دانلود بازی آسفالت 8 ماشین سواری Asphalt 8: Airborne 3.0.0l

 دانلود بازی ماشین سواری آسفالت 8

بازی های اندروید

 آیا می خواهید با دانلود بازی آسفالت 8 لذت ماشین سواری حرفه ای را در اندروید را تجربه کنید و از کیفیت بالای بازی شگفت زده شوید؟

در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، جدیدترین نسخه از بازی معروف و محبوب کمپانی گیم لافت را برای شما کاربران عزیز دستگاه های آندرویدی آماده کرده ایم. همانطور که می دانید ، هر ساله کمپانی Gameloft چندین عنوان از بازی های خود را منتشر می کند که با انتشار هر یک از آنان ، تا مدت زیادی این عناوین در لیست پر فروش ترین ها و پرطرفدارترین ها قرار دارند. سرانجام پس از مدت ها انتظار و انتشار تیزرها و تصاویر مختلف از سری جدید بازی های آسفالت ، در نهایت شاهد عرضه رسمی بازی فوق العاده Asphalt 8: Airborne برای دستگاه های iOS و آندرویدی هستیم.

پرطرفدارترین بازی مسابقاتی و رقابتی در تاریخ آندروید ! بیش از 47 اتومبیل قدرتمند از برندهای مختلف تولید کننده اتومبیل که بالای 80 درصد از آنان از جدیدترین ها هستند. مدل های جدید و لوکس نظیر Lamborghini Veneno, Bugatti Veyron, Ferrari FXX و Pagani Zonda R نیز در این نسخه به چشم می آیند ! لذت رانندگی با این خودروهای لوکس و خارق العاده در سری بازی های آسفالت تکرار نشدنی هستند. صداهای جدید و هیجان انگیز در موتور خودروهای مختلف ، به گونه ای است که رانندگی با هر خودرو ، احساس فوق العاده ای را به پلیر می دهد. از امکانات جدید در نسخه هشتم از سری بازی های آسفالت می توان به امکان انجام مانورهای مختلف در حالت پرش با خودروها اشاره کرد ! اضافه شدن محل های جدید برای رانندگی و انجام مسابقات نفس گیر نظیر : Venice, French Guiana, Iceland ،  Nevada Desert و… به همراه 9 آپشن مختلف برای انجام بازی ها و تورنومنت ها ، از دیگر ویژگی های Asphalt 8: Airborne هستند. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی مسابقات رالی سه بعدی Race The Traffic

دانلود بازی ماشین 3 بعدی- Race The Traffic برای اندروید

بازی رالی

آیا برای انجام یک بازی مسابقه ی رالی در سبک بازی محبوب Traffic Racer آمادگی دارید؟این بازی را برای اندروید دانلود کنید. بازی محبوب Traffic Racer که چندی پیش جدیدترین نسخه از آن را در این مطلب برایتان به اشتراک گذاشتیم ، با آنکه مدت زمان کوتاهی از عرضه خود را در فروشگاه های اپ استور و آندروید مارکت می گذراند ، با استقبال فراوانی از سوی کاربران رو به رو شد ؛ از این رو تعدادی دیگر از اینگونه بازی های با عناوین جدید توسعه داده و در فروشگاه گوگل پلی قرار گرفته اند ، در این مطلب با شما هستیم در معرفی یکی دیگر از این بازی ها ، البته این بار در نمای 3 بعدی !

پیش نیاز : آندروید 4.0.4 و بالاتر

بازی جدید Race The Traffic 1.0.5 عنوان یک بازی ماشین جدید در سبک سری بازی های مسابقه ای در حالت ترافیکی است که در آن شما نقش هدایت یک خودروی پر سرعت را در میان تعداد زیادی از اتومبیل ها و کامیون های در حال حرکت دارید ، در بازی سه بعدی زیبای Race The Traffic شما می توانید با انتخاب خودروهای ابتدایی ، دقت ، مهارت و در ادامه مقدار پول خود را افزایش دهید تا بتوانید در مراحل بالاتر ، با خرید خودروهای جدیدتر و پرسرعت تر ، پله به پله امتیازات بیشتری را کسب نمائید. از مهم ترین قابلیت های این بازی میت وان به حالت سه بعدی ، گرافیک خیره کننده ، 3 حالت مختلف برای انجام بازی رانندگی در روز و شب ، موزیک های هیجان بخش و همچنین تعداد فراوانی از خودروها اشاره کرد. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی رالی 4*4 اندروید Monster Truck Destruction 2.6.4.1 همراه دیتا

|دانلود بازی ماشین سواری Monster Truck Destruction 2.6.4.1 برای اندروید|

|بازی رالی 4*4 به همراه دیتا کامل با گرافیک بالا|

دانلود بازی رالی 4*4 اندروید Monster Truck Destruction 2.56 همراه دیتا

 

بازی Monster Truck Destruction v2.6.4.1 + Data به صورت رایگان در پلی استور منتشر شده است و تا به حال میلیون ها نفر از بازی استقبال کرده اند. ماشین سواری آن هم از نوع قول پیکرش در گوشی های اندرویدی حال و هوایی دیگر دارد فکرش را کنید کامیون بازی چه حسی به شما می دهد مطمئن باشید که بازی به گونه ای طراحی شده است که همان حس شما را فرا می‌گیرد. بیش از 30 نوع مختلف کامیون برای استفاده در بازی قرار گرفته است که هر کدام به نوبه خود دارای انجام یک کار خاص هستند. دست شما برای انتخاب آنها باز است فقط به یک نکته بسیار مهم توجه داشته باشید که ماشین را طبق نیاز خود انتخاب کنید. به میدان مسابقات بروید و در آن جا هر چی که توان دارید را به نمایش بگذارید. مسابقه دادن در بازی Monster Truck Destruction بی معنا می باشد تنها کاری که باید انجام دهید این است که موانع سر راه خود را نابود کنید و به مکان های مختلف بروید. یک نوع دیگر بازی که بسیار حائز اهمیت است حالت مرحله ای میباشد در این گونه مراحل شما باید به ترتیب پیش بروید به عنوان مثال بعد از نابودی دشمنان خود دسترسی مراحل بالاتر را از آن خود می کنید و به مراتب بالا می‌روید که پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این نوع مسابقات را از دست ندهید.محیط و گرافیک بازی Monster Truck Destruction بسیار بالا و هیجان انگیز می باشد برای راحتی هر چه تمام تر شما کاربران اندرویدی سازنده بازی از کنترل های بسیار ساده استفاده کرده است. به ویژگی های اصلی بازی می پردازیم :فیزیک و ظاهر ماشین ها به صورت واقع گرایانه تنظیم شده است با انجام مسابقات اولیه متوجه این موضوع خواهید شد ماشین ها با زرق و برق بالایی وارد میدان مسابقه می شوند. چهار نوع مختلف کنترل ماشین ها که به صورت کامل میتوانید آن ها را شخصی سازی کنید. موسیقی های مختلفی در دسترس قرار داده شده است که با حساسیت بالایی آنها را در مراحل مختلف بازی بارگزاری کرده اند. بعد از اتمام هر مسابقه امتیازات دریافت شده و یا حرکت نمایشی خود را از طریق شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید و دوستان خود را مطلع کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی مسابقات رالی در خیابان های لندن Fast & Furious 6: The Game 4.1.2

 دانلود بازی ماشین سواری جدید و مهیج

بازی ماشین اندروید

آیا می خواهید با دانلود بازی بسیار مهیج و جذاب ماشین سواری نهایت لذت را از مسابقات رالی در اندروید خود ببیرید؟

پیش نیاز : آندروید 2.3 و بالاتر

با Fast & Furious 6 در جهان قدم بردارید ! با انجام مسابقات پر سرعت و نفس گیر در خیابان های لندن ، مقدار زیادی پول به جیب بزنید ! شما را به سری ششم بازی محبوب Fast & Furious دعوت می کنیم ، بازی فوق العاده ای که در جریان سری فیلم های Fast & Furious و دزدی خودروهای روز دنیا ساخته شده است. از جمله ویژگی های نسخه ششم بازی Fast & Furious می توان به گرافیک فوق العاده و مسابقات آنلاین اعتیاد آور اشاره کرد.

ویژگی های کلیدی Fast & Furious 6 : با انجام مأموریت ها و گذر از مراحل مختلف این بازی ، نام رانندگان شماره یک فعلی را کنار زده و به شخصیتی مشهور در میان رانندگان شهر لندن تبدیل شوید. با انجام مأموریت ها و جمع آوری پول ها ، می توانید خودروهای خود را ارتقا دهید ، البته لوازم جانبی بسیار در این بازی نیز در کنار گرافیک حیرت انگیز آن ، هیجان خاصی را به شخص پلیر هدیه کرده است.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی ماشین Drift Mania Championship 2 v1.27

 دانلود بازی ماشین برای اندروید

آپدیت شد.ورژن Drift Mania Championship 2 v1.27
بازی ماشین Drift Mania Championship 2

پيش نياز : آندرويد 2,2 و بالاتر
Drift Mania Championship 2 این بازی برای آن دسته از افرادی است که به دستی کشیدن و دریف زدن در بازی های آندروید علاقه دارند. این بازی این قابلیت را به خوبی میتواند به نمایش در بیاورد.همچنین این بازی مانند دیگر بازی های ماشین می توانید ماشین های خریداری کنید آنها را ارتقا دهید و… دوربین این بازی در جهات گوناگون قابل چرخش میباشد و همین حساسیت بازی را بیشتر میکند و بهتر میتواند بازی را به تصویر دراورد.همچنین بر روی 3 سطح راحتی متوسط و دشوار تنظیم شده است که هر فرد با توجه به قدرت خود میتواند آن ها را برای اجرای بازی انتخاب نماید.

 

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود آخرین ورژن بازی رالی Cyberline Racing 0.9.5714+دیتا+مودشده

Cyberline Racing

با توجه به استقبالی که کاربران نیو فور اندروید نسبت به بازی های رالی و گرافیکی از خود نشان دادند تصمیم بر آن شده تا آخرین نسخه از بازی محبوب رالی مرگ یا همان Cyberline Racing را هم بصورت اورجینال و هم بصورت مود شده همراه با دیتای کامل بصورت رایگان با لینک مستقیم برای دانلود در سایت قرار دهیم، پس امیدواریم لذت کامل را ببرید و درضمن اگر بازی یا برنامه خاصی مد نظرتان بود حتما ما را مطلع کنید تا در اسرع وقت در سایت قرار دهیم. این بازی ترکیبی از سبک رالی و مسابقات سرعتی است به این معنا که هر که زود تر به خط پایان برسد پیروز مسابقات است و هم اینکه می توانید با استفاده از سلاح های مختلف سایر ماشین ها را در طی مسابقه از مسیر خارج کنید و یا حداقل تا جایی که می توانید از سرعتشان بکاهید تا بتوانید از آن ها پیشی بگیرید، در واقع این بازی شباهت زیادی به بازی کلاسیک ماشین های جنگی دارد با این تفاوت که این گیم دارای گرافیک اچ دی و محیط سه بعدی است.

همانطور که گفته شد در Cyberline Racing 0.9.5714 در حین انجام مسابقه می توان از سلاح های مختلفی که برروی ماشین نصب می شوند استفاده کرد، این سلاح ها شامل طیف گسترده ای از تجهیزات نظامی می شود از مسلسل گرفته تا اشعه لیزر، به غیر از جنگ می توان از سلاحی به نام سرعت نیز در رالی استفاده کرده به این منظور که می توان ماشین را بگونه ای بهینه کرد که سرعتش نسبت به حالت اولیه چندین برابر شود. یکی از معایب این بازی اندروید این است که تعداد ماشین های در دسترس کم و در حدود 16 عدد است که البته اگر وارد حالت رالی آنلاین شوید می توانید از سایر ماشین ها و امکانات آن بهره ببرید اما در حالت آفلاین تنها شانزده ماشین در دسترس خواهد بود. استدیو بازی سازی CM TA2یک داستان جالب هم برای رالی مرگ انتخاب کرده است که از این قرار است: در سال 2086 دنیا در حال نابودی است و حاکمان ظالم جهان یک سری مسابقات مرگبار برای مردم در نظر گرفته اند تا تنها کسانی که شایستگی دارند زنده بمانند.هم اکنون می توانید بازی Cyberline Racing 0.9.5714 را در دو ورژن اورجینال و مود شده به همراه دیتا کامل برای اندروید دانلود کنید و لذت ببرید..

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی رالی رقابتی Colin McRae Rally 1.02

بازی اندروید Colin McRae Rally 1.02 (1)

همیشه بهترین گزینه برای لذت بردن از بازی های تبلت یا موبایل، انجام بازی های رقابتی است که در بین این بازی ها بهترین ها را بازی های ماشین مسابقه ای تشکیل می دهند که شما می توانید با استفاده از آن ها ساعت های طولانی را از بازی کردن با موبایل خود لذت ببرید به همین علت نیز ما امروز یکی از پر طرفدار ترین بازی های ماشین سواری در سبک مسابقه ای را قرار داده ایم که قابلیت اجرا بر روی اکثر تلفن های همراه هوشمند را دارد. با نصب بازی Colin McRae Rally می توانید نهایت لذت را از بازی کردن با تلفن همراه خود در اوقات فراغت ببرید.

در بازی زیبا و فوق العاده هیجان انگیز Colin McRae Rally شما باید در ابتدا از میان اتومبیل های موجود که برای شما تهیه شده اند یکی را به دلخواه انتخاب کرده که البته باید دقت داشته باشید که در ابتدای بازی اتومبیل های زیادی برای انتخاب در دسترس شما قرار ندارد و با پیشرفت در مراحل بازی و بالا بردن امتیازاتتان خودرو های بیشتری برای انتخاب در اختیار شما قرار داده خواهد شد که به مراتب دارای کارآیی بهتری از اتومبیل های ابتدای بازی در زمینه های مختلف می باشند و سپس باید از میان جاده های مخالفی که برای انجام مسابقه در بازی طرحی شده است به دلخواه یکی را انتخاب نمایید و در آن جاده با دیگران به انجام رقابت بپردازد. در مورد بازی Colin McRae Rally می تواند گفت که یکی از ویژگی هایی که توانسته آن را نسبت به خیلی از بازی های مشابه در رده بالاتری قرار بدهد علاوه بر وجود گرافیک بالا و جلوه های صوتی کم نظیر گیم پلی فوق العاده آن می باشد به گونه ای که در حین انجام بازی شما به هیچ مشکلی بر نخواهید خود و به سادگی می توانید هنر خود را در کنترل اتومبیل به نمایش بگذارید. این بازی زیبای اتومبیل سواری توانسته در گوگل پلی رتبه 4.6 از 5 را به خود اختصاص بدهد که رتبه بسیار بالایی می باشد و همین امر خود می تواند بیانگر کیفیت بسیار بالای بازی هیجان انگیز Colin McRae Rally باشد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی گرافیکی مسابقات رالی | King Racing 2

دانلود بازی King Racing 2

با معرفی یک بازی رالی فوق العاده زیبا و گرافیکی موافقید، King Racing اسم یکی از بهترین و در عین حال کم حجم ترین بازی های به سبک رالی اندروید است که به تازگی نسخه ی جدیدش روانه شده است. در این بازی بیشتر ماشین های شرکت های ماشین سازی معروف دنیا مثل لامبورگینی و پورشه وجود دارد که با شباهتی فوق العاده با نسخه های اصلی طراحی شده اند و این یعنی جذابیتی دو چندان نسبت به سایر بازی های مشابه چون در آن شما تقریبا با ماشین های واقعی سروکار دارید. یکی از ویژگی های جالب کینج ریسینگ قابلیت انجام مسابقه آنلاین است یعنی شما و دوستانتان که این بازی را نصب کرده اند می توانید یک مسابقه راه بیاندازید و از این رقابت دوستانه لذت ببرید و جالب تر این است که فقط با یک خط اینترنت کم سرعت هم می توانید به شبکه متصل شوید بدون اینکه پهنای باند زیادی از خط اینترنتتان مصرف شود.

بازی مشابه: نید فور اسپید شیفت

بازی کلش آف کلنز یکی از محبوب ترین بازی های اندرویدیست، چرا شما آن را دانلود نمی کنید

در King Racing راه های زیادی برای پیشی گرفته از سایر ماشین ها وجود دارد برای مثال می توانید با ضربه زدن به سپر عقب، آن ها را منحرف کنید و یا اینکه با زمانبندی دقیق و بریدن پیچ ها سرعت حرکت خود را افزایش دهید و حتی می توانید با استفاده از نیتروژن سرعتتان را چندین برابر کنید البته توجه داشته باشید ذخیره نیتروژن ماشینتان محدود است پس بهتر است در زمانی مناسب از آن استفاده کنید. در گوشه ی راست و بالای صفحه یک نقشه وجود دارد که در آن موقعیت شما و رقیبانتان مشخص شده است و علاوه بر این ها مسیر های میانبری که در طول مسابقه می توانید از آن ها استفاده کنید نیز مشخص شده اند که می توانید از آن ها برای کوتاه کردن مسیر استفاده کنید. در مورد شیوه های انجام مسابقه هم کینگ ریسینگ دست پری دارد: مسابقه سرعت، مسابقه کلاسیک ، مسابقات حذفی و … همگی باعث می شوند تا بازی از سبک های خسته کننده قدیمی خارج شوند تا کاربر علاوه بر لذت بیشتر بردن، در زمان بازی کردن خسته نشوند بلکه هر لحظه بیشتر از قبل از سبک بازی لذت ببرد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی 2015 مسابقات رالی کارتونی Car Toon Town

بازی اندروید رالی کارتونی

اگر طرفداران دانلود بازی های ساده اندرویدی هستید پس Car Toon Town را هم به لیست بازی های نصبی خود اضافه کنید چون مطمئنا این بازی اندروید می تواند خواسته های شما را براورده کند. در این بازی 2015 شما باید ماشین مورد نظر خود را از میان چندین ماشین متفاوت و مختلفی که وجود دارد انتخاب کنید و سپس وارد یک رقابت فوق العاده جالب و البته حرفه ای شوید. این بازی کارتونی در خیابان های شهر جریان دارد که همین موضوع هم می تواند دردسر ساز باشد و همین می تواند به زیباتر شدن بازی کمک کند، تصور کنید که باید در خیابان های شهر با سرعت تمام برانید و از موانعی که ممکن است ناگهانی در روبروی شما پدید آیند به بهترین شکل ممکن عبور کنید. در این بازی ساده شما با یک گیم پلی جدید روبرو خواهید شد که می تواند یک تجربه جذاب و بیاد ماندنی باشد چون با اینکه این بازی از گرافیک بالایی برخوردار نیست اما درطول بازی می تواند شهص را به خود جذب کند.این بازی جدید را برای اندروید دانلود کنید و لذت ببرید.

حتما ببینید: بازی ماشین جنگی

بازی زیبای مسابقات فرمول 1 را هم به شما پیشنهاد می کنیم

همانطور که در نام بازی 2015 ذکر شده است بازی به شکل کارتونی ساخته شده است و Car Toon Town دارای سبک فانتزی است اما ماشین های موجود در آن از نسخه های اصلی کپی برداری شده اند و بطور کلی در حدود چهارده ماشین کارتونی در آن وجود دارد از جمله لامبورگینی، شورولت و بوگاتی ویرون و … که همگی آن ها مشابه نسخه اصلی ساخته شده اند و تنها کاری که شما می توانید انجام دهید این است که رنگ ماشین ها را تغییر دهید، البته لازم به ذکر است که تمامی رنگ ها و همچنین برخی از ماشین ها در ابتدا آزاد نیستند و برای استفاده از آن ها باید امتیاز و سکه های بیشتری را جمع آوری کنید تا توان خریدتان افزایش پیدا کند. این بازی کم حجم و جالب به تمام کسانی که دوست دارند اوقات فراغت خود را به بهترین شکل بگذارنند پیشنهاد می شود چون وقتی بازی شروع می شود به اندازه ای جالب جریان پیدا می کند که گذشت زمان را احساس نخواهید کرد درضمن Car Toon Town با تمامی اندازه های صفحه نمایش گوشی های موبایل و تبلت ها سازگاری کامل دارد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی فوق العاده هیجان انگیز فرمول 1 | F1 Challenge

با مسابقات فرمول 1 آشنایی دارید؟دوست دارید این بازی مهیج را در اندروید خود داشته باشید و لذت ببرید؟با ما با دانلود این بازی ماشین همراه باشید.

مسابقات فرمول 1 از جذاب ترین و هیجان انگیز ترین رقابت هاست که در سراسر دنیا از محبوبیت فوق العاده زیادی برخوردار است، مسابقه ای که در آن ماشین های خاصی که یک نفره طراحی شده اند با رسیدن به سرعت های سرسام آور با یک دیگر رقابت می کنند، تنها تفاوت F1 در سرعت و نوع ماشین ها نیست بلکه در نوع هدایت و پیست نیز با سایر رالی ها تفاوت چشمگیری دارد. بازی F1 Challenge یکی از بهترین انتخاب های ممکن برای تجربه رالی F1 است. بدون شک این بازی نسبت به سایر بازی های مشابه بهتر است چون اولا کاملا آفلاین ساخته شده است و برای تکمیل نصب آن نیازی به دریافت فایل از اینترنت نیست و دوم اینکه دیتای کامل آن بصورت رایگان منتشر شده است که اکنون می توانید آن را رایگان دریافت کنید، سوم اینکه دارای گرافیکی فوق العاده چشمگیر است با توجه به اینکه حجم بالایی هم ندارد و … که تمامی این ویژگی ها باعث شده است F1 Challenge به یک انتخاب مناسب برای پر کردن اوقات فراغت تبدیل شده است.

بازی ماشین فرمول 1

پیشنهاد ویژه نیو فور اندروید : بازی نید فور اسپید

پیش نیاز : اندروید 2.0.1 و بالاتر

از صفحه اختصاصی بازی های ماشین سواری نیز دیدن فرمایید

ماشین های متنوعی در این گیم وجود دارد و در یک دسته بندی کلی می توان گفت حدود 12 ماشین با ویژگی های متفاوت در آن به چشم می خورد همچنین پیست ها و مسیر های مختلفی وجود دارد که می توانید در آن ها مسابقه دهید و در نهایت نیز در بین بازی یک راهنما در بازی وجود دارد که بهترین مسیر حرکت را برای شما مشخص می کند تا بهترین نتیجه را بدست آورید. در مسابقات فرمول 1 بر خلاف سایر مسابقات اتوموبیل رانی که در آن می توانید پس از تصادف به مسابقه ادامه دهید، در فرمول یک تنها یک اشتباه و تصادف می تواند شما را از گردونه مسابقات حذف کند.

دانلود / توضیحات بیشتر
1 2