دانلود بازی فکری به من نفت بده Feed Me Oil 2 V1.3.5

بازی فکری به من نفت بده Feed Me Oil 2 V1.1.1

خود را برای آشنایی با یکی دیگر از محبوب ترین بازی های اندروید آماده کنید، نام این بازی اندروید Feed Me Oil یا همان به من نفت بده است که محصولی از شرکت بازی سازی معروف Chillingo است که خیلی دیگر از بازی های مطرح اندرویدی را نیز منتشر کرده است. داستان بازی در مورد موجوداتی فلزی است که برای ادامه حیات خود به نفت نیاز دارند که اگر این روغن یا نفت خام به دست آن ها نرسد فرسوده خواهند شد پس وظیفه شماست که با رساندن هرچه بیشتر نفت به آن ها جانشان را نجات دهید. برای این کار شما باید از ذهن خلاقتان استفاده کنید و با کنتل دقیق کانال روغن را به این موجودات عجیب برسانید. اما کار به همین سادگی ادامه نخواهد یافت چون برای انجام آن باید با تمامی قوانین فیزیک حاکم بر جهان در بیوفتید و با انجام کار های مختلف تمام سعی خود را برای رساندن تمامی محموله به این سازه های فلزی بکار گیرید.

گرافیک بازی به من نفت ده بسیار فانتزی و جالب طراحی شده است بگونه ای که محیطی شاد و دلنشین را برای بازی کردن فراهم می کند، در مورد گیم پلی بازی هم می توان گفت در آن با یک سبک کاملا جدید و فکری (البته زیبا و جذاب) روبرو هستید چون قوانین جاذبه و برخورد یک مایه به سطوح مختلف به دقت در آن رعایت شده است که بازی را واقع گرایانه تر جلوه می دهد و البته همین موضوع فیزیک و قوانین فیزیک تشکیل دهنده سبک کلی بازی خواهد بود، درضمن مراحلی هم که در این بازی اندروید وجود دارند بسیار متنوع و مختلف هستند که در هر کدام از آن ها شما با چالش هایی جدید و سخت تر روبرو می شود. Feed Me Oil در دسته گیم های فکری و چالش انگیز اندروید قرار می گیرد و این موضوع را می توانید از وجود مسیر های پیچیده و دشواری که باید برای رساندن روغن به موجودات فلزی بپیمایید و همچنین مراحل گوناگون آن متوجه شوید. بدون شک این بازی با گرافیک جالب و گیم پلی جدیدی که دارد و در نهایت با حجم کمش می تواند انتخاب مناسبی برای تمامی سنین باشد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی ردیف کردن سه عددی میوه ها – Garden Mania 1.1.7

 دانلود بازی رایگان و جدید

بازی های جدید اندروید

وقت معرفی یک بازی سرگرم کننده متناسب با هر نوع سنی است ! این بازی اندروید مناسب برای تمامی رده های سنی بوده و جذابیت خاصی را هنگام بازی ایجاد می کند.

پیش نیاز : آندروید 2.2 و بالاتر

در بازی محبوب و سرگرم کننده Garden Mania ما در مزرعه ای سرشار از عشق و دوستی هستید ، اکنون باید میوه های مشابه با یکدیگر را به صورت 3 عددی در کار همدیگر قرار دهید تا تک تک مراحل را بپدین گونه پشت سر بگذارید. در مراحل ابتدایی ممکن است پشت سرگذاشتن مراحل برایتان آسان باشد ، اما اندکی صبر کنید ! در مراحل بالاتر پیچیدگی های بسیاری را تجربه می کنید که شما را معتاد خود خواهد کرد ! این بازی به طور کلی دارای بیش از 80 مرحله مختلف و هیجان انگیز است که هریک از آنان چالش هایی شگفت آور و منحصر به فرد دارند ، یادگیری این بازی بسیار ساده است ، در همان مراحل ابتدایی با روند کلی بازی آشنا می شوید ، آیا می توانید تمامی مراحل را به صورت 3 ستاره پیش ببرید؟ پیشنهاد می کنیم از دست ندهید.

دانلود / توضیحات بیشتر