دانلود نرم افزار آفیس اندروید OfficeSuite 8 Premium 8.6.5061

 دانلود نرم افزار افیس برای اندروید

OfficeSuite

OfficeSuite 8 Premium v8.6.5061 از پر بازديد ترين نرم افزار هاي آندرويد ميباشد که از شمار دانلود بسیار بالایی برخوردار است زيرا بخش بسيار وسيعي از امور متني شما را انجام ميدهد و ويژگي هاي ديگري نيز دارد که در ادامه به آن اشاره ميشود . همانطور که از نام اين نرم افزار اندروید مشخص است نرم افزاري آفيس ميباشد که تقريبا تمام امکانات آفيس کامپيوتر را دارا ميباشد.ويرايش، يا ساخت فايل هاي Word  و همچنين نمايش آنها پشتيباني از فرمت PPT که همان PowerPoint ميباشد از ويژگي هاي اين نرم افزار ميباشد.

 

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار سخنان حکیمانه امام علی (ع) برای اندروید

حضرت علی علیه السلام امام، اول شیعیان دارای سخنان گران بهایی می باشند که توسط یاران آن حضرت نوشته شده اند و از هزار و چهارصد سال پیش تا کنون این نکات راه نمایی بسیار خوب برای زندگی انسان ها بوده اند. این احادیث که از امیرالمؤمنان علی علیه السلام در دسترس ما قرار گرفته اند می توانند در زندگی بهتر کمک بسیار جامعی را به کنند به گونه ای که تمام بزرگان دینی با سرمشق قرار دادن این رهنود ها در زندگی خود توانسته اند به مراتب بالای معنویت دست پیدا کنند و تاثیر زیاید را در جامعه خود بگذارند به همین علت است که ما همیشه سعی در اجرای هر چه بیشتر این پند ها در زندگی خود را داریم.

نرم افزار سخنان حکیمانه امام علی
از دست ندهید : نرم افزار های فارسی اندروید

پیش نیاز: اندروید 2.1 و بالاتر

به شما پیشنهاد می کنیم از صفحه بهترین های اندروید نیز دیدن فرمایید

دست یابی به احادیث گوناگون نیاز به وجود گتاب های زیادی می باشد که دست یابی به آن ها در هر زمان به سادگی صورت نمی پذیرد. به همین علت ما برای شما نرم افزار بسیار پر کاربرد ده هزار حدیث را آماده کرده ایم که با استفاده از آن می توانید به سادگی و در کوتاه ترنی زمان ممکن به بیش از ده هزار حدیث از کتاب های غرر الحکم و دررالکلم در تلفن همراه اندرویدی خود دست پیدا کنید. در این برنامه جالب بیش از 500 باب قرار دارد که شما می توانید احادیث مربوط به آن ها را مشاهده نمایید. شما قادر هستید که بر اساس باب و یا موضعات در برنامه ده هزار حدیث جستجو نمایید و به این ترتیب در کوتاه ترین زمان ممکن به حدیث مورد نظر خود دست پیدا کنید. از ویژگی های این برنامه می توان به وجود ویجتی اشاره کرد که با استفاده از آن قادر هستید در هر ساعت یک حدیث جدید را بر روی صفحه نمایش تلفن همراه خود مشاهده نمایید و با حرکت انگشت خود روی صفحه نمایش نیز حدیث را تغییر بدهید. شما قابلیت کپی کردن احادیث به زبان انگلیسی و فارسی را نیز دارید. اگر حروف فارسی در دستگاه شمابه صورت جدا جدا نمایش داده می شوند در این برنامه شما می توانید حروف را به صورت صحیح چینش نمایید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار موزیک پلیر پیشرفته Player (Remix) 1.2.0

برنامه موزیک

پيش نياز : آندرويد 2,3 و بالاتر
اين بار وب سايت نيو فور آندرويد قصد معرفي يک موزيک پلير همه کاره و فوق العاده را دارد. نام اين پديده Music Player (Remix) – Trial 1.2.0 ميباشد . اين نرم افزار تمام امکاناتي را که يک مخاطب در نظر داشته باشد را بر طرف کره است . از نظر کيفيت ميتوان گفت در نوع خود بهتر کيفيت در پخش موسقي را دارا ميباشد . از قابليت هاي آن نيز به عقب و جلو کشاندن موزيک هنگام پخش با صفحه ي لمسي , اضافه کردن آهنگ به ليست پخش و کار کردن با قسمت هاي ديگر موبايل هنگام پخش موزيک ميتوان اشاره کرد. همچنين ميتوانيد براي زيبا تر بودن موزيک پلير تصوير زمينه براي هر آهنگ يا آلبوم و همچنين منوي شخصي با رنگ هاي مختلف انتخاب کنيد.هم اکنون این برنامه را به طور رایگان از سایت نیو فور اندروید دانلود کنید و لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار آفیس Quick Office v4.0.120

 دانلود نرم افزار آفیس برای اندروید

نرم افزار اندروید آفیس

پيش نياز : آندرويد 2,1 و بالاتر
Quickoffice v4.0.120 از نرم افزار های مشهور اندروید که تا به حال نسخه های مختلف ان برای سیستم عامل های مختلف ساخته شده است.با دانلود این برنامه می توانید مایکروسافت آفیس را با کیفیت هر چه تمام تر به اندروید خو بیاورید و فایل های ورد,اکسل و پاور پونت را با ان اجرا کنید.علاوه بر این پشتیبانی از فایل های pdf نیز در این نرم افزار کاربدی گنجانده شده است.تیم نیو فور اندروید دانلود این نرم افزار را برای گوشی یا تبلت اندرویدی شما پیشنهاد می کند.

 

در اينجا برخي از امور را کا قادر به انجام آن ها هستيد را آورده ايم :
—————
– ايجاد، ويرايش و به اشتراک گذاري فايل هاي آفيس مايکروسافت ® (’97 – ‘2010 )
– دسترسي و به اشتراک گذاري فايل از طريق گوگل درايو
– ويرايش و بررسي املا اسناد در
– به روز رساني فرمول در صفحات گسترده
– ويرايش  با ارائه گوشي هاي هوشمند خود
– اضافه کردن يادداشت و علامت گذاري فايل هاي PDF
– دسترسي به Dropbox ، Evernote، Egnyte و SugarSync

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار دانلود منیجر Free Direct Download Manager

 دانلود نرم افزار دانلود منیجر اندروید جدید
دانلود نرم افزار دانلود منیجر Free Direct Download Manager

پيش نياز : آندرويد 2,1 و بالاتر
Free Direct Download Manager یک نرم افزار دو جانبه و قدرتمند در جهت افزایش سرعت دانلود و مرور صفحات وب است.با این نرم افزار میتوانید یک مرورگر و یک دانلود منیجر امن و قابل قبول را در موبایل خود داشته باشید . این نرم افزار شما را برای انتخاب زنگ تلفن یا تصویر پس زمینه کمک زیادی میکند در ضمن در این نسخه این نرم افزار بسیاری از مشکلات که در نسخه قبلی وجود داشته رفع شده است. منتظر آپدیت این نرم افزار و ورژن های قوی تر آن در همین سایت باشید.این نرم افزار از ضروری ترین برنامه ها برای موبایل ها و تبلت های اندرویدی است.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار گربه ی سخنگو Talking Chihuahua v1.13

 دانلود نرم افزار جالب گربه سخنگو اندروید
گربه سخنگو اندروید

پيش نياز : آندرويد 1,6 و بالاتر
نرم افزار سرگرم کننده Talking Chihuahua v1.13 يک گربه سخنگو که هر صدايي را ميشنود با صداي با مزه ي خود بازگو ميکند و در هر جاي بدن آن ضربه بزنيد يک حرکت را انجام مي دهد.نسخه مشابه ای از این بازی به طور پیش فرض در سیستم عامل اندروید نصب است که این برنامه از قابلیت های جالبی نیز برخوردار است.هم اکنون می توانید این نرم افزار را به طور رایگان برای تبلت یا موبایل دارای سیستم عامل اندروید خود از سایت نیو فور اندروید دانلود کنید و لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار اشتراک گذاری و پخش aVia Media Player v6.2.21325

 دانلود رایگان نرم افزار ویدئو پلیر اندروید
دانلود نرم افزار پلیر aVia Media Player v6.2.21325

پيش نياز : آندرويد 1,5 و بالاتر
با نرم افزار aVia Media Player v6.2.21325 شما مي توانيد بازي، نرم افزار، ويدئو و عکس از تمام دستگاه هاي متصل به سيستم عامل Android خود را به طوري که رسانه هاي مورد علاقه خود را در دسترس داريد در هر زمان، هر جا به اشتراک بگذاريد و پخش کنید.این برنامه اندرویدی را می توانید در تبلت و موبایل های اندرویدی به  طور رایگان دانلود کنید و لذت ببرید.

ويژگي هاي اصلي نرم افزار aVia Media Player v6.2.21325:
– پخش موسيقي، ويدئو و عکس ها را از طريق انواع منابع از جمله خدمات رسانه هاي اجتماعي (فيس بوک و + Google)
– کنترل راحت رسانه ها بين دستگاه هاي شخصي
– قابليت DLNA جريان براي به اشتراک گذاري بين دستگاه هاي سازگار در شبکه.
– قابليت هاي سرور DLNA.
– پشتيباني از بخش بخش شدن فيلم و زيرنويس
– پشتيباني از کدک هاي ويدئويي و صوتي
– پشتيباني از چندين زبان مختلف از جمله فرانسوي، آلماني، دانمارکي، اسپانيايي و ژاپني.
– بهينه سازي شده براي تبلت و گوشي هاي هوشمند آندرويد، گوگل تلويزيون و…

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار دریافت اخبار روز Scannerradiopro v3.5.3

دانلود نرم افزار جدید اخبار روز در اندروید 

نرم افزار Scannerradiopro

پیش نیاز : آندروید 1,6 و بالاتر
scannerradiopro v3.5.3 این نرم افزار اندروید موبایل این قابلیت را به شما می دهد که به خبر هاي آتش نشاني و پليس و در برخي اوقات ماموريت هاي آنها گوش دهيد،به صورت آنلاين بيش از 1000 شبکه مربوط به پليس و حوادث مربوط به آتش نشاني،شبکه هاي ويژه پيش بيني آب و هوا،شبکه هاي آماتور که گزارشگران جوان و بي تجربه در آنها کار مي کنند گوش فرا دهيد! روزانه به تعداد شبکه هاي قابل دسترسي افزوده مي شود.این نرم افزار را به طور رایگان از سایت نیو فور اندروید برای موبایل و تبلت اندرویدی خود دانلود کنید و لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار اتصال گوشی به کامپیوتر Moborobo v2.0.7.501

 دانلود نرم افزار اتصال اندروید به کامپیوتر
نرم افزار اندروید Moborobo v2.0.7.501

پیش نیاز : آندروید 2,1 وبالاتر
Moborobo v 2.0.7.501Beta نرم افزاري پر کاربرد براي آندرويد مي باشد. با داشتن اين نرم افزار مي توانيد بدون اتصال سيم بين گوشي خود و کامپيوتر کانکت ها و اطلاعاتي را بين گوشي و کامپيوترتان انتقال دهيد و همچنين اين عملیات را مي توانيد بين گوشي هاي آندرويد و آيفون انجام دهيد.علاوه بر اين با داشتن اين نرم افزار ميتوانيد فقط با زدن يک کليک برنامه هاي گوشيتان را دانلود کنيد و آنها را آپديت نماييد.از ديگر ويژگي هاي اين نرم افزار مديريت اس ام اس ها ميباشد که پيام هاي داخل تلفن همراه را ميتوانيد با کامپيوتر خود دريافت کنيد و بالعکس و تنظيمات مورد نظر را بر روي آن انجام دهيد.

 

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار کاربردی App2SD – Save phone storage v1.1.4

 دانلود نرم افزار کاربردی برای اندروید دانلود نرم افزار جدید App2SD - Save phone storage

پيش نياز : آندرويد 2,2 و بالاتر

App2SD – Save phone storage v1.1.4 يکي ديگر از نرم افزار هاي کاربردي گوشي هاي اندرويد مي باشد که به شما براي صرفه جويي در حافظه داخلي تلفن بسیار کمک خواهد کرد.این ابزار امکان انتقال به کارت SD را در گوشی اندرویدی شما را به وجود می اورد که می تواند فضای داخلی گوشی شما را تا حد زیادی کاهش دهد.

 ويژگي هاي نرم افزار App2SD – Save phone storage v1.1.4:

* ليست تمام برنامه هاي نصب شده
*انتقال برنامه به کارت SD در صورتي که مي تواند آن را نقل مکان کرد
* برگشت به حافظه داخلي از کارت SD
* مرتب سازي بر اساس نام، تاريخ نصب، حجم برنامه
* نمايش ذخيره سازي داخلي و حافظه داخلي در دسترس
* نمايش ذخيره سازي کارت SD و ذخيره سازي در دسترس
* حذف برنامه

دانلود / توضیحات بیشتر
1 2