دانلود بازی دخترانه مدیریت مزرعه سرسبز Green Farm 3 v4.0.6

دانلود بازی مزرعه سبز 3 ورژن جدید اندروید

بازی مزرعه دخترانه

آیا شما هم به سری بازی های مدیریتی علاقمند هستید؟بازی مدیریت مزرعه سرسبز از بهترین بازی های دخترانه پیشنهادی سایت ما است که جدیدترین نسخه آن را با گرافیک خیره کننده اماده ی دانلود برای اندروید کرده ایم. آیا دوست دارید اوقات فراغت خود را با انجام یک بازی مزرعه داری سپری کنید؟ پس با ما در معرفی نسخه سوم از سری بازی های مزرعه سرسبز همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید 2.3 و بالاتر

ماجراجوئی کشاوری در مزرعه سرسبز را از نو آغاز کنید ! اکنون شما یک مزرعه دوست داشتنی را از عموی خود به ارث برده اید و باید با انجام تعدادی از مأموریت ها ، شکوه و آبادانی را به آن بازگردانید. البته شما برای انجام این مأموریت ها به کمک دوستان و همسایگان خود نیز نیاز دارید تا بتوانید به معروف ترین و موفق ترین کشور منطقه تبدیل شوید. نسخه سوم بازی مدیریت مزرعه سرسبز با یک فضای تازه، کنترل آسان تر، داستانی جذاب تر و شخصیت هایی جدید ، برترین تجربه ها را در زمینه کشاورزی مزرعه برایتان فراهم می کند. بازی مدیریت مزرعه سرسبز متناسب با انواع اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی ، یکی از دوست داشتنی ترین بازی ها در سبک سری بازی های مدیریتی است ؛ در این دنیای سرسبز و رنگارنگ ، می توانید به کمک دوستان و همسایگان خود ، آبادانی را به این سرزمین بیاورید. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی زیبای زندگی لگویی LEGO City My City 1.0.1|اندروید

LEGO® City My City 1.0.1 یکی از بازیهای شرکت بازیسازی معروف LEGO می باشد که برای گوشی های اندرویدی عرضه شده است. این بازی، یک بازی سبک مدیریتی می باشد که در آن شما در نقش یک قهرمان قرار می گیرید. باید بتوانید در این نقش تمام ماموریت هایی که برایتان در نظر گرفته شده است را به عنوان قهرمان شهر انجام دهید و از این چالش ها با موفقیت خارج شوید. کارهایی که شما در این بازی باید انجام دهید بسیار مختلف و متعدد هستند. شما در نقش های مختلفی مانند، آتش نشان باید آتش ها را خاموش کنید و به مردم کنید؛ در نقش پلیس باید به تعقیب دزدها و کلاهبردارها بپردازید و آنها را دستگیر کنید؛ در نقش کارگر باید در فرودگاه ها کار کنید و مسئولیت تحویل گرفتن بارها را به عهده بگیرید. البته این ها تنها برخی از کارهایی است که باید در طول بازی بتوانید آنها را انجام داده و از این چالش ها با موفقیت خارج شوید. شما می توانید به کشتی ها، هواپیماها، گارد ساحلی و … وارد شوید و در نقش خلبان و راننده آنها ماموریت های ختلف را انجام دهید.

LEGO City My City 1.0.1

پیش نیاز: اندروید 4.0 و بالاتر

در طول بازی شاهد بازی های کوچک (Mini Game) های دیگری نیز هستید که می توانید برای سرگرم شدن از آنها استفاده کنید. این مینی گیم ها شامل آتش نشانی، پلیس، خلبان و … می باشند. گیم پلی بازی بسیار سرگرم کننده طراحی شده است. همچنین صداگذاری بازی نیز بسیار عالی کار شده است. اما اگر بخواهیم حق را رعایت کنیم؛ باید بگوییم که گرافیک بازی باز هم جای کار دارد و آن گونه که باید بر روی آن کار نشده است. اما به احتمال زیاد در نسخه های بعدی، شاهد گرافیکی بهتر و در نتیجه گیم پلی عالی تر از این بازی باشیم. بازی های مدیریتی داری طرفدارهای بسیار زیادی نیز می باشند. این بازی هم دارای سبک مدیریتی می باشد که شما به عنوان مدیر اصلی آن برگزیده شده اید و باید بتوانید با در نظر گرفتن و مدیریت تمام جوانب آن، آن را با موفقیت پیش ببرید. در ادامه می توانید این بازی را همراه با دیتا با لینک مستقیم دریافت کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی کودکانه خانه آبنباتی اندروید Candy’s Home 1.0

دانلود بازی کودکانه جدید برای اندروید

دانلود بازی کودکانه خانه آبنباتی اندروید

اگر شما هم از طرفداران و دوست داران بازی های کودکانه هستید ما به شما دانلود بازی Candy’s Home 1.0 را پیشنهاد می کنیم. در بازی خانه آبنباتی شما مدیریت و کنترل یک خانه بزرگ آبنباتی را برعهده خواهید گرفت که البته هدایت تمام کار ها با هم یک سختی خاص را به بازی افزوده است. شما باید خانه را مرتب کنید، غذا تهیه کنید، هر وسایل را در مکان مناسبش قرار دهید، به باغ رسیدگی کنید، خانه را تمیز کنید و خیلی دیگر از کار ها که باید در هر خانه ای انجام داد. بازی Candy’s Home دارای شخصیت های متفاوت و متنوعی می باشد از جمله دختر کوچولو و حتی نقش های وحشتناکی مثل زامبی یا دیو، به هرحال این شخصیت های متنوع یک حس و حال جدید را به بازی بخشیده است.

پیش نیاز: اندروید 2.3 و بالاتر

آنچه که در نگاه اول توجه کاربر را به خود جلب می کند گرافیک خاص این بازی است که با تصاویر رنگارنگ و شاد توجه هرکسی را به خود جلب می کند و در واقع همین گرافیک است که این ماهیت جذاب و کودکانه را به بازی می بخشد. بازی Candy’s Home بگونه ای طراحی و ساخته شده است که در تا پایان بازی شما احساس خستگی و یکنواختی نخواهید کرد زیرا شما با مراحل مختلف و متنوعی که بیش تر از 20 عدد هستند و همچنین محیط هایی که بازی در آن انجام می شوند بسیار گوناگون هستند و از همه مهم تر اینکه 8 شخصیت مختلف در خانه آبنباتی ایفای نقش می کنند که هر کدام نیز ویژگی های خاص خود را دارند و زمانی که تمام این ویژگی ها را در کنار یکدیگر قرار می دهیم شاهد یک بازی کالا جذاب و دوست داشتنی به نام Candy’s Home خواهیم شد. برخلاف سایر بازی های مدیریتی مشابه که در آن ها کار ها و وظایف ساده و از قبل مشخص شده ای به کاربر اعمال می شود، در این بازی کار های بسیار متنوعی به شما سپرده می شود از تهیه غذا تا رسیدگی به چمن های باغ، که البته برخی از آن ها به شکل های مختلفی نیز قابل انجام هستند از جمله پختن غذا.

به این سبک بازی علاقه دارید؟ از صفحه ی اختصاصی سایت ما با نام دانلود بازی های کودکانه دیدن کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر