دانلود بازی کارتونی من نفرت انگیز Despicable Me 4.4.1a

 دانلود بازی Despicable Me برگرفته شده از کارتون مشهورش برای اندروید

دانلود بازی های جذاب اندروید

 آیا می خواهید با دانلود بسیار جذاب و کارتونی برای اندروید سرگرمی واقعی را در اندروید خود تجربه کنید ؟بازی Despicable Me 4.4.1a را دانلود کنید.در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم یکی از پر فروش ترین های آندروید مارکت در فصل زمستان را به شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندروید معرفی کنیم. بازی جذاب و پرطرفدار من نفرت انگیز ! برگرفته از انیمیشن دوست داشتنی Despicable Me !

پیش نیاز : آندروید 2.3 و بالاتر

شخصیت دوست داشتنی و وفادار انیمیشن محبوب من نفرت انگیز ! موجودی زرد رنگ ، با زبان و بیانی عجیب و غریب که در تمامی مأموریت های Gru ، او را یاری میداد. در این بازی شما در نقش یکی از این موجودات زرد رنگ قرار میگیرید و با آن مأموریت هایی خنده دار و سرگرم کننده را را پیش رو خواهید داشت. با پشت سر گذاشتن مراحل مختلف ، رئیس خود را تحت تأثیر قرار خواهید داد ، حرکاتی نظیر پرش ، پرواز ، گذر از موانع ، جمع آوری موزها و رقابت با رقبای خود جهت کسب عنوان برترین موجود زرد رنگ در پایان سال ! لحظاتی شیرین و غیرقابل پیش بینی در مأموریت هایی سرگرم کننده و امکانات سفارشی سازی شخصیت محبوب این بازی از مهم ترین امکانات این بازی جذاب به حساب می ایند. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی هلیکوپتر جنگی | CHAOS Combat Copters 6.3.1 برای اندروید

CHAOS Combat Copters 6.3.1 نام یکی از محبوب ترین بازی های مخصوص تلفن های همراه اندرویدی می باشد که برای دوستداران دانلود بازی های نبرد هوایی نامی آشنا می باشد. که امروز ما برای شما آخرین نسخه آن را قرار داده ایم. در این بازی زیبا شما به خلبان یک هلیکوپتر جنگی تبدیل خواهید شد که باید با استفاده از مهارت هایی که به دست می آورد ب نبرد با دشمنان خود برود و آن ها را در نبردی سخت و نفس گیر از سر راه خود بردارد و یکی پس از دیگری نابود کند.

 CHAOS Combat Copters 6.3.1 برای اندروید

پیش نیاز: اندروید 2،3 و بالاتر

در بازی زیبا CHAOS Combat Copters 6.3.1 شما باید در ابتدا یک دوره آموزشی نبرد را با استفاده از هلیکوپتر خود پشت سر بگذارید و قوانین این نبرد هوایی را خوب فرا بگیرید ،بعد از این که دوره آموزش شما به پایان رسید باید وارد نبردی حقیقی با دشمنان خود بشوبد و در رقبات با آن ها قرار بگیرید و در این رقابت ها بتوانید به عنوان فرد پیروز خود را معرفی نمایید. در این بازی زیبا که از گرافیکی خیره کننده ای بهره می برد که جذابیت بازی را برای شما تا حد چند برابر افزایش می دهد. در این بازی زیبا هشت مرحله آموزشی متفاوت را دارا می باشد که شما با پشت سر گذاشتن هر یک از آن ها می توانید سلاح های موجود بر روی هلیکوپتر خود را ارتقا بدهید و به این ترتیب خواهید توانست که در مراحل بعدی بازی کیفیت نبرد خود را در حد چشمگیری افزایش بدهید. در این بازی چندین نوع از بهترین هلیکوپتر های جهان از آمریکا ،روسیه و اروپا قرار داده شده است که شما می توانید در مراحل مختلفن از آن ها برای پیش روی در مبارزه استفاده کنید. در نبرد واقعی شما باید به هدف هایی که از قبل برای شما پیش بینی شده ات حمله و آن ها را یکی پس از دیگری با استفاده از سلاح های مرگباری که در اختیار دارید به طور کامل نابود کنید. در اینجا این قابلیت برای شما وجود دارد که دستاورد های خود را در بازی با دوستانتان در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی ردیف کردن سه عددی میوه ها – Garden Mania 1.1.7

 دانلود بازی رایگان و جدید

بازی های جدید اندروید

وقت معرفی یک بازی سرگرم کننده متناسب با هر نوع سنی است ! این بازی اندروید مناسب برای تمامی رده های سنی بوده و جذابیت خاصی را هنگام بازی ایجاد می کند.

پیش نیاز : آندروید 2.2 و بالاتر

در بازی محبوب و سرگرم کننده Garden Mania ما در مزرعه ای سرشار از عشق و دوستی هستید ، اکنون باید میوه های مشابه با یکدیگر را به صورت 3 عددی در کار همدیگر قرار دهید تا تک تک مراحل را بپدین گونه پشت سر بگذارید. در مراحل ابتدایی ممکن است پشت سرگذاشتن مراحل برایتان آسان باشد ، اما اندکی صبر کنید ! در مراحل بالاتر پیچیدگی های بسیاری را تجربه می کنید که شما را معتاد خود خواهد کرد ! این بازی به طور کلی دارای بیش از 80 مرحله مختلف و هیجان انگیز است که هریک از آنان چالش هایی شگفت آور و منحصر به فرد دارند ، یادگیری این بازی بسیار ساده است ، در همان مراحل ابتدایی با روند کلی بازی آشنا می شوید ، آیا می توانید تمامی مراحل را به صورت 3 ستاره پیش ببرید؟ پیشنهاد می کنیم از دست ندهید.

دانلود / توضیحات بیشتر