دانلود نرم افزار آفیس اندروید OfficeSuite 8 Premium 8.6.5061

 دانلود نرم افزار افیس برای اندروید

OfficeSuite

OfficeSuite 8 Premium v8.6.5061 از پر بازديد ترين نرم افزار هاي آندرويد ميباشد که از شمار دانلود بسیار بالایی برخوردار است زيرا بخش بسيار وسيعي از امور متني شما را انجام ميدهد و ويژگي هاي ديگري نيز دارد که در ادامه به آن اشاره ميشود . همانطور که از نام اين نرم افزار اندروید مشخص است نرم افزاري آفيس ميباشد که تقريبا تمام امکانات آفيس کامپيوتر را دارا ميباشد.ويرايش، يا ساخت فايل هاي Word  و همچنين نمايش آنها پشتيباني از فرمت PPT که همان PowerPoint ميباشد از ويژگي هاي اين نرم افزار ميباشد.

 

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار 2016 DiskDigger undelete (root) 1.0 برای ریکاوری فایل های ضروری اندروید

DiskDigger undelete

توجه برای استفاده از نرم افزار 2016 DiskDigger undelete (root) 1.0 باید دستگاه اندرویدیتان را روت کنید.با دانلود این نرم افزار برای اندروید به اسانی فایل های ضروری خود را ریکاوری کنید.

پاک شدن فایل هایی که مدت زیادی برای جمع آوری آنها وقت گذاشته اید، به طور حتم یک مشکل بسیار بزرگ است. فایل هایی که در گوشی همراه وجود دارند، معمولا فایل هایی مهم هستند که بیشتر اوقات به آنها نیاز دارید. اما اگر این فایل ها پاک شوند چکاری انجام می دهید؟ به خصوص اگر از اطلاعات پاک شده خود نسخه پشتیبان نداشته باشید به طور حتم می تواند این مشکل را بسیار تشدید کند. اما خوشبختانه به لطف برنامه های بازیابی کننده اطلاعات مختلفی که تاکنون عرضه شده است، می توان بازیابی اطلاعات مختلف را به سادگی انجام داد و فایل هایی که پاک شده اند را دوباره ریکاوری کرد.با ما با دانلود این نرم افزار 2016 اندروید همراه باشید تا به راحتی فایل های خود را ریکاوری کنید.

DiskDigger Pro نام یکی از همین نرم افزارهای ریکاوری 2016 اطلاعات برای سیستم عامل اندروید می باشد که با نصب آن بر روی گوشی اندرویدی خود می توانید اطلاعات حذف شده خود را ریکاوری کنید. این نرم افزار ریکاوری اندروید از انواع فایل های مختلف مانند عکس، فیلم، موسیقی، اپلیکیشن و … پشتیبانی می کند و می توانید تنها با چند بار کلیک، فایل ها را بازیابی کنید. در هنگام بازیابی اطلاعات می توانید از قبل تعیین کنید که کدام فرمت از فایل ها را می خواهید بازیابی کنید. برای مثال تصور کنید که شما تنها قصد بازیابی تصاویری با فرمت PNG را دارید؛ به این منظور کافی است که در صفحه مربوط تنها تیک مربوط به فرمت PNG را بزنید تا شاهد بازیابی همین فرمت باشید. امکان ارسال فایل های بازیابی شده به صورت مستقیم به سرور FTP نیز توسط این نرم افزار ریکاوری وجود دارد و می توانید با وارد کردن اطلاعات اف تی پی مورد نظرتان، اطلاعات را به سرور مذکور ارسال کنید. توجه داشته باشید که برای نصب برنامه DiskDigger باید گوشی اندرویدی شما روت شده باشد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار آنتی ویروس Avast! Mobile Security v2

دانلود نرم افزار آنتی ویروس اندروید  Avast
دانلود آنتی ویروس vast! Mobile Security v2.0.3380

پيش نياز : آندرويد 2,1 و بالاتر
avast! Mobile Security v2.0.3380 از قوی ترین نرم افزار های آنتی ویروس در کامپیوتر و موبایل است که این بار نسخه اندروید این نرم افزار امنیتی را که قابل نصب در موبایل و تبلت دارای سیستم عامل اندروید است را آماده ی دانلود کرده ایم. ابزار هاي موجود اين نرم افزار : کنترل ويژگي هاي ضد سرقت با دستورات SMS از راه دور، قفل کردن گوشي، فعال شدن آژير، رديابي GPS، نظارت صوتي،اضافه کردن يک فايروال براي جلوگيري از نفوذ هکرها. غير فعال کردن دسترسي به اينترنت و بسیار ابزار های امنیتی مفید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار همراه بانک پارسیان جدید

دانلود برنامه همراه بانک پارسیان

بانک پارسيان همراه بانک خود را به نام (Parsian Mobile Banking (PMB معرفي کرده است که بتواند در جهت خدمت رساني بهتر و جامع تر به مشتريان گام جديدي برداشته باشد. آخرين نسخه ي آندرويد اين نرم افزار که هم اکنون براي دانلود آماده کرده ايم شامل امکاناتي مانند خريد شارژ هاي اعتباري , اعلام مانده حساب , پرداخت قبوض , عمليات کارت به کارت و… ميباشد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار گرافیکی Monte Gallery – Image Viewer

 دانلود نرم افزار اندروید گرافیکی

دانلود نرم افزار گرافیکی Monte Gallery - Image Viewer

پيش نياز : آندرويد 2,2 و بالاتر
Monte Gallery – Image Viewer يک نرم افزار قوي جهت نمايش تصاوير شما ميباشد. اين نرم افزار قابليت هاي زيادي به شما ميدهد که شما قادر خواهيد بود به عکس يادداشت اضافه کنيد. همچنين اين برنامه عکس هاي شما را بر اساس نام آن ها , تاريخ عکس گرفته شده و محل عکس ميتوانید تقسيم بندي کند .در ادامه به برخي از کاربرد هاي ديگر نرم افزار اشاره شده است.
7. پيش نمايش: شما مي توانيد تصاوير را از طريق پيشنمايش بدون رفتن به پوشه  ببينيد.
8. قفل: قفل کردن پوشه، به طوري که کاربر مي تواند عکس هاي شخصي و يا مورد نياز امنيتي را قفل کند.
9. ويژگي هاي پيش فرض: به اشتراک گذاري، حذف، انتقال، کپي، چرخش، ويرايش، برش، نصب و راه اندازي، و غيره.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار همراه بانک سینا جدید

دانلود نرم افزار همراه بانک سینا

همراه بانک سينا از خدمات ارزنده الکترونيکي اين بانک ميباشد. که در اين برنامه مشتريان بانک سينا قادر خواهد بود به صورت شبانه روزي با استفاده از تلفن همراه خود اکثر امور بانکي خود را به راحتي انجام دهند.به عنوان مثال قبوض آب و برق و … را پرداخت کنند. حساب بانکي خود را چک کنند, به حسابي ديگر در بانک سينا پول واريز کنند و بسياري از خدمات ديگر. شما هم اکنون ميتوانيد همراه بانک سينا را به صورت رايگان دريافت نماييد.هم چنین پیشنهاد می کنیم از نرم افزار همراه بانک ملت نیز دیدن کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار نمایش مصرف باتری kulls Battery Widget v1.6

 دانلود نرم افزار اندروید نمایش میزان مصرف باتری (ویجت)
دانلود نرم افزار Skulls Battery Widget v1.6.10

پيش نياز : آندرويد 1,5 و بالاتر
نرم افزار Skulls Battery Widget v1.6.10 یک ویجت کاربردی برای نمایش مصرف باتری در اندروید شما می باشد. واقعا ترسناک، واقعا بد، واقعا سرگرم کننده !یک جمجمه آنتشین را در استند بای اندروید خود داشته باشید و اعتما به نفسخود را به دیگران نمایش دهید!

توجه: پس از نصب لازم است که ویجت را به طور دستی اضافه کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار همراه بانک تجارت

دانلود همراه بانک تجارت

در اين پست آخرين نسخه همراه بانک تجارت را براي آن دسته از افرادي که از حساب بانک تجارت برخوردار ميباشند  فراهم کرده ايم . اين برنامه مانند تمام همراه بانک ها از خدماتي نوين نظير پرداخت قبوض , پرداخت قسط ها , اعلام مانده حساب باقي , دريافت صورت حساب , انتقال وجه به حساب ديگر بانک تجارت و پيگيري چک ها اشاره کرد.این نرم افزار پس از همراه بانک ملی و همراه بانک کشاورزی سومین نرم افزار همراه بانکی است که در سایت نیو فور اندروید منتشر شده و به زودی نرم افزار سایر بانک ها نیز در سایت قرار می گیرد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار دفترچه خاطرات Private DIARY v5.0

 دانلود نرم افزار ثبت خاطرات روزانه در اندروید 

نرم افزار اندروید خاطرات Private DIARY v5.0

پيش نياز : آندرويد 2,1 و بالاتر
Private DIARY v5.0 نرم افزاري مفثيد و کاربردي براي ياداشت تمام خاطرات خود مي باشد.با استفاده از اين نرم افزار ميتوانيد تمام رويداد ها و اتفاق هاي روزانه زندگي خود را در تلفن همراه تان ياداشت کنيد تا در تنهايي بر آن ها مروری دشاته باشید و از آنها لذت ببريد.در اين نرم افزار حتي ميتوانيد يک عکس را به متن نوشته شده اضافه کنيد به عنوان مثال با توجه به اتفاق هاي آن روز آن عکس را انتخاب کنيد.همچنين گذاشتن پسورد روي فايل ذخيره شده و تنظيمات بر اساس تاريخ از ويژگي هاي اين نرم افزار اندروید ميباشد.این نرم افزار جالب را به طور رایگان برای تبتل و موبایل های دارای سیستم عامل اندروید خود دانلود کنید و لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار چراغ قوه در آندروید Tinyflashlightled v4.6

دانلود نرم افزار جدید اندروید چراغ قوه 

نرم افزار آندروید Tinyflashlightled v4.6

پيش نياز: آندرويد 1.5 و بالاتر

چراغ قوه برای اندروید, وسیله ای مورد نیاز برای همه مکان ها. شاید اتفاق بیافتد که در مکانی که شما حضور دارید به یکبار برق آن محیط برود یا اصلا برای مطالعه به چراغ مطالعه نیاز داشته باشید اما در دسترس شما نباشد.در این مواقع شاید به ذهنتان برسد کاش ما ازموبایل های قدیمی که چراغ قوه دارند برخوردار بودیم اما باید این مژده را به شما بدهم که با این نرم افزار برای آندروید می توانید تلفن همراه خود یعنی صفحه ی تلفن همراه خود را به یک منبع نور قوی تبدیل کنید . کاملا شبیه یک چراغ قوه با نور بالا و سفید رنگ. جالب است نه؟اگر فکر میکنید چراغ قوه همیشه برای شما لازم میشود میتوانید این نرم افزار را به طور رایگان برای تبلت و موبایل های اندرویدی خودتان دانلود نمایید.

دانلود / توضیحات بیشتر
1 2 3 4