دانلود بازی معدن جیبی 2017 Pocket Mine 2 v3.4.0.53

بازی اندروید معدن جیبی

بازی معدن جیبی – Pocket Mine 2 v3.4.0.53 + Mod یک بازی سرگرم کننده و بسیار جالب برای گوشی های اندرویدی می باشد که این بار برایتان ان را اماده دانلود کرده ایم. از سال ها پیش بازی های سبک معدن جیبی در میان کاربران طرفداران بسیار زیادی داشته است و این رویه از بازیهای فلش آنلاین شروع شده است و تاکنون که شاهد عرضه بازی هایی در همین سبک برای گوشی های هوشمند هستیم نیز این رویه ادامه داشته است. اگر شما نیز از طرفداران همین سبک از بازی ها هستید توصیه می کنیم به هیچ وجه بازی اندروید 2017 Pocket Mine را از دست ندهید.

در بازی اندروید 2017 Pocket Mine شما باید بتوانید با کار در معدن طلاهای بیشتری به دست بیاورید و به این ترتیب بتوانید امتیازات خود را افزایش دهید. روال بازی 2017 Pocket Mine به این صورت است که شما باید بتوانید در هر مرحله از بازی کارت هایی که در زیر زمین قرار دارند را بیابید. ماموریت اصلی شما نیز در این بازی همین مورد است و باید بتوانید با جمع آوری کردن تمام کارت ها از مراحل بازی بیشترین امتیاز را از آن خود کنید. در این میان جمع کردن طلاها و الماس ها در دل زمین می تواند باعث افزایش این امتیازات نیز بشود. چندین معدنچی با ظاهرهای متفاوت نیز در این بازی اندروید گنجانده شده است که می توانید از میان آنها هرکدام را که خواستید انتخاب کرده و با استفاده از همان بازی را پیش ببرید. بازی در 10 جزیره متفاوت انجام می شود و می توانید شاهد انجام بازی در مکان هایی متفاوت باشید. بازی Pocket Mine بر خلاف حجم کمی که دارد اما دارای گرافیک بسیار عالی است. در این بازی امکان ذخیره سازی در فضای ابری را دارید و به این ترتیب می توانید از طریق گوشی های دیگر به بازی خودتان دسترسی داشته باشید. برای بازی Pocket Mine آپدیت های مختلفی عرضه می شود که با دریافت آنها شاهد اضافه شدن امکانات جدیدی به بازی خواهید بود.این بازی 2017 را برای اندروید دانلود کنید و از بهترین های 2017 لذت ببرید!

با سایت نیو فور اندروید در دانلود بهترین بازی های اندروید 2017 همراه باشید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی گرافیکی قلب شکن Heart Breaker 1.9

 دانلود بازی گرافیکی جدید برای اندروید

بازی اندروید

 پیش نیاز : آندروید 2,2 و بالاتر

ایا می خواهید با یک بازی جنگی جذاب با شیطان ها برای اندروید خود هیجان هایی نفس گیر ایجاد کنید و با شیاطین بجنگید؟

سه مرد روح خود را در راه انتقام از جن ها فدا ميکنند.  آن ها براي به دست آوردن قدرت نا محدود براي از بين بردن دی. ها قلب هاي خون آشام ها را خورده اند و اين قلب ها نيرويي در درون آن ها ايجاد کرده است که ديگر هيچ چيز جلو دار آن ها نيست . اما دیو ها فنا نا پذير است و اين تهديدات براي او کار ساز نيست . آيا شيطان داراي نقط ضعف خاصي ميباشد که بتوان آن را نابود کرد؟

تغييرات اخير در بازی قلب شکن Heart Breaker
افزايش توانايي مهارت
سفارشي سازي طرح کنترل (در منوي گزينه)
رفع برخي از اشکالات ناچيز
تنظيم میزان سختی بازی

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی معبد Temple Run 2 v1.20

 دانلود بازی نسخه جدید بازی اندروید معبد
بازی اندروید Temple Run 2

پيش نياز : آندرويد 2.3 و بالاتر
Temple Run 2 یکی دیگر از بازی های محبوب ویژه ی سیستم عامل آندروید میباشد. در این بازی با موانع مختلفی روبه رو میشوید که با نسخه ی 1 بازی بسیار متفاوت است . شما در مسیر بازی باید با استفاده با وسایل دم دست خودتان موانع را از بین ببرید و به معبد برسید.این بازی تمام شدنی نمی باشد در واقع مرحله ای نیست شما هر چه بیشتر به جلو پیش بروید و امتیازاتی را در طول مسیر کسب کنید بهتر می توانید موانع را از پیش روی بردارید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی اسنایپر Sniper & Killer 3D 1.0.8

 دانلود بازی تفنگی جدید اسنایپر

بازی اسنایپر

اگر از طرفداران بازی های اندروید هستید و می خواهید یک بازی تفنگی جذاب را که در آن نقش تک تیر انداز را بر عهده دارید,تجربه کنید, بازی اسنایپر را دانلود کنید.

Sniper & Killer 3D از محبوب ترين و سرگرم کننده ترين بازي تيرانداز در خفا است، که داراي صفحه نمايش بازي هاي نفيس و پر از شور و شوق است. تيراندازي را متوقف نکنيد ، شما نياز به يک تجزيه و تحليل سریع دارید تا سلاح در دست شما به يک سلاح مرگبار تبديل شود، جنايتکاران وحشتناک اجازه نمي دهد از ديد خود به خوبي استفاده کنيد!

ويژگي های بازی اسنایپر Sniper & Killer 3D :
انواع استقرار و مبارزه:ايستاده تيراندازي، تيراندازي چمباتمه زده، مبارزه براي تغيير کارتريج، جايگزيني سلاح هاي مختلف، خريد کيت پزشکي مکمل HP،عمليات به طور کامل درصفحه نمايش لمسي انجام می گیرد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی موتور سواری جدید Highway Rider 1.8.1

بازی موتور سواری جدید

پيش نياز : اندرويد 2.2 و بالاتر
بازي موتور سواري جديد Highway Rider  براي کساني که عشق سرعت و موتور سواري را دارند طراحي شده است . اما اينکه چطور بايد امتيازاتي را کسب کنيد, به مهارت موتور سواري شما بستگي دارد . بازي موجود با گرافيکي مناسب در بزرگ راه ها و مسير هاي مختلف ميباشد که موتور سوار کلاه به سر بايد با سرعت خود و لايی کشيدن بين ماشين ها امتيازاتي قابل قبول را بدست آورد. هر چقدر بتوانيد با سرعت بيشتر به ماشين ها نزديک شويد و به آنها برخورد نکيند از امتياز بالا تري بر خوردار ميشويد.

هم اکنون نی توانید این بازی را برای موبایل و تبلت اندرویدی خدتان دانلود کنید و لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی عصر یخبندان Ice Age Village 3.5.0L

 دانلود بازی جدید عصر یخبندان

بازی عصر یخبندان

پيش نياز : اندرويد 2.3 و بالاتر

آیا دوست دارید که با یک بازی بسیار زیبا در اندروید خود سرگرمی واقعی را تجربه کنید؟پیشنهاد ما به شما دانلود بازی عصر یخبندان است.
Ice Age Village شايد تا به حال انيميشن عصر يخبندان را ديده باشيد . انيميشني که به عنوان بهترين ها برگزیده شده است و از طرفداران زيادي برخوردار ميباشد ما در اين پست بازي آن را براي سيستم عامل اندرويد آمادده کرده ايم.
در این نسخه از بازی تغییراتی مثبتی از قبیل اضافه شدن زیستگاه های جدید صورت گرفته که لذت بازی را دو چندان کرده است.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی ماجراجویی فرار از جزیره آدم خوارها Run Like Hell! 1.5.3

بازی ماجراجویی

پيش نياز : اندرويد 2,1 و بالاتر
Run Like Hell! 1.5.3 یک بازی ماجراجویی 2016 با کيفيت گيم پلي جديد. داراي اهداف فوتي , فوري و لذت بردن از جايزه هاي دريافتی پس از فرار از جزیره ادم خوار ها!پس از ترک  جزيره اي وحشتناک، پر از آدمخوارهای وحشتناک و مردم محلي، باستان شناس شجاع ما به هيماليا می رود تا جستجو باستاني را نزديک به کوه اورست ادامه دهد. اين ماجراجوي شجاع در هر مرحله بعد از اکتشافات خود بايد از دست دزدان و مبارزين آن منطقه بگريزد.
ويژگي های بازی Run Like Hell! 1.5.3 :
• اجتناب از همه موانع
• ارسال مه يا صاعقه
• بازي کاملا رايگان است!

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی کوسه گرسنه Hungry Shark Evolution 3.6.0

 دانلود بازی Hungry Shark Evolution 3.6.0

Hungry Shark Evolution

 پيش نياز : آندرويد 4.0 و بالاتر
Hungry Shark Evolution 3.6.0 وب سايت نيو فور آندرويد هميشه تلاش داشته بهترين بازي ها را براي دانلود قرار دهد . اينبار نيز بازي پر طرفدار کوسه گرسنه را  آماده کرده است که انگار در اين نسخه کوسه از هميشه گرسنه تر است.
تجربه زندگي به عنوان يک کوسه در آزمون نهايي يعني بقا. داراي گيم پلي عالي با گرافيک 3D . رشد  يک توله سگ و تبدیل شدن به 10 تن کوسه بزرگ سفيد را مشاهده خواهيد کرد! خوردن هر چیز در راه خود  در اطراف جهان آبزيان متنوع پر از شگفتي و خطر.
جشن موجودات دريايي خوشمزه، شناگران، لاک پشت ها و ماهيگيران ميتواند منبع خوب غذايي اين کوسه باشد تا او را به يک غول تبديل کند . نبرد کوسه دشمن ها، زيردريايي ها، و موجودات عجيب و غريب از عمق در يا در اين مسير کوسه را دچار مشکل خواهد کرد.آيا ميتوانيد در اين نبرد ها پيروز شويد؟

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی مزرعه داری Family Farm Seaside 3.4.5

دانلود بازی جدید دخترانه مزرعه داری اندروید 

بازی مزرعه داری

 پيش نياز : آندرويد 2.3.3 و بالاتر
Family Farm Seaside 3.4.5 يک بازي متفاوت در سبک مزرعه داري در حال حاضر بيش از 50 ميليون نفر از مردم مزرعه خود را در اين بازي به خوبي ساخته اند.
این بازی دخترانه را برای موبایل و تبلت اندرویدی خودتان دانلود کنید و لذت ببرید.

ويژگي های نرم افزار Family Farm Seaside 3.4.5:
– بازي رايگان
– پيدا کردن دوستان و اضافه کردن آنها را به عنوان همسايگان به تجارت و مزرعه با هم
200 + محصولات کشاورزي منحصر به فرد
– مزرعه در يک چشم انداز ساحلي زيبا

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی موتور سواری و مبارزه Race Stunt Fight 3 v1.15

 دانلود بازی موتور سواری 2013 اندروید

بازی موتور 2013

پيش نياز : آندرويد 2.3.1 و بالاتر
Race Stunt Fight 3 v1.15 بازي موتور سواري متفاوت در اين بازي علاوه بر مسابقه دادن با رقبا در زمين هاي مختلف خاکي و آسفالت بايد به مبارزه با بعضي از اين موتور سوار ها بپردازيد و اين کار در حين موتور سواري صورت ميگيرد. به عنوان مثال پليس هاي شهر که در تعقيب و گريز شما ميباشند را با سلاح هايي اقدام به پاره کردن لاستيک هاي موتورش ميکنيد. بعضي از اين سلاح ها در بازي اره برقي ، تفنگ ساچمه اي حتي يک شعله افکن و… که شامل 10 سلاح مختلف و بيش از 50 حرکت در طول مسير ميباشد شما بايد اين موتور سوار ها را از دور خارج کنيد.

ويژگي های بازی Race Stunt Fight 3 1.15 :

– اضافه شدن سلاح هاي جديد
– پشتيباني از200 دستگاه آندرويد جديد.
– سطوح آسان . متوسط و دشوار.
– حرکت هاي جديد براي همه ي سوارا کاران و….

دانلود / توضیحات بیشتر
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10