دانلود نرم افزار نصب آسان پکیج های Zip با ZipInstaller 5.0.3

 دانلود نرم افزار فایل های Zip 

نرم افزار های اندروید

 آیا می خواهید با دانلود نرم افزار بسیار کاربردی و مفید فایل های Zip  را در اندروید خود مدیریت کنید؟اگر از کاربران حرفه ای دستگاه های آندروید باشید ، حتما می دانید پس از روت کردن سیستم عامل ، جهت نصب رام های کاستوم ، لازم است منویی با نام ریکاوری را در دستگاه خود نصب کنید. پس از نصب شدن این منو ، لازم است فایل مربوط به رام مورد نظر خود را از طریق ریکاوری منو نصب کنید ، اما در این مطلب از سایت نیو فور آندروید قصد داریم این سنت دیرینه را با تغییراتی جدید رو به رو کنیم ! پیشنهاد می کنیم از دست ندهید !

پیش نیاز : آندروید 4.0 و بالاتر

ZipInstaller نام نرم افزاری جدید و سازگار با ریکاوری های CWM + TWRP + 4EXT است و روشی جدید و مناسب برای نصب پکیج های Zip به شمار می رود. این نرم افزار یک لیست کامل از زیپ های موجود در مموری کارت برای شما آماده می کند و دستگاه شما را برای نصب از منوی ریکاوری ریبوت می کند. در واقع می توان گفت ZipInstaller راهی جدید و آسان برای انتخاب و نصب پکیج های زیپ بدون نیاز به استفاده از دکمه های Voloume بالا و پایین است. شما می توانید فرآیند نصب رام را به سادگی در این نرم افزار دنبال کنید ، برای مثال می توانید پکیج های زیپ را علامت گذاری و عملیات Wipe را نیز در آن انتخاب کنید. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار کاهش مصرف باتری Battery Doctor 5.11

 دانلود نرم افزار جدید کاهش مصرف باتری اندروید

نرم افزار باتری

 پيش نياز : آندرويد 4.0 و بالاتر
Battery Doctor (Battery Saver) 5.11 دکتر باتري,نرم افزار اندروید فوق العاده برای کاهش مصرف و صرفه جویی در باتری.آيا شما نياز به يک نرم افزار داريد که مي تواند کمک به حفظ باتري کند؟ این برنامه توسط 30 میلیون کاربر اندرویدی استفاده می شود.

ويژگي هاي اصلي
1. صرفه جويي در انرژي
بهينه سازي باتري با يک کليک ساده!
2. پيش بيني زمان در دسترس باتري
نمايش قدرت از وقت آزاد (دقيق به دقيقه) بسته به نوع دستگاه.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار آلبوم تصاویر ابری Cloud Ablum 3.1.0

 دانلود نرم افزار اندرویدی جدید

نرم افزار اندروید

 آیا می خواهید با دانلود نرم افزار بسیار مفید و جذاب آلبوم های زیبا در اندروید بسازید؟مکانی امن برای نگهداری آلبوم های تصاویر به یاد ماندنی ! در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی را با اپلیکیشنی جدید با نام Cloud Ablum اشنا کنیم.

پیش نیاز : آندروید 2.1 و بالاتر

Cloud Ablum نام اپلیکیشنی جدید در زمینه سرویس های ابری است ، به کمک این نرم افزار و حجم 5 گیگابایتی که پس از نصب در اختیارتان قرار داده می شود ، می توانید در هر مکانی تنها به کمک اسمارت فون خود ، به مجموعه ای وسیع از تصاویر خود دسترسی پیدا کنید. هم اکنون بیش از 5 میلیون کاربر از این سرویس جهت نگهداری عکس های خود استفاده می کنند ، این نرم افزار مجموعه ای از آلبوم های تصاویر شما را در سرورهای ابری خود نگهداری می کند ، بنابراین در هر زمان و مکانی به تمامی آنان دسترسی خواهید داشت ، سیستم نمایش هوشمند ، آپلود تصاویر در سایزهای اورجینال ، جستوجوی تصویری تصاویر ، جستوجوی تصاویر به صورت آنلاین (کش تصاویر) ، آپلود و بک آپ گیری خودکار تصاویر دستگاه به سرویس های ابری و… از مهم ترین قابلیت های Cloud Ablum به شمار می رود. امیدواریم مفید واقع گردد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار تهیه نسخه های پشتیبان از پیامک ها

 دانلود نرم افزار بک اپ اس ام اس ها

نرم افزار های اس ام اس اندروید

 آیا شما هم پیامک هایی دارید که برایتان اهمیت فراوانی دارند و می خواهید با دانلود نرم افزار مفید همیشه از ان ها بک اپ داشته باشید؟ آیا همیشه از حذف شدن آنان هراس دارید؟ ما راه حل مناسبی برایتان در نظر گرفته ایم.

پیش نیاز : آندروید 1.5 و بالاتر

در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شما کاربران عزیز را با نرم افزاری قدرتمند در زمینه پشتیبان گیری ساده از پیامک ها آشنا سازیم. این نرم افزار قادر است از پیامک های شما در قالب فایل های XML نسخه های پشتیبان تهیه کند. آیا نگران هستید که پیامک های شما قبل از بک آپ گیری به صورت تصادفی حذف شوند؟ SMS Backup & Restore Pro یک نرم افزار قابل برنامه ریزی برای پشتیبان گیری دز مان های تعیین شده است ، بنابراین دیگر هیچ نیازی به انجام بک آپ های دستی نیست ! متناسب با نسخه ی آندروید دستگاه شما ، می توانید بک آپ ها را به سایر دستگاه های خود نیز منتقل کنید ، لازم به ذکر است که شما حتی می توانید تنها از گفتوگوهای مورد نظر خود بک آپ گیری نمایید ، جهت امنیت بیشتر می توانید به صورت مستقیم ، بک آپ آماده شده را به آدرس ایمیل خود ارسال کنید. علاوه بر این ها ، قادر هستید بک آپ ها را در فضاهای ابری نظیر Dropbox & Google Drive نیز آپلود کنید. امیدواریم مفید واقع گردد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار دفترچه خاطرات Private DIARY v5.0

 دانلود نرم افزار ثبت خاطرات روزانه در اندروید 

نرم افزار اندروید خاطرات Private DIARY v5.0

پيش نياز : آندرويد 2,1 و بالاتر
Private DIARY v5.0 نرم افزاري مفثيد و کاربردي براي ياداشت تمام خاطرات خود مي باشد.با استفاده از اين نرم افزار ميتوانيد تمام رويداد ها و اتفاق هاي روزانه زندگي خود را در تلفن همراه تان ياداشت کنيد تا در تنهايي بر آن ها مروری دشاته باشید و از آنها لذت ببريد.در اين نرم افزار حتي ميتوانيد يک عکس را به متن نوشته شده اضافه کنيد به عنوان مثال با توجه به اتفاق هاي آن روز آن عکس را انتخاب کنيد.همچنين گذاشتن پسورد روي فايل ذخيره شده و تنظيمات بر اساس تاريخ از ويژگي هاي اين نرم افزار اندروید ميباشد.این نرم افزار جالب را به طور رایگان برای تبتل و موبایل های دارای سیستم عامل اندروید خود دانلود کنید و لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار اتصال گوشی به کامپیوتر Moborobo v2.0.7.501

 دانلود نرم افزار اتصال اندروید به کامپیوتر
نرم افزار اندروید Moborobo v2.0.7.501

پیش نیاز : آندروید 2,1 وبالاتر
Moborobo v 2.0.7.501Beta نرم افزاري پر کاربرد براي آندرويد مي باشد. با داشتن اين نرم افزار مي توانيد بدون اتصال سيم بين گوشي خود و کامپيوتر کانکت ها و اطلاعاتي را بين گوشي و کامپيوترتان انتقال دهيد و همچنين اين عملیات را مي توانيد بين گوشي هاي آندرويد و آيفون انجام دهيد.علاوه بر اين با داشتن اين نرم افزار ميتوانيد فقط با زدن يک کليک برنامه هاي گوشيتان را دانلود کنيد و آنها را آپديت نماييد.از ديگر ويژگي هاي اين نرم افزار مديريت اس ام اس ها ميباشد که پيام هاي داخل تلفن همراه را ميتوانيد با کامپيوتر خود دريافت کنيد و بالعکس و تنظيمات مورد نظر را بر روي آن انجام دهيد.

 

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار کاربردی App2SD – Save phone storage v1.1.4

 دانلود نرم افزار کاربردی برای اندروید دانلود نرم افزار جدید App2SD - Save phone storage

پيش نياز : آندرويد 2,2 و بالاتر

App2SD – Save phone storage v1.1.4 يکي ديگر از نرم افزار هاي کاربردي گوشي هاي اندرويد مي باشد که به شما براي صرفه جويي در حافظه داخلي تلفن بسیار کمک خواهد کرد.این ابزار امکان انتقال به کارت SD را در گوشی اندرویدی شما را به وجود می اورد که می تواند فضای داخلی گوشی شما را تا حد زیادی کاهش دهد.

 ويژگي هاي نرم افزار App2SD – Save phone storage v1.1.4:

* ليست تمام برنامه هاي نصب شده
*انتقال برنامه به کارت SD در صورتي که مي تواند آن را نقل مکان کرد
* برگشت به حافظه داخلي از کارت SD
* مرتب سازي بر اساس نام، تاريخ نصب، حجم برنامه
* نمايش ذخيره سازي داخلي و حافظه داخلي در دسترس
* نمايش ذخيره سازي کارت SD و ذخيره سازي در دسترس
* حذف برنامه

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار محاسبه کالری Calorie Counter v1.12.0

دانلود نرم افزار اندروید Calorie Counter v1.12.0

دانلود نرم افزار Calorie Counter v1.12.0

Calorie Counter v1.12.0 نرم افزاری است که ميزان کالري مصرف شده شما را در اندروید موبایل  خود محاسبه ميکند و به شما اطلاع ميدهد. اين نرم افزار به گونه اي کار ميکند که ابتدا شما وزن خود را در آن وارد ميکنيد. و بعد مقدار مواد غذايي مصرف شده را روزانه به آن اطلاع ميدهد. با استفاده از اين نرم افزار مي توانيد وزن مورد نظر خود را ثابت نگه داريد و براي وزن خود برنامه ريزي کنيد.شما می توانید این برنامه را به طور رایگان برای تبلت و موبایل های اندروید دانلود کنید و لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر