دانلود بازی محبوب زامبی کشی DEAD TARGET Zombie 2.7.5

بازی اندروید DEAD TARGET Zombie 1.4.3

DEAD TARGET Zombie یکی از جذاب ترین و زیباترین بازی هایی است که تا کنون برای اندروید و در سبک زامبی کشی منتشر شده است. داستان از این قرار است که در سال 2040 میلادی که بشر برای یافتن داروهای مفید و معجزه آسا در تلاش است در طی چندین آزمایش خطرناک، ویروسی بوجود اورده است که می تواند هر موجود زنده ای را به یک زامبی و آدم خوار تبدیل کند و متاسفانه این ویروس در سراسر جهان منتشر شده است و تمامی مردم را آلوده کرده است به غیر از شما، پس وظیفه شما این است که برای نجات جان خود و سایر انسان ها دست به مبارزه با این مردگان متحرک بزنید. سلاح های فوق العاده ای در اختیارتان قرار داده خواهد شد از جمله مسلسل های سنگین و سلاح محبوب M6 و … که همگی آن ها باعث می شوند بازی از جذابیت بی نظیری برخوردار باشد. همانطور که گفته شد این ویروس هر موجود زنده ای را هدف قرار می دهد پس انتظار حمله حیواناتی مانند سگ های وحشی را هم داشته باشید که کارتان را خیلی سخت تر می کند چون این سگ ها برخلاف انسان ها که آهسته و آرام حرکت می کنند، بسیار سریع حمله می کنند و اگر آن ها را قبل از رسیدنشان به شما نکشید باید بازی را دوباره آغاز کنید.این بازی اندروید را دانلود کنید و لذت ببرید.

جالب است بدانید که این بازی با این گرافیک فوق العاده زیبا و مراحل متفاوت و مختلف، حجمی کمی دارد و درضمن براحتی برروی تبلت و موبایل هایی که اندرویدشان ورژن پایین دارد قابل اجراست. DEAD TARGET Zombie دارای گرافیکی سه بعدی و اول شخص است و بطور کلی در هر مرحله جدید شاهد یک محیط، نقشه و زامبی های و چالش های جدید خواهید بود برای مثال در حین بازی با غول هایی روبرو می شوید که می توانند شما را در دردسر بیاندازند و این نقطه عطفی خواهد بود تا هر بار که بازی را اجرا می کنید با یک سرگرمی جدید و تازه روبرو شوید. بازی این قابلیت را دارد که بصورت خودکار مراحلی را که پیموده اید را ذخیره کند به عبارت دیگر این بازی قابلیت Auto Save دارد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی محبوب گیاهان در مقابل زامبی ها اندروید Plants vs. Zombies 2 v5.9.1

به بازی های سرگرم کننده علاقه دارید، در این صورت بازی Plants vs. Zombies 2 v5.9.1 می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای شما باشد. در این بازی ساده که سبک کلی آن بیشتر شبیه استراتژیکی می باشد آنچه پیشانی شما را خیس خواهد کرد و نفس شما را بند خواهد آورد این است که مثل بازی های دیگر شما یک دفعه بازی را نمی بازید و باخت شما آرام آرام فراهم می شود. تنها عامل موفقیت در این بازی دقت به سلاح ها و پیشرفت در آن هاست و این کار تنها با زمان بندی دقیق حاصل می شود. از تصاویر بازی می توان به این موضوع پی برد که تنها سلاح های شما در مقابل دشمن، گیاهان مختلف است که هر کدام از آن ها ویژگی های خاص خود را دارند.

بازی زامبی ها برای اندروید Plants vs. Zombies 2 v2.5.1

پیش نیاز: اندروید 3.0 و بالاتر

داستان بازی از این قرار است که زامبی ها به دنیای واقعی وارد شده و حالا وارد باغ شما شده اند و قصد دارند به هر شکلی وارد آن شوند و شما نیز باید با قرار دادن گیاهان مختلف از نفوذ آن ها جلوگیری کنید. محیط بازی از ردیف های خاکی تشکیل می شود که شما می توانید در آن گیاهان خود را بکارید. هر گیاه با پرتاب چندین جسم زامبی ها را نابود می کند، هر گیاه هم یک قدرت خاص دارد، اما آنچه که مهم می باشد این است که با گذشت زمان تعداد زامبی ها به شدت افزایش می یابند و یک یا دو گیاه نمی تواند جلوی آن ها را بیگیرد و شما باید در هر ردیف از تعداد بیشتری از گیاهان استفاده کنید. برای استفاده از هر گیاه به مقدار مشخصی امتیاز نیاز دارید که با کشتن دشمنان می توانید به آن ها دست پیدا کنید. در این نسخه از بازی زامبی ها در مزرعه، زامبی ها به سلاح های پیشرفته ای دست پیدا کرده اند و نفوذشان در باغ شما بسیار سریع تر شده است البته دست شما برای استفاده از سلاح های بیشتر نیز نسبت به نسخه های قدیمی تر این بازی افزایش پیدا کرده است و همین موضوع باعث جذابیت بیشتر این بازی زیبا شده است. درضمن باید به این نکته توجه داشت که برای اجرای این بازی نصب برنامه های Google Play Service و Google Play Games الزمامی است. این نسخه از بازی مود شده است.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی اکشن کشتن زامبی ها به سبک کانتر | Zombie Objective 1.0.8

اگر از بازی هایی که روی تلفن همراه خود دارید خسته شده اید ما به شما بازی Zombie Objective 1.0.8 را پیشنهاد می کنیم .با استفاده از این بازی شما می توانید لحظاتی هیجان انگیز را روی تلفن همراه خود تجربه کنید و از انجام یک بازی اکشن و ترسناک لذت ببرید . در این بازی که به سبک کشتن زامبی می باشد شما باید اسلحه های مرگ بار خود را بردارید و با آن ها به جنگ با زامبی هایی بروید که تقریبا تمامی نقاط شهر را به تسخیر خود در آورده اند و هر چیزی که یر راهشان قرار قرگفته شده است را از بین می برند.

دانلود بازی زامبی ها برای اندروید

پیش نیاز : اندروید 4.0 و بالاتر

در این بازی شما در نقش یک مامور پلیس ظاهر خواهید شد که شهر محل زندگی او توسط زامبی ها به تصرف در آمده است و این زامبی های خون خوار می توانند بیماری خود را به دیگران منتقل کرده و همه را تبدیل به موجوداتی شبیه به خودشان بکنند . در بازی Zombie Objective 1.0.8 ماموریت شما این است که ا اسفاده از سلاح های متفاوتی که در اختیارتان قرار داده شده است به جنگ با این زامبی ها بروید و قبل از اینکه همه جا را به تسخیر خود در بیاورند تمام آن ها را از بین ببرید .برای انجام این مبارزات حدود 20 اسلحه مختلف در اختیار شما قرار داده خواهد شد که باید با استفاده کردن به موقع از هر یک از آن ها بیشترین بهره برداری را از این سلاح ها داشته باشید و به این ترتیب راه رسیدن به مراحل بالاتر بازی را برای خود باز کنید و در نهایت تمام شهر را از وجود زامبی ها پاکسازی کنید . این بازی به گونه ای طراحی شده که کاملا اعتیاد آور می باشد و می تواند شما را در تمام زمان اوقات فراغتتان سرگرم کند .این بازی دارای گرافیکی مناسب و گیم پلی بسیار ساده و خوبی می باشد که در عین حال از حجم بسیار کمی نیز بهره می برد که همین امر می تواند این بازی را به یکی از گزینه های مناسب برای استفاده شما در تلفن همراهتان تبدیل کند.

 حتما ببینید: صفحه ی اختصاصی بازی های زامبی اندروید

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی دهلیز زد Corridor Z 1.3.1 در سبک زامبی

بازی Corridor Z 1.0.3

به بازی های در سبک زامبی علاقه مند هستید؟پیشنهاد میکنیم بازی جذاب Corridor Z 1.3.1 یا فرار از دست زامبی ها را برای اندروید دانلود کنید و لذت ببرید.

همیشه بازی هایی که دارای سبک اکشن می باشند دارای طرفداران زیادی هستند و می توانند نظر خیلی از کاربران تلفن های همراه اندروید را به سادگی جلب نمایند. خصوصا در بین بازی های اکشن بازی هایی که با موضوع نبرد با زامبی ها هستند این روزها توانسته اند که نظر کاربران را به خود جلب نمایند. به همین علت نیز ما امروز برای شما یکی از بهترین انواع این بازی ها را با نام Corridor Z 1.3.1 آماده کرده ایم که به تازگی در پلی استور عرضه شده و همچنین امتیاز بالای چهار را نیز از پنج به خود اختصاص بدهد و این امتیاز بالا خود می تواند نشان دهنده کیفیت بالای این بازی هیجان انگیز باشد.

در بازی زیبای Corridor Z 1.3.1 داستان به این گونه است که یک ویروس خطرناک در دبیرستان گسترش یافته و تقریبا همه را به زامبی تبدیل کرده است و زامبی ها نیز توانسته اند با از بین بردن مدیران دبیرستان کنترل این مکان را بدست بگیرند اما در این بین سه نفر جان سالم بدر برده اند و توانسته اند که از دست این ویروس خطرناک بگریزند این سه نفر قصد دارند با استفاده از سلاح های مختفی که در دست دارند دبیرستان را از شر این زامبی ها نجات بدهند و یکی پس از دیگر این زامبی ها را که قصد کشتنشان را دارند از سر راه برداشته و به این ترتیب به آهستگی همه چیز را به وضعیت عادی برگردانند. در این بین شما باید نقش یکی از این سه مرد شجاع را به عهده بگیرید و با استفاده از سلاح های کشنده ای که در مراحل مختلف بازی در اختیارتان قرار داده خواهد شد با زامبی ها مبارزه کنید و تا آنجا که می توانید از دست زامبی هایی که در تعقیب شما هستند فرار کنید تا به این ترتیب بتوانید مراحل بازی را یکی پس از دیگری پشت سر بگزارید و در هر مرحله از بازی بالاترین امتیاز ممکن را کسب نمایید. بازی زیبای Corridor Z 1.3.1 دارای کیفیت HD بوده و از صدا گذاری با کیفیت بسیار بالایی نیز بهره می برد و تقریبا قابلیت اجرا بر روی تمامی گوشی و تبلت های اندروید را داراست.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی هیجان انگیز زامبی شیطانی Zombie Evil 2

با بازی های زامبی آشنایی دارید؟بازی هیجان انگیز زامبی شیطانی را برای اندروید دانلود کنید و لذت ببرید.

تا کنون بازی های زیادی خصوصا برای سیستم عامل اندروید با موضع زامبی ساخته شده است که اکثر این بازی ها توانسته اند نظر کاربران را به خود جلب کرده و در صدر بهترین بازی ها قرار بگیرند. امروز نیز ما برای شما عزیزان بازی زیبایی با همین موضوع آماده کرده ایم که می تواند به سادگی شما را مجذوب خود کند بازی زیبای Zombie Evil که تا کنون نسخه های زیادی از آن ساخته شده است این بازی زیبا توسط استدیو بازی سازی FT Games که یکی از معروف ترین سازنده های بازی برای سیستم عامل اندروید می باشد طراحی و ساخته شده است.

بازی زامبی اندروید Zombie Evil 2

پیش نیاز: اندروید 2.3 و بالاتر

یک دکتر شیطانی به نام دکتر اویل بر این عقیده است که بهترین موجودات برای زندگی بر روی این کره خاکی زامبی ها می باشند به همین دلیل با استفاده از داروی های ساخت خودش انسان ها را به زامبی تبدیل می کند. به این ترتیب ارتشی از زامبی ها در شهر به راه افتاده که هر موجود زنده ای را که بر سر راهشان قرار گرفته است را از بین می برند. در بازی زیبای Zombie Evil شما نقش ناجی زمین را به عهده دارید و باید زمین را از شر ویروس زامبی نجات بدهید. تنها راه برای این کار از بین بردن تمام زامبی ها می باشد. برای این کار نیز چیزی در حدود 19 سلاح مختلف در اختیار شما قرار داده خواهد شد که می توانید در مراحل مختلف بازی از آن ها استفاده نمایید و زامبی هایی را که به سمت شما حرکت می کنند و قصد دارند شما را نیز از بین ببرند هدف گرفته و با صرف کمترین میزان مهمات آن ها را از بین ببرید. شما در بازی Zombie Evil قادر هستید که از میان 6 شخصیت موجود یکی را به دلخواه انتخاب کرده و با استفاده از آن وارد میدان نبرد بشوید. برای بالا بردن جذابیت در بازی Zombie Evil بیش از 21 نوع زامبی مختلف طراحی شده تا در هنگام انجام بازی حس تکراری بودن و خستگی از انجام آن به شما تحت هیچ عنوان دست ندهد و در تمام زمان انجام بازی از آن نهایت لذت را ببرید.

پیشنهاد خاص سایت نیو فور اندروید:صفحه ی اختصاصی بازی های زامبی برای اندروید

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی جنگ با زامبی ها | Route Z 1.0.2

|دانلود بازی زامبی ها باک متفاوت و خاص|

|بازی Route Z 1.0.2 با گرافیک خاص و بسیار زیبا برای اندروید|

خیلی وقت است که بازی هایی با سبک جنگ با زامبی ها دنیای بازی های اندرویدی را به تسخیر خود درآورده اند که بیشترشان دارای سبک هایی مشابه و برخی هم خسته کننده اند اما چند وقتی است که یک بازی زامبی توانسته است روحی تازه به این نوع بازی ها ببخشد نام این بازی زیبا و جذاب Route Z است. در این بازی اندروید شما نقش تنها کسی را بازی می کنید که در کشور خود توانسته است جان سالم از دست زامبی ها بدر ببرد به همین دلیل قصد دارد با فرار از دست زامبی ها خود را به یک مکان امن برساند. سبک بازی به این شیوه است که شما سوار بر یک ماشین می شوید و تمام سرعت فرار می کنید و در این میان زامبی ها سعی در توقف ماشین شما را دارند. زامبی های برای توقف شما به سمت شما هجوم آورده و برروی آن می پرند و تا جایی که می توانند آن را تکان می دهند و به این شکل هر چه تعداد زامبی ها بیشتر و بیشتر شود ماشین سنگین تر می شود و از سرعتش کاسته خواهد شد و یا حتی ممکن است چپ شود.

با ما با دانلود این بازی زانبی

Route Z 1.0.2 بازی زامبی

پیش نیاز بازی زامبی  Route Z: اندروید 4.0 و بالاتر

برای رهایی از دست این زامبی ها که هر لحظه تعدادشان بیشتر می شود، باید ماشین را به سمت چپ و راست برانید تا زامبی ها پرتاب شود اما اگر بخواهید کار را ساده تر و آسان تر انجام دهید و دشمنان همیشگیتان را براحتی نابود کنید بهترین راه، شلیک به سمت آنهاست. در بین مسیر سکه هایی وجود دارد که شما با جمع آوری آن ها می توانید از امکانات، وسایل و حتی ماشین های جدید و بهتر برخوردار شوید تا به این شکل جذابیت بازی برای شما بیشتر شود. آنچه که در این بازی اهمیت دارد سرعت حرکت ماشین شماست به همین دلیل در Route Z شما می توانید از امکانات زیادی برای افزایش سرعت خود استفاده کنید. زامبی ها تنها با حمله مستقیم مانع از حرکتتان نمی شوند، آن ها در بین مسیرتان موانع و ماشین هایی را قرار می دهند که اگر وزن ماشینتان هم زیاد شده باشد نمی توانید از آن ها عبور کنید و با برخود به آن ها واژگون خواهید شد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی نابودسازی زامبی ها Zombie Killer

دانلود بازی کشتن زامبی ها ویژه اندروید – ورژن جدید بازی Zombie Killer

بازی زامبی ها

آیا شما هم به سری بازی های نابود سازی زامبی ها و موجودات ترسناک علاقمند هستید و می خواهید یکی از بهترین نسخه های بازی های زامبی را برای اندروید دانلود کنید؟ نابود سازی زامبی ها تا پیش از این بدین صورت لذت بخش نبوده است ؛ پس با ما در معرفی Zombie Killer 1.6 همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید 2.1 و بالاتر

Zombie Killer نام یک بازی جدید و زیبا در سبک نابود سازی زامبی هاست ؛ در این بازی سنت همیشگی از بین بردن زامبی های ترسناک در کنار یک گرافیک به روز شده با صحنه هایی جذاب و فوق العاده ترکیب شده و نتیجه ی یک بازی فوق العاده را داده اند ، بازی در سال 2048 آغاز می شود ، در جایی که ویروس T در میان مردم شیوع پیدا کرده و تعداد بسیاری از آنان را به موجوداتی ترسناک تبدیل کرده است. مردم آلوده به این ویروس شده و دولت قدرت مبارزه با آنان را ندارد ؛ در واقع قدم به قدم خیابان ها پر از انسان هایی آلوده به ویروس T می باشد ؛ گویی که در حال تجربه واقعی سریال Walking Dead باشید ! اکنون شما می توانید با در دست گرفتن سلاح هایی پیشرفته ، به کمک انسان ها آمده و ضمن نابود سازی زامبی ها ، سلامت را به خیابان ها و دنیای انسان ها بازگردانید. از مهم ترین امکانات این بازی می توان به گرافیک بسیار زیبا و فوق العاده ، کیفیت صدا با وضوح مناسب و همچنین امکانات ارتقای سلاح ها و ابزار اشاره کرد. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی جنگ جهانی زامبی ها Zombie World War

 دانلود بازی بازی جنگی زامبی ها

بازی های اندروید

 آیا تا به حال نام بازی زامبی ها را شنیده اید و از این بازی جنگی , خشن و البته در سبک های مخلف لذت برده اید؟پیشنهاد ما دانلود این بازی است. پيش نياز : آندرويد 2,3 و بالاتر مبارزه اي از جنس بقا که در اين بازي شما براي نجات بشريت از دست زامبي ها تمام تلاش خود را به کار خواهيد گرفت . اين بازي جنگ جهاني زامبي ها را به نمايش ميکشد. گسترش ويروس , آتش سوزي و افراد آلوده خطر را افزایش می دهد. با وحشت بسيار، جامعه به سرعت از هم پاشيده شده و دولت کنترل را از دست داده است. در حال حاضر، بازماندگان که آلوده نشده اند در پشت خط دفاعي شما براي بقا نفس ميکشند.اين آخرين ايستگاه بشريت است!شما ميتوانيد با 126 مرحله و 21 صحنه در اين ماجراجويي مردم جهان را نجات دهيد . استفاده از تمام مهارت هاي خود براي نابودي زامبي ها, آيا ميتوانيد بشريت را از زامبي ها و آلودگي رها سازيد؟

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی حمله زامبی ها SAS Zombie Assault 3

 دانلود بازی زامبی ها ورژن جدید

بازی زامبی

آیا شما تا به حال سری بازی های زامبی را برای اندروید خود دانلود کرده اید و از ویژگی های جذاب و سرگرم کننده آن لذت برده اید؟

SAS Zombie Assault 3 يک بازي جدید اکشن ميباشد که در خيابان ها و فضا هاي باز ماموريت کشتن افراد بيگانه را داريد . در اين بازي به انواع سلاح ها دستيابي پيدا ميکنيد و قادر خواهيد بود تمام زامبی ها را با بهترين اسلحه ها از بين ببريد.
 ويژگي هاي بازی SAS Zombie Assault 3:
– خالي کردن انبوهي انسان زنده دردر 4 ديدار
– 44 سلاح هاي ويرانگر مانند تفنگ ساچمه خودکار، مسلسل براونينگ، Flamethrowers، و آر پي جي
– 2 کلاس اسلحه نگهباني و 3 نوع نارنجک براي پاکسازي
– 9 نوع زامبي خشن، با تصاوير گرافيکي
– 3 حالت بازي – يورش، پاکسازي، و آخرالزمان
– بازي آنلاين

 

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی زامبی ها در مزرعه Plant PK Corpse v2.5

 دانلود بازی زامبی ها اندروید

 پيش نياز : آندريد 2,1 و بالاتر
Plant PK Corpse v2.5 شما در يک بازي زيبا بايد در مسير زامبي ها انواع سلاح ها را که دارا ميباشيد قرار دهيد . اين زامبي ها در هر مرحله تعدادشان بيشتر و قوي تر ميشوند و سرعت آنها نيز براي رسيدن به منبع تغذيه شما بيشتر ميشود اما هيچ جاي نگراني نيست زيرا شما نيز در هر مرحله که برنده  ميشويد پولهايي را جمع آوري ميکنيد که به آنها قادر خواهيد بود تمام زامبي ها را از ميان برداريد البته اين کار به يک فکر خوب و دقيق نيازمند است که در بازي خودتان به آن پي خواهيد برد.

این بازی را برای تبلت و موبایل اندرویدی خود به طور رایگان دانلود کنید و لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر
1 2