دانلود بازی معمایی جذاب Grimma 1.1 برای اندروید

اگر از بازی های موجود خسته شده اید به طوری که حوصله شما را سر می برند و به دنبال یک سبک جدید از ازی می گردید ما به شما پیشنهاد می کنیم که بازی Grimma 1.1 را دانلود کنید و بر روی تلفن همراه خود نصب با استفاده ا این با سبک جدید از بازی ها آشنایی خواهید شد که در آن شما باید با اشاره و کلیک کردن مراحل مختلف بازی را پشت سر بگذارید و برای عبور از هر یک از مراحل بازی هوش خود را بکار ببندید و معماهایی را که برای شما طرح می شود را حل کنید.

بازی معمایی اندروید

پیش نیاز :اندروید 2.2 و بالاتر

امروز یک بازی سرگرم کننده را برای شما آماده کرده ایم که برای انجام آن نیاز است که هوش خودرا بکار بگیر ید در بازی Grimma 1.1 قصه به این صورت است که شاهزاده خانوم بسیار زیبایی به دست یک جادوگر خطرناک به نام گریما در قلعه ای اسیر شده است و در اینجاست که شما باید در نقش یک شوالیه قهرمان وارد داستان بشوید و برای نجات شاهزاده و آ زاد کردن آن به جنگ با جادوگر بروید اما باید بدانید که این قلعه نفرین شده است و هر کس که قصد ورود به آن را داشته باشد با مشکلات زیادی روبرو خواهد شد و اتفاقات بدی برای او خواهد افتاد. برای عبور کردن از هر مرحله بازی شما باید با استفاده از ابزارهایی که در اختیارتان قرار داده خواهد شد معمای مرحله را حل کنید و به این ترتیب به مرحله بعد از بازی راه پیدا کند تا به این ترتیب بتوانید در انتها شاهزاده را از چنگ گریما نجات بدهید. بازی زیبای Grimma 1.1 دارای گرافیکی بسیار جذاب به همراه گیم پلی متفاوتی می باشد که باعث می شود شما از انجام این بازی حتی برای زمان های طولانی نیز خسته نشوید این بازی همچنین دارای موسیقی متن زیبایی می شود که باعث بالا رفتن حس پویایی در بازی می شود. این بازی زیبا از آن دسته بازی های فکری می باشد که می تواند برای هر فردی مناسب باشد به گونه ای که با انجام آن خواهید توانست که به تقویت هوشتان کمک کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی اکشن و زیبای شاهزاده پارسی Prince of Persia 2

 دانلود بازی جدید ایرانی

بازی اندروید ایرانی

 شاهزاده پارسی بازگشته است ! در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، جدیدترین نسخه از بازی محبوب Prince of Persia یعنی نسخه Shadow&Flame را برای شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی آماده کرده ایم.

پیش نیاز : آندروید 2.3.3 و بالاتر

آیا برای ادامه ی بازی Prince of Persia Classic آمادگی دارید؟ شاهزاده ایرانی نسخه سایه و شعله ادامه حماسه سرگردان همیشگی را تداعی می کند ، شخصیت اصلی بازی این بار باید در کشتی به حماسه آفرینی بپردازد و داستان گذشته خود را به تصویر بکشد. دارای 14 مرحله هیجان انگیز با گرافیک خارق العاده به صورت سه بعدی ، شما می توانید در این بازی به کشف قدرت های جدید بپردازید و با استفاده از تایکتیک های جدید به نابودسازی دشمنان مشغول باشید. گیم پلی فوق العاده و تحسین برانگیز همیشگی سری بازی های شاهزاده پارسی در این نسخه به خوبی به چشم می آید ، شما می توانید برای کنترل شخصیت بازی از کنترلرهای لمسی و یا کنترلرهای مجازی کلاسیک استفاده کنید ، انجام حرکات آکروباتیک و حرکت بر روی دیواره ها و… از مهم ترین ویژگی های این بازی است که هیجان خاصی را به پلیر می دهد. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر