دانلود بازی لاک پشت های نینجا اندروید نسخه جدید Mutant Rumble

دانلود بازی لاک پشت های نینجا نسخه جدید برای اندروید با دیتای کم حجم

دانلود بازی لاک پشت های نینجا اندروید

کارتون لاک پشت های نینجا کارتون مورد علاقه ی کودکان نسل جدید است.این بار در خدمت شما هستیم با دانلود بازی لاک پشت های نینجا نسخه کامل برای اندروید با دیتا کم حجم.اگر به دنبال یک بازی ماجراجویانه و البته اکشن برای تلفن همراه اندرویدی خود می گردید بازی Mutant Rumble یا همان لاک پشت های نینجا را معرفی می نماییم. با استفاده از این بازی شما خواهید توانست که اوقات فراغت خود را به سادگی پر نمایید. در بازی لاک پشت های نینجا که بصورت رایگان عرضه شده است، شما باید با ظاهر شدن در نقش گروه مبارزی که همه آن ها لاک پشت های جهش یافته تشکیل می دهند به خیابان ها، فاضلاب ها و یا پشت بام های شهر نیویورک بروید و در این مکان ها با دشمان خود که افراد شرور و جنایتکار هستند به مبارزه بپردازید و به نوبت آن ها را از سر راه خود بردارید تا بالاخره بتوانید این شهر را به یک شهری ایده آل برای زندگی تبدیل نمایید.

پیش نیاز: اندروید 2،3 و بالاتر

در بازی بسیار زیبا و هیجان انگیز 1.1 Mutant Rumble یا همان لاک پشت های نینجا شما باید در ابتدا از میان این قهرمانان یکی را به دلخواه انتخاب نمایید، البته باید دقت داشته باشید که هر یک از این لاک پشت ها دارای توانایی منحصر به فردی بوده و با فنون رزمی خاصی آشنایی دارد و پس از انتخاب قهرمان مورد نظر خود پا به میدان نبرد گذاشته و با افراد خلافکاری که قصد دارند برای دیگران مزاحمت ایجاد نمایند مبارزه کنید و شهر را از وجود تک تک آن ها پاک سازی نمایید. در این بازی طیف عظیمی از دشمنان وجود دارند که همین امر می تواند جذابیت بازی را برای شما دو چندان نماید و همچنین وجود سلاح های گوناگون و حق انتخاب برای شما از عواملی است که می تواند شما را برای انجام این بازی بیش از هر بازی دیگر تشویق نماید. وجود گرافیک کاملا سه بعدی با وضوح تصویر بسیار بالا به همراه گیم پلی کاملا ساده از عواملی است که این بازی را نسبت به دیگر بازی ها برتری می بخشد.

پیشنهاد داغ:دوست دارید بازی کارتون هایی که تا به حال تماشا کرده اید را تجربه کنید؟ بازی مرد عنکبوتی و بازی بن 10 پیشنهاد های ما برای 100% شدن رضایت شماست!

دانلود / توضیحات بیشتر