دانلود بازی فکری شهر سازی Minecraft Pocket Edition 1.0.4.0

 دانلود بازی فکری رایگان اندروید 2017

سایت اندروید بازی

 

پیش نیاز : آندروید 2,3 و بالاتر

آیا می خواهید با دانلود بازی کم حجم و زیبا و لذت سبک جدید بازی های فکری و هوش را در اندروید خود با بازی شهر سازی تجربه کنید و لذت ببرید؟

Minecraft Pocket Edition يک بازي فکري و پرطرفدار در سبک ساختمان سازي ميباشد که ار طرفداران زيادي برخوردار ميباشد در اين بازي در ابتدا به شما بنا هاي نيمه کاره و ساختمان هاي نيمه ساز و تخريب شده در اختيار شما قرار داده ميشود که در ابتدا بايد به نحو احسنت و پول هايي که داريد آن ها را بسازيد تا بتوانيد ساختمان هاي بيشتري را اداره کنيد . در اين بازي فکري و جذاب طراحي و ساخت يک شهر به نوعي در اختيار خودتان است که بسته به هوش و زکاوت خود بايد يک شهر زيبا با بهترين بنا ها را بسازيد و از آن ها امتياز کسب کنيد. پيشنهاد ميکنيم اين بازي سرگرم کننده را به هيچچ وجه از دست ندهيد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی کشاورزی Farming Simulator 14 1.4.0

 دانلود بازی کشاورزی جدید

Farming Simulator1

 یا دانلود بازی های ساده و سرگرم کننده چه طورید؟بازی کشاورزی را تجربه کنید.اگر از گیمرهای بازی های رایانه ای باشید ، حتما با سری بازی های Simulator یا همان شبیه سازی آشنایی دارید. بازی معروف و دوست داشتنی Farming Simulator که تا چندی پیش تنها بر روی رایانه های شخصی و سیستم عامل ویندوز قابل اجرا بود ، این بار برای سیستم عامل آندروید و متناسب با انواع اسمارت فون ها و تبلت ها منتشر شده است.

پیش نیاز : آندروید 2.3.3 و بالاتر

کشاوری خود را در گوشی همراه و یا تبلت آندرویدی خود با Farming Simulator 14 آغاز کنید ! مزرعه ی خود را مدیریت و تحت نظارت خود قرار دهید و به اهداف و روش های آبادسازی آن پی برده و آن را توسعه دهید ؛ همانطور که از عنوان این بازی پیداست ، با یک شبیه ساز بسیار طبیعی در زمینه مزرعه داری رو به رو هستیم ، این بازی مجموعه ای از ابزار مورد نیاز و مهم را در گسترش مزرعه از قبیل Case IH, Deutz-Fahr, Lamborghini, Kuhn, Amazone و Krone در اختیار شما قرار می دهد. گیم پلی 3 بعدی این بازی با نماهایی بسیار طبیعی ، شما را به طور ساده و جذاب با محیط کشاوری آشنا می نماید و مهارت های شما را در این زمینه محک می زند. با بهره گیری از ارتباط های بلوتوث و وای فای ، می توانید رقابت های خود را در فضایی رایگان با دوستان خود به اجرا دراورید ، با بهره گیری از ابزارهایی که در اختیارتان قرار می گیرد به گسترش زمین کشاوری خود بپردازید و با تولید ذرت ، آرد و… آنان را در بازار به فروش برسانید و با کسب درآمد روز افزون ، مزرعه را گسترش دهید. امیدواریم از این بازی زیبا لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار حسابداری فارسی هلو برای اندروید | ‌Holoo 1.0.3

نرم افزار حسابداری هلو مخصوص سیستم عامل اندروید

Holoo 1.0.3

با دانلود یک نرم افزار حسابداری معروف و فارسی با نام هلو برای گوشی و تبلت اندروید خود موافق هستید؟با ما دانلود این برنامه کاربردی همراه باشید.یکی از مشکل ترین کار هایی که یک فروشنده با آن مواجه است انجام امور مربوط به حسابداری و دخل و خرج می باشد خصوص این مشکل در کسب و کار های کوچک بیشتر وجود دارد زیرا اقلب هزینه ها به اندازه کافی بالا نیست که بتوان برای انجام حساب های مالی یک حسابدار را به کار گرفت. به همین علت است که طراحان نرم افزار تلاش برای ساخت نرم افزار هایی را در این رابطه آغاز کرده اند و تا کنون توانسته اند تعداد زیادی برنامه مختلف را برای انجام این کار به بازار عرضه کنند که تعداد زیادی از آن ها توانسته اند نظر کاربران را به خودشان جلب کنند. یکی از این نرم افزارها که توسط یک شرکت ایرانی فارسی به نام طرفه نگار طراحی و ساخته شده است Holoo می باشد این شرکت توانست با عرضه این نرم افزار به بزرگترین شرکت ایرانی تولید کننده نرم افزار های ادارای و مالی تبدیل بشود.برنامه حسابداری هلو را برای اندروید دانلود تا بی نیاز شوید!

پیش نیاز: اندروید 2.2 و بالاتر

به تازگی شرکت طرفه نگار با همکاری شرکت راه آفتاب یک نرم افزار حسابداری با همان عنوان هلو به بازار عرضه کننده که با استفاده از آن شما خوهید توانست در هر کجا که هستید با استفاده از تلفن همراه هوشمند خود امور مالی و حسابداری خود را انجام بدهید. نرم افزار فارسی هلو به شما این امکان را خواهد داد که به سادگی بر هزینه ها ،سرمایه ها و همچنین بدهی های خود کنترل داشته باشید و با انجام برنامه ریزی های دقیق مانع از ضرر کرد مالی بشوید. همچنین نرم افزار اندروید Holoo به شما گزارش هایی را بصورت روزانه ،ماهانه و یا حتی سالانه از امور مالیتان خواهد داد. همه افرادی که در زمینه حسابداری فعالیت دارند با نسخه کامپیوتر های خانگی نرم افزار هلو آشنایی می باشند اما این برنامه که برای تلفن های همراه اندرویدی عرضه شده است می توان گفت با آن برنامه کاملا تفاوت دارد و همانطور که می دانید نسخه کامپیوتر این برنامه با قیمت نسبتا بالایی به فروش می رسد اما نسخه اندرویدی آن که امروز ما برای شما آماده کرده ایم بصورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار می گیرید تا بتوانید از آن بهره برداری کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار مرورگر جدید و پرسرعت Javelin Browser 3.1.0

 دانلود نرم افزار مرورگر وب پرسرعت مخصوص اندروید
نرم افزار های روز اندروید

 حتما در اینترنت به دنبال دانلود نرم افزار برای افزایش سرعت اینترنت و وبگردی ایمن برایاندروید خودتان گشته اید.با گسترش اپلیکیشن های آندرویدی و از طرفی عرضه مرورگرهای جدید و پرسرعت برای این سیستم عامل ، تقریبا کمتر کسی از مرورگرهای پیش فرض دستگاه های آندروید استفاده می کند. Javelin Browser نام یک مرورگر جدید و پرسرعت برای دستگاه های آندرویدی است که دارای قابلیت هایی کاربردی و شگفت انگیز می باشد که در ادامه به آنان می پردازیم.

پیش نیاز : آندروید 4 و بالاتر

Javelin Browser در مجموع دارای 3 قابلیت کلیدی است : 1) اولین مرورگر با قابلیت حذف داخلی تبلیغات 2) اولین مرورگر با قابلیت READING MODE و 3) ویژگی مولتی تسکینگ با Javelin Stack

همین 3 قابلیت در ظاهر ساده و در عین حال بسیار کاربردی ، موجب خرید رسمی اپلیکیشن Javelin Browser توسط باراک اوباما در دستگاه شخصی آندرویدی اش شد ! اما این قابلیت ها ، تنها ویژگی های کلیدی این مرورگر بودند ؛ اکنون به معرفی قابلیت های کلی این مرورگر محبوب می پردازیم :

قابلیت کنترل آسان به وسیله حرکات لمسی ، نوار استاتوس و نویگیشن به صورت شفاف در آندروید KitKat ، بوکمارک ها هوشمند (بوکمارک ها بر اساس میزان استفاده طبقه بندی می شوند) ، حالت ناشناس

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی جذاب حفظ تعادل توپ با حرکت گوشی Ball Voyage 1.2

 دانلود بازی Ball Voyage با حرکت گوشی ( سنسور شتاب سنج)
بازی جذاب اندروید

 با بازی هایی که با حرکت گوشی انجام می گیرند آشنا هستید؟بازی  حفظ تعادل توپ را برای اندروید خود دانلود کنید و از سبک جدید لذت ببرید.در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، با معرفی یک بازی جذاب و دوست داشتنی در خدمت شما گیمرهای آندرویدی هستیم. Ball Voyage نام یک بازی جدید است که در سبک یکی از بازی های قدیمی کامپیوتر با نام Ballance است ، در این بازی شما بایست ضمن حفظ تعادل توپ ، آن را به سمت مراحل و اهداف تعیین شده هدایت کنید ، با معرفی تکمیلی این بازی همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید 2.3.3 و بالاتر

آیا شما هم از دوست داران بازی های در سبک واقعیت هستید؟ Ball Voyage با این هدف به آندروید مارکت آمده است ! حرکات فیزیکی شما با اسمارت فون و یا تبلت آندروید جهت هدایت و حفظ تعادل توپ قرمز رنگ با گرافیک و گیم پلی سه بعدی این بازی ، هیجان خاصی را ایجاد کرده اند ! در این بازی شما بایست توپ قرمز رنگی را با حرکات دستگاهتان هدایت کنید و با این عمل ، به صورت آنلاین به رقابت با تعداد فراوانی از پلیرهای Ball Voyage در سراسر جهان به رقابت مشغول باشید. تعداد مراحل این بازی بسیار زیاد و وست داشتنی هستند ؛ البته برای کاربران حرفه ای و پر ادعا تعداد 8 مرحله سخت و جذاب طراحی شده است که به انتخاب خودشان می توانند مهارت خود را امتحان کنند. گیم پلی این بازی تا حد دیوانه واری جذاب است ؛ به گونه ای تنها کافیست یک بار یکی از مراحل آن را پشت سر بگذارید ، از این پس شما معتاد آن شده اید ! این بازی دارای یک گرافیک ایده آل و گیم پلی دوست داشتنی با ترکیب حرکات فیزیکی است و در مجموع دارای 32 مرحله در مناطق مختلف می باشد. شما همچنین می توانید رنگ توپ را از حالت پیش فرض به رنگ مورد علاقه تان تغییر بدهید ؛ لازم به ذکر است که Ball Voyage برای دستگاه ها با نمایشگرهای مختلف نیز بهینه سازی شده است. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار یادداشت های حرفه ای Note 4.2020.01

دانلود نرم افزار یادداشت گذاری در اندروید

نرم افزار اندروید

 آیا می خواهید با دانلود نرم افزار بسیار مفید یادداشت های خود را در محیطی حرفه ای تر و جذاب تر نگهداری و مدیریت کنید ! آیا از اپلیکیشن پیشفرض Notes با قابلیت های محدود آن خسته شده اید؟ پیشنهاد می کنیم با ما در معرفی نسخه جدید اپلیکیشن Note همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید 4.1 و بالاتر

ویرایش حرفه ای متون ، ویرایش حرفه ای پاراگراف ها و حتی فونت ها ! مدیریت حرفه ای متون در دستگاه های آندرویدی با امکاناتی نظیر اضافه کردن شکل و حتی دفترچه ی تلفن شما ! Note نام اپلیکیشن کوچک و همه کاره ای است که به شما امکان ویرایش حرفه ای انواع متون مورد نظرتان را با قابلیت هایی گسترده می دهد. از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار ، می توان به قابلیت ثبت نوشته ها با دست خط اشاره کرد ! ممکن است نوشته ای که در حال تایپ آن می باشید ، در مکان ، زمان و یا آب و هوایی به یاد ماندنی و خاطره انگیز باشد ، در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید لحظات ، مکان ها و یا حتی وضع آب و هوا را به صورت مستقیم در نوشته ی خود درج کنید. در انتها می توانید این لحظات خاطره انگیز خود را به سادگی با دوستانتان به اشتراک بگذارید. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار تهیه نسخه های پشتیبان از پیامک ها

 دانلود نرم افزار بک اپ اس ام اس ها

نرم افزار های اس ام اس اندروید

 آیا شما هم پیامک هایی دارید که برایتان اهمیت فراوانی دارند و می خواهید با دانلود نرم افزار مفید همیشه از ان ها بک اپ داشته باشید؟ آیا همیشه از حذف شدن آنان هراس دارید؟ ما راه حل مناسبی برایتان در نظر گرفته ایم.

پیش نیاز : آندروید 1.5 و بالاتر

در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شما کاربران عزیز را با نرم افزاری قدرتمند در زمینه پشتیبان گیری ساده از پیامک ها آشنا سازیم. این نرم افزار قادر است از پیامک های شما در قالب فایل های XML نسخه های پشتیبان تهیه کند. آیا نگران هستید که پیامک های شما قبل از بک آپ گیری به صورت تصادفی حذف شوند؟ SMS Backup & Restore Pro یک نرم افزار قابل برنامه ریزی برای پشتیبان گیری دز مان های تعیین شده است ، بنابراین دیگر هیچ نیازی به انجام بک آپ های دستی نیست ! متناسب با نسخه ی آندروید دستگاه شما ، می توانید بک آپ ها را به سایر دستگاه های خود نیز منتقل کنید ، لازم به ذکر است که شما حتی می توانید تنها از گفتوگوهای مورد نظر خود بک آپ گیری نمایید ، جهت امنیت بیشتر می توانید به صورت مستقیم ، بک آپ آماده شده را به آدرس ایمیل خود ارسال کنید. علاوه بر این ها ، قادر هستید بک آپ ها را در فضاهای ابری نظیر Dropbox & Google Drive نیز آپلود کنید. امیدواریم مفید واقع گردد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار لانچر اندروید 4.4 کیت کت KitKat Launcher

 دانلود نرم افزار لانچر جدید اندروید

نرم افزار برای اندروید

 آیا دوست دارید با دانلود نرم افزار لانچر بسیار محیط اندروید خود را بسیار زیبا تر از قبل سازید و لذت ببرید؟

همانطور که می دانید ، چندی پیش شرکت گوگل از نسخه جدید سیستم عامل آندروید با نام آندروید 4.4 کیت کت پرده برداری کرد. چندی بعد ، لیست دستگاه های کاکائویی را نیز در این زمینه اعلام کرد ! اگر دستگاه شما در این لیست نیست ، پیشنهاد می کنیم این لانچر زیبا را از دست ندهید.

پیش نیاز : آندروید 4.0.3 و بالاتر

در حال حاضر ، تعداد کمی از دستگاه های آندرویدی می توانند به کیت کت به روز رسانی گردند. اما بد نیست شما هم ظاهر این سیستم عامل را به شکلی کامل در دستگاه های قدیمی تر تجربه کنید ، بله درست متوجه شدید ! در این مطلب ، لانچر بسیار زیبای آندروید 4.4 کیت کت را برای شما کاربران گرامی آماده کرده ایم که به واسطه آن ، می توانید ظاهر دستگاه های خود را به طور کامل به محیط آندروید کیت کت تغییر شکل دهید. ساده ، ظریف و بسیار پر سرعت ! جدیدترین نسل از سیستم عامل گوگل را در این لانچر در دستگاه های آندرویدی تجربه کنید ! هوم اسکرین خود را می توانید مطابق با میل و نیاز خود سفارشی کرده و از مجموعه پک های آیکون استفاده کنید. در این لانچر ، مجموعه ای از والپیپرهای اورجینال نکسوس 5 نیز جای داده شده است که پس از فعال سازی این لانچر ، استفاده از آنان بی نظیر خواهد بود. از مهم ترین تغییرات در نسخه جدید می توان به رفع مشکل کرش کردن در تبلت ها و رفع برخی از مشکلات و اضافه شدن پایداری های کلی اشاره کرد. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی موتور سواری هیجان انگیز Trial Xtreme 3 6.0

 دانلود بازی موتور سواری

بازی موتور اندروید

 

آیا به انجام یک موتور سواری با هیجان بسیار بالا در دستگاه های آندرویدی خود علاقمند هستید؟ پیشنهاد می کنیم نهایت لذت و هیجان را در بازی Trial Xtreme از دست ندهید.

پیش نیاز : آندروید 2.2 و بالاتر

بازی کنید ، با دوستان خود به رقابت بپردازید ، پیروز شوید ! Trial Xtreme با بیش از 50 میلیون ، همیشه سطح بالای نمودارهای پرطرفدارترین اپلیکیشن های آندرویدی را به خود اختصاص داده است ، توانایی تغییر دادن دکمه های کنترلی از بخش تنظیمات ، در نسخه سوم بازی Trial Xtreme ویژگی های جدید این بازی نفس را در سینه های شما حبس می کند. بیش از 96 زمین مختلف برای انجام مسابقات هیجان انگیز و رقابت سخت با دوستان شما ! شما باید با دقت فراوان کنترل وسیله خود را نگه دارید تا از افتادن در آب های کنار جاده و برخورد به موانع مسیر بگذرد. مسابقات مختلف را پشت سر بگذارید تا مهارت خود را در زمینه انجام مسابقات نفس گیر خیابانی به رخ همگان بکشید. از دیگر قابلیت های این بازی هیجان انگیز این است که می توانید موتور خود را با کسب ارتقا دهنده ها مطابق با میل خود تغییر ظاهر دهید و آن را متناسب با سلیقه خود آماده مسابقات آینده کنید. همچنین می توانید با به اشتراک گذاری رکوردهای خود در شبکه های اجتماعی ، دوستان خود را نیز به انجام یکی از این مسابقات دعوت کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی ورزشی زیبای موج سواری Ancient Surfer 1.0.1

 دانلود بازی ورزشی زیبای اندروید

بازی اندروید جدید

آیا دوست دارید اوغات فراغت خود را با انجام یک بازی ورزشی و هیجان انگیز سپری کنید؟ پیشنهاد می کنیم بازی بسیار زیبای Ancient Surfer را از دست ندهید.

پیش نیاز : آندروید 2.2 و بالاتر

فصل تابستان است ، وقت آن است که در سواحل به گشت و گذار بپردازید. در این بازی می توانید در هفت نقطه مختلف جهان ، به موج سواری مشغول باشید ! بر موج های پیش رویتان تمرکز کرده و در مقابل نور خورشید پرش کنید. با سایر افراد در این زمینه به صورت آنلاین به رقابت بپردازید و لذت گشت و گذاری جالب بر روی امواج دریاها را در دستان خود تجربه کنید. با انجام مراحل این بازی ، می توانید به جمع آوری سکه ها پرداخته و از آنان برای باز کردن محدودیت های بازی استفاده کنید. با پیشرفت های تدریجی ، شما می توانید کاراکتر بازی را سفارشی کنید ، از جمله قادر خواهید بود تا چوب مربوط به موج سواری ، شلوارک ، گردنبند و… را مطابق با سلیقه خود تغییر دهید و شخصیتی کاملا سفارشی را ایجاد کنید. از کوسه ها دوری کرده و از موانع با احتیاط و مهارت گذر کنید تا به رتبه های بالا دست پیدا کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر