دانلود بازی آنلاین بوم بیچ Boom Beach 24.170 اندروید

Boom Beach

Boom Beach نام یک بازی رایگان استراتژیکی آنلاین فوق العاده زیباست که کمپانی بازی سازی Supercell (سوپرسل) آن را در گوگل پلی برای همگان منتشر کرده است. در این بازی استراتژیکی وظیفه شما رهبری و کنترل یک جزیره کوچک است که باید از آن در برابر سایر دشمنان دفاع کنید. دشمنان شما در بازی بوم بیچ در واقع سایر کاربران آنلاین بازی هستند که می توانند به سرزمین شما حمله کنند و منابع آن را به غارت ببرند و به این شکل شما ضعیف تر و در نهایت نابود می شوید اما اگر کمی تلاش کنید و سیستم دفاعی را بگونه ای ارتقا و گسترش دهید که بتواند در مقابل دشمن ایستادگی کند بدون شک می توانید راه پیشرفت را در پیش بگیرید و حتی در آینده برنامه ای برای یک حمله تمام عیار برزید و منابعتان را تاجایی که می توانید افزایش دهید و سلطه خود را بر سیار مناطق افزایش دهید. منابع موجود در بازی آنلاین اندروید Boom Beach چوب، طلا، سنگ، آهن و الماس است. الماس در این بازی نقش قلب تپنده ی پیشرفت را دارد به این شکل که می توان از آن برای بالا بردن سرعت کار ها، ایجاد نیرو های نظامی قوی تر و پیشرفت کردن در تمامی جنبه ها بکار برد حتی در مواردی که به چوب، آهن و … نیاز دارید می توانید المس ها را با این مواد معاوضه کنید.

برخی از ویژگی های بازی بوم بیچ (Boom Beach):

  • بازی با میلیون ها کاربر آنلاین از سراسر جهان و انجام صد ها حمله برای غارت منابع سایر کاربران
  • نبرد برای کنترل منابع ارزشمند لازم برای ارتقاء اساسی سرزمین خود در برابر حملات دشمن
  • کاوش در جزیره های مختلف و کشف قدرت های مرموز
  • گرافیک قدرتمند و بالا
  • تنوع در نوع سربازان، سازه ها، سلاح ها و …
  • و…

توجه داشته باشید که بازی بوم بیچ آنلاین بوده و برای اجاری آن لازم است که به اینترنت دسترسی داشته باشید.

دانلود / توضیحات بیشتر

بازی ایرانی استراتژیکی و آنلاین Warian 1.0 برای اندروید

دانلود بازی بسیار زیبای Warian 1.0 برای اندروید

بازی ایرانی Warian  در سبک استراتژیکی با قابلیت بازی آنلاین بازی گرافیک دوست داشتنی

بازی اندروید Warian 1.0

اهل بازی های استراتژیکی و هیجان انگیز هستید؟! پس به هیچ عنوان بازی ایرانی وارین Warian 1.0 را از دست ندهید. در دنیای بزرگ اندروید بازی های استراتژیک مکان و جایگاه خوبی را از آن خود کرده اند بازی Warian یکی از همین بازی های با سبک استراژیک است که برای گوشی و تبلت های اندرویدی منتشر شده است. بازی Warian جزو بازی های اندرویدی ایرانی است که توسط سازنده های ایرانی ساخته و عرضه شده است. طبق آمار های سازنده بازی نسخه چهار به تازگی منتشر شده است که یکی از ویژگی های این نسخه کاهش هزینه اینترنت شما است بله کاملا درست است بعد از گذشت مدت کوتاهی از نسخه اول بازی Warian 1.0 خیلی از کاربران اندرویدی با ارسال ایمیل به سازنده بازی این باگ بزرگ را بازگو کرده بودند این باگ خیلی از کاربران را اذیت می‌ کرد. زیرا از منابع زیاد اینترنت استفاده می شد. نوبت به آن رسیده که شما یک ارتش بزرگ را تشکیل دهید و به مبارزه بروید. برای خود یک امپراتوری قدرتمند بسازید و به صورت حرفه‌ای مدیریت کنید. کارهایی که شما میتوانید در این بازی زیبا انجام دهید به این صورت است که با یک گروه دیگر متحد شوید این کار باعث افزایش قدرت شما میشود. خیلی سریع شما را به هدفتان نزدیک میکند. ارتش خود را در بازی ایرانی Warian  آموزش دهید زیرا در میدان نبرد هر گونه اشتباهی از طرف شما باعث نابودی شما میشود. در نسخه جدید بازی وارین دو امکان برای تایید حساب شما وجود دارد که به انتخاب خود میتوانید هر کدام را که میخواهید انتخاب کنید. گزینه فعال سازی اول از طریق ایمیل است و دومین راه تایید حساب شما اس ام اس است که به صورت رایگان کد فعال سازی برای شما ارسال می شود. بازی Warian با استفاده از مرورگر های اینترنتی مانند فایرفاکس و کروم قابل انجام است بدون هیچگونه نصب بازی یا کار اضافی دیگر. این بازی زیبا برای استفاده نیاز به یک اینترنت مناسب با سرعت نسبتا بالا است در گوشی هایی که سرعت پاینی دارند شاید مشکل لگ زدن پیش بیاید که آن به اینترنت شما بستگی دارد، اما در حالت کلی براحتی با اینترنت 3G یا 4G اپراتور های ایرانسل، رایتل و همراه اول سازگاری کامل دارد.هم اکنون می توانید بازی فارسی و ایرانی بسیار زیبا Warian را برای اندروید دانلود کنید و لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی Heroes of Order & Chaos ورژن جدید با دیتا کامل

Heroes of Order & Chaos

اگر از طرفداران و علاقه مندان به بازی های آنلاینی مثل کلش آف کلنز هستید امروز ما برای شما عزیزان و همراهان سایت نیو فور اندروید یک مژده داریم و آن هم بازی آنلاین فوق العاده گرافیکی و زیبای Heroes of Order & Chaos است که استدیو بازی سازی گیم لافت (Game Loft) آن را منتشر کرده است و هم اکنون می توانید آن را با دیتای کامل دانلود کنید اما توجه داشته باشید که برای اجرای بازی حتما باید به اینترنت متصل شوید. در این بازی شما و سایر دوستانتان که این بازی را نصب کرده اند می توانید یک تیم تشکیل دهید و به جنگ سایر تیم ها بروید و با آن ها یک مبارزه تمام عیار را شکل دهید. در این بازی شما می توانید از شخصیت های مخلف در درگیری های خود استفاده کنید در کنار این کارکتر ها می توانید از تجهیزات و سلاح های سنگین مثال منجنیق و یا حتی تیر و کمان های غول آسا هم استفاده کنید تا بازی زیبا تر و جالب تر پیش رود.

هر چه افراد بیشتری را از تیم مقابل بکشید، امتیاز بیشتری را کسب خواهید کرد و به این شکل اجازه استفاده از و بکارگیری افراد و سلاح های بیشتری را کسب خواهید کرد برای مثال می توانید غول هایی را بکاربگیرید که قدرت و جانشان چندین برابر افراد عادی است و در نهایت با افزایش امتیاز می توانید Level بازیتان را افزایش دهید. یکی از جذابیت های این بازی این است که می توانید تیمتان را گسترش دهید و بطور همزمان در 3 یا حتی 5 نقشه بجنگید. Heroes of Order & Chaos 2.0.1e دارای سبک استراتژیکی است و شباهت بسیار زیادی به سیار بازی های استراتژیکی دارد که باید در آن ها سرزمین های جدید را کشف کنید و با سایر نیوروهای نظامی درگیر شوید و تا جایی که می توانید سرزمین های بیشتری را کسب کنید و از همین وسعت برای افزایش توان نظمامیتان استفاده کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی Heroes of SoulCraft 1.1.0 آنلاین در سبک استراتژیک

بازی اندروید Heroes of SoulCraft – MOBA

امروز برای بازی دوستان یکی از بهترین بازی های جدید منتشر شده برای سیستم عامل اندروید را آماده کرده ایم که بدون شک می تواند شما را برای دانلود کردنش قانع کند. Heroes of SoulCraft – MOBA دارای سبک استراتژیکی و دوازده شخصیت مختلف و متنوع است و روایت کننده جنگی میان گروه های مختلف است. گرافیک این بازی بسیار بسیار بالاست و نسبت به بازی های استراتژیکی دیگر که معمولا از کیفیت بالایی برخوردار نیستند این گیم دارای گرافیکی ویژه و کار شده است و همانطور که در تصاویر پیش نمایش مشاهده می فرمایید بسیار رنگارنگ است و جالب تر از آن دارا بودن کیفیت اچ دی است که این موضوع در زمان استفاده از آن در تبلت ها و موبایل های دارای صفحه نمایش با کیفیت مثل سری های اکسپریا نمایان خواهد شد.

داستان بازی را درگیری خونین و مرگبار میان چندین گروه تشکیل می دهد که هرکدامشان قصد دارند خود را به یک قهرمان تبدیل کنند تا نامشان در افسانه ها ذکر شود، این درگیری با سلاح های مختلف انجام می شود برای مثال برخی از شخصیت ها و کارکتر ها با استفاده از شمشیر و برخی نیز با استفاده از سلاح های خطرناک تری مثل لیز ها دشمنان خود را نابود می کنند. همانطور که در عنوان هم ذکر شده است Heroes of SoulCraft – MOBA آنلاین است به این معنی که حتی پس از کپی کردن دیتای برای استفاده از آن به اینترنت نیاز دارد اما حجم مصرفی آن بسیار بسیار کم است پس نگران پهنای باند اینترنت خود نباشید درضمن با استفاده از اینترنت می توانید بازی را بصورت آنلاین انجام دهید و دوستانتان را نیز به چالش بکشید تا بازی را با جذابیت دوچندان تجربه کنید. از دیگر ویژگی های این گیم اندروید می توان به زمین ها و محیط های متنوع و گوناگونی که جنگ ها در آن ها شکل می گیرند و همچنین صداگذاری جالب و کامل آن اشاره کرد. یکی دیگر از موضوعاتی که این بازی را از سایر بازیهای اندروید متفاوت می کند این است که می توانید در نقش چند شخصیت بصورت همزمان بجنگید و همین موضوع باعث شوید که کسانی که از طرفداران همشگی Heroes of SoulCraft – MOBA وقتی وارد بازی می شوند تا ساعت ها از آن خارج نمی شوند.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی استراتژیکی آنلاین Island Raiders War of Legends 1.2.1

بازی اندروید Island Raiders War of Legends

Island Raiders War of Legends نام یکی از جدید ترین و جذاب ترین بازی های اندروید است که به تازگی منتشر شده است. داستان بازی از این قرار است که در میان قبیله های مختلف یک جزیره وحشی و دور افتاده، جنگی بالا گرفته است و این جنگ خونین برای تصرف زمین و غارت اموال سایر قبیله هاست. شما هم به عنوان یکی از رئسای این قبایل وظیفه دارید تا با تجهیز کردن نیرو های خود و همچنین پیشرفته کردن روستا و در نهایت با بکار گیری یک استراتژی هوشمند و انجام دقیق آن دشمنانتان را به عقب برانید و سیتره قدرت خود را برروی این جزیره کوچک بگسترانید. این بازی بصورت آنلاین طراحی شده است پس باید انتظار هیجان بالایی را داشت چون سایر قبیله هایی که در جزیره وجود دارند افرادی حقیقی هستند که ممکن است قبل از اینکه شما به آن ها حمله کنید، آن ها با هوش سرشار خود، شما را از چند نقطه مورد حمله قرار دهند و قارتتان کنند.

در مورد گرافیک بازی نمی توان زیاد نظر داد چون حجم این بازی در حدود 50 مگابایت است، در مورد سبک بازی باید گفت که یکی از بهترین بازی های استراتژیکی آنلاینی است که تا حالا دیده اید و در یک نگاه می توان برتری آن را نسبت به بازی کلش آف کلنز تشخیص داد. جنگ برای بدست آوردن طلا و جواهرات سختی های خود را دارد چون باید با افراد وحشی که با نیزه می جنگند به نبرد قبیله هایی بروید که می توانند شما را محاصره و در چند دقیقه نابود کنند پس بهتر است هم افراد بیشتری را جمع کنید و هم نوع حمله خود را بگونه ای تدارک ببینید که از هر جهتی توان نظامیتان بالا باشد. شخصیت های موجود در بازی بسیار جالب و بانک هستند که از جمله می توان به سرخ پوست، وایکینگ و دزد دریایی اشاره کرد که هر کدام سبک و شیوه خود را برای نبرد کردن دارند. کاربران عزیز نیو فور اندروید توجه داشته باشید که Island Raiders War of Legends یک بازی آنلاین است و پس از نصب بازی برای اجرای آن به اینترنت نیاز دارید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی آنلاین و استراتژیکی Empire Four Kingdoms

دانلود بازی Empire Four Kingdoms

برای تاسیس یک امپراطوری آماده اید؟! در بازی زیبای Empire Four Kingdoms شما نقش یک پادشاه را برعهده خواهید گرفت که قصد دارد با حکمرانی خوب و دقیق ملت و مردم را به سمت داشتن یک سرزمین امن و مجهز هدایت کند. شما باید با راه اندازی مکان ها و ساختمان های جدید امکاناتی را که مردم در طول روز به آن ها نیاز دارند فراهم کنید و همزمان با این پیشرفت های اجتماعی خود را برای پیشرفت های نظامی هم آماده کنید تا به این شکل سرزمینتان از هر لحاظ کامل و مجهز به نظر برسد و این اولین گام برای ثبت امپراطوری قدرتمند شما در تاریخ است. این بازی هم سبک دفاعی دارد و هم سبک تهاجمی و این یعنی تجربه چشیدن لذت یک جنگ واقعی، نیروهای نظامی که جمع آوری می کنید هم برای دفاع از سرزمینتان و از همه مهمتر ساختمان های ضروری آن و هم برای حمله به امپراطوری های دیگر و افزایش قلمروتان و باید همیشه این نکته را در ذهتان در نظر بگیرید که اگر شما حمله نکنید، دیگران به شما حمله می کنند پس خود را برای سرزمین گشایی آماده کنید.

صفحه اختصاصی بازی های استارتژیکی

بازی مشابه : بازی Clash of Lords 2

Empire Four Kingdoms به عنوان یکی از بهترین بازی های آنلاین سایت گوگل پلی با امتیاز بالای چهار انتخاب شده است. زمانیکه بازی آغاز می شود، شما با یک سرزمین کوچک و ضعیف روبرو هستید و برای افزایش توانیی هایتان باید شروع به گسترش مناطق تحت کنترل خود کنید، ساختما هایی که شما تصمیم به ساخت آن ها می کنید هم به هزینه زیادی نیاز دارند و هم به زمان و بنابراین اگر زمانبندی دقیقی نداشته باشید نتنها جلو پیشرفت خود را گرفته اید بلکه با این حرکت خود سایر پادشاهان را تحریک می کنید تا شما را نشانه بروند. نیروهایتان را گسترش دهید و دریا و زمین را تحت کنترل خود بگیرید و از تجهیزات مختلف برای حمله و دفاع استفاده کنید و به همین شکل برای پیشرفت سرزمینتان از وسایل و تجهیزات مختلف و متنوع استفاده کنید و در کنار همه این ها با افزایش ارتباط خود با دوستانتان و اتحاد با آن ها امپراطوری خود را مستحک تر و ایمن تر کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی خروس جنگی ورژن جدید اندروید Rooster Wars 1.1.12

با دانلود یک بازی ایرانی موفق هستید؟بازی خروس جنگی یکی از جالب ترین بازی های فارسی است که می توانید برای اندروید به طور رایگان دانلود کنید.

بازی های ایرانی زیادی برای اندروید ساخته شده اند و یکی از عواملی که باعث شده تا بازی های اندرویدی ایرانی از چنین محبوبیت زیادی برخوردار باشند سبک های متنوع آن ها است. بازی خروس جنگی یا Rooster Wars یکی از این بازی هاست که در در آن خروس های مختلف به جنگ با یکدیگر می روند. در این بازی شما می توانید خروس مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس با آن وارد مسابقات و جنگ های مختلف بین خروس های شوید. در واقع این بازی مشابه سبک تیکن است که دو خروس در کنار های رینگ می ایستند و شروع به مبارزه می کنند اما اینبار درعوض رینگ و خیابان, مبارزات در زورخانه و بجای انسان از خروس استفاده می شود. زمانی جنگ آغاز می شود شما می توانید با پر و بال ها, نوک, با ها و حتی سلاح طرف مقابل را از پای درآورید.

persian game Rooster Wars 1.1.12

پیش نیاز : اندروید 2.3.3 و بالاتر

بازی Rooster Wars را می توان در دو سبک مختلف انجام داد, آنلاین و آفلاین در سبک آنلاین شما پس از انتخاب خروس مناسب می توانید وارد مبارزات آنلاین شوید و در آنجا می توانید با سایر افرادی که آن ها هم در حال انجام این بازی بصورت آنلاین هستند مبارزه کنید که این جذابیت بازی را چندین برابر می کند در حالت آفلاین نیز مثل بازی های دیگر شما باید با خروستان مراحل مختلفی که در پیش رو دارید را با موافقیت به پایان برسانید. خروس هایی که در بازی وجود دارند از سه نوع هستند: خروس های ژاپنی, لاری و وسترن حتی این خروس ها را نیز می توانید تغییر دهید برای مثال می توانید شکل ظاهرشان را زیباتر کنید. در مورد سلاح هایی که می توانید از آن ها نیز استفاده کنید باید گفت که سلاح های زیادی وجود ندارند اما به اندازه های هستند که بتوانند در حین بازی مفید واقع شوند. بازی خروس جنگی دارای کیفیت HD و صداگذاری بسیار بسایر جالب است, زبان کاملا فارسی است. درضمن بازی بصورت رایگان است و برای استفاده از آن لازم نیست که هزینه ای را پرداخت کنید در نهایت نیز باید گفت که این بازی با تمامی اندازه های تبلت و گوشی های موبایل اندرویدی سازگاری کامل دارد.اگر با بازی های hd بیشتری نیاز دارید از صفحه اختصاصی بازی های hd اندروید دیدن کنید.

پیشنهاد خفن نیو فور اندروید:صفحه ی اختصاصی بازی های فارسی اندروید

دانلود / توضیحات بیشتر