دانلود بازی اژدها Reign of Dragons v1.6.0

 دانلود بازی اژدها برای سیستم عامل اندروید

بازی اژدها

پیش نیاز : آندروید 2,2 و بالاتر
Reign of Dragons v1.6.0يکي از بهترين بازي هاي جنگي در آندرويد شناخته شده است. يک پادشاه اژدها که قدرت زيادي را دارا ميباشد با به مبارزه با دشمنان در سراسر جهان به پا ميخيزد.پلير هاي بازي ميگويند يکي از بهترين و خلاق ترين بازي هاي موجود ميباشد وم تحولات شگفت انگيز و نوع آوري در شخصيت ها کاملا به چشم ميخورد.همچنين گرافيک اين بازي اندرویدی را از زيبا ترين گرافيک ها ميدانند.اما ويژگي هاي آن
  ويژگي های بازی اندروید Reign of Dragons v1.6.0 :
– عضويت اصناف، و نبرد با تيم هاي ديگر در سراسر جهان
– جمع آوري کارت هاي اژدها شديد
– رفتن به بازار براي تجارت شما نياز به
– نبرد براي شکوه جهاني
– ساخت عرشه مخصوص ماشينها ممنوع قدرتمند شايسته يک قهرمان
ماموريت شما اين است براي اژدها بزرگ و کساني که مي خواهند شما را در مبارزه با سايه کمک کنند بجنگيد. جمع آوري کارت هاي اژدها قدرتمند و دم دشمنان را با به تقويت و تکامل آنها کمک ميکند.

 

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی فوتبال Soccer Premier Striker 2013

دانلود بازی فوتبال اندروید 

دانلود بازی فوتبال Soccer  2013

پيش نياز : آندرويد 2,1 و بالاتر
Soccer Premier Striker 2013 براي اولين بار به گوشی موبایل اندروید شما سر زده است . اين بازي در جهت ارتقا سطح بازي فوتبال شما در ضربات ايستگاه و پنالتي ها ميباشد . بازي به اين گونه ميباشد که ابتدا با ضربات سده به توپ ضربه ميزنيد و به مرور و در مراحل آينده موانع يا مدافعاني جلوي تو قرار ميگيرند که شما با کادز هاي مختلف و دقت بالا بايد توپ را در هدف که با يک تابلو نمايش داده ميشود قرار دهيد اين تمرين را در تمام نقاط زمين ميتوانيد انجام دهيد تا به جايي برسيد که تمام ضربات ايستگاهي شما در تمام نقاط زمين تبديل به گل شود . در نقطه ي کوري که دروازه بان به آن دسترسي ندارد.

 

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی فیفا 12 FIFA 12 by EA SPORTS

 دانلود بازی فیفا 12 برای اندروید

 FIFA 12 by EA SPORTS-2

پیش نیاز: آندروید 2,2 و بالاتر
گرافیک بالا در این بازی و حرکات بازیکنن در آن که نسبت با نسخه های قبلی بسیار طبیعی تر شده است شما را به بازی فوتبال واقعی در اندروید بسیار نزدیک تر میکند . این بازی دارای 500 تیم و 15000 بازیکن میباشد که قدرت بازی ستارگانی مانند مسی , رونالدو و… بیشتر از بازیکنان دیگر به چشم میخورد.از دیگر نکات مثبت میتوان ظرافت و قدرت این بازی را میتوان  نام برد که بازیکنان به طور کامل در 360  درجه قابل حرکت میباشند  و دقت این بازی اندروید به شما کمک میکند تا ضربات ایستگاهی و پنالتی را با تسلط و کنترل کامل بر تمام نقاط , وارد دروازه نمایید.

 

دانلود / توضیحات بیشتر