دانلود بازی بسکتبال فنری | Bouncy Basketball 2.7

بسکتبال فنری یک بازی مبتنی بر فیزیک و هنر است که از گرافیک 2 بعدی (2D) برخوردار است که می توانید جدیدترین ورژن این بازی یعنی Bouncy Basketball 2.7 را از سایت نیو فور اندروید دانلود کنید. .یک بازی نفس گیر را تجربه کنید و آبشاری های محکم بزنید.نمرات شما بستگی به بازی تان دارد و باید طوری عمل کنید که در هر بازی نسبت به بازی قبل بهتر باشید تا نمرات بیشتر و بهتری را بدست آورید.باید زرنگ باشید و توپ را از حریف تان به سرعت بگیرید.مدت زمان در این بازی بین 3 زمان 30 ، 60 و 90 تقسیم شده است که با انتخاب هر کدام میتوانید آن زمان را بازی کنید.

دانلود بازی بسکتبال فنری | Bouncy Basketball 2.7

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نسخه 1.8 بازی لیمبو با سبک ترسناک | LIMBO 1.8

بازی اندروید LIMBO 1.8

با دانلود یک بازی ترسناک برای اندروید موفق هستید؟پیشنهاد میکنیم جدید ترین نسخه بازی لیمبو LIMBO 1.8  را برای اندروید دانلود کنید و لذت ببرید.

طبق روال همیشگی سایت New4Android قصد داریم تا یکی دیگر از محبوب ترین بازی های گوگل پلی را به شما عزیزان و همراهان همیشگی معرفی کنیم، این بار یک بازی فوق العاده زیبای دانمارکی به نام Limbo که حتی برای کنسول هایی مثل XBOX و PlayStation هم منتشر شده است و البته این بار نسخه کاملا رایگان آن برای اندروید در Google Play قرار گرفته است. این بازی اندروید دارای سبکی کاملا متفاوت از بازی های دیگر دارد و بطور کلی دارای سبکی ترسناک و مرموز است، حتی صداگذاری فوق العاده حرفه ای آن هم ترس و دلهره را به شکلی کاملا واقعی به شما اعمال می کند. Limbo داستان کودکی را روایت می کند که ناخواسته خواهرش را گم کرده است و حالا قصد داراد تا او را در دنیای ترسناک برزخی پیدا کند، دنیایی که سر در آوردن از آن خیلی سخت است. گرافیک بازی بسیار ساده و ابتدایی در نظر گرفته شده است و در تمام مدت با یک سری اجسام سایه مانند سروکار دارید البته این موضوع با داستان آن همخوانی دارد از طرفی سبک این گیم دو بعدی است که آن را بیشتر شبیه به بازی های قدیمی و کلاسیک می کند.پیشنهاد میکنیم این بازی اندروید را دانلود کنید و از گرافیک ترسناک خارجی ان لذت ببرید.

لیمبو با اینکه دارای موضوعی ترسناک است اما بسیار سرگرم کننده است و در بیشتر مراحل بازی شما با حوادث و وقایعی روبرو می شوید که می توانند به این پسر بچه کوچیک آسیب برسانند درضمن برای به اتمام رساندن مراحل این بازی به کمی خلاقیت نیاز است. در مورد مراحل هم می توان گفت که با وجود یکنواختی محیط آن ها با این حال بسیار بسیار متنوع و سرگرم کننده طراحی شده اند. بازی Limbo تست و بررسی شده است و با خیال راحت می توانید آن را برروی تبلت و گوشی موبایل اندرویدی خود نصب و اجرا کنید تنها به این موضوع توجه داشته باشید که دو فایل نصبی (APK) برای بازی وجود دارد که می توانید از هرکدام که برروی دیوایس اندرویدی شما قابل نصب بود استفاده کنید. پس از نصب بازی برای نصب دیتا گیم، فایل دیتا را از حالت Zip خارج کنید و سپس محتویات آن ( فولدر com.playdead.limbo.full ) را در مسیر Android/Obb کپی کنید به همین سادگی.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی ماجراجویی The Silent Age 2.0.16 با گرافیک خاص

دانلود بازی The Silent Age 2.0.16

The Silent Age یکی از محبوب ترین و خاص ترین بازی های اندروید است که توسط کمپانی بازی سازی House on Fire  برای عاشقان بازی های ماجراجویی ساخته شده است. داستان بازی حول شخصی به نام جو است که در یک شرکت آمریکایی مشغول به کار است، وقتی که او در کارش ارتقا پیدا می کند به بخشی از شرکتش راه پیدا می کند که در آن شاهد فعالیت های غیر انسانی می شود و همین موضوع باعث می شود تا جو دست به کاوش بزند و تصمیم به یافتن راز های این شرکت بگیرد. گرافیک این بازی اندروید ماجراجویی بسیار ساده و دلنشین است و بگونه ای طراحی شده است که حس ترس و ماجراجویی را به خوبی القا می کند. بازی عصر سکوت همانطور که از نامش پیداست روایت کننده دوره ای از تاریخ آمریکاست که در آن سکوت و خفا جامعه را در برگرفته است و وقتی شما هم به آن منطقه عجیب دست پیدا می کنید به راز هایی می رسید که شما را شوکه می کند حتی در این منطقه به ماشینی دست پیدا می کنید که شما را به آینده می برد تا شاهد اثرات مخرب فعالیت های این شرکت شوید تا شاید بتوانید در آینده جهان تغییراتی را ایجاد کنید.این بازی را از سایت جدید برای اندروید دانلود کنید و لذت ببرید.

آیا می دانید بازی لوس فورچون هم یکی از محبوب ترین بازی های اندرویدیست.

از سایر بازی های اچ دی هم دیدن کنید: صفحه اختصاصی بازی های HD

در بازی The Silent Age 2.0.16 وقتی در محیط های مختلف حرکت می کنید با اشیا و اجسامی روبرو می شوید که هر کدام از آن ها می توانند به عنوان یک کلید برای گشودن قفل موضوعات آینده مفید باشند، برای مثال ممکن است با چکش و دستکش و … روبرو شوید و با کنار هم قرار دادن آن ها راه خود را برای آینده باز کنید. منتقدان  بازی The Silent Age بیشتر برروی سکوتی که بر بازی حکم فرماست تاکید می کنند چون هیچ یک از کارمتر های درون آن سخن نمی گویند که البته امری بدیعی است چون در بیشتر بازی جو به تنهایی ایفای نقش می کند و در کل بازی با یک موزیک زیبا همراه هستید که حس و حال ماجراجویی را چندین برابر می کند.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی رزمی بروسلی نسخه کامل اندروید

بازی اندروید بروسلی

بروسلی، نامیست که شاید کمتر کسی باشد که ان را نشنیده باشد، نامی که ورزش های رزمی را زنده نگهداشته است. همین محبوبیت چشمگیر بروسلی در بین مردم جهان باعث شده است تا یک کمپانی بازی سازی دست به ساخت یک بازی اندروید جالب و سرگرم کننده با شخصیت اول بروسلی بزند، Bruce Lee Enter The Game نام این بازیست که در آن شما نقش اول را عهده دار هستید و باید تلاش کنید و به رئیس افراد تبهکار برسید و آن را نابود کنید. کار به همین سادگی نیست چون در این مسیر تعداد زیادی دشمن قرار دارد که همگی قصد دارند شما را از پای درآورند آن ها با حرکات رزمی و بدتر از آن، بصورت دسته جمعی، پس سعی کنید خود را از دام این شیادان و تبهکاران نجات دهید قبل از اینکه آن ها جانتان را بگیرند.

از دست ندهید: بازی رزمی جنگ سایه

صفحه اختصاصی بازی های  HD

بازی اندروید بروسلی Bruce Lee Enter The Game دارای یک محیط دو بعدی است به همین دلیل می توان گفت شباهت زیادی به بازی های کلاسیک دارد یعنی شما باید در مراحل مختلف روبه جلو حرکت کنید و افرادی که در مقابلتان ظاهر می شوند را از پای درآورید و گاهی نیز با اساتید فنون رزمی درگیر شوید که البته توانایی آن ها به مراتب بیشتر از تبهکار های معمولیست. تنها راهی که شما می توانید از آن برای نابودی دشمنانتان استفاده کنید حرکات رزمی است که البته تعداد و تنوعشان چشمگیر است و حتی می توانید از حرکات ترکیبی هم استفاده کنید در مقابل دشمنانتان هم پیشرفت می کنند هم از نظر تعداد و هم از نظر حرکات و از آنجایی هم که جان شما محدود است می توانند برای شما مشکل ایجاد کنند پس بهتر است در این بازی گاهی حمله کنید و گاهی نیز عقب نشینی، مخصوصا زمانیکه آن ها قصد دارند تا شما را دوره کنند و نگذارند حرکتی را انجام دهید پس بهتر است بجای حرکت سریع در خیابان ها، با انجام فنون و همچنین تمرین حرکات جدید خود را برای رویارویی با استادان هر مرحله آماده کنید. توجه داشته باشید که پس از نصب فایل apk بازی، بازی فایل دیتای آن را از حالت فشرده خارج و پوشه com.hibernum.brucelee.enterthegame را در Sd card/Android/Obb کپی کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی Sackboy! Run! ساخت کمپانی پلی استیشن سونی!

با سرعت هر چه تمام تر بدوید و از دست موجودات شروری که به دنبال شما افتاده اند فرار کنید. در بازی زیبای Run Sackboy! Run! 1.0.1 که توسط کمپانی PlayStation Mobile Inc برای تلفن های همراه اندرویدی ساخته شده است شما باید نقش یک موجود کوچک و کارتونی به نام sackboy را بازی کنید که این بار فقط می خواهد با دویدن از دست دشمنان خود فرار کند و به مقصد مورد نظرش برسد. این بازی که به تازگی توسط شرکت سونی برای به دنیای اندروید راه پیدا کرده است توانسته نظر کاربران را به سادگی به خود جلب کند و جز پر طرفدارترین بازی های اندروید قرار بگیرد و این تنها به دلیل کیفیت بالای در طراحی این بازی می باشد.

هم اکنون می توانبد بازی Sackboy! Run! را برای اندروید دانلود کنید.این بازی محصول جدید کمپانی پلی استیشن شرکت سونی است.

Run Sackboy Run 1.00 بازی اندروید

پیش نیاز: اندروید 4.1 و بالاتر

در بازی زیبای Run Sackboy! Run! 1.0.1 شما باید تمام تمرکز خود را در فرار کردن قرار بدهید زیرا این بهرتین راه برای رهایی است دشمنانی می باشد که قصد نابودی شما را دارند. به همین دلیل باید به بهترین نحو ممکن از روی موانعی که بر سر راه شما قرار گرفته شده است پرش کنید و مراحل بازی را یکی پس از دیگری با بالاترین امتیاز ممکن پشت سر بگذارد، برای راه یابی به مراحل بالاتر در این بازی شما نیاز دارد که حد نصاب امتیاز را در هر مرحله از بازی کسب کنید همچنین می توانید با جمع آوری سکه های موجود که در مسیر حرکت شما قرار گرفته شده است امتیازتان را بالاتر ببرید و برای تنوع شخصیت های گوناگونی در این بازی قرار داده شده که شما می توانید از میان آن به دلخواه شخصیت مورد علاقه تان را انتخاب نمایید و با آن به انجام بازی بپردازید. و در صورت تمایل می توانید امتیازی را که در بازی کسب کرده اید با دیگران به اشتراک گذاشته و با آن ها در این زمینه به رقابت بپدازید. این بازی به شکل تقریبا دو بعدی طراحی شده که کار را برای شما کمی ساده تر خواهد کرد و می توان گفت تصاویر دارای گرافیک چندان بالایی نبوده و نقطه قوت این بازی تنها گیم پلی بی نظیر آن می باشد که علت اصلی محبوبیت بازی Run Sackboy! Run! 1.0.1 می باشد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی بن 10 نسخه جدید – Ben 10 Cavern Run 1.1.4

تجربه واقعی کارتون بن 10 با دانلود بازی Ben 10 Cavern Run

بازی بن 10 برای اندروید

از تماشای کارتون های بن 10  لذت می برید؟ دوست دارید حالا شما شخصیت او را در دست بگیرید و به جنگ با دشمنان خود بروید؟ بازی Ben 10 Cavern Run این امکان را به شما می دهد. در نسخه از بازی بن 10 که دویدن در غار نام گرفته است، بیشتر داستان بازی در غار هایی انجام می شود که در بخش های مختلف آن راه های گریزی برای شما تهیه شده است. داستان بازی از آن جا آغاز می شود که دکتر انیمو از زندانی که در آن بود فرار کرده است و حالا در حال گسترش ارتشی قدرتمند برای نابودی شماست. در این ارتش موجودات زیادی وجود دارند از جمله مورچه های غول آُسا که هرکدام از آن ها ویژگی های خاص خود را دارند اما همگی یک هدف نادرند و آن هم فقط و فقط نابودی شماست. در این نسخه از بازی بن 10 مثل سایر نسخه ها شما می توانید شخصیت بن 10 را تغییر دهید تا بازی را راحت تر به پایان برسانید اما برای انجام این کار شما باید قدرت UPS خود را تاجایی که می توانید افزایش دهید.

پیش نیاز: 2.0 و بالاتر

این بازی بصورت 2 بعدی ساخته شده است و گرافیک نسبتا ساده ای دارد و همین موضوع باعث شده است تا این بازی با دارا بودن بیش از 30 محیط مختلف و 3 فصل متنوع، حجم بسیار پایینی داشته باشد. شما باید برای هدایت بن 10 راه هایی را برای او با کشیدن انگشتتان برروی صفحه نمایش در سراسر مسیر حرکت ایجاد کنید. در بین مسیر لوله ها و درب هایی وجود دارد که شما می توانید از آن ها برای فرار سریع تر استفاده کنید. تمام توانایی هایی که بن 10 در انیمیشن خود داراست در این نسخه از بازی Ben 10 نیز با او همراه هستند و همین موضوع عامل جذاب تر شدن بازی شده است. حتما لازم نیست که خطوط را بصورت مستقیم رسم کنید تا بن تن فقط به شکل مستقیم حرکت کند، شما می توانید با رسم خط ها مورب و مایل در برخی از موارد راه خود را کوتاه تر کنید چون یکی از مهمترین عوامل موثر در پیروزی زمان است.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی اکشن جنگی Soldier vs Aliens 1.1.2

دانلود بازی جنگی

پيش نياز : آندرويد 2,2 و بالاتر

Soldier vs Aliens 1.1.2 تنها موجود سالم و جنگجو در دنيا ميباشد او با سلاح ها و زره هاي محکمي که بر تن دارد مقابل بيگانگان ايستادگي ميکند. از خود دفاع ميکند و تمام دشمنان را نابود خواهد کرد. در حين بازي هيچ منبع سلاحي را نداريد و تنها جايي که ميتواندي مهمات خود را تهيه کنيد خود بازي و سربازان دشمن است که پس از مرگ آنها ميتوانيد مهمات آنها را براي خود تصرف کنيد تا در ادامه بازي بتوانيد به خوبي مبارزه کنيد . حالا مرد مبارز تنهاست در ميان تمام مخالفان و دشمنان آيا ميتوانيد به تنهايي آنها را قتل عام کنيد؟هم اکنون می توانید این بازی اکشن را به طور رایگان برای موبایل و تبلت اندرویدی خودتان دانلود کنید و لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر