برنامه آموزش بدن سازی در خانه Fitness Point Pro 2.0.0

|دانلود نرم افزار آموزش بدن سازی Fitness Point Pro 2.0.0 برای گوشی های اندروید|

|انجام حرکات بدن سازی و پرورش اندام با رعابت نکات دقیق و انیمشن های زیبا|

نرم افزار آموزش بدن سازی Fitness Point Pro

از این بعد در گوشی اندرویدی خود شروع به تناسب اندام کنید با استفاده از برنامه Fitness Point Pro 2.0.0 میتوانید یک تناسب اندام فوق‌العاده همراه خود داشته باشید. برنامه تا به حال هزاران بار توسط کاربران اندرویدی دانلود و نصب شده است همچنین برنامه به صورت پولی عرضه شده است و قیمت آن چیزی حدود 4. 99 ﺩﻻﺭ است که حالا می توانید آن را رایگان دانلود کنید اما اگر بعدا با برنامه برای خرید نسخه کامل هشدار داد از برنامه های پچر مانند Lucky Patcher استفاده کنید. در برنامه Fitness Point Pro شما میتوانید به صورت حرفه‌ای تناسب اندام را آغاز کنید با یک برنامه ریزی فوق‌العاده برای هر بدن،بیش از صد تمرین مختلف بدنی در برنامه Fitness Point Pro طراحی شده است که به صورت کامل یک پرورش اندام فوق العاده را به شما نشان میدهد همچنین سازنده برنامه برای استفاده از تصاویر استفاده نکرده است زیرا کاربر هنگام کار و بدن سازی قادر به گرفتن گوشی نیست. سازنده از انیمیشن های مختلف برای آموزش استفاده کرده است که هر کدام به یک نقطه از ماهیچه و بدن اشاره می‌کنند. تمرینات شما توسط برنامه Fitness Point Pro کنترل میشود به عنوان مثال برای انجام هر تمرینی زمانی مشخص شده است که شما باید طبق آن. پیش بروید به محض اینکه زمان مورد نظر به اتمام برسد شما باید دیگه هیچ کاری نکنید. حال با خود می گوید که گرم تمرین نمیتوان زمان را مشاهده کرد سازنده برنامه آموزش بدن سازی Fitness Point Pro تمامی نکات را به صورت دقیق زیر نظر گرفته است بعد از پایان زمان مورد نظر شما هشدار داده میشود. در برخی از تمرینات شاید شما آشنایی نداشته باشید و یا اصلا آن تمرین را تا به حال انجام نداده باشید. جای هیچ گونه نگرانی نیست زیرا برنامه به صورت کامل و دقیق با استفاده از تمرینات از پیش ساخته شده شما را آموزش بدن سازی میدهد دیگر از یک برنامه پرورش اندام چه چیزی میخواهید؟پیشنهاد میکنیم به هیچ وجه این برنامه قدرتمند را از دست ندهید. برنامه تمامی ماهیچه هایی که مورد نیاز است برای تمرین به کنترل خود در آورده است و در مورد هر کدام یک انیمیشن مختلف ساخته است. برنامه به صورت افلاین قابل انجام است برای استفاده اینترنت لازم ندارد، پس همین الان این برنامه را با لینک کستقیم و بصورت کاملا رایگان از سایت New4Android.iR دانلود کنید و لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی فرار از مأموران مترو در هندوستان – Subway

 دانلود بازی جذاب اندروید

بازی های اندروید

 در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، جدیدترین نسخه از سری بازی های جذاب و پرطرفدار Subway Surfers را برای دانلود شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی آماده کرده ایم.

پیش نیاز : آندروید 2.3.3 و بالاتر

همانطور که احتمالاً با سری بازی های Subway Surfers آشنا هستید ، در این بازی نیز باید مطابق همیشه ، هدایت دونده ای با نام Jack را بر عهده خواهید داشت. جم در حال فرار از دست مأموران مترو است ، در هر یک از نسخه های این بازی ، جک در متروهای یکی از نقاط جهان در حال فرار از مأموران است. در این نسخه ، جک به کشور هندوستان می رود ! یک بازی جذاب و هیجانی را در خیابان های بمبئی تجربه کنید ! روند کلی این بازی به این شکل است که مأموران مترو به دنبال شما می دوند و شما باید با فرار از دست آنان لحظه به لحظه امتیاز خود را افزایش دهید. البته مراقب موانع نیز باشید ! در اوایل این بازی ممکن است با خود بگوئید به سادگی در حال کسب امتیاز هستید ، اما با گذشت اندکی از زمان ، موانع سختی در پیش رویتان ظاهر می شود که گذر از آنان ، نیازمند دقت و سرعت عمل بسیار بالا خواهد بود. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی کم حجم نینجای میوه Fruit Ninja vs Skittles

 دانلود بازی کم حجم و زیبا 

کم حجم ترین بازی های اندروید

 

آیا می خواهید با دانلود بازی زیبا و کم حجم مدت ها در گوشی اندرویدی خودتون سرگرم شوید و لذت ببرید؟

پيش نياز : آندرويد 4,0 و بالاتر
Fruit Ninja vs Skittles ميوه نينجا  بازي که روياها را به حقيقت مي پيوندند و افسانه ها ساخته مي شوند . واژه ها نمي توانند توصيف اين بازي هيرت آور را براي شما بازگو کنند.
استفاده از فن شمشير در بازي استادانه ميوه نينجا براي بريدن ميوه ها ميباشد، افزايش دقت خود را چند برابر و صفحه نمايش پر از شادي و سرخوشي.از اهداف شما يعني ميوه هاي خوشمزه و از تمام زاويه ها و بمب هاي مزاحم مطمئن شويد که بر روي صفحه ظاهر نشوند. در واقع ميوه ها را ميتوانيد با لمس بر روي مانيتور بريده و از آن ها امتياز بدست آوريد و در مقابل اگر در ميان ميوه ها بمب ها را با انگشت خود لمس کنيد از شما کسر امتياز خواهد شد. در اين بازي در هر زمان کمتري که بتوانيد بيشترين امتيازات را به دست آوريد ميتوانيد رکورد دار شويد. پس دقت و سرعت را سرلوحه کار خود در بازي قرار دهيد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی قطعه قطعه کردن میوه ها Fruit Ninja vs Skittles

 دانلود بازی میوه ها

بازی بریدن میوه اندروید

در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، نگارشی جدید از بازی محبوب و پرطرفدار Fruit Ninja را برای شما کاربران دستگاه های آندرویدی آماده کرده ایم.

پیش نیاز : آندروید 2.1 و بالاتر

جهان با رنگارنگ ترین محیط سری بازی های Fruit Ninja رو به رو می شود ! Fruit Ninja vs Skittles جهانی است که در آن افسانه به حقیقت تبدیل می گردند. واژه ها در وصف هیجان بی نظیر این بازی نا توان هستند ، پیشنهاد می کنیم خودتان این بازی را امتحان کنید ! این بازی دارای گیم پلی جدید و به روز شده ای است ، شاید عده ای آن را یک دگرگونی اساسی بنامند ، اما چیزی که مسلم است این است که شما معتاد این بازی خواهید شد ! آیا برای یک سرگرمی جدید آماده اید؟ اشیاء جدید برایتان به بالا پرتاب می شوند ، حرکت همیشگی را در نسل جدید بازی Fruit Ninja یعنی Fruit Ninja vs Skittles نیز تکرار کنید.

وجود فن شمشیر استادانه برای برش ها ، از تمامی زوایا به اشیائی که بالا پرتاب می شوند دقت کنید ، مراقب باشید با انگشتان خود بمب ها را لمس نکنید ! پیشنهاد می کنیم این بازی زیبا را از دست ندهید. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود اسکی روی یخ Snowbike RacingVersion 1.0

 دانلود بازی جدید اسکی در اندروید

بازی اسکی

 پيش نياز : آندرويد 1,6 و بالاتر
Snowbike RacingVersion  1.0 با آمدن فصل زمستان و بارش برف ورزش ها و مسابقات زيادي در سرتاسر دنيا انجام ميشود که يکي از آنها اسکيت سواري با ماشين هست که در کشور هاي خارجي بسيار رواج دارد. ما در اين پست بازي آن را براي سيستم عامل آندرويد آماده کرده ايم . در اين بازي با گرافيکي بالا شما با چندين ورزشکار ديگر به مسابقه ميپردازيد و با ماشين هاي خود از روي برف ها با ارتفاعات بلند ليز ميخوريد و امتياز کسب ميکنيد.به منظور تکميل بازي شما مجبود به نبرد، لگد زدن به مخالفان  و برنده شدن در اين نژادها که به باز کردن آهنگ و دوچرخه مي انجامد دست ميزنيد، اما توجه داشته باشيد که مخالفان مي تواند بسيار تند و زننده!بازي داراي 5 آهنگ زيبا 3D با گرافيک بالا و 12 دوچرخه برف با قدرت هاي مختلف با تنظيمات ترمز است.

دانلود / توضیحات بیشتر