دانلود بازی فرار از مأموران مترو در هندوستان – Subway

 دانلود بازی جذاب اندروید

بازی های اندروید

 در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، جدیدترین نسخه از سری بازی های جذاب و پرطرفدار Subway Surfers را برای دانلود شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی آماده کرده ایم.

پیش نیاز : آندروید 2.3.3 و بالاتر

همانطور که احتمالاً با سری بازی های Subway Surfers آشنا هستید ، در این بازی نیز باید مطابق همیشه ، هدایت دونده ای با نام Jack را بر عهده خواهید داشت. جم در حال فرار از دست مأموران مترو است ، در هر یک از نسخه های این بازی ، جک در متروهای یکی از نقاط جهان در حال فرار از مأموران است. در این نسخه ، جک به کشور هندوستان می رود ! یک بازی جذاب و هیجانی را در خیابان های بمبئی تجربه کنید ! روند کلی این بازی به این شکل است که مأموران مترو به دنبال شما می دوند و شما باید با فرار از دست آنان لحظه به لحظه امتیاز خود را افزایش دهید. البته مراقب موانع نیز باشید ! در اوایل این بازی ممکن است با خود بگوئید به سادگی در حال کسب امتیاز هستید ، اما با گذشت اندکی از زمان ، موانع سختی در پیش رویتان ظاهر می شود که گذر از آنان ، نیازمند دقت و سرعت عمل بسیار بالا خواهد بود. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی سرگرم کننده زیبای Fruited 1.3.8

دانلود بازی جذاب و جدید اندروید

بازی های اندروید جدید

آیا دوست دارید با دانلود بازی جذاب و بسیار مهیج برای اندروید خود مدت ها به طور رایگان سرگرم شوید و از اوقات فراغت خود لذت ببرید.

پیش نیاز : آندروید 2.1 و بالاتر

بازی معروف و فکری Fruited با گیم پلی تحسین بر انگیز و بسیار سرگرم کننده ، این بار با پشتیبانی از بیش از 2000 دستگاه مختلف آندرویدی ! Fruited در آندروید با بهینه سازی هایی در بخش گرافیک و انیمیشن هایی جدید ف هم اکنون قابل دریافت و نصب می باشد ، اگر شما نیز با مشاهده تصویر زیر فکر می کنید با بازی مشابهی همانند این سبک بازی ها مواجه هستید ، باید بگوئیم در اشتباه هستید ! Fruited بسیار متفاوت تر و هیجان انگیز تر و سرگرم کننده تر است ! این بازی با گیم پلی جدیدی مشابه با Bejewelled می باشد ، اما بخش هایی جدید نظیر میمون ها ، کرم ها و… هیجان و سرگرمی خاصی را در شخص پلیر ایجاد می کنند. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود اسکی روی یخ Snowbike RacingVersion 1.0

 دانلود بازی جدید اسکی در اندروید

بازی اسکی

 پيش نياز : آندرويد 1,6 و بالاتر
Snowbike RacingVersion  1.0 با آمدن فصل زمستان و بارش برف ورزش ها و مسابقات زيادي در سرتاسر دنيا انجام ميشود که يکي از آنها اسکيت سواري با ماشين هست که در کشور هاي خارجي بسيار رواج دارد. ما در اين پست بازي آن را براي سيستم عامل آندرويد آماده کرده ايم . در اين بازي با گرافيکي بالا شما با چندين ورزشکار ديگر به مسابقه ميپردازيد و با ماشين هاي خود از روي برف ها با ارتفاعات بلند ليز ميخوريد و امتياز کسب ميکنيد.به منظور تکميل بازي شما مجبود به نبرد، لگد زدن به مخالفان  و برنده شدن در اين نژادها که به باز کردن آهنگ و دوچرخه مي انجامد دست ميزنيد، اما توجه داشته باشيد که مخالفان مي تواند بسيار تند و زننده!بازي داراي 5 آهنگ زيبا 3D با گرافيک بالا و 12 دوچرخه برف با قدرت هاي مختلف با تنظيمات ترمز است.

دانلود / توضیحات بیشتر