دانلود بازی Sackboy! Run! ساخت کمپانی پلی استیشن سونی!

با سرعت هر چه تمام تر بدوید و از دست موجودات شروری که به دنبال شما افتاده اند فرار کنید. در بازی زیبای Run Sackboy! Run! 1.0.1 که توسط کمپانی PlayStation Mobile Inc برای تلفن های همراه اندرویدی ساخته شده است شما باید نقش یک موجود کوچک و کارتونی به نام sackboy را بازی کنید که این بار فقط می خواهد با دویدن از دست دشمنان خود فرار کند و به مقصد مورد نظرش برسد. این بازی که به تازگی توسط شرکت سونی برای به دنیای اندروید راه پیدا کرده است توانسته نظر کاربران را به سادگی به خود جلب کند و جز پر طرفدارترین بازی های اندروید قرار بگیرد و این تنها به دلیل کیفیت بالای در طراحی این بازی می باشد.

هم اکنون می توانبد بازی Sackboy! Run! را برای اندروید دانلود کنید.این بازی محصول جدید کمپانی پلی استیشن شرکت سونی است.

Run Sackboy Run 1.00 بازی اندروید

پیش نیاز: اندروید 4.1 و بالاتر

در بازی زیبای Run Sackboy! Run! 1.0.1 شما باید تمام تمرکز خود را در فرار کردن قرار بدهید زیرا این بهرتین راه برای رهایی است دشمنانی می باشد که قصد نابودی شما را دارند. به همین دلیل باید به بهترین نحو ممکن از روی موانعی که بر سر راه شما قرار گرفته شده است پرش کنید و مراحل بازی را یکی پس از دیگری با بالاترین امتیاز ممکن پشت سر بگذارد، برای راه یابی به مراحل بالاتر در این بازی شما نیاز دارد که حد نصاب امتیاز را در هر مرحله از بازی کسب کنید همچنین می توانید با جمع آوری سکه های موجود که در مسیر حرکت شما قرار گرفته شده است امتیازتان را بالاتر ببرید و برای تنوع شخصیت های گوناگونی در این بازی قرار داده شده که شما می توانید از میان آن به دلخواه شخصیت مورد علاقه تان را انتخاب نمایید و با آن به انجام بازی بپردازید. و در صورت تمایل می توانید امتیازی را که در بازی کسب کرده اید با دیگران به اشتراک گذاشته و با آن ها در این زمینه به رقابت بپدازید. این بازی به شکل تقریبا دو بعدی طراحی شده که کار را برای شما کمی ساده تر خواهد کرد و می توان گفت تصاویر دارای گرافیک چندان بالایی نبوده و نقطه قوت این بازی تنها گیم پلی بی نظیر آن می باشد که علت اصلی محبوبیت بازی Run Sackboy! Run! 1.0.1 می باشد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی کم حجم بسیار زیبای پرش Pyro Jump 1.0.1

 دانلود بازی کم حجم اندروید

Pyro Jump1

 آیا برای یک بازی کم حجم جذاب و سرگرم کننده آمادگی دارید؟ این بازی زیبا را برای اندروید خود دانلود کنید و لذت ببرید.یک بازی بسیار جالب با محیطی رنگارنگ و اعتیادآور ! در این مطلب از سایت نیو فور آندروید قصد داریم بازی جدید و بسیار زیبای Pyro Jump را به شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی معرفی کنیم.

پیش نیاز : آندروید 2.2 و بالاتر

پرش Pyro یک بازی جذاب و بسیار زیبا است که در طی 100 مرحله بسیار سرگرم کننده آن ، بایست از چرخ های موجود در محیط بازی به چرخ های دیگر پرش کنید و برای به دست آوردن Princess Paper تمام دقت و تلاش خود را به کار گیرید.

Pyro نام یک شعله کوچک از آتش است که با عشق به شاهزاده خانم می سوزد و هر روشی برای دست یابی به آرزوی خود امتحان می کند ، Pyro تمامی این تلاش ها را برای اثبات علاقه بسیار فراوان خود به شاهزاده خانم به کار می گیرد ، در هر مرحله لازم است شعله های کوچک آتش را جمع آوری کرده و امتیاز خود را تا سطح بالایی افزایش دهید ، Pyro Jump یک پلت فرم آتشین است که برای گذر از مراحل نیازمند دقت فراوان است ، برای دریافت جوایز و امتیازات بیشتر هر مرحله را بدون انجام خطا پشت سر بگذارید و در کوتاه ترین زمان حالت طلائی گذر از سطوح را به خود اختصاص دهید. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی محبوب و اعتیادآور Doodle Jump 2.1.0

 دانلود بازی جذاب Doodle Jump

بازی های اندروید

 یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین بازی های تاریخ iOS و آندروید ! هم اکنون به صورت رابگان می توانید جدیدترین نسخه از ورژن بهینه شده بازی پرش Doodle را برای دستگاه های آندرویدی خود دانلود کنید.

