دانلود بازی اندروید یخ شکن Icebreaker: A Viking Voyage 1.0.2 + نسخه پول بی نهایت

|دانلود بازی Icebreaker: A Viking Voyage 1.0.2 برای اندروید|

|بازی یخ شکن با گرافیک بسیار زیبا و به یاد ماندنی|

بازی اندروید یخ شکن Icebreaker: A Viking Voyage 1.0.2

اگر اهل بازی های پرندگان خشمگین هستید مطمئناً تا به حال نام استودیو بازی ساز این بازی را شنیده اید بله کاملاً درست است. استودیو بازی ساز Rovio بار دیگر حماسه آفرید و خود را به دارندگان گوشی های اندروید فون نشان داد. بازی Icebreaker: A Viking Voyage 1.0.2 تا به حال بیش از ده میلیون دانلود و با قیمت 2.99 در فروشگاه گوگل پلی به فروش رفته است.امتیاز بازی شگفتی است و از پنج امتیاز پنج را از آن خود کرده است. ماجرای بازی یخ شکن بسیار زیبا و لذت بخش است ماجرا از جایی آغاز می‌شود که تمام جهان را یخ فرا گرفته است و میتوان معدود مکان هایی پیدا کرد که به یخ تبدیل نشده اند، حال شما باید نقش کسانی را بازی کنید که گرفتار این بالای طبیعی شده اند آنها هیچ چاره ای برای فرار ندارند تنها کسی که بتواند آنها را نجات دهد شما هستید باید با استفاده از لوازمی که در اختیار دارید آنها را نجات دهید. لوازمی که در اختیار شما قرار گرفته است مواد منفجره و تناب است که هر دو گزینه بسیار مناسب هستند برای نجات دوستنتان. یک چیزی را باید خیلی رعایت کنید شما باید به هر نحوی که شده خود را به کشتی برسانید ولی میان یخ و گل های بسیار دشوار است تشخیص راه پس اینجا باید راهی را که قبلاً آن را در ذهن سپرده‌ اید را به خاطر داشته باشید که با استفاده از یک ترفند خوب از آنجا عبور کنید. بازی یخ شکن دارای بیش از 140 سطح مختلف است که هر کدام ار سطوح با یک جلوه متفاوت نمایش داده می شود. کسانی که در دام یخ افتاده اند وایکینگ نام دارند و هر کدام دارای ظاهر بسیار بامزه و جذابی است از نهایت دقت و قدرت خود استفاده کنید بمب ها را در مکان های قرار دهید که مطمئن باشید به هدف می خورد. گرافیک بازی همچون دیگر بازی های این استودیو از گرافیک خوب و فوق‌العاده بهره می برند که بازی Icebreaker: A Viking Voyage دارای همین گرافیک است.در نهایت باید گفت که بازی تا به حال دو جایزه مختلف را از آن خود کرده است.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی فکری موش و گربه Trip Trap 1.0

 دانلود بازی موش و گربه مخصوص اندروید

بهترین بازی ها برای دانلود اندروید

 حتما تا به حال نام کارتون موش و گربه را شنیده اید؟این بازی را برای اندروید خود دانلودکنید و لذت ببرید.در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، یک بازی اعتیادآور و فکری را برای اوغات فراغت شما کاربران دستگاه های آندرویدی در نظر گرفته ایم. با ما در معرفی بازی جدید Trip Trap ساخته ی سازندگان بازی محبوب iSlash همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید 2.3 و بالاتر

یک بازی بسیار دوست داشتنی و در عین حال فکری و سرگرم کننده ! مراحل این بازی را به سادگی فرا می گیرید و همچنین علاقه بسیاری به کامل کردن آنان پیدا خواهید کرد ؛ دوست کوچک ما با نام Ched و نام مستعار Cheddar بسیار گرسنه است و برای رسیدن به پنیرهای مورد علاقه اش ، نیازمند کمک شماست ! اشتباه نکنید ، هدایت این کاراکتر دوست داشتنی کار آسانی نیست ! شما باید با دوری از تله های موجود در مسیر ، او را تا هدف مورد نظر هدایت کنید ، این مسیرها بسیار خطرناک هستند و گذر از آنان نیازمند دقت بالایی است ؛ 4 اتاق مختلف و بیش از 80 مرحله مختلف از مهم ترین نقاط جذاب این بازی است. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر