دانلود بازی گرافیکی بتمن Batman Arkham Origins 1.3.0

دانلود بازی فوق العاده گرافیکی بتمن

بازی های 2014 اندروید بتمن

با شما هستیم در معرفی نسخه جدید بازی محبوب ” بتمن ” برای اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی !این بازی را برای اندروید دانلود کنید تا با مفهوم گرافیک اشنا شوید. اگر شما هم با سری فیلم های رویایی ” بتمن ” آشنایی داشته باشید ؛ پیش بینی می کنیم که انتظار یک بازی گرافیکی و نقش آفرینی را داشته باشید ! بله درست حدس زده اید ؛ دقیقاً همینطور است ! با ما همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید 4.0 و بالاتر

ارزش خود را در محافظت شهر گاتهام به عنوان یک شوالیه ی تاریکی اثبات کنید ؛ در بازی Batman Arkham Origins 1.3.0 شما در نقش بتمن ، بایست با دشمنان ، اراذل و شروران شهر مبارزه کنید و امنیت را به شهر بازگردانید ؛ بازی جدید بتمن که از سوی استودیوی NetherRealm طراحی شده است ، یک بازی مبارزه ای با دشمنان در شهر خطرناک گاتهام است ، شما می توانید با پیش بردن مبارزات خود ، مهرات خود را ارتقا داده و با کسب امتیاز و پول های بیشتر ، سلاح ها و وسایل محافظتی بتمن را تا حد بسیاری قدرتمندتر از همیشه کنید. ارتقا دهنده های بزرگی در انتظار بازی شگفت انگیز شما هستند ، با دقت و مهارت بالا می توانید ضمن نابود سازی دشمنان ، جوایز و ابزارهای جدید بسیاری را دریافت کنید و از آنان در جهت نابود سازی مخالفانتان در گاتهام بپردازید. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی نید فور اسپید 2016 Need for Speed Most Wanted

 دانلود بازی ماشین سواری نید فور اسپید 2016

دانلود بازی نید فور اسپید Need for Speed Most Wanted

در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، جدیدترین نسخه 2016 از سری بازی های نیو فور اسپید MW را برای کاربران دستگاه های آندرویدی آماده دانلود کرده ایم.

پیش نیاز : آندروید 2.3 و بالاتر

اکنون وقت معرفی یک بازی 2016 معروف و هیجان انگیز است ! بله درست متوجه شده اید ! نید فور اسپید Most Wanted این بار در دستگاه های قابل حمل شما ! با گرافیکی خارق العاده و قابل ملاحظه و بسیار تحسین برانگیز ، به گفته ی Eurogamer.es بازی جدید Need for Speed™ Most Wanted بسیار حیرت انگیز است ! با نصب و اجرای این بازی بر روی دستگاه های خود ، به طور کامل فاصله ها را از اسمارت فون ها یا تبلت ها با کامپیوتر ها یا کنسول های بازی حذف می کنید ! در این بازی ، رانندگی های حیرت انگیز تمام زندگی پلیر هستند ، با پشت سر گذاشتن رقبای سرسخت ، می توانید به کسب پول بیشتر و ارتقای خودروهای خود بپردازید. دقت کنید که پس از نصب این بازی ، نیازمند 550 مگابایت دانلود دیتا و 1,900 مگابایت فضای خالی در دستگاه خود هستید. انتخاب خودروهای به روز همانند SRT Viper GTS, Porsche 911 Carrera S, Hummer H1 Alpha و… ، انجام مسابقات و مأموریت ها ، تعقیب و گریز با ماشین های پلیس و… از مهم ترین دلایل محبوبیت این بازی جذاب محسوب می شوند. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی حفظ تعادل موتور اندروید Trial Racing 2014 Xtreme 1.1

اگر به بازی های موتور علاقه دارید، بدون شک دانلود بازی Trial Racing 2014 Xtreme 1.1 می تواند انتخاب مناسبی برای اندروید شما باشد. در این بازی شما باید یک موتور سیکلت یا دوچرخه مخصوص جاده های خاکی و کوهستانی را به سلمامت به مقصد برسانید. اما انجام این بازی و به انتها رساندن مرحله های مختلف آن به همین سادگی نیستند زیر جاذبه زمین و همچنین شیب های تند تپه ها و کوه ها و همچنین سایر موانعی که در مقابل شما قرار دارند مانع از رسیدن شما به خط پایان خواهند شد. در این بازی شما تنها می توانید با چند حرکت ساده و ابتدایی جان خود و موتور خود را نجات دهید، این حرکات شامل حرکت خطی موتور و همچنین چند حرکت ساده دیگر است. با اینکه بازی به سبک دو بعدی ساخته شده است اما دارای عمق است و همین گرافیک سه بعدی زیبایی آن را دو چندان کرده است.

Trial Racing 2014 Xtreme 1.1

پیش نیاز: اندروید 2.2 و بالاتر

در بالای صفحه نمایش میزان زمان شما و امتیازی را که جمع آوری کرده اید نمایش داده می شوند، در پایین صفحه نیز کلید های کنترل موتور یا دوچرخه قرار دارند. اما در Trial Racing 2014 یک کلید قرار دارد که به شما کمک می کند تا بتوانید در حین انجام بازی استراحت هم بکنید و آن هم کلید “مکث” است که با لمس آن بازی در همان مکان و با همان شکل متوقف می شود. در حین انجام بازی مدام موتور به سمت جلو یا عقب کشیده می شود و تعادل خود را از دست می دهد، برای جلوگیری از زمین خوردن موتور شما باید سعی کنید با کلید های موجود در بازی، موتور را در حد میانه قرار دهید چون حتی اگر مقدار کمی موتور را بیشتر به سمت جلو یا عقب خم کنید به احتمال زیاد موتور زمین خواهد خورد. نکته دیگری که در رابطه با این بازی وحود دارد حجم بسیار کم آن و نیاز نداشتن به دیتا برای نصب شدن است به همین دلیل ما به شما پیشنهاد می کنیم که بازی Trial Racing 2014 را برای سپری کردن اوقات فراغت خود دانلود کنید.

به بازی های موترو علاقه دارید؟پیشنهاد ما بازدید از صفحه ی اختصاصی بازی های موتور اندروید است.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی بدمینتون Badminton Jump Smash 2014

دانلود بازی ورزشی بدمینتون ورژن 2014

 Badminton Jump Smash 2014 v1.2.42

اگر از طرفداران بازی های ورزشی هستید پیشنهاد ما دانلود بازی بدمینتون برای اندروید خودتان است.این بازی از گرافیک بسیار بالا برخوردار است.بدمینتون یکی از بهترین و پرطرفدارترین بازی های ورزشی است، اگر شما هم از علاقه مندان به این ورزش هستید اکنون می توانید یک شبیه ساز کاملا حرفه و گرافیکی از بدمینتون را در گوشی موبایل اندروید خود داشته باشید. بازی Badminton Jump Smash 2014 یک بازی فوق العاده جذاب است که می تواند شما را بیش تر از همیشه به بازی بدمینتون علاقه مند کند. در این بازی شما در ابتدا با شیوه صحیح ضربه زدن به توپ و حتی چگونگی لمس صفحه نمایش موبایل آشنا خواهید شد، در ادامه نیز شما می توانید وسایل و تجهیزات خود را به دلخواه انتخاب کنید تا بهترین عملکرد را در بازی از خود نشان دهید. شما می توانید بازیکن را در سراسر زمین بازی جابجا کنید و این بدان معناست که جایگیری نیز یکی از مهمترین فاکتور ها موفقیت در این بازی است. نحوه ضربه زدن به توپ و حرکات مختلف بازیکن بسیار متنوع و مختلف می باشند و همین موضوع زیبایی بازی را افزایش داده است. موضوع دیگری که جذابیت بازی  Badminton Jump Smash 2014 v1.2.42 را افزایش داده است، وجود حرکت ها پرشی است که با انجام آن ها می توانید ضربات قوی تری را به سمت زمین طرف مقابل پرتاب کنید.

پیش نیاز: اندروید 4.0 و بالاتر

شاید تصور کنید که حجم این بازی زیاد است اما باید به این نکته توجه داشته باشید که گرافیک و گیم پلی این بازی در بین سایر بازی های مشابه بسیار قوی تر و کامل تر است بگونه ای که حتی می توان گفت که این بازی در زمینه خود بی نظیر است. موضوع جالب دیگری که این بازی را جذاب تر می کند این است که شما را وادار می کند تا با کسب پیروزی های بیشتر برای خریدن تجهیزات حرفه ای تر و گران تر از فروشگاه های مختلف موجود در بازی بیشتر تلاش کنید. برای آشنایی بیشتر شما با سبک بازی و چگونگی انجام حرکات مختلف بخش آموزشی تهیه شده است که شما در آن با انجام حرکات مختلف و نحوه انجام آن ها آشنا می شوید تا بتوانید در حین انجام بازی از آن ها استفاده کنید.هم چنین می توانید دیگر بازی های گرافیک بالا سایت دیدن کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی کرم ها Worms 3 1.82 نسخه 2014

 دانلود بازی کرم ها (ورمز) Worms 3 1.82
بازی های به روز برای اندروید

Worms نام یکی از بهترین بازی های ساخته شده است.این بار بازی کرم ها را که جدیدترین نسخه منتشر شده 2014 از این بازی است را برای اندروید دانلود کنید! در این بازی محبوب تعدادی از کرم های دوست داشتنی با همدیگر به جنگ می پردازند ، پس خود را برای انجام این بازی دوست داشتنی آماده کنید ! با ما در ادامه همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید 2.3 و بالاتر

جوایز و پاداش های دریافتی را که به مرور زمان در طول بازی ورمز به شما داده می شود را جمع آوری کنید تا بتوانید قلعه خود را قدرتمندتر از دشمنان بنا کنید. در نبرد با دشمنان ، لازم است افراد خود را از میان جنگنده های سنگین، دانشمند، پیشآهنگی و سرباز کلاسیک انتخاب کنید ؛ هریک از آنان مهارت خاص خود را داشته و برای هدفی معین در نظر گرفته می شوند. مهارت های خود را به دشمنان نشان دهید تا بتوانید محدودیت های موجود را از پیش روی خود و سربازان خود بردارید ! Worms 3 علاوه بر امکان بازی با دشمن کامپیوتری ، به شما این امکان را می دهد که بتوانید با دشمنانتان به صورت آنلاین به مبارزه بپردازید. از این رو می توانید با دوستانتان به صورت آنلاین به رقابت بپردازید و امتیازها و جوایز خود را به رخ آنان بکشید ! ویرایش جدید بازی کرم ها متناسب با حال و هوای جام جهانی 2014 برزیل ساخته شده است ؛ پیش بینی می کنیم از دست ندهید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی ورزشی و بسیار زیبای اسکیت برد True Skate 1.2.2

 دانلود بازی های ورزشی 2014

بازی های برتر اندروید

 آیا می خواهید با بازی ورزشی جدید و زیبا اسکیت برد را به اندروید خود بیاورید؟در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، با شبیه سازی یک اسکیت برد حرفه ای خدمت شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی رسیده ایم.

پیش نیاز : آندروید 2.3 و بالاتر

برترین بازی اسکیت برد در آندروید مارکت ! یک بازی ورزشی و بسیار سرگرم کننده برای علاقمندان به اسکیت برد بدون زخمی شدن زانوها ! لمس و تجربه فضایی ورزشی در یک پیست خاص برای انجام بازی اسکیت برد ؛ در ابتدای بازی مجموعه ای از حرکات و آموزش ها در اختیارتان قرار می گیرد که باید آنان را مطابق با آموزش های داخلی پشت سر بگذارید ، از جمله این حرکات می توان به نحوه حرکت ، کنترل جهت ها ، پرش ، کسب امتیاز و تعدادی از تکنیک های حرفه ای اشاره کرد ؛ با گذر از مراحل تمرینی وظایف اصلی شما آغاز می شود. اکنون بایست مأموریت های پیش رویتان را مطابق با خواستهی داخلی بازی پشت سر بگذارید ، شما می توانید یک مأموریت را چندین مرتبه پشت سر بگذارید و هر بار امتیاز بیشتری را به ثبت برسانید. فضای بازی در یک پارک شبیه سازی شده و یک گرافیک صاف و دوست داشتنی ، شما را برای انجام مراحل ترغیب می کند. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی قطار نسخه کریسمس Train Crisis Christmas 1.1.3

 دانلود بازی قطار کریسمس 2014

بازی های اندروید 2014

 آِیا می خواهید با با دانلود بازی بسیار زیبا و فوق العاده کریسمس 2014 مدت ها در اندروید خود سرگرم شوید؟برای یک سفر هیجان انگیز در عید کریسمس 2014 آمادگی دارید؟ پیشنهاد می کنیم با ما در معرفی بازی Train Crisis Christmas همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید 2.3 و بالاتر

سفر با Train Crisis Christmas ادامه پیدا می کند ! از نسخه ی کریسمس بازی زیبای Train Crisis HD لذت ببرید. با دقت به تمامی جوانب بازی ، هدایای کودکان را در زمان هایی خاص به دستشان برسانید ، به همراه 24 مرحله جدید Train Crisis Christmas با محیطی رنگارنگ و شاد و جاب ، شما را تا ساعت های بسیار سرگرم می کند. یک محیط سه بعدی و جذاب با کیفیت HD که جذابیت خاصی را برای شخص پلیر ایجاد می کند. این بازی زیبا با پشتیبانی از زبان های انگلیسی، اسپانیایی، آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی، پرتغالی و کاتالان ، در واقع دارای 18 مرحله است که 6 مرحله جدید از آن به کمک ستاره هایی که در طول بازی کسب می کنید آزاد می شوند. هم اکنون قادر هستید نسخه کریسمس بازی Train Crisis HD را با یک گرافیک رنگارنگ و بسیار دوست داشتنی از ادامه مطلب دانلود کنید. میدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی طناب را ببر ورژن 2014 Cut the Rope HD 2.3.4

 دانلود بازی طناب را ببر اندروید

بازی های اندروید

 آیا می خواهید با دانلود بازی بسیار زیبا و جذاب طناب را ببر مدت ها در اندروید خود سرگرم شوید و به استقبال سال 2014 بروید؟در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شما کاربران دستگاه های آندرویدی را با یک بازی سرگرم کننده و اعتیاد آور آشنا کنیم.

پیش نیاز : آندروید 2.1 و بالاتر

نسخه HD از بازی طناب را ببر یک بازی رایگان و حرفه ای با بالاترین گرافیک ممکن و سازگاری با تمامی دستگاه های آندرویدی است ، این بازی فوق العاده زیبا و پر طرفار ، تا کنون بیش از 400 میلیون مرتبه از سرتاسر جهان دانلود شده و هم اکنون با تعداد مراحل 375 در پیش روی شماست. یک پکیج جدید رسیده است ، هیولای موجود در آن تنها یک درخواست از شما دارد ! سکه ! سکه ها را به اون برسانید ، اما روند بازی به این سادگی ها نیست ! شما باید با بریدن طناب ها ، سکه های آویزان به آنان را به دهان این هیولا برسانید ، در مراحل اولیه ، ضمن آشنایی شما با روند بازی به آرامی سطوح سخت تر را تجربه خواهید کرد ، علاوه بر دریفات سکه ها ، به اشیای مخفی در این بازی دسترسی پیدا کرده و جوایز مختلف را نیز از آنِ خود کنید. از مهم ترین امکانات این بازی می توان به 15 جعبه و 375 مرحله مختلف ، گیم پلی نوآورانه ، شخصیت های دوست داشتنی ، گرافیک خیره کننده ، قدرت ها و به روز رسانی های جدید اشاره کرد. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نسخه جدید بازی پرندگان عصبانی 2014 Angry Birds 3.4.0

 دانلود بازی پرندگان عصبانی جدید

بازی های 2014 اندروید

 Angry Birds 3.4 ورژن در آستانه 2014!بازی پردنگان عصبانی نسخه جدید را حتما برای اندروید خود دانلود کنید و لذت ببرید.در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، نسخه جدید بازی محبوب و پرطرفدار پرندگان عصبانی را برای شما کاربران عزیز دستگاه های آندرویدی آماده کرده ایم.

پیش نیاز : آندروید 2.3 و بالاتر

بقای پرندگان عصبانی در خطر است ! وقت آن رسیده که انتقام آنان را از خوک هایی که تخم مرغ های آنان را دزدیده اند بگیرید ! در این بازی محبوب ، تعداد زیادی پرنده عصبانی در اختیار شماست که به کمک هریک از آنان می توانید سیستم تدافعی خوک ها را از بین ببرید و سپس آنان را نابود کنید. هر یک از این پرنده ها ، قدرت های خاص خود را دارند. پرندگان عصبانی با گیم پلی بسیار جالب و کاربر پسند ، یک بازی اعتیاد آور است که پشت سر گذاشتن هر یک از مراحل آن ، نیازمند دقت ، مهارت و تفکر کافی است. اگر در پشت سر گذاشتن یک مرحله با مشکل مواجه شدید می توانید ابزار Mighty Eagle را خریداری کنید. این موجود بسیار جالب هر زمان که بخواهید به کمک شما می آید و تمامی معماها را حل می کند. لازم به ذکر است که شما برای استفاده از Mighty Eagle جهت پشت سر گذاشتن یک مرحله ، تنها قادر هستید هر یک ساعت یک بار از آن استفاده کنید. علاوه بر این ، اکنون پرنده ها دارای به روز رسانی قدرت ها نیز می باشند ، اکنون می توانید به شکلی ساده تر خوک ها را نابود کرده و مراحل را به صورت 3 ستاره پشت سر بگذارید. این بازی در مجموع شامل 495 مرحله متنوع و بسیار جذاب می باشد که می تواند شما را ساعت ها با خود سرگرم کند. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی فیفا 2014 با گرافیک عالی FIFA 14 by EA SPORTS

 دانلود فیفا 2014 ورژن اصلی برای اندروید fifa 14

بازی فیفا اندروید

 

آیا بازی فوتبال برای اندروید نیاز دارید؟آیا از گرافیک عالی بازی فیفا 2014 خبر دارید؟آیا دوست دارید اولین نفری باشید که بازی fifa 14 را دانلود میکنید؟

پیش نیاز : آندروید 2.3.3 و بالاتر

فیفا 14 می خواهد شما را با دنیای واقعی آشنا کند. بازیکنان واقعی ، تیم های واقعی ، لیگ های واقعی ! بله درست متوجه شده اید. در نسخه 2014 سری بازی های محبوب فیفا ، از شخصیت های کارتونی بسیار فاصله گرفته ایم و همه چیز به سمت واقعیت پیش رفته اند. به معتبرترین بازی فوتبالی در اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی خوش آمدید ! با انجام هریک از حرکات پاس ، شوت ، سانتر و کنترل های لمسی ، از آنان لذت ببرید ! در کنار این ها ، لحظه به لحظه در کنار قابلیت ها و امکانات شرکت EA-Sport می توانید اوغات فراغت خود را در کنار تیم های مطرح دنیا سپری کنید.

نکته : این بازی دارای گرافیک قابل توجهی است ، همچنین تعداد بالای تیم ها و بازیکنان موجب شده است که حجم این بازی زیاد باشد. بنابراین پیش از نصب ، مطمئن شوید که 1.35 گیگابایت فضای خالی در دستگاه خود برای آن در نظر گرفته اید.

این بازی دارای 33 لیگ ، 600 تیم مختلف و بیش از 16000 بازیکن است ! انواع لیگ های Premier League ، La Liga و Bundesliga نیز در این بازی تعبیه شده اند. به همراه 34 استادیوم مختلف و پشتیبانی از گزارش های حرفه ای در زبان های انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی و اسپانیایی !

دانلود / توضیحات بیشتر