بازی ایرانی استراتژیکی و آنلاین Warian 1.0 برای اندروید

دانلود بازی بسیار زیبای Warian 1.0 برای اندروید

بازی ایرانی Warian  در سبک استراتژیکی با قابلیت بازی آنلاین بازی گرافیک دوست داشتنی

بازی اندروید Warian 1.0

اهل بازی های استراتژیکی و هیجان انگیز هستید؟! پس به هیچ عنوان بازی ایرانی وارین Warian 1.0 را از دست ندهید. در دنیای بزرگ اندروید بازی های استراتژیک مکان و جایگاه خوبی را از آن خود کرده اند بازی Warian یکی از همین بازی های با سبک استراژیک است که برای گوشی و تبلت های اندرویدی منتشر شده است. بازی Warian جزو بازی های اندرویدی ایرانی است که توسط سازنده های ایرانی ساخته و عرضه شده است. طبق آمار های سازنده بازی نسخه چهار به تازگی منتشر شده است که یکی از ویژگی های این نسخه کاهش هزینه اینترنت شما است بله کاملا درست است بعد از گذشت مدت کوتاهی از نسخه اول بازی Warian 1.0 خیلی از کاربران اندرویدی با ارسال ایمیل به سازنده بازی این باگ بزرگ را بازگو کرده بودند این باگ خیلی از کاربران را اذیت می‌ کرد. زیرا از منابع زیاد اینترنت استفاده می شد. نوبت به آن رسیده که شما یک ارتش بزرگ را تشکیل دهید و به مبارزه بروید. برای خود یک امپراتوری قدرتمند بسازید و به صورت حرفه‌ای مدیریت کنید. کارهایی که شما میتوانید در این بازی زیبا انجام دهید به این صورت است که با یک گروه دیگر متحد شوید این کار باعث افزایش قدرت شما میشود. خیلی سریع شما را به هدفتان نزدیک میکند. ارتش خود را در بازی ایرانی Warian  آموزش دهید زیرا در میدان نبرد هر گونه اشتباهی از طرف شما باعث نابودی شما میشود. در نسخه جدید بازی وارین دو امکان برای تایید حساب شما وجود دارد که به انتخاب خود میتوانید هر کدام را که میخواهید انتخاب کنید. گزینه فعال سازی اول از طریق ایمیل است و دومین راه تایید حساب شما اس ام اس است که به صورت رایگان کد فعال سازی برای شما ارسال می شود. بازی Warian با استفاده از مرورگر های اینترنتی مانند فایرفاکس و کروم قابل انجام است بدون هیچگونه نصب بازی یا کار اضافی دیگر. این بازی زیبا برای استفاده نیاز به یک اینترنت مناسب با سرعت نسبتا بالا است در گوشی هایی که سرعت پاینی دارند شاید مشکل لگ زدن پیش بیاید که آن به اینترنت شما بستگی دارد، اما در حالت کلی براحتی با اینترنت 3G یا 4G اپراتور های ایرانسل، رایتل و همراه اول سازگاری کامل دارد.هم اکنون می توانید بازی فارسی و ایرانی بسیار زیبا Warian را برای اندروید دانلود کنید و لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی ایرانی شعر یادت نره اندروید و کامپیوتر

یکی از محبوب ترین بازی های اندروید و کامپیوتر

بازی شعر یادت نره

بازی اندروید شعر یادت نره خیلی وقت است که منتشر شده است  و از همان روز های ابتدایی توانسته بود جای خود را در بین بهترین بازی ها باز کند و تعداد دانلود بالایی داشته باشد، چندی پس از آن به دلیل همین محبوبیت، نسخه کامپیوتر آن نیز طراحی و منتشر شد. جریان و شیوه بازی شعر یادت نره به این شکل است که شما باید یک دسته از آهنگ های موجود را انتخاب کنید، برای مثال قدیمی یا عاشقانه بعد از آن یک سری موزیک مرتبط با آن نمایش داده خواهد شد که باید یکی از آن دو را انتخاب کنید، حالا وارد مسابقه می شوید که در آن آهنگ شروع به پخش شدن می کند و ناگهان پخش آهنگ قطع خواهد شد و شما باید ادامه آهنگ را تایپ کنید. بین نسخه اندروید و ویندوز این بازی تفاوت های اساسی وجود دارد اما جالب اینجاست که این هر دوی آن ها یک سبک خاص و مشخص را دنبال می کنند برای مثال اگر در بین بازی با مشکل برخورد کردید و متنی را به یاد نداشتید ، می توانید از یاور های موجود استفاده کنید، این یاور ها یا می توانند بخش از متن را مشخص کنند و یا اینکه سه گزینه را به شما پیشنهاد دهد که به این شکل می توانید راه خود را برای رفتن به سایر مراحل باز کنید در مقابل باید توجه داشته باشید که این کمک ها محدود هستند و از هر کدام آن ها تنها یک بار می توانید استفاده کنید.این بازی اندروید را دانلود کنید و لذت ببرید.