پیش نیاز : آندروید 1.6 و بالاتر

خودتان ببینید که چرا بازی Doodle Jump عناون یکی از برترین بازی های آندروید را به خود اختصاص داده است ! Macworld آن را یک بازی کوچک و بسیار اعتیادآور و جذاب معرفی می کند ؛ تا چه ارتفاعی قادر هستید بالا بروید؟ سفر بر روی یک صفحه کاغذی بامزه ! با پرش های همیشگی سکوها را پشت سر بگذارید ، از سوراخ هایی که موجب سوختن می شوند دوری کند ، کوله پشتی جت را برداشته و با سرعتی بسیار بالا چندین سکو را پشت سر بگذارید. یک بازی سرگرم کننده سرشار از خنده و شادی که رقابت های جالبی را بر سر امتیارها با دوستانتان به وجود می آورد. مناطق مختلفی از قبیل فضا، جنگل ، فوتبال، زیر آب ، برف، هالووین، یخ ، عید پاک را تجربه کرده اید ، اکنون نوبا به نسخه ی نینجا است ! امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی پرش در اسکی روی برف Super Ski Jump 1.3.1

 دانلود بازی اسکی سواری در اندروید

بازی اسکی

 

آیا می خواهید با دانلود بسیار زیبا و ورزشی مدت ها در اندروید خود سرگرم بازی شوید و از هیجان بیشتر لذت ببرید؟در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شما کاربران دستگاه های آندرویدی را با یک بازی بسیار هیجانی از نوع ورزشی آشنا کنیم.

پیش نیاز : آندروید 2.3 و بالاتر

شتاب خود را در هنگام پایین آمدن از شیب های بسیار تند افزایش دهید تا بتوانید سرعتی باورنکردنی را در این لحظه تجربه کنید ! حریفان بسیاری در حال تماشای این حرکت شما هستند ، اکنون باید ضمن حفظ تعادل خود ، برترین پرش ممکن در مسابقات را انجام دهید. بازی فوق العاده زیبای Super Ski Jump دارای تورنومنت ها و مراسم های بسیار و بیش از 20 مقام جهانی است که می توانید در هر یک از این حالت ها ، با پشت سر گذاشتن رقیبان ، بهترین عناوین را به خود اختصاص دهید. این بازی نفس گیر و بسیار زیبا ، یک تجربه ی جدید در زمینه آزمایش مهارت پرش و کنترل آیرودینامیک را به نمایش می گذارد که تنها تعداد محدودی از اسکی بازان جهان ، از انجام این ورزش بی باک هستند. امیدواریم از این بازی زیبا لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی سونیک سگا برای اندروید Sonic Jump 1.5

 دانلود بازی جذاب سونیک مخصوص اندروید

بازی های جذاب و جدید

آیا می خواهید با دانلود بازی فوق العاده زیبا و جذاب سونیک سگا که نسخه ویژه اندروید ان را اماده دانلود کرده ایم,خاطره های خود را زنده کنید؟ در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی را با یک بازی به یاد ماندنی در دهه گذشته آشنا کنیم.

پیش نیاز : آندروید 2.3.3 و بالاتر

بازی جذاب و بسیار پرطرفدار سونیک در دهه گذشته ، طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده بود ، اکنون می توانید این بازی بسیار زیبا را در یک حالت عمودی در دستگاه های آندرویدی خود تجربه کنید. شما می توانید این بازی را در نقش سونیک و یا دوستان او نظیر Tails و  Knuckles پیش ببرید. هرکدام از آنان توانایی ها و قدرت های خاص خود را دارند ، از جمله ویژگی های این بازی می توان به مکان های مختلف در طول پرش ها اشاره کرد ، شما از مناطق سرسبز و جنگلی به مناطقی کوهستانی خواهید رسید. جهت جلوگیری از خرابکاری های Dr. Eggman ، شما باید به کمک دوستانتان 48 مرحله مختلف را پشت سر بگذارید. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر