دانلود یکی از کم حجم ترین بازی های اندروید با نام Pixel Dungeon

در این پست از سایت نیو فور اندروید در خدمت شما هستیم با یکی از کم حجم ترین بازی های اندروید با نام Pixel Dungeon .

این بازی زیبا و کم جچم دارای گرافیک پیکسلی است و کاربران دانلود های بسیار از سایت گوگل پلی داشته اندروید اندروید.شاید یکی از جذاب ترین بخش های این بازی را گرافیک بسیار ساده ی بازی دانست که طرفداران خاص خود را طلب میکند.در بازی Pixel Dungeon شما باید ماموریت خود را در اعماق سیاهچال های  پیکسلی انجام داده و آن جا را مورد کاوش قرار دهید.امیدواریم از دانلود این بازی نهایت لذت را ببرید.

بازی کم حجم

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی فکری شهر سازی Minecraft Pocket Edition 1.0.4.0

 دانلود بازی فکری رایگان اندروید 2017

سایت اندروید بازی

 

پیش نیاز : آندروید 2,3 و بالاتر

آیا می خواهید با دانلود بازی کم حجم و زیبا و لذت سبک جدید بازی های فکری و هوش را در اندروید خود با بازی شهر سازی تجربه کنید و لذت ببرید؟

Minecraft Pocket Edition يک بازي فکري و پرطرفدار در سبک ساختمان سازي ميباشد که ار طرفداران زيادي برخوردار ميباشد در اين بازي در ابتدا به شما بنا هاي نيمه کاره و ساختمان هاي نيمه ساز و تخريب شده در اختيار شما قرار داده ميشود که در ابتدا بايد به نحو احسنت و پول هايي که داريد آن ها را بسازيد تا بتوانيد ساختمان هاي بيشتري را اداره کنيد . در اين بازي فکري و جذاب طراحي و ساخت يک شهر به نوعي در اختيار خودتان است که بسته به هوش و زکاوت خود بايد يک شهر زيبا با بهترين بنا ها را بسازيد و از آن ها امتياز کسب کنيد. پيشنهاد ميکنيم اين بازي سرگرم کننده را به هيچچ وجه از دست ندهيد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی گرافیکی قلب شکن Heart Breaker 1.9

 دانلود بازی گرافیکی جدید برای اندروید

بازی اندروید

 پیش نیاز : آندروید 2,2 و بالاتر

ایا می خواهید با یک بازی جنگی جذاب با شیطان ها برای اندروید خود هیجان هایی نفس گیر ایجاد کنید و با شیاطین بجنگید؟

سه مرد روح خود را در راه انتقام از جن ها فدا ميکنند.  آن ها براي به دست آوردن قدرت نا محدود براي از بين بردن دی. ها قلب هاي خون آشام ها را خورده اند و اين قلب ها نيرويي در درون آن ها ايجاد کرده است که ديگر هيچ چيز جلو دار آن ها نيست . اما دیو ها فنا نا پذير است و اين تهديدات براي او کار ساز نيست . آيا شيطان داراي نقط ضعف خاصي ميباشد که بتوان آن را نابود کرد؟

تغييرات اخير در بازی قلب شکن Heart Breaker
افزايش توانايي مهارت
سفارشي سازي طرح کنترل (در منوي گزينه)
رفع برخي از اشکالات ناچيز
تنظيم میزان سختی بازی

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی معبد Temple Run 2 v1.20

 دانلود بازی نسخه جدید بازی اندروید معبد
بازی اندروید Temple Run 2

پيش نياز : آندرويد 2.3 و بالاتر
Temple Run 2 یکی دیگر از بازی های محبوب ویژه ی سیستم عامل آندروید میباشد. در این بازی با موانع مختلفی روبه رو میشوید که با نسخه ی 1 بازی بسیار متفاوت است . شما در مسیر بازی باید با استفاده با وسایل دم دست خودتان موانع را از بین ببرید و به معبد برسید.این بازی تمام شدنی نمی باشد در واقع مرحله ای نیست شما هر چه بیشتر به جلو پیش بروید و امتیازاتی را در طول مسیر کسب کنید بهتر می توانید موانع را از پیش روی بردارید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی مسابقات رالی در خیابان های لندن Fast & Furious 6: The Game 4.1.2

 دانلود بازی ماشین سواری جدید و مهیج

بازی ماشین اندروید

آیا می خواهید با دانلود بازی بسیار مهیج و جذاب ماشین سواری نهایت لذت را از مسابقات رالی در اندروید خود ببیرید؟

پیش نیاز : آندروید 2.3 و بالاتر

با Fast & Furious 6 در جهان قدم بردارید ! با انجام مسابقات پر سرعت و نفس گیر در خیابان های لندن ، مقدار زیادی پول به جیب بزنید ! شما را به سری ششم بازی محبوب Fast & Furious دعوت می کنیم ، بازی فوق العاده ای که در جریان سری فیلم های Fast & Furious و دزدی خودروهای روز دنیا ساخته شده است. از جمله ویژگی های نسخه ششم بازی Fast & Furious می توان به گرافیک فوق العاده و مسابقات آنلاین اعتیاد آور اشاره کرد.

ویژگی های کلیدی Fast & Furious 6 : با انجام مأموریت ها و گذر از مراحل مختلف این بازی ، نام رانندگان شماره یک فعلی را کنار زده و به شخصیتی مشهور در میان رانندگان شهر لندن تبدیل شوید. با انجام مأموریت ها و جمع آوری پول ها ، می توانید خودروهای خود را ارتقا دهید ، البته لوازم جانبی بسیار در این بازی نیز در کنار گرافیک حیرت انگیز آن ، هیجان خاصی را به شخص پلیر هدیه کرده است.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی سربازان جنگی نخبه WarCom: Genesis 1.1.3 مود شده

 دانلود بازی جنگی و کم حجم

بازی های اندروید

 آیا می مایل هستید با دانلود بازی زیبا و جنگی سربازان نخبه ,نبرد واقعی را با اسلحه های مختلف تجربه کنید و از ماموریت های خود لذت ببرید؟

پيش نياز :  آندرويد 2,1 و بالاتر

WarCom: Genesis: منابع هسته اي در جهان در حال فعالیت هستند، سياره زمين يک جنگ بزرگ را پيش روي دارد.در اين بازي نقش هدايت 4 سرباز با هوش و در عين حال مبارز را به دوش ميکشيد که در واقع يک تيم نخبگان را تشکيل ميدهند که فقط براي ماموريت خطرناک دست به کار مي شوند، و شما جديد ترين و قوي ترين عضو آن هستيد. نام شخصيت اصلي بازي HellHawks است.در اين بازي انواع اسلحه ها را بر روي ديوار روبه رو در اختيار داريد و ميتوانيد به دلخواه آن ها را انتخاب کنيد.

ويژگي هاي بازي WarCom: Genesis:
• داراي جلوه هاي ويژه ديدني و جذابدر محیط گرافیکی بازی
• دارا بودن 60 ماموريت ويژه
• 4 کاراکتر منحصر به فرد
• گرافيک عالي بازی
• سه بعدي بودن محيط بازي
• کسب ده ها مدال در طي بازي

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی ترمیناتور جنسیس Terminator Genisys Revolution

Terminator Genisys Revolution

حتما شما هم با سری فیلم های ترمیناتور یا همان نابودگر با بازی معرکه ی آرنولد شوارتزنگر آشنایی دارید، حالا دوست دارید تا خود را در نقش John Connor ببینید و به جنگ با ربات ها بروید. داستان بازی Terminator Genisys Revolution بر اساس داستان فیلم های نابودگر است، یک سری ربات های غول پیکر به زمین حمله کرده اند و قصد دارند تا با انجام یک سری ماموریت زمین را در دست بگیرند اما تیمی متشکل از افراد شجاع و قدرتمند قصد دارند تا با سلاح های خود در برابر این ظلم بایستند و آن ها را نابود کنند. بازی با اینکه حجم فوق العاده کمی دارد ( در حدود 60 مگابایت ) اما از گرافیک و گیم پلی فوق العاده ای برخوردار است بگونه ای که با بیشتر بازی های محبوب و معروف سوم شخص اندروید برابری می کند.

بازی اندروید Terminator Genisys Revolution که محصول کمپانی بازی سازی Glu Mobile است بسیار زیبا و کامل طراحی شده است و در آن نتنها شما و تیمتان بلکه دشمنانتان هم بسیار متنوع طراحی شده اند همچنین تعداد سلاح هایی که در این بازی در اختیارتان قرار می گیرید بسیار متنوع و جالب هستند از مسلسل های ساده گرفته تا موشک انداز ها و تک تیر انداز ها حتی بسته های جون هم برای مواقع ضروری در نظر گرفته شده است. هر چه بیشتر پیش می روید با دشمنان جدید تر و هوشمند تری روبرو می شود که کشتن آن ها سخت تر است حتی در بخشی از بازی ربات های انسان نمای موجود در فیلم ترمیناتور هم نقش آفرینی می کنند که تمامی این موضوع ها دست به دست هم می دهند تا یک تجربه سرگرم کننده و بی نظیر را برای شما فراهم آورند. این بازی برخلاف بازی های ماشبه که در آن ها شما تنها باید طبق یک روال ساده پیش بروید و دشمنانتان را بکشید، دارای داستانی فوق العاده کامل و جذاب است که با پیمودن هر مرحله شاهد بخشی از آن خواهید شد بگونه ای که شما برای ادامه بازی تشویق می شوید پس بهانه ای برای دانلود کردن این گیم کم حجم اندروید ندارید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی خط مقدم جنگ جهانی دوم FRONTLINE COMMANDO WW2 1

بازی خط مقدم جنگ جهانی دوم FRONTLINE COMMANDO WW2 1

بیشتر نظر سنجی ها نشان دهنده ی این موضوع هستند که بازی های ساده و کم حجم با اینکه رایج تر هستند اما در مقابل بازی های گرافیکی HD و حجم از محبوبیت کمتری برخوردار هستند به همین دلیلی تصمیم گرفتیم در این پست از سایت نیو فور اندروید یکی از بهترین و هیجان انگیز ترین بازی های جنگی اندروید را برای دانلود قرار دهیم؛ نام این بازی FRONTLINE COMMANDO WW2 است که شما را به خطوط مقدم جنگ جهانی دوم خواهد برد جایی که درگیری میان نیرو های کشور های مختلف بالا گرفته است و جایی برای فکر کردن نیست و تنها باید کشت و پیشروی کرد در غیر اینصورت محاصره می شوید و در نهایت خواهید مرد. بازی دارای محیطی 3 بعدی و گرافیکی بسیار بالاست و به سبک سوم شخص هم طراحی شده است؛ در مورد محیط هایی که بازی در آن جریان دارد هم می توان گفت که بسیار متنوع هستند برای مثال مناطق و پادگان های نظامی و یا کوچه و خیابان های شهر و همین موضوع جذابیت بازی را چندین برابر می کند و شما را در حال و هوای جنگ جهانی دوم قرار می دهد.

همانطور که گفته شد FRONTLINE COMMANDO WW2 روایت کننده جنگ جهانی دوم است به همین دلیل سلاح های موجود در آن هم سلاح های قدیمی آن زمان است برای سلاح M1 و مسلسل های قدیمی در آن به چشم می خورد درضمن در برخی از نواحی توشکا هم نصب شده است که می توانید از آن ها برای قتل عام دشمنانتان استفاده کنید. گیم پلی بازی هم بسیار عالیست، بگونه ای که حتی با گوشی های موبایل و یا تبلت های با صفحه نمایش کوچک هم می توان براحتی بازی را انجام داد و با استفاده از سلاح های مختلف با دقت زیادی نشانه گیری کرده و تیراندازی کنید، بدون اینکه در حین انجام بازی دستتان خسته شود و یا برای نشانه گیری با مشکل روبرو شوید. بعد از نصب بازی، فایل دیتا را از حالت زیپ خارج کنید و فولدر com.glu.dd2 را در آدرس Android /Obb کپی کنید، پس از آن می توانید بازی را اجرا کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی موتور سواری سه بعدی Bike Racing 3D

آیا شما هم به سری بازی های موتور سواری این بار به صورت سه بعدی علاقمند هستید؟بازی Bike Racing 3D را برای اندروید دانلود کنید. تعداد بسیاری از سری بازی های موتور و یا دوچرخه سواری در مارکت آندروید وجود دارند ، اما به راستی که انتخاب بهترین های آنان بدون مطالعه دقیق ویژگی هریک ، کاری غیرممکن است. در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شما کاربران عزیز و گرامی وب سایت را با یکی از جدیدترین سری بازی های موتور سواری سه بعدی با کیفیت و گرافیک فوق العاده برای اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی آشنا کنیم. Bike Racing 3D 1.4 بازی شماره یک از دسته بازی های BMX در آندروید مارکت است ، در این بازی محبوب و دوست داشتنی ، شما در میان مسیرها و موانعی جذاب قرار می گیرید که بایست با حرکات فوق العاده و بسیار طبیعی بر روی کنترل موتور تمرکز کنید. ما را در معرفی تکمیلی این بازی همراهی کنید.

Bike Racing 3D1 بازی موتور سواری

پیش نیاز : آندروید 2.1 و بالاتر

Bike Racing 3D یک بازی آسان برای انتخاب و در عین حال سخت برای مدیریت و کنترل است ، مسابقه دهید و موانع را با پرش های طبیعی پشت سر بگذارید ، گیم پلی این بازی به گونه ای طراحی شده است که ضمن وجود حرکاتی خاص و منحصر به فرد ، شما را تا ساعت ها پای خود سرگرم کند ؛ در این مسیر سخت با مانع هایی عجیب ، مدیریت و کنترل موتور بر عهده ی شماست ؛ پس با صرف بیشترین میزان دقت و تمرکز سعی داشته باشید به بهترین راننده موتور سیکلت مبدل شوید ! در حالت Career ، بیش از 60 مسیر مختلف برای انتخاب شما در نظر گرفته شده است ، این مسیرها از سطح بسیار آسان تا بسیار حرفه ای ادامه پیدا می کنند ، در Bike Racing 3D ، شما می توانید از میان 5 موتور سیکلت موجود ، به سلیقه خود یکی از آنان را انتخاب کرده و کنترل آن را هرگونه که دوست دارید به دست بگیرید. این بازی زیبا با افکت های 3 بعدی استاندارد و حرکاتی واقعی ، حس و حال بسیار جذابی را در زمان انجام بازی به وجود می آورد.

پیشنهاد مخصوص سر آشپز سایت!: صفحه ی اختصاصی بازی موتور اندروید

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی فکری کم حجم هدایت توپ سفید Unroll Me

دانلود بازی کم حجم  فکری هدایت توپ سفید به بلوک قرمز

بازی فکری

با دانلود یک بازی فکری متفاوت برای اندروید موافقید؟بازی هدایت توپ سفید از دسته بازی ها است.برای این ساعت از شما اندرویدیها، با معرفی یک بازی کم حجم در سبک سری بازی های فکری در خدمت شما کاربران گرامی هستیم. آیا دوست دارید که با دانلود بازی Unroll Me 1.4 ، مهارت خود را در خارج کردن این توپ سفید رنگ به چالش بکشید؟ پس با ما همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید 2.3 و بالاتر

Unroll Me عنوان بازی جدیدی است که تیم نیو فور آندروید ، در این مطلب برای شما دوست داران سری بازی های فکری تدارک دیده است. در این بازی فکری و دوست داشتنی شما باید مهارت و دقت خود را به کار ببندید تا توپ سفید رنگ این بازی را به بلوک قرمز رنگ Goal برسانید ؛ کل قوانین این بازی در همین چند جمله ی ساده گنجانده شده است ؛ اما مراقب حرکات اشتباه باشید ! زیرا هر حرکت اشتباه منجر به طولانی تر شدن روند کامل شدن مراحل می انجامد ؛ پس حرکات بلوک ها را با دقت انجام دهید و امتیازات خود را افزایش دهید.

دانلود / توضیحات بیشتر
1 2 3 4