حتما از سایر بازی های ایرانی اندروید دیدن فرمایید

پیشنهاد مشابه: بازی ایرانی حکم

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی خروس جنگی ورژن جدید اندروید Rooster Wars 1.1.12

با دانلود یک بازی ایرانی موفق هستید؟بازی خروس جنگی یکی از جالب ترین بازی های فارسی است که می توانید برای اندروید به طور رایگان دانلود کنید.

بازی های ایرانی زیادی برای اندروید ساخته شده اند و یکی از عواملی که باعث شده تا بازی های اندرویدی ایرانی از چنین محبوبیت زیادی برخوردار باشند سبک های متنوع آن ها است. بازی خروس جنگی یا Rooster Wars یکی از این بازی هاست که در در آن خروس های مختلف به جنگ با یکدیگر می روند. در این بازی شما می توانید خروس مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس با آن وارد مسابقات و جنگ های مختلف بین خروس های شوید. در واقع این بازی مشابه سبک تیکن است که دو خروس در کنار های رینگ می ایستند و شروع به مبارزه می کنند اما اینبار درعوض رینگ و خیابان, مبارزات در زورخانه و بجای انسان از خروس استفاده می شود. زمانی جنگ آغاز می شود شما می توانید با پر و بال ها, نوک, با ها و حتی سلاح طرف مقابل را از پای درآورید.

persian game Rooster Wars 1.1.12

پیش نیاز : اندروید 2.3.3 و بالاتر

بازی Rooster Wars را می توان در دو سبک مختلف انجام داد, آنلاین و آفلاین در سبک آنلاین شما پس از انتخاب خروس مناسب می توانید وارد مبارزات آنلاین شوید و در آنجا می توانید با سایر افرادی که آن ها هم در حال انجام این بازی بصورت آنلاین هستند مبارزه کنید که این جذابیت بازی را چندین برابر می کند در حالت آفلاین نیز مثل بازی های دیگر شما باید با خروستان مراحل مختلفی که در پیش رو دارید را با موافقیت به پایان برسانید. خروس هایی که در بازی وجود دارند از سه نوع هستند: خروس های ژاپنی, لاری و وسترن حتی این خروس ها را نیز می توانید تغییر دهید برای مثال می توانید شکل ظاهرشان را زیباتر کنید. در مورد سلاح هایی که می توانید از آن ها نیز استفاده کنید باید گفت که سلاح های زیادی وجود ندارند اما به اندازه های هستند که بتوانند در حین بازی مفید واقع شوند. بازی خروس جنگی دارای کیفیت HD و صداگذاری بسیار بسایر جالب است, زبان کاملا فارسی است. درضمن بازی بصورت رایگان است و برای استفاده از آن لازم نیست که هزینه ای را پرداخت کنید در نهایت نیز باید گفت که این بازی با تمامی اندازه های تبلت و گوشی های موبایل اندرویدی سازگاری کامل دارد.اگر با بازی های hd بیشتری نیاز دارید از صفحه اختصاصی بازی های hd اندروید دیدن کنید.

پیشنهاد خفن نیو فور اندروید:صفحه ی اختصاصی بازی های فارسی اندروید

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی اکشن و زیبای شاهزاده پارسی Prince of Persia 2

 دانلود بازی جدید ایرانی

بازی اندروید ایرانی

 شاهزاده پارسی بازگشته است ! در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، جدیدترین نسخه از بازی محبوب Prince of Persia یعنی نسخه Shadow&Flame را برای شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی آماده کرده ایم.

پیش نیاز : آندروید 2.3.3 و بالاتر

آیا برای ادامه ی بازی Prince of Persia Classic آمادگی دارید؟ شاهزاده ایرانی نسخه سایه و شعله ادامه حماسه سرگردان همیشگی را تداعی می کند ، شخصیت اصلی بازی این بار باید در کشتی به حماسه آفرینی بپردازد و داستان گذشته خود را به تصویر بکشد. دارای 14 مرحله هیجان انگیز با گرافیک خارق العاده به صورت سه بعدی ، شما می توانید در این بازی به کشف قدرت های جدید بپردازید و با استفاده از تایکتیک های جدید به نابودسازی دشمنان مشغول باشید. گیم پلی فوق العاده و تحسین برانگیز همیشگی سری بازی های شاهزاده پارسی در این نسخه به خوبی به چشم می آید ، شما می توانید برای کنترل شخصیت بازی از کنترلرهای لمسی و یا کنترلرهای مجازی کلاسیک استفاده کنید ، انجام حرکات آکروباتیک و حرکت بر روی دیواره ها و… از مهم ترین ویژگی های این بازی است که هیجان خاصی را به پلیر می دهد. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر