دانلود بازی کارتونی دفاع از بدن Defend Your Life 1.0041 Full

بازی های که هوشمندانه طراحی می شوند همیشه بیشتر از بازی دیگر به محبوبیت می رسند، برای مثال بازی هایی مثل پو و پرندگان خشمگین هر دو دارای سبکی جدید و جالب بودند و حالا امروز قصد داریم که یک بازی دیگر را به شما کاربران عزیز نیو فور اندروید معرفی کنیم که بسیار جالب است و می تواند در خاطره شما ثبت شود، نام این بازی Defend Your Life است. محیطی که این بازی در آن جریان دارد بدن انسان است !!! بله در این بازی هم شما باید نقش قهرمان داستان را برعهده گیرید اما این بار بجای نجات جان مردم سرزمینتان یا نبرد با زامبی ها، باید برای نجات جان یک فرد و کشتن و از بین برد ویروس ها و باکتری های مضر تلاش کنید، جالب است، جالب تر سبک آن است که می توان آن را تاحدودی در دسته استراتژیکی دانست، گرافیک این بازی هم به نوبه ی خود جالب است، رنگارنگ با شخصیت ها و کارکتر های کارتونی.بازی دفاع از بدن را برای اندروید دانلود کنید و لذت ببرید.

بازی اندروید Defend Your Life 1.0041 Full

نیو فور اندرویدی های عزیز صفحه اختصاصی بازی های فانتزی را هم مشاهده کنید

پیش نیاز: اندروید 2.3 و بالاتر

برنامه آناتومی بدن را هم به شما پیشنهاد می کنیم.

همانطور که گفته شد بازی Defend Your Life در بدن یک شخص جریان دارد بنابراین نبرد میان نیروهای حافظ سلامتی بدن با بیماری ها در بخش های مختلفی مثل مغز، کبد و یا حتی معده و روده صورت می پذیرد، که این موضوع به نوع ویروسی است که بدن را مورد تهاجم قرار داده است. دشمنانی که باید آن ها را در کوتاه ترین زمان ممکن و قبل از اینکه شخص جان خود را از دست دهد، از بین ببرید نه تنها باکتری ها و ویروس ها بلکه کرم ها و انگل ها نیز هستند بنابراین انتظار یک جنگ گستره و جالب و خنده دار را داشته باشید، واقعا جالب است، دشمنانتان سعی می کنند تا با افزایش تعدادشان و پخش شدن در بخش های مختلف، میزان امنیت بدن را کاهش دهند و در مقابل نیز شما باید در بخش های مختلف تدابیر امنیتی را پیشبینی کنید تا در زمان روبرو شدن با آن ها غافلگیر نشوید. لازم به ذکر است که معرفی این بازی بدون دلیل نبوده، Defend Your Life به عنوان یکی از بهترین بازی های اندروید توسط کاربران ایرانی شناخته شده است و همین موضوع، دلیل خوبی برای معرفی آن به شما بود / امیدواریم از انجام این بازی لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی مدیریت شهربازی رولر کاستر RollerCoaster 4 |اندروید

دانلود بازی زیبای RollerCoaster 

بازی اندروید مدیریت شهربازی 2015

شاید عنوان این بازی برای شما هم جالب بوده باشد ولی حالا باید بودنین که داستان و سبک بازی از آن نیز جالب تر هواهد بود. در بازی اندروید RollerCoaster Tycoon که توسط شرکت معروف آتاری ساخته شده است شما وظیفه ساخت یک شهربازی بزرگ و البته هیجان انگیز را خواهید داشت که مهمترین و پرطرفدارترین بخش آن هم ساخت و طراحی یک رولر کاستر هیجان انگیز است. سبک بازی بگونه ای است که می توان گفت تا کنون مشابهی نداشته است, بازی دارای سبک استراتژیکی است همراه با گرافیکی ساده و البته شاد و رنگار است که مخاطبان را به خود جذب می کند. درست است که در این بازی شما با یک شهربازی سروکار دارید اما کار اصلی شما چیدن و کنار هم گذاشتم ریل های رولر کاستر است.

RollerCoaster 4 Mobile 1.2.2

پیش نیاز : اندروید 4.0.3 و بالاتر

در بازی RollerCoaster Tycoon مقداری پول در اختیار شما قرار داده خواهد شد که برای شروع کار بد نیست, بعد از آن شما باید از لیست قطعات و تکه های ریل, طوری مسیر رولر کاستر را بچینید تا به این شکل نه تنها کسانی که حالا سوار آن شده اند لذت بیشتری ببرند بلکه افراد بیشتری را نیز به خود جلب کند و این موضوع باعث می شود تا شما پول بیشتری به جیب بزنید و با این اوضا شما می توانید کسب و کار خود را گسترش دهید. هدف اصلی بازی جمع آوری امتیاز و همچنین تعداد بیشتر مردم است, که در گوشه بالا و سمت راست صفحه می توانید میزان پیشرفت خود را در هر دو مورد مشاهده کنید در هر مرحله تعداد مشخصی فرد را باید جذب کنید برای مثال ۱۰۰۰ نفر را اما جذب این افراد به همین سادگی نیست چون افراد تنها به رولر کاستر هایی علاقه دارند که هیجانی بی نظیر داشته باشد و ساختن این رولر کاستر نیازمند پول و محبوبیت زیادی است که تنها با ساخت رولر کاستر های متعدد و ساده امکان پذیر خواهد بود. برخلاف بازی های مشابه که تنها در یک محیط ساده انجام می شوند این بازی در محیط های و زمین های بسیار متنوع و مختلف انجام می شود که بازی را زیباتر و محبوب می کند.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی فکری میوه ها برای آندروید Fruit Splash 10.2.3

آیا شما هم علاقمند به دانلود بازی های فکری و رنگارنگ و در عین حال ساده ی سیستم عامل آندروید هستید؟ پیشنهاد می کنیم نسخه جدید بازی محبوب Fruit Splash را از دست ندهید و دانلودکنید ؛ این بازی بسیار دوست داشتنی با دنیایی رنگارنگ از میوه ها تعریف می شود که در فرآیند این بازی بایست با خط هایی که توسط انگشتان دست ترسیم می کنید ، میوه های هم نوع و یا هم شکل را به وصل کنید و با کسب امتیاز آنان ، مراحل را یک به یک پشت سر بگذارید. همواره سری بازی هایی که هدفی مشابه با بازی Fruit Splash را داشته اند در دسته بندی بازی های فکری آندروید مارکت به حساب می آیند ؛ به گونه ای که کودکان و حتی بزرگسالان بسیاری معتاد آنان خواهند شد !

Fruit Splash1

پیش نیاز : آندروید 2.3 و بالاتر

از مهم ترین ویژگی های این بازی دوست داشتنی می توان به مواردی نظیر زیر اشاره کرد :

دنیایی رنگارنگ و مملوء از میوه های دوست داشتنی و خوشمزه ، یادگیری بسیار آسان و کنترل حرفه ای بازی به صورت سخت ، پاداش ها و جوایز بسیار و کاربردی در طول بازی به شخص پلیر ، امکان ثبت رکوردها و کسب رکورد برتری در میان دوستان و سایر افراد جهان از طریق سیستم آنلاین ، امکان بازی در حالت فکری

هم اکنون می توانید بازی Fruit Splash را به رایگان از وب سایت نیو فور آندروید دانلود کرده و با کسب سه ستاره در انجام هریک از مراحل این بازی ، معمای میوه ها را به شکلی دوست داشتنی حل کنید !

پیشنهاد داغ نیو فور اندروید : صفحه ی اختصاصی بازی های فکری اندروید

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی چه کسی مرا دزدید؟ Who Stole Me? 1.1.1

بازی چه کسی مرا دزدید را برای اندروید دانلود کنید تا با یک بازی متفاوت برای اندروید اشنا شوید.برای این ساعت از سایت نیو فور آندروید ، با معرفی یک بازی جذاب و رنگارنگ در خدمت شما کاربران هستیم. شخصی من و دوستان من را در حباب های رنگی زندانی کرده و شخص پلیر این بازی ، بایست با بازی با رنگ ها ، آنان را حذف کرده و ما را نجات دهد ! همواره بازی های کودکانه با محیطی رنگارنگ طرفدارهای خاص خود را داشته اند ؛ باید به این نکته توجه داشت بازی های پرطرفدار و زیبا ، تنها بازی هایی نیستند که دارای گرافیک های فوق العاده بالا و حجمی هایی بسیار زیاد هستند ، ممکن است عده ای از کاربران اینگونه سبک بازی ها را پسند نکنند ؛ Who Stole Me نام بازی جدیدی است با محیطی رنگارنگ و شاد که به احتمال فراوان کودکان و دختران بسیار زیادی را به خود جذب خواهد کرد.

بازی اندروید چه کسی مرا دزدید.

پیش نیاز : آندروید 4.0 و بالاتر

یادگیری این بازی بسیار ساده و سریع صورت می گیرد ، اما برای حرفه ای شدن باید دقت و زمان بیشتری را صرف کنید. این بازی با محیطی رنگارنگ و گرافیک مدرن ، اشیاء بسیار جالب و دوست داشتنی ای را در خود جای داده است. یکی از قابلیت های جالب این بازی امکان رقابت با دوستان در شبکه اجتماعی فیسبوک است ؛ بنابراین با انجام این بازی به شکل آنلاین ، می توانید رکوردهای دوستان خود را نیز مشاهده کرده و رکوردهای جدید خود را به ثبت برسانید. در نسخه جدید بازی Who Stole Me ، شاهد اضافه شدن 50 مرحله جدید و بسیار جذاب هستیم که می تواند تا ساعت ها شما را سرگرم کند.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی ردیف کردن سه عددی میوه ها – Garden Mania 2 1.1.1

 دانلود بازی میوه ها برای اندروید
بازی رنگارنگ برای اندروید

 با دانلود بازی های رنگارنگ و زیبا موافقید.در بازی میوه ها را کنار هم بچیند و سرعت عمل خودتان را بهبود ببخشید تا امتیاز کامل بگیرد.با .در خدمت شما هستیم با سری دوم بازی محبوب و بسیار زیبای Garden Mania ! در ماه های گذشته ، نسخه اول بازی محبوب و زیبای Garden Mania را برای شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی معرفی کردیم ، اکنون با انتشار نسخه دوم این بازی بسیار زیبا ، تصمیم بر آن شد که این بازی فوق العاده زیبا را نیز در اختیار شما گیمرهای آندرویدی قرار دهیم. با معرفی قابلیت ها و ویژگی های نسخه دوم بازی Garden Mania ما را همراهی کنید.

پیش نیاز : آندروید 2.2 و بالاتر

مطابق با روند همیشگی بازی و با جمع آوری میوه های مشابه در کنار یکدیگر به صورت سه یا چندتایی ، مراحل بالاتر را آزاد و رکوردهایی جدید به ثبت برسانید. در Garden Mania 2 نیز همانند نسخه اول بازی ، بایست همان استراتژی نسخه اول را در پیش بگیرید ، اما در این نسخه شاهد اضافه شدن میوه ها و حیوانات بیشتر و متنوع تر هستیم ؛ در نسخه دوم بازی Garden Mania حالات انجام بازی جدیدی نیز برایتان در نظر گرفته شده است و بسیاری از جوایز و امکانات بیشتری که در طول بازی با آنان آشنا خواهید شد. از مهم ترین قابلیت های نسخه دوم بازی Garden Mania می توان به موارد زیر اشاره کرد :

بیش از 100 مرحله با مسابقات بسیار جذاب و اعتیادآور در محیطی دوست داشتنی و رنگارنگ ، یادگیری آسان و امکان پشت سر گذاشتن مراحل به صورت سه ستاره ، امکان همگام سازی با حساب کاربری در شبکه های اجتمعای جهت رقابت با دوستان ، محیطی زیبا با استایل دوست داشتنی.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی جدید بریدن دکمه ها Buttons and Scissors 1.6.1

 دانلود بازی زیبا و جذاب بریدن دکمه ها

بازی اندروید رایگان

 آیا می خواهید با دانلود بازی زیبا و جدید برای اندروید خود بیش از پیش در اندروید خود سرگرم شوید و از گذران اوقات فراغت لذت ببرید؟

پیش از این ، شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی را با بازی های مختلفی در زمینه تکه تکه کردن میوه ها نظیر Fruit Ninja آشنا کردیم. اما این بار قصد داریم یک بازی جدید با موضوعی متفاوت را در این سبک معرفی کنیم. در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شما کاربران عزیز را با بازی جدید Buttons and Scissors در زمینه بریدن دکمه ها آشنا کنیم !

پیش نیاز : آندروید 2.2 و بالاتر

در بازی Buttons and Scissors شما باید دکمه های دوخته شده به پارچه ها را با قیچی ببرید ! برای بریدن دکمه ها ، دو یا چند عدد از آنان را با رنگ های یکسان انتخاب کنید ، شما قادر هستید دکمه ها را در خطوط مورب ، افقی و عمودی برش دهید. در هر مرحله باید تعدادی از این دکمه ها را به طور کامل از پارچه ها جدا کنید ، در صورتی که بتوانید تعداد فراوانی از آنان را در مدت زمانی کوتاه از پارچه جدا کنید ، رکورد بهتری را به ثبت خواهید رساند. شما فقط نباید یک دکمه خاص را ببرید ! Buttons and Scissors یک بازی فکری در جهت پیشبرد تفکرات منطقی شما بوده و شما برای موفقیت در مراحل آن ، استراتژی و برنامه ریزی خاصی را دنبال کنید. اگر به فرآیند بازی آشنایی ندارید نگران نباشید ! هنگام آغاز بازی ، برای اولین بار تعدادی آموزش به صورت عملی داده می شود ، در صورتی که احساس آمادگی کردید ، یم تاوین دمرحله اول را آغاز کنید. هر حرکت انگشتان در این بازی به صورت پیکان سفید رنگ نشان داده می شود ، انگشت خود را بر روی یکی از دکمه ها قرار داده و دیگر انگشت خود را بر روی آخرین دکمه مورد نظر قرار دهید و با یک حرکت تمامی آنان را از سطح جدا کنید. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر