاه را برای شما کاربران دستگاه های آندرویدی آماده کرده ایم.

پیش نیاز : آندروید 2.3.3 و بالاتر

هم اکنون می توانید بک گراند جذاب و دوست داشتنی اصلی اسمارت فون LG G3 را با نام G3 Live Wallpaper 1.0.1.zip برای دیوایس های آندرویدی خود دانلود کنید ؛ این بک گراند به صورت زنده با ترکیبی از دود های آبی و صورتی به صورت شناور می باشد ، برای تنظیم این تصویر زنده ، مسیر Home -> Menu -> Wallpapers -> Live Wallpapers را طی کنید. این تصویر پس زمینه ی زنده بر روی جدیدترین دستگاه های آندرویدی از قبیل Samsung Galaxy S4, Nexus 7, HTC One و Sony Xperia Z آزمایش شده و با آنان سازگاری کامل دارد. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر