دانلود نرم افزار لانچر زیبای Apex Launcher 3.3.2

 دانلود نرم افزار لانچر بسیار زیبا

نرم افزار لانچر

 

پیش نیاز : آندروید 4.0.3 و بالاتر

ایا شما هم می خواهید با دانلود نرم افزار لانچر (تم اندروید) بسیار زیبایی که آماده ی دانلود کرده ایم محیط اندروید خودتون را متحول  و زیبا کنید.

Apex Launcher کمک مي کند تا هم چون تم بسیار زیبا محیط اندروید خود را زیبا سازی کنید و از لانچر خود لذت ببرید.این نرم افزار لانچر دارای امکانات سفارشی سازی متعددی است که کار در محیط اندروید را اسان تر و جذاب تر می کند.

ويژگي های لانچر Apex Launcher:
• صفحه اصلي قابل برنامه ريزي تا 9 صفحه اصلي
• حوض رونده با 7 آيکون در صفحه
• پيمايش نامتناهي و کلاسیک
• اثر گذار فانتزي (قرص، مکعب، و غيره)
• مخفي کردن عناصر موجود
• انتخاب سبک پيش نمايش پوشه هاي مختلف و پس زمينه
• سبک هاي کشو هاي متعدد (شفاف / مات، افقي / عمودي، در صفحه / پيوسته)
• مخفي کردن برنامه ها از منو
• قفل کردن دسکتاپ خود را براي جلوگيري از تغييرات تصادفي
• لذت بردن از حرکات صفحه اصلي
• موتور پيشرفته تم
• تهيه پشتيبان / بازيابي تنظيمات و اطلاعات
• بهينه شده براي گوشی های اندرویدی جدید

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود لانچر گلکسی S8 برای سایر گوشی ها

دانلود لانچر گلکسی S8 برای سایر گوشی ها

توجه! لانچر گلکسی S8 تنها برروی گوشی Galaxy S7 قابل نصب است

گوشی گلکسی S8 یکی از جدیدترین شاهکار های شرکت سامسونگ است که به تازگی منتشر شده است. این گوشی موبایل هوشمند از جهات مختلفی تمامی سنت های گذشته را زیر پا گذاشته و نوآوری های فراوانی را عرضه کرده است. اگر چه لانچر نصب شده برروی این سری تفاوت های زیادی با سایر نسخه ها ندارد اما با این وجود سادگی و افزوده شدن برخی ویژگی های کاربردی باعث شده تا این لانچر از محبوبیت فوق العاده زیادی برخوردار شود. همانطورکه در تصویر بالا نیز مشاهده می کنید لانچر گلکسی S8 از محیطی بسیار ساده اما زیبایی برخوردار است بنابراین با نصب آن به هیچ عنوان از سرعت گوشی موبایلتان کاسته نخواهد شد. یکی دیگه از ویژگی های این لانچر اندروید این است که به شما اجازه نصب دستیار مجازی جدید Bixby را که برای اولین بار برروی گوشی Galaxy S8 منتشر شد را می دهد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود تم آیفون برای آندروید Ultimate iOS8 Launcher Theme 1.4

دانلود نرم افزار لانچر برای اندروید

Ultimate iOS8 Launcher Theme

آیا می خواهید با دانلود لانچری بسیار زیبا محیط اندروید خود را بسیار متفاوت تر از گذشته کنید و از میط کاربری جالب به وجود آماده لذت دو چندانی ببرید؟

در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، پوسته جدیدی را برای شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی آماده کرده ایم. آیا از ظاهر یکنواخت آندروید خسته شده اید؟ آیا علاقمند هستید ظاهر نسخه جدید از سیستم عامل شرکت اپل یعنی iOS 8 را در دستگاه های آندرویدی خود تجربه کنید؟ پیشنهاد ما استفاده از پکیج لانچر فوق العاده زیبای Ultimate iOS8 Launcher Theme است. با نصب این پکیج ، محیط سیستم عامل شما به طور کامل به سیستم عامل iOS 8 تبدیل می شود!

Ultimate iOS8 Theme نام پوسته جدیدی است که سازگار با تمامی لانچرهای اندرویدی نظیر GO Launcher EX, Apex, Nova, Next Launcher 3D, Smart Launcher, TSF Shell, ADW/EX, Action Launcher Pro, Atom Launcher, Holo Launcher HD, SS Launcher و… طراحی شده است. استایل جدید سیستم عامل iOS را به دستگاه های آندرویدی خود وارد کنید ! این پوسته شامل تمامی آیکون های اورجینال iOS 8 بوده و دارای طراحی خاص و تخت گونه ی این سیستم عامل می باشد. این پکیج دارای 60 والپیپر فوق العاده زیبا و متناسب با موضوع این پوسته ، در سایزهای گوناگون می باشد که در انواع دستگاه ها نتیجه ای ایده آل را در پی خواهد داشت. والپیپرهای خود را به طور مستقیم از سیستم ابری انتخاب و بر روی هوم اسکرین دستگاه هایتان تنظیم کنید. دیگر نیازی نیست با نگهداری تعداد بسیاری از والپیپرها ، فضای حافظه دستگاه خود را اشغال کنید ! این پکیج با آیکون هایی با رزولیشن Full HD در نوع XX-HDPI ، در هر دستگاهی با هر سایزی از صفحه نمایش ، کیفیتی بی نظیر را ارائه می کند. بنابراین به هیچ وجه نگران عدم سازگاری این پوسته و سایز صفحه دستگاه های خود نباشید. توجه : برای استفاده از این پوسته ، باید یکی از لانچرهای ذکر شده در بالا را بر روی دستگاه های خود نصب کرده باشید. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود لانچر فوق العاده پرواز یاهو Yahoo Aviate Launcher 3.0.1.3

دانلود برنامه لانچر فوق العاده زیبای Yahoo Aviate Launcher 3.0.1.3 برای اندروید

لانچر پرواز یاهو با محیطی بسیار زیبا و جذاب

Yahoo Aviate Launcher (1)

هر چه محیط گوشی شما زیبا باشد بلاخره بعد از مدت کوتاهی شما از آن دل زده خواهید شد و به فکر یک لانچر متفاوتر می افتید. شرکت پر آوازه یاهو که در زمینه های وب و برنامه برای سیستم عامل های مختلف فعالیت میکند. این روزها به سیستم عامل اندروید پرداخت است و چند ماه پیش به صورت رسمی لانچر Yahoo Aviate Launcher را در فروشگاه گوگل پلی عرضه کرد. در زمان کوتاهی لانچر پرواز یاهو مورد استقبال خیلی از افراد اندرویدی قرار گرفت و بعد از چند اپدیت منظم همین اینک به یک لانچر قدرت در فروشگاه اندروید مارکت تبدیل شده است طبق آمار رسمی مارکت اندروید لانچر Yahoo Aviate Launcher تا به حال بیش از ده میلیون بار توسط کاربران اندروید دانلود و نصب شده است همچنین امتیاز چهار را از آن خود کرده است. لانچر های مختلفی از جمله GO, Nova, Apex برای دستگاه های اندرویدی منتشر شده است ولی لانچر Yahoo Aviate Launcher با آنها بسیار متفاوت تر و شیک تر است.

لانچر Yahoo Aviate Launcher از یک منوی ناوبری متفاوت بهره میبرد که به صورت کامل میتوانید آن را شخصی سازی کنید به عنوان مثال چراغ قوه و یا آیکون خاموش روشن کردن وای فای و غیره در این مکان خوب استفاده کنید. با استفاده از این ویژگی کارهای مورد نظر خود را میتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهید. اگر می خواهید بعد از نصب برنامه جدید آن را در فهرست انتهایی خود داشته باشید این پارامتر به صورت دقیق وجود دارد و از طریق تنظیمات لانچر پرواز یاهو میتوانید این کار را انجام دهید. بعد از نصب لانچر هر تصویری که مورد نظر شما است میتوانید از طریق منوی تصاویر پیش فرض لانچر انتخاب کنید. در نهایت باید گفت که لانچر بر روی مخاطبین شما هم مدیریت دارد با استفاده از این لانچر بی نظیر شما میتوانید به صورت مستقیم به مخاطب مورد نظر تماس برقرار کنید و یا آن ها را به صورت دسته بندی در هوم اسکرین خود قرار دهید. لانچر به صورت رایگان عرضه شده است و هیچ گونه خرید داخل برنامه ای وجود ندارد از تمامی آیکون ها و تصاویر و ویجت های برنامه می توانید نهایت استفاده را ببرید.هم اکنون لانچر پرواز یاهو را برای اندروید دانلود کنید و لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار لانچر سیانوژن برای آندروید CM Launcher 1.0.0

اگر شما هم از علاقه مندان دنیای ویرایش و تغییر در سورس کد فریمورهای آندرویدی باشید ، به احتمال بسیار فراوان حداقل یک بار کلمه ی سیانوژن به گوشتان خورده است ، در غیر این صورت در اینجا توضیحی کوتاه پیرامون این تیم برنامه نویسی به شما ارائه می کنیم. ویکیپدیا :

سیانوژن (به انگلیسی: CyanogenMod) یک سیستم عامل متن باز برای تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها، بر پایه پلتفرم موبایل آندروید است. سیانوژن جایگزین بیش از ۶۰ تلفن هوشمند و تبلت برپایه سیستم‌عامل تلفن همراه آندروید است. این سیستم عامل به صورت متن باز و آزاد بر اساس نسخه‌های رسمی اندروید گوگل توسعه داده شده است. این سفت افزار قابلیت‌ها و امکاناتی را ارائه می‌کند که در سفت‌افزارهای رسمی منتشر شده توسط فروشندگان این ابزارها وجود ندارد. امکان اورکلاک کردن سی‌پی‌یو، فهرستی طولانی برای APNها، پشتیبانی از فرمت صوتی FLAC و امکاناتی فراوان برای دستکاری و شخصی‌سازی رابط کاربری از جملهٔ این ویژگی‌ها است. به گفتهٔ توسعه‌دهندگان سیانوژن، در این سیستم عامل هیچ نرم‌افزار جاسوسی‌ای وجود ندارد. ”

البته لازم به ذکر است که نصب کردن رام های سیانوژن و به طور کلی رام های کاستوم و غیر رسمی ، نیازمند روت بودن و همچنین آنلاک کردن بوت لودر دستگاه های شماست ؛ در صورتی که علاقه ای به درگیر شدن با این مباحث ندارید و یا به هر دلیلی دوست ندارید دستگاه خود را از حالت عادی خارج کنید ، شما را به استفاده از لانچر فوق العاده زیبای CM Launcher دعوت می کنیم. با ما همراه باشید.

برای دانلود لانچر سیاژون برای اندروید با ما همراه باشید.

لانچر اندروید سیاژون

پیش نیاز نرم افزار لانچر سیانوژن: آندروید 4.0 و بالاتر

CM Launcher یک نمای فوق العاده زیبا و محبوب را به دستگاه های آندرویدی شما می آورد ، جالب است بدانید برخلاف تعداد بسیاری از لانچرها با حجم های بالا ، CM Launcher تنها 1 مگابایت حجم دارد ؛ این بدان معناست که شما با سبک ترین لانچر آندرویدی موجود طرف هستید ! با استفاده از این لانچر ، می توانید بدون اتلاف لحظه ای از زمان از تمامی وظایف دستگاه خود استفاده مفید کنید ، از این پس اپلیکیشن های شما سریع تر اجرا شده و سرعت وبگردی و پاسخ دهی مرورگرهای وب بهینه خواهند شد. لانچر سیانوژن به آنتی ویروس شماره یک دنیا در مارکت آندروید مجهز شده و از اطلاعات اپلیکیشن های شخصی شما با یک دیواره ی امنیتی فوق العاده قدرتمند حفاظت می کند. این لانچر اندروید به صورت هوشمند طراحی شده و اپلیکیشن ها را بر اساس میزان محبوبیت دسته بندی می کند ؛ شما می توانید پس از نصب این لانچر ، تغییرات و تنظیمات شخصی را نیز مطابق سلیقه تان تنظیم کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار لانچر جدید توربو Turbo Launcher EX 1.7.41

Turbo Launcher EX نام یکی از زیباترین لانچر های ساخته شده برای اندروید است که ورژن جدید ان را برای اندروید می توانید دانلود کنید.همانطور که می دانید نرم افزار لانچر متعددی در آندروید مارکت جهت استفاده و زیبا سازی دستگاه های آندرویدی وجود دارد ؛ شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی می توانید با نصب لانچرهایی که هر چند وقت یک بار برایتان آماده می کنیم به ایجاد تنوع و زیبا سازی در دستگاه هایتان دست بزنید. یکی از لانچرهایی که نسبت به سایر لانچرهای موجود در مارکت آندروید سن کمتری دارد ، Turbo Launcher EX است ؛ Turbo Launcher EX نام یک نرم افزار لانچر جدید ، سبک ، با مدیریت آسان و همچنین امکاناتی متعدد است که باره مندی از امکانات بسیار زیبای 3 بعدی ، می تواند رابط کاربری دستگاه های شما را با یک طراحی فوق العاده زیبا جایگزین کند. لانچرهای آندرویدی در ابتدا یک ابزار مدیریت لانچر هستند که برنامه نویسان به مرور زمان برای آن ها ، مجموعه ای از پوسته ها را عرضه می کنند که توسط این لانچرها قابل مدیریت و تنظیم کردن باشند. با ما در معرفی تکمیلی این نرم افزار همراه شوید.

دانلود نرم افزار لانچر برای اندروید

پیش نیاز : آندروید 2.2 و بالاتر

یکی از مهم ترین نکات قابل توجه در مورد لانچر توربو ، این است که در هر لحظه کارکرد با دستگاه های هوشمند خود ، هیچ افت سرعتی را شاهد نخواهید بود ؛ پشتیبانی از موتور جدید در طراحی نمای 3 بعدی ، اسلایدهای خیره کننده ای را در محیط سیستم عامل ایجاد می کنند ، پوسته های طراحی شده به صورت خاص برای لانچر توربو ، به صورت پیوسته در حال به روز رسانی هستند و می توانند زیبایی وصف ناپذیری را در محیط دستگاه شما ایجاد نمایند ، ویدجت های جدید و زیبایی که به همراه این لانچر در دسترس شما قرار می گیرد امکانات سریع تری را برای دسترسی به سرچ و ساعت و وضعیت آب و هوا قرار می دهند. اگرچه Turbo Launcher EX طرفدارانی به اندازه Go Launcher ندارد ، اگرچه Turbo Launcher EX نمای سه بعدی پرطرفدار Next Launcher را ندارد ، اگرچه Turbo Launcher EX عمر بالا به اندازه ADW ندارد ، اما در عوض موتور پرسرعت سه بعدی و روان Turbo Launcher تجربه ای بی نظیر را در میان لانچرهای آندرویدی به خود اختصاص داده است.

لانچر دوست ها حتما ببینند:صفحه ی اخصاصی لانچر های اندروید

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار وان پلاس لانچر اندروید ONE+ Launcher v2.4.2014

وان پلاس نام یکی از لانچرهای زیبا برای اندروید است که با نام ONE+ Launcher v2.4.2014 اماده ی دانلود کرده ایم. یکی از جذاب ترین ابزارهای زیبا ساز سیستم عامل آندروید ، لانچرهایی هستند که در آندروید مارکت برای آن عرضه می گردند ، برخی از دستگاه های آندرویدی بنابر سیاست های شرکت تولید کننده ، دارای هوم اسکرین و یا صفحاتی خسته کننده هستند که پس از مدتی برای کاربران تکراری می شوند ، لانچرهای آندرویدی مناسب ترین روش برای ایجاد تغییراتی اساسی در چیدمان آیکون ها ، ظاهر آیکون ها و به طور کلی محیط سیستم عامل می باشند. در این مطلب از سایت نیو فور آندروید تصمیم گرفته ایم برای آن دسته از کاربرانی که قصد ایجاد تغییراتی فوق العاده زیبا در دستگاه های خود دارند ، لانچری جدید را معرفی کنیم ؛ وان پلاس لانچر ، نام لانچر جدیدی است که با ظاهری مشابه با سیستم عامل iOS شرکت اپل ، می تواند آندروید دستگاه های شما را با تغییراتی بسیار زیبا همراه کند. با ما در معرفی برترین ویژگی های این لانچر همراه باشید.

لانچر وان پلاس برای اندروید

پیش نیاز : آندروید 2.3.3 و بالاتر

ONE+ Launcher نام نرم افزار لانچر جدیدی سبک و انعطاف پذیر است که با نماهای فوق العاده با کیفیت و HD ، قادر است محیط سیستم عامل شما را به کلی دگرگون سازد. بر خلاف سایر لانچرها نظیر GO, NEXT, NOVA, APEX, SOLO, Smart و… ، وان پلاس لانچر سعی در این دارد با کاهش عناصر ، علاوه بر افزایش سرعت عملکرد سیستم عامل ، سادگی خود را نهایت زیبایی نشان دهد. این لانچر فوق العاده که فاقد تبلیغات مزاحم است ، از فضای بسیار اندکی از مموری دستگاه و همچنین پردازنده شما استفاده می کند ، بنابراین ضمن افزایش یافتن سرعت کلی سیستم عامل ، مصرف باطری شما تا حد بسیار پایینی نگه داشته خواهد شد. فروشگاه پوسته های وان پلاس لانچر نیز به زودی در دسترس کاربران آن قرار خواهد گرفت ، گفته می شود این فروشگاه دارای بیش از 50 هزار والپیپر HD ، بیش از 1000 آیکون از نو طراحی شده و تعداد فراوانی از والپیپرهای زنده به صورت 2 بعدی و 3 بعدی خواهد بود.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار GO Launcher EX Prime 5.02.1 | تغییر در ظاهر اندروید

اگر از ظاهر ساده و همیشگی اندروید خسته شده اید، اگر قصد دارید کارایی محیط موبایل خود را افزایش دهید بدون شک لانچر GO Launcher EX Prime می تواند انتخاب مناسبی برای تمام کاربران از جمله افراد خوش صلیقه باشد. هرکاربری دوست دارد تا محیط سیستم عامل گوشی موبایلش بگونه ای باشد که بتواند به آسانی به بخش های مورد نظر خود دسترسی پیدا کند. برای تغییر در محیط کلی، ظاهر و امکانات اندروید می توان از لانچر های مختلف استفاده کرد که هرکدام از آن ها یک ویژگی خاص خود را دارند. GO Launcher EX Prime یکی از بهترین و معروف ترین لانچرهای موجود برای اندروید است و کاربردی بودن آن موجب شد تا در سال گذشته در بین محبوب ترین نرم افزارهای اندروید قرار بگیرد. استفاده از این لانچر علاوه بر زیبایی محیط سیستم عامل با توجه به سلیقه شما، باعث افزایش کارایی آن می شود.با ما در دانلود نرم افزار لانچر GO Launcher EX Prime 5.02.1 برای اندروید همراه باشید تا بهترین ظاهر را در اندروید داشته باشید.نرم افزار لانچر GO Launcher EX Prime 5.02.1

پیش نیاز: اندروید 2.2 و بالاتر

با استفاده از GO Launcher EX Prime می توانید تا جایی که امکان دارد محیط گوشی موبایل را شخصی سازی کنید. از جمله بهترین تغییراتی که این برنامه می تواند ایجاد کند می توان به استفاده از تم های متنوع، تغییر تعداد صفحات اصلی و همچنین تعداد آیکون های روی آن، تغییر فونت نوشته ها، افکت گذاری در زمان تغییر صفحه و جایه جایی و بالا-پایین آمدن منو ها، امکان تغییر در آیکون های بخش ها مختلف، توانایی حذف آسان برنامه ها نصب شده، پشتیبانی از تم ها و پوسته های مختلف و … . GO Launcher EX Prime 5.02.1 نه تنها با تمامی اندازه های گوشی های موبایل سازگاری دارد حتی با تمامی سایز های تبلت ها نیز هماهنگی دارد و بدون هیچ مشکلی برروی آن ها نصب و اجرا می شود. موضوع دیگری که در رباطه با این نرم افزار وجود دارد و دانستن آن ضروری است، سبک و کم حجم بودن این نرم افزار است و همین ویژگی باعث شده است که این نرم افزار برخلاف سایر لانچر ها پس از نصب هیچ گونه مشکلی را برای کاربر ایجاد نکند و حتی با استفاده از افکت ها و تم های گرافیکی باعث کاهش سرعت نشود.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار لانچر مترو ویندوز 8 Metro UI Launcher 8

دانلود لانچر متروی ویندوز 8

نرم افزار لانچر برای اندروید

آیا از محیط یکنواخت و همیشگی دستگاه های خود خسته شده اید؟با آیا دوست دارید که یک تغییر و تحول اساسی را به دستگاه های آندرویدی خود بیاورید؟ آیا مایل هستید با دانلود یک نرم افزار لانچر ساده و کم حجم ، به سادگی محیط اسمارت فون و یا تبلت آندرویدی خود را به محیط متروی ویندوز 8 تغییر دهید؟ پس با ما در معرفی لانچر جدید و بسیار زیبای Metro UI Launcher 8 همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید 4.0 و بالاتر

Metro Launcher 1.6.9.5 اکنون در دستگاه آندرویدی شماست ، اکنون هوم اسکرین دستگاه های خود را در استایلی منحصر به فرد مدیریت کنید ؛ Metro UI Launcher 8 با الهام گیری از ظاهر بسیار زیبای سیستم عامل متروی ویندوز 8 ، هوم اسکرین شما را به یک محیط بسیار کاربر پسند و دوست داشتنی تبدیل می نماید که دسترسی به بخش بخش ابزارهای مورد نظرتان را برایتان میسر می سازد. شما را به آشنایی با برخی قابلیت های کلیدی این لانچر دعوت می کنیم.

هوم اسکرین با طراحی بسیار زیبا ، امکان شخصی سازی هوم اسکرین با اپلیکیشن های مورد علاقه ، تغغیر محل قرارگیری کاشی ها با Drag و Drop ، امکان نمایش وضعیت آب و هوای محل فعلی ، دسترسی سریع به قسمت های Internet, Store, Contacts ، نمایش اپلیکیشن های اخیر ، امکان زیبا سازی هوم اسکرین با والپیپرهای زنده ، امکان تغییر نام کاربری و تصویر مربوطه ، بهینه سازی برای اسمارت فون و تبلت ها ، قابلیت سرچ سریع از نوار کناری ، تغییر دلخواه لانچر متناسب با نیازهای شخصی است.

به لانچر های اندروید علاقه دارید؟از صفحه ی اختصاصی آن در سایت ما دیدن کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار لانچر زیبا Nova Launcher

 دانلود نرم افزار لانچر برای اندروید

لانچر اندروید

پیش نیاز : آندروید 2,2 و بالاتر

ایا شما هم می خواهید با یک نرم افزار لانچر زیبا برای اندروید خود یک تحول شگفت ایجاد کنید و از محیط جدید آن لذت ببرید؟

Nova Launcher يک لانچر جديد و بي نظير براي اندروید ميباشد که قابليت تغيير به هر شکلي که شما بخواهيد را دارد . اين لانچر زیبا داراي طرح ها و رنگ هاي فوق العاده ميباشد . در ادامه به برخي از ويگي هاي اين لانچر اشاره شده است.
 تغييرات اخير در لانچر Nova Launcher:
آيکون هاي جديد و تصوير زمينه جامع.
توانايي تغيير آيکون و عناوين برنامه ها در منو
بهبود دسته بندي برنامه.
قابليت کشيدن يک پوشه کشویی به دسکتاپ.
بهينه سازي و رفع اشکال

دانلود / توضیحات بیشتر
1 2