دانلود بازی کلش اف کلنز Clash of Clans 9.24.7|ورژن جدید

 دانلود بازی کش آف کلنز

به ورژن جدید Clash of Clans 9.24.7 اپدیت شد

بازی های اندروید Clash of Clans 7.156.4

 آیا می خواهید با دانلود بازی بسیار زیبا و جذاب جنگ های قبیله ای  را با بازی کلش آف کلنز Clash of Clans 9.24.7 به اندروید خودتان بیاورید؟در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شما کاربران عزیز دیوایس های آندرویدی را با بازی محبوب و پرطرفدار جنگ قبیله ها آشنا کنیم. بازی استراتژیک و محبوب جنگ قبیله ها که مدتیست در میان بازی های آنلاین ، طرفداران بسیار فراوانی را از سراسر دنیا به خود اختصاص داده است ، ممکن است شما را در طول روز ساعت ها به پای خود جذب کند !

در بازی محبوب و دوست داشتنی Clash of Clans 9.24.7 بایست در دهکده تیم جنگجو و دلاور خود را جمع آوری و آنان را برای مبارزاتی که با سایر قبیله ها در راه است آماده کنید. بازی بسیار زیبای Clash of Clans متناسب با هر سیستم عاملی عرضه شده و تمامی کاربران از سیستم عامل های مختلف با ورود به آن می توانند با هزاران بازیکن دیگر به صورت آنلاین به جنگ و مبارزه بپردازند. Clash of Clans یک بازی رایگان و بسیار سرگرم کننده است ، وقت آن که مردمانتان را از جنگجویان سایر قبایل محافظت کنید فرا رسیده است ، دقت کنید این بازی کاملا رایگان است ، اما برخی از ابزارهای موجود در بازی را نیز می توانید با پرداخت پول خریداری کیند ، در صورتی که علاقه ای به استفاده از این ابزارها ندارید ، In App Purchase را از تنظیمات دستگاهتان غیرفعال کنید. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی فکری شهر سازی Minecraft Pocket Edition 1.0.4.0

 دانلود بازی فکری رایگان اندروید 2017

سایت اندروید بازی

 

پیش نیاز : آندروید 2,3 و بالاتر

آیا می خواهید با دانلود بازی کم حجم و زیبا و لذت سبک جدید بازی های فکری و هوش را در اندروید خود با بازی شهر سازی تجربه کنید و لذت ببرید؟

Minecraft Pocket Edition يک بازي فکري و پرطرفدار در سبک ساختمان سازي ميباشد که ار طرفداران زيادي برخوردار ميباشد در اين بازي در ابتدا به شما بنا هاي نيمه کاره و ساختمان هاي نيمه ساز و تخريب شده در اختيار شما قرار داده ميشود که در ابتدا بايد به نحو احسنت و پول هايي که داريد آن ها را بسازيد تا بتوانيد ساختمان هاي بيشتري را اداره کنيد . در اين بازي فکري و جذاب طراحي و ساخت يک شهر به نوعي در اختيار خودتان است که بسته به هوش و زکاوت خود بايد يک شهر زيبا با بهترين بنا ها را بسازيد و از آن ها امتياز کسب کنيد. پيشنهاد ميکنيم اين بازي سرگرم کننده را به هيچچ وجه از دست ندهيد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی کشاورزی Farming Simulator 14 1.4.0

 دانلود بازی کشاورزی جدید

Farming Simulator1

 یا دانلود بازی های ساده و سرگرم کننده چه طورید؟بازی کشاورزی را تجربه کنید.اگر از گیمرهای بازی های رایانه ای باشید ، حتما با سری بازی های Simulator یا همان شبیه سازی آشنایی دارید. بازی معروف و دوست داشتنی Farming Simulator که تا چندی پیش تنها بر روی رایانه های شخصی و سیستم عامل ویندوز قابل اجرا بود ، این بار برای سیستم عامل آندروید و متناسب با انواع اسمارت فون ها و تبلت ها منتشر شده است.

پیش نیاز : آندروید 2.3.3 و بالاتر

کشاوری خود را در گوشی همراه و یا تبلت آندرویدی خود با Farming Simulator 14 آغاز کنید ! مزرعه ی خود را مدیریت و تحت نظارت خود قرار دهید و به اهداف و روش های آبادسازی آن پی برده و آن را توسعه دهید ؛ همانطور که از عنوان این بازی پیداست ، با یک شبیه ساز بسیار طبیعی در زمینه مزرعه داری رو به رو هستیم ، این بازی مجموعه ای از ابزار مورد نیاز و مهم را در گسترش مزرعه از قبیل Case IH, Deutz-Fahr, Lamborghini, Kuhn, Amazone و Krone در اختیار شما قرار می دهد. گیم پلی 3 بعدی این بازی با نماهایی بسیار طبیعی ، شما را به طور ساده و جذاب با محیط کشاوری آشنا می نماید و مهارت های شما را در این زمینه محک می زند. با بهره گیری از ارتباط های بلوتوث و وای فای ، می توانید رقابت های خود را در فضایی رایگان با دوستان خود به اجرا دراورید ، با بهره گیری از ابزارهایی که در اختیارتان قرار می گیرد به گسترش زمین کشاوری خود بپردازید و با تولید ذرت ، آرد و… آنان را در بازار به فروش برسانید و با کسب درآمد روز افزون ، مزرعه را گسترش دهید. امیدواریم از این بازی زیبا لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلو بازی محبوب گربه سخنگو – Talking Tom Cat 3.0.6

 دانلود بازی گربه سخن گو اندروید

بازی های اندروید

 

آیا به سری بازی های گربه ی سخنگو در دستگاه های آندروید علاقمند هستید؟ پیشنهاد می کنیم جدیدترین نسخه از بازی Talking Tom Cat 3.0.6 را از دست ندهید.

پیش نیاز : آندروید 4.1 و بالاتر

بازی اصلی صحبت با گربه سخنگوی تام بازگشته است ! پیشرفته تر و سرگرم کننده تر از قبل ! این بازی به عنوان بازی شماره 1 در گوگل پلی استور با بیش از 500 میلیون دانلود یک رکورد تاریخی را به ثبت رسانده است. با تام صحبت کنید تا او جمله ی گفته شده ی شما را با صدای جالب و خنده دار خود برایتا تکرار کند ! می توانید با تام بازی کنید ، با زدن ضربه به او می توانید او را بترسانید و از واکنش های جالب اون لذت ببرید ! با لباس ها و ابزارهای در دسترس می توانید تام را سفارشی سازی کرده و آن را مطابق با سلیقه خود تغییر ظاهر دهید. می توانید در حین صحبت و بازی با تام ، از اون به صورت همزمان ویدیو تهیه کرده و آنان را به صورت مستقیم با دوستان خود به اشتراک بگذارید. تام در نسخه جدید این بازی از کوچه های قدیمی به یک آپارتمان لوکس و جدید آمده است ! در نسخه دوم بازی تام سخنگو شاهد عملگرهای بیشتری هستیم که می تواند بسیار سرگرم کننده باشد. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی مسابقات رالی در خیابان های لندن Fast & Furious 6: The Game 4.1.2

 دانلود بازی ماشین سواری جدید و مهیج

بازی ماشین اندروید

آیا می خواهید با دانلود بازی بسیار مهیج و جذاب ماشین سواری نهایت لذت را از مسابقات رالی در اندروید خود ببیرید؟

پیش نیاز : آندروید 2.3 و بالاتر

با Fast & Furious 6 در جهان قدم بردارید ! با انجام مسابقات پر سرعت و نفس گیر در خیابان های لندن ، مقدار زیادی پول به جیب بزنید ! شما را به سری ششم بازی محبوب Fast & Furious دعوت می کنیم ، بازی فوق العاده ای که در جریان سری فیلم های Fast & Furious و دزدی خودروهای روز دنیا ساخته شده است. از جمله ویژگی های نسخه ششم بازی Fast & Furious می توان به گرافیک فوق العاده و مسابقات آنلاین اعتیاد آور اشاره کرد.

ویژگی های کلیدی Fast & Furious 6 : با انجام مأموریت ها و گذر از مراحل مختلف این بازی ، نام رانندگان شماره یک فعلی را کنار زده و به شخصیتی مشهور در میان رانندگان شهر لندن تبدیل شوید. با انجام مأموریت ها و جمع آوری پول ها ، می توانید خودروهای خود را ارتقا دهید ، البته لوازم جانبی بسیار در این بازی نیز در کنار گرافیک حیرت انگیز آن ، هیجان خاصی را به شخص پلیر هدیه کرده است.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی پرندگان عصبانی دوستان Angry Birds Friends 2.1.0

 دانلود بازی پرندگان عصبانی نسخه دوستان

بازی جدید اندروید

 آیا دوست دارید با دانلود بازی جدید و جذاب پرندگان خشمگین ورژن دوستان مدت ها در اندروید خود سرگرم شوید و لذت ببرید؟

پیش نیاز :  اندروید 2.3 و بالاتر

همانگونه که شاهد بودید ، در ماه های گذشته شاهد یکی دیگر از به روز رسانی های عظیم در سری بازی های پرندگان عصبانی بودیم. این بار پرندگان عصبانی نسخه دوستان ، با ویژگی هایی جدید و جذابیت های خاص ، قصد دارد طرفداران خود را مجدداً مدت ها پای دستگاه های خود سرگرم کند. مسابقات جدید با سطوح مختلف ، هر هفته در دستگاه های شما ! بر سر جایزه های طلائی ، نقره ای و برنزی با دوستان خود به رقابت بپردازید ، می توانید دوستان خود را در شبکه های اجتماعی مختلف به بازی فراخوانی کنید. 4 قدرت جدید و جالب در هر مرحله برای شما ، جوایز روزانه و همگام سازی خودکار با بازی در اکانت فیسبوک !

در نسخه دوستان از بازی پرندگان خشمگین ، شرکت Revio قصد دارد شما و دوستان خود را به بازی فراخوانی کند ، شما می توانید در این بازی هیجان انگیز ، با دوستان خود به رقابت بپردازید. آیا در این رقابت ها برنده جوایز برنزی می شوید یا نقره ای؟ یا شاید هم طلائی ! با اتصال به اینترنت و بازی آنلاین Angry Birds Friends ، دیگر با دوستان خود می توانید اوقات فراغت خود را حتی از راه دور با یکدیگر سپری کنید. در این بازی رایگان می توانید با دوستان فیسبوکی خود به نبرد با خوک ها بپردازید و با کسب جوایز مختلف ، دست آوردهایتان را به رخ دیگران بکشید ! ویژگی آنلاین این بازی این امکان را فراهم می کند که در هر کجای دنیا که باشید ، تورنومنت جاری را از ادامه ی آن انجام دهید. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی مایکل جکسون ورژن جدید Dance games Michael Jackson 1.2

|دانلود جدیدترین ورژن بازی مایکل جکسون با نام Dance games Michael Jackson 1.2|

|بازی مایکل جکسون با سبک جدید و دوست داشتنی با گرافیک کلاسیک برای اندروید|

Dance games Michael Jackson دانلود بازی مایکل جکسون

بازی Dance games Michael Jackson 1.2 یا همان بازی رقص مایکل جکسون به صورت رایگان در فروشگاه پلی استور منتشر شده است و تا به حال مورد استقبال بیش از پانصد هزار کاربر اندرویدی قرار گرفته است.بازی چند سال پیش با قیمت سه دلار برای سیستم عامل ای او اس منتشر شد و بعد از گذشت مدت کوتاهی برای سیستم عامل اندروید توسط استودیوی بازی ساز M&G Mobile در دسترس عموم قرار گرفت.بازی از ماجرای فوق‌العاده زیبا بهره می‌برد که مطمئناً به خاطر ماجرای بازی هم که شده یک بار را نصب می کنید.به سراغ اصل مطلب می رویم مایکل جکسون نام شخصیتی است که در تمام جهان را دوست دار و مخاطبین زیادی دارد خیلی ها با رقص ها و برخی دیگر با اهنگ هایش خاطره ها دارند. در این بازی به چند موضوع مختلف در مورد این شخصیت پرداخته شده است. ماجرا از این قرار است که در یک شهر کوچک یک شخصیتی با نام رییس در حال زندگی است او شخصیت بسیار بد و ضد نقیض است. چند کودک را به گروگانی می گیرد و برای نابودی آنها چاره‌ های مختلفی اندیشه است. حالا شما در نقش مایکل جکسون به هر نحوی که شده باید آنها را از جنگ این مرد شرور نجات دهید ناگفته نماند که بازی از روی یک فیلم با نام Moonwalker ساخته شده است. فکرش را کنید مایکل جکسون با آن همه آهنگ و غیره به مبارزه با دشمنان برود البته مبارزه هایی که او انجام می دهد حال هوایی دیگر دارند زیرا او با هنر های رزمی اشنا نیست و تنها می‌تواند با انگشتان خود به حالت رقص مانند به مبارزه بپردازد. محیط و گیم پلی بازی به شکل و شمایل فیلم های کلاسیک طراحی شده است که همین امر موجب شده است خیلی از کاربران به سمت و سوی بازی بروند. ویژگی های بازی Dance games Michael Jackson در نوع خود متفاوت است برای انجام مبارزه باید آهنگ های مختلف او را پخش کنید طبق گفته های سازنده بازی رقص مایکل جکسون برای انجام این کار میتوانید از موزیک پلیر Spotify کمک بگیرید زیرا این موزیک پلیر توانایی پخش عنواع مختلف آهنگ را دارد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی خط مقدم جنگ جهانی دوم FRONTLINE COMMANDO WW2 1

بازی خط مقدم جنگ جهانی دوم FRONTLINE COMMANDO WW2 1

بیشتر نظر سنجی ها نشان دهنده ی این موضوع هستند که بازی های ساده و کم حجم با اینکه رایج تر هستند اما در مقابل بازی های گرافیکی HD و حجم از محبوبیت کمتری برخوردار هستند به همین دلیلی تصمیم گرفتیم در این پست از سایت نیو فور اندروید یکی از بهترین و هیجان انگیز ترین بازی های جنگی اندروید را برای دانلود قرار دهیم؛ نام این بازی FRONTLINE COMMANDO WW2 است که شما را به خطوط مقدم جنگ جهانی دوم خواهد برد جایی که درگیری میان نیرو های کشور های مختلف بالا گرفته است و جایی برای فکر کردن نیست و تنها باید کشت و پیشروی کرد در غیر اینصورت محاصره می شوید و در نهایت خواهید مرد. بازی دارای محیطی 3 بعدی و گرافیکی بسیار بالاست و به سبک سوم شخص هم طراحی شده است؛ در مورد محیط هایی که بازی در آن جریان دارد هم می توان گفت که بسیار متنوع هستند برای مثال مناطق و پادگان های نظامی و یا کوچه و خیابان های شهر و همین موضوع جذابیت بازی را چندین برابر می کند و شما را در حال و هوای جنگ جهانی دوم قرار می دهد.

همانطور که گفته شد FRONTLINE COMMANDO WW2 روایت کننده جنگ جهانی دوم است به همین دلیل سلاح های موجود در آن هم سلاح های قدیمی آن زمان است برای سلاح M1 و مسلسل های قدیمی در آن به چشم می خورد درضمن در برخی از نواحی توشکا هم نصب شده است که می توانید از آن ها برای قتل عام دشمنانتان استفاده کنید. گیم پلی بازی هم بسیار عالیست، بگونه ای که حتی با گوشی های موبایل و یا تبلت های با صفحه نمایش کوچک هم می توان براحتی بازی را انجام داد و با استفاده از سلاح های مختلف با دقت زیادی نشانه گیری کرده و تیراندازی کنید، بدون اینکه در حین انجام بازی دستتان خسته شود و یا برای نشانه گیری با مشکل روبرو شوید. بعد از نصب بازی، فایل دیتا را از حالت زیپ خارج کنید و فولدر com.glu.dd2 را در آدرس Android /Obb کپی کنید، پس از آن می توانید بازی را اجرا کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی قهرمان مزرعه برای آندروید Farm Heroes Saga 2.13.9

Farm Heroes Saga 2.13.9 نام بازی است که با دانلود ان برای اندروید می توانید مدتت ها سرگرم شوید.بازی قهرمان مزرعه تجربه ای متفاوت برای شما!با شما هستیم در معرفی یک بازی جدید و اعتیادآور در سبک بازی محبوب Candy Crush Saga ، جالب است بدانید این بازی فوق العاده پرطرفدار نیز از سوی استودیوی طراحی بازی Candy Crush Saga با نام Farm Heroes Saga عرضه شده است. در بازی محبوب قهرمان مزرعه ، سروکار شما با میوه های خوشمزه و رنگی است ، همان شیوه ی دوست داشتنی بازی محبوب کندی کراش را که در آنجا با آب نبات های رنگی سروکار داشتید را در بازی Farm Heroes Saga با میوه در پیش بگیرید. با آغاز بازی و افزایش توانمندی و مهارت در جلوی مشکل Rancid the Raccoon بایستید و از خراب شدن میوه های این مزرعه جلوگیری کنید.

بازی قهرمان مزرعه اندروید

پیش نیاز : آندروید 2.3 و بالاتر

Farm Heroes Saga 2.1.13.9 یک بازی کاملاً رایگان است که در صورت تمایل می توانید بدون پرداخت هیچگونه هزینه ای ، تمامی مراحل آن را بازی کنید ، میوه های مختلف را جمع آوری کنید و پیش از آن که مقدار حرکات به پایان برسند برنده مراحل شوید ؛ یک بازی سرگرم کننده و اسان با امکان انجام رقابت های آنلاین و به اشتراک گذرای رکوردها ، دارای جوایز و قدرت های ویژه برای جمع آوری

در طی انجام هزاران مرحله از بازی Farm Heroes Saga ، با میوه ها و سبزیجاتی نظیر توت فرنگی ، پیاز ، هویج و… سر و کار دارید که با کمک متد سنتی بازی Candy Crush Saga ، می توانید قهرمان مزرعه باشید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی بسیار زیبای گوریل و موز Banana Kong 1.6.13

 دانلود بازی گوریل برای اندروید

بازی جدید اندروید

 آیا می خواهید با دانلود بسیار زیبا و گرافیکی برای اندروید خود که گوریل و موز نام دارد مدت ها سرگرم شوید؟در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، یکی بازی کودکانه و بسیار سرگرم کننده را برای شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی آماده کرده ایم.

پیش نیاز : آندروید 2.2 و بالاتر

بازی با یک گوریل آغاز می شود ، یک گوریل دوست داشتنی که عاشق موز است ! مهارت های مختلف نظیر دویدن ، انجام حرکات دفاعی و پرش از جمله اقداماتی است که شما به واسطه آنان می توانید گوریل را تا رسیدن به موز بزرگ یاری دهید. با سواری بر گراز می توانید گوریل را از موانع خطرناک مانند صخره ها ، تمساح و گذازه های آتش در امان نگه دارید ، به لطف ویژگی آنلاین این بازی شما می توانید با عبور از جنگل ها در سمت راست وضعیت رکوردهای دوستان خود را به صورت زنده مشاهده کنید. برای پر کردن نوار انرژی گوریل تا بتوانید بایست موزهای موجود در مسیر را جمع آوری کنید. با کشف رازهای مخفی این بازی ، هدایا و امکانات بیشتر این بازی را آزاد کنید. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر
1 2 3 4