دانلود بازی قطار نسخه کریسمس Train Crisis Christmas 1.1.3

 دانلود بازی قطار کریسمس 2014

بازی های اندروید 2014

 آِیا می خواهید با با دانلود بازی بسیار زیبا و فوق العاده کریسمس 2014 مدت ها در اندروید خود سرگرم شوید؟برای یک سفر هیجان انگیز در عید کریسمس 2014 آمادگی دارید؟ پیشنهاد می کنیم با ما در معرفی بازی Train Crisis Christmas همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید 2.3 و بالاتر

سفر با Train Crisis Christmas ادامه پیدا می کند ! از نسخه ی کریسمس بازی زیبای Train Crisis HD لذت ببرید. با دقت به تمامی جوانب بازی ، هدایای کودکان را در زمان هایی خاص به دستشان برسانید ، به همراه 24 مرحله جدید Train Crisis Christmas با محیطی رنگارنگ و شاد و جاب ، شما را تا ساعت های بسیار سرگرم می کند. یک محیط سه بعدی و جذاب با کیفیت HD که جذابیت خاصی را برای شخص پلیر ایجاد می کند. این بازی زیبا با پشتیبانی از زبان های انگلیسی، اسپانیایی، آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی، پرتغالی و کاتالان ، در واقع دارای 18 مرحله است که 6 مرحله جدید از آن به کمک ستاره هایی که در طول بازی کسب می کنید آزاد می شوند. هم اکنون قادر هستید نسخه کریسمس بازی Train Crisis HD را با یک گرافیک رنگارنگ و بسیار دوست داشتنی از ادامه مطلب دانلود کنید. میدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی قهرمان پرش Rayman Jungle Run v2.0.7

 دانلود بازی اندروید جدید قهرمان پرش
بازی اندروید Rayman Jungle Run v2.0.7

پيش نياز : آندرويد 2,3 و بالاتر
Rayman Jungle Run v2.0.7 دانلود اين بازي را به شما پيشنهاد ميکنيم. افسانه ي قهرمان پرش نام اين بازي ميباشد که در فضا هاي گوناگون و در ارتفاعات به دنبال امتيازات و اتمام مراحل ميباشد.از ویژگی های بازی  می توان به گرافیک زیبا , تلاش شخصیت بازی برای رسیدن به جهان جدید , قدرت ها و حرکات دست برای باز کردن در ها و قفل های مشکل , وجود 10 سطوح و محیط گوناگون برای اجرای بازی از جمله يک جنگل پوشيده از برف، آبشارها، محيط هاي تعاملي، و سرزمين ديوانه ها اشاره کرد. همچنین موسیقی این بازی به هیجان آن بسیار تب و تاب میدهد که تا آن را تجربه نکنید به لذت بازی پی نخواهید برد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی سرگرم کننده قطار Track My Train

 دانلود رایگان بازی جدید اندروید
دانلود بازی قطار Track My Train

پیش نیاز : آندروید 2,2 و بالاتر
Track My Train در اين بازي شما هدايت کننده قطاري در مسير هاي گوناگون مي باشيد.اين بازي سرگرم کننده و اعتياد آور به گونه يا ميباشد که در طول مسير ذهن شما را براي سرعت  و پيدا کردن مسير همچنين شرايط مسير را به کار ميگيرد. در طول مسير هاي مختلف بازي شما را با خطراتي روبه رو مي کند که شما به هر نحوي که شده بايد آنها را پشت سر گذاشته و به مقصد برسيد. در طول مسير مي توانيد براي هر جاده آهنگ مورد نظر خود را انتخاب کنيد و در آن گوش دهيد تا بيشتر اي بازي لذت ببريد . این بازی فکری می توانید شما را مدت ها سرگرم خود کند.اين ميتواند يک تجربه در بازي براي شما باشد . پيشنهاد ميکنيم اين بازي را از دست ندهيد.این بازی اماده ی دانلود رایگان برای تبلت و گوشی های اندرویدی است.

 

دانلود / توضیحات بیشتر