دانلود بازی فوق العاده گرافیکی بوکس فولاد واقعی Real Steel HD 1.22

با دانلود یک بازی با کیفیت hd موافق هسیتد؟با ما با دانلود بازی Real Steel HD 1.22 همراه باشید تا لذت یک بازی بوکس واقعی را بچشید!

یک بازی بوکس جذاب و گرافیکی می تواند بسیار سرگرم کنند و هیجان انگیز باشد. Real Steel HD نام یکی از جدیدترین و البته بهترین بازی های بوکس است که برای گوشی موبایل و تبلت های اندرویدی طراحی و منتشر شده است. در این بازی که دارای گرافیک فوق العاده بالای اچ دی است شما شاهد جنگ نبرد به تن بین ربات های آهنین خواهید شد و شما هم باید با انتخاب بهترین ربات از بین آدم آهنی های موجود، وارد این رقابت سنگین و جالب شوید. هر ربات ویژگی های خاص خود را دارد که در زمان انتخاب آن ها می توانید با مطالعه آن ها و با توجه به سبک و نوع مبارزه خود یکی از آن ها را انتخاب کنید. هرچه پیش می روید مسابقات سخت تر و پچیده تر خواهند شد البته این موضوع برای تماشاچی های (انسان) که دور رینگ مسابقه را فراگرفته اند جذاب تر خواهد کرد.

بازی بوکس اندروید
اگر حجم این بازی بنظراتان زیاد است، ما به شما بازی بوکس خنده دار را پیشنهاد می کنیم

پیش نیاز: اندروید 2.3.3 و بالاتر

با ما همراه باشید، بازی های جذاب تری برای دانلود وجود دارند | بازی های اندروید

در پایین صفحه بازی شما کلید های مجازی کنترل بازی را در اختیاز دارید که با سه کلید سمت چمپ می توانید حرکاتی مثل مشت از چپ و یا راست قرار دارند و با کلید های سمت چپ می توانید آدم آهنی خود را جا به جا کنید تا از زیر مشت های مداوم دشمن فرار کنید. مسابقات در مکان های مختلفی انجام می شود، از خیابان ها گرفته تا رینگ ها و باشگاه های مخصوص، دشمنانتان نیز از انواع مختلفیست که این یعنی در هر مسابقه باید سبکی جدید را برای از پای دراوردن ربات های فولادی بکار گیرید که البته این موضوع خود می تواند بازی را از حالت یکنواختی خارج کند. بازی فولاد واقعی برخلاف برخی دیگر از بازی های بوکس که آنلاین هستند، کاملا آفلاین است و پس از نصب و کپی کردن دیتای بازی، دیگر نیازی به اتصال به اینترنت نیست.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی بوکس خنده دار Punch Hero

دانلود بازی مسابقات بوکس جدید 

بازی بوکس

پيش نياز : آندرويد 3,0 و بالاتر

آیا می خواهید با یک بازی بسیار زیبا مسابقات بوکس را در اندروید خود تجربه کنید؟پس دانلود این بازی را از دست ندهید.
Punch Hero يک بازي بسيار جذاب و اکشن و در حين حال کمدي ميباشد. اين بازي در سبک بکس ميباشد با اين تفاوت که شما ميتوانيد حرکاتي مانند پرت کردن دوستان خود و… را انجام دهيد. در اين بازي قادر خواهيد بود هر تصويري را به بازي و به عنوان چهره ي بوکسور خود انتخاب کنيد.

ويژگي های بازی Punch Hero:
پرتاب مشت هاي سريع و قدرتمندانه به حريف خود.
سفارشي کردن شخصيت خود!
خريداري لباس و عوض کردن چهره خود.به عنوان مثال : گذاشتن ريش
مبارزه با رقباي جديد، حالت آماتور و حالت حرفه اي
اضافه کردن چهره ي خودتان به بازي!
پرتاب دوست شما (يا دشمن)  به حلقه بازي

دانلود / توضیحات بیشتر