دانلود بازی آموزشی ساخت اشکال مختلف با دستمال Paperama

دانلود بازی آموزشی Paperama مخصوص سیستم عامل اندروید

وقت هنرنمایی است، چون در بازی Paperama با هنر اوریگامی آشنا خواهید شد هنری که با استفاده از آن می توان از یک تکه کاغذ ساده، یک شکل های متنوعی را ایجاد کنید. این بازی هم جنبه آموزشی دارد و هم جنبه سرگرمی چون در این بازی ابتدا آموزش داده می شود تا با یک تکه کاغذ یک شکل معین را ایجاد کنید بعد از آن نوبت به شما می رسد و باید با تاکردن کاغذ آن شکل را دوباره ایجاد کنید اما کار به همین سادگی نیست چون با افزایش مراحل، اشکال سخت تر و پیچیده تر می شود، همچنین تعداد حرکاتی که شما هم باید انجام بدید محدود می شوند و تا جایی پیش می رود که ممکن است لازم باشد برای حل کردن یک مرحله ساعت ها وقت بگذارید. اشکالی که برای آموزش در این بازی در نظر گرفته شده است بگونه ای هستند که می توان آن ها را در واقعیت نیز ساخت, می توانید امتحان کنید تنها یک برگه A4 نیاز دارید آنگه می توانید مرحله به مرحله یک اردک یا هر حیوان یا شی دیگر را بسازید.این بازی آموزشی را برای گوشی یا تبلت دارای سیستم عامل اندروید خود دانلود کنید و لذت ببرید.

بازی آموزشی Paperama

پیشنهاد ویژه : بخش ویژه نرم افزار های کاربردی اندروید

پیش نیاز : اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر

هر چه تعداد حرکاتی را که برای تکمیل اشکال بکار می گیرید کمتر باشند امتیاز بیشتری را کسب خواهید کرد اما نگران نباشید چون در Paperama بخشی قرار داده شده است که در حین بازی می توانید به شما کمک کند و جالب تر اینجاست که چون این نسخه از بازی که اکنون در سایت جدید برای اندروید برای شما قرار داده شده، مود شده است می توانید بصورت نامحدود و بی نهایت از راهنمایی های بین بازی استفاده کنید اما پیشنهاد می کنم جذابیت بازی را با استفاده بیش از حد از بخش آموزشی آن کم نکنید. در این بازی 70 پازل وجود دارد که به ترتیب سختی و پیچیدگی پشت در مراحل مختلف قرار دارند و همین موضوع خود باعث می شود که شما به مرور زمان با الگو های اوریگامی آشنا می شوید چون در هر مرحله بصورت خط چین الگوی اشکال نیز مشخص می شوند. این بازی ساده دارای حجم بسیار پایینی است و درضمن با نسخه های پایین اندروید و همچنین تمامی اندازه های صفحه نمایش تبلت ها و گوشی های موبایل سازگاری دارد.پس با ما با دانلود این بازی آموزشی اندروید همراه باشید تا اشکال هندسی جالب بسازید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی آموزشی پادشاه ریاضیات King of Math

دانلود بازی آموزشی ریاضیات

بازی جدید اندروید

به همراه شما هستیم با معرفی جالب ترین بازی آمورشی در آندروید مارکت !کافی است این بازی را دانلود کنید تا پادشاه ریاضی شوید. King of Math 2.3 نام یک بازی محبوب و آموزشی و همچنین سرگرم کننده می باشد ، چگونه ممکن است یک اپلیکیشن آموزشی ، به ابزاری برای اوقات فراغت و همچنین تقویت هوش تبدیل گردد؟ با ما در معرفی این بازی جذاب همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید 2.2 و بالاتر

آیا تا به حال تلاش کرده اید که در زمینه ای یک پادشاه باشید؟ ما قصد داریم شما را در زمینه ریاضیات در جهت تقویت هوش و سرعت عمل به یک پادشاه تبدیل کنیم ! نیازی نیست در صفحات وب به دنبال اپلیکیشن هایی برای تقویت هوش و حافظه باشید ؛ اکنون می توانید تمرین های ریاضیات را در یک بازی دوست داشتنی و همچنین لذت بخش تجربه کنید. به کمک King of Math می توانید مهارت های ریاضیات خود را به چالش بکشید ؛ ریاضیات علمی است که در طول دوره های زمانی ممکن است کم کم به فراموشی سپرده شود ، بنابراین پیشنهاد می کنیم این مهارت خود را در محاسبات ، به وسیله یک اپلیکیشن سرگرم کننده به روز کنید. در این بازی مسائل مختلف از ساده به سمت پیچیده پیش روی می کنند و شما می بایست به سوالات مختلف پاسخ بدهید ؛ هرچه تمرین بیشتری کنید ، مهارت خود را افزایش داده اید و در بازی امتیاز بالاتری را کسب خواهید کرد. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی شبیه ساز پرواز هواپیما Flight Simulator

دانلود نرم افزار جدید شبیه ساز پرواز 

نرم افزار اندروید

 پیش نیاز : آندروید 2,2 و بالاتر

آیا می خواهید با دانلود بازی زیبا و جذاب خلبانی پرواز با هواپیما بویینگ را در اندروید خود شبیه سازی کنید و لذت ببرید؟

Flight Simulator Boeing Hawaii يک بازي هواپيمايي جديد  است که وظيفه ي کنترل يک هواپيما را به شما ميدهد که با کنترل اين وسيله ميتوانيد قدرت کاپتان بودن خود را افزايش دهيد و با اجزاي داخلي هواپيما آشنا شويد.

ويژگي های بازی Flight Simulator Boeing Hawaii:
–  دارای 2 فرودگاه هوایی
– ماموريت هاي مختلف.
–  استفاده از ابزار ناسا FoilSim 3 براي محاسبه فيزيک هواپيما (واقع گرايانه).
– جهان واقعا بزرگ!
– پرواز در روز و شب!
– قابليت چرخش دوربين در اطراف هواپيما.

در حال حاضر اين بازي در ماموريت تقسيم شده است!
– ماموريت فرود هواپیما
– حمل مسافران به قسمت های مختلف
– پرواز آزاد
– بهبود هاي صوتي و کنترل.

دانلود / توضیحات بیشتر