دانلود بازی فوتبال سرگرم کننده و جالب Stickman Soccer 1.6

 دانلود بازی فوتبال اندروید

بازی فوتبال اندروید

 آیا برای دانلود بازی سرگرم کننده و جالب آماده هستید؟ نظرتان در مورد بازی فوتبال به حالتی بسیار جالب چیست؟ با ما در معرفی Stickman Soccer همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید 2.2 و بالاتر

تجربه ای سرگرم کننده در سری بازی های فوتبال با گیم پلی جدید و بسیار خاص ، فضای شگفت آور و انیمیشن های جالب ، کنترل هایی ساده و حرکاتی جالب و گاهاً خنده دار ! بازی کاملاً در سبک بازی های ورزشی فوتبال دنبال می شود ، اما تفاوت عمده ی آن در بازیکنان و فضای جالب این بازی خلاصه می شود. بازی های فصلی را در استادیوم هایی شگفت انگیز دنبال کنید ، گویی که در حال کنترل یک بازی در سبک مسابقات خیابانی هستید. شما می توانید در ابتدای بازی تعریف کنید که آیا کنترل کامل بازیکنان را خودتان به دست بگیرید یا تعدادی از حرکات آنان به طور خودکار انجام گیرند. حالت های بازی در 11 مقال 11 و 4 مقابل 4 بازیکن خلاصه می شود ، یک فصل کامل برای آغاز رقابتی سخت با سایر تیم ها ، سطوح آسان ، متوسط و سخت ، کنترل های هوشمند و همچنین زمان بندی شده ، 32 تیم مختلف و حالت های دستی و اتوماتیک از مهم ترین ویژگی های این بازی به حساب می آیند. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی فیفا 2014 با گرافیک عالی FIFA 14 by EA SPORTS

 دانلود فیفا 2014 ورژن اصلی برای اندروید fifa 14

بازی فیفا اندروید

 

آیا بازی فوتبال برای اندروید نیاز دارید؟آیا از گرافیک عالی بازی فیفا 2014 خبر دارید؟آیا دوست دارید اولین نفری باشید که بازی fifa 14 را دانلود میکنید؟

پیش نیاز : آندروید 2.3.3 و بالاتر

فیفا 14 می خواهد شما را با دنیای واقعی آشنا کند. بازیکنان واقعی ، تیم های واقعی ، لیگ های واقعی ! بله درست متوجه شده اید. در نسخه 2014 سری بازی های محبوب فیفا ، از شخصیت های کارتونی بسیار فاصله گرفته ایم و همه چیز به سمت واقعیت پیش رفته اند. به معتبرترین بازی فوتبالی در اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی خوش آمدید ! با انجام هریک از حرکات پاس ، شوت ، سانتر و کنترل های لمسی ، از آنان لذت ببرید ! در کنار این ها ، لحظه به لحظه در کنار قابلیت ها و امکانات شرکت EA-Sport می توانید اوغات فراغت خود را در کنار تیم های مطرح دنیا سپری کنید.

نکته : این بازی دارای گرافیک قابل توجهی است ، همچنین تعداد بالای تیم ها و بازیکنان موجب شده است که حجم این بازی زیاد باشد. بنابراین پیش از نصب ، مطمئن شوید که 1.35 گیگابایت فضای خالی در دستگاه خود برای آن در نظر گرفته اید.

این بازی دارای 33 لیگ ، 600 تیم مختلف و بیش از 16000 بازیکن است ! انواع لیگ های Premier League ، La Liga و Bundesliga نیز در این بازی تعبیه شده اند. به همراه 34 استادیوم مختلف و پشتیبانی از گزارش های حرفه ای در زبان های انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی و اسپانیایی !

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی ضربات پنالتی Football Penalty Kick 1.0.10

 دانلود بازی پنالتی زدن در اندروید

بازی اندروید

اگر از علاقه مندان ورزش فوتبال هستید وی می خواهید پنالتی زدن را با ضربات حرفه ای آن در اندروید تجربه کنید این بازی را از دست ندهید.

پيش نياز : آندرويد 2,2 و بالاتر

Football Penalty Kick نام بازی جدید است که تجربه ضربات پنالتی را در اندروید هدیه می دهد.این بازی از گرافیک بالایی برخوردار است و امکانات مناسبی را در هنگام ضربه زدن به شما می دهد.علاوه بر این در این بازی شما می توانید بازیکنان مختلف را داشته باشید.ویژگی دیگری که در این بازی تعبیه شده است امکان آپدیت بازی است که این بازی را در مدت بسیار کوتاهی به روز رسانی می کند.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی فوتبال سر زدن Head Soccer

 دانلود بازی فوتبال جدید

بازی فوتبال

 

پیش نیاز : آندروید 2,2 و بالاتر

آیا می خواهید با دانلود بازی جذاب و گرافیکی لذت فوتبال حرفه ای را در اندروید خود بچشید و از گل زدن خسته شوید!؟

Head Soccer يک بازي بسيار آسان است که ميتوانيد به راحتي آن را ياد بگيريد ..در اين بازي سرگرم کننده سانتر ها و پاس هايي به شما داده ميشود که بايد از آن ها به نحو احسنت استفاده نماييد و آن ها را وارد دروازه کنيد تا امتياز بيشتري به دست آوريد . اين بازي تکنيک هاي خاص خود را ميطلبد که پيشنهاد ميکنيم در ادامه مطلب آن را دانلود کنيد تا از آن لذت بريد.در این بازی فوتبال وظیفه ای اصلی شما سر زدن است.نکته قابل توجه ی این بازی گرافیک قابل توجه و اشکال مختلف بازیکنان است که جذابیت بازی را دو چندان کرده است.

دانلود / توضیحات بیشتر