دانلود نرم افزار اتوکد ورژن کرک شده AutoCAD 360 Pro Plus 4.0.7 Patched

AutoCAD 360 Pro Plus

بدون شک هر کسی که با طراحی های مختلف در رشته های مهندسی آشنایی داشته باشد می داند که بهترین و معروف ترین نرم افزار موجود در این زمینه اتوکد است که در صنعت کاربردی بسیار فروان دارد و بیشتر طراحان و شرکت های بزرگ جهان از آن استفاده می کنند. اکنون شرکت اتودسک دست به ابتکار زده است و برنامه ای کامل را فراهم کرده است تا کسانی که از دستگاه های اندرویدی استفاده می کنند بتوانند از تمامی امکانات و ویژگی های برنامه AutoCAD استفاده کنند نام این اپلیکیشن جدید اندروید AutoCAD 360 Pro Plus است که امروز نسخه رایگان  AutoCAD 360 Pro Plus 4.0.7 Patched را با لینک مستقیم در سایت New4Android قرار داده ایم.

اولین چیزی که در مورد این نرم افزار به ذهنتان خواهد رسید این است که آیا این برنامه تمام ویژگی های نسخه کامپیوتر را دارد یا خیر؟ در پاسخ به این سوال اساسی می توان گفت که با توجه به حجم کمی که دارد ( در حدود 40 مگابایت ) به نظر نمی رسد که بتواند خود را به پای نسخه کامپیوتری برساند بنابراین این اپلیکیشن اندروید تنها بخشی از فعالین های اصلی طراحی را برای کابرانش شبیه سازی خواهد کرد و اگر قصد طراحی حرفه ای و کامل را دارید بهتر است از نسخه نهایی کاپیوتر آن استفاده کنید.  AutoCAD 360 Pro Plus 4.0.7 Patched دارای محیط کاربری کاملا جدید و متفاوتی است که این توانایی را به شما عزیزان می دهد که بتوانید با استفاده از گوشی های موبایل و تبلت هایی که صفحه نمایش بزرگی ندارند هم براحتی از آن استفاده کنید.

نکته ای دیگر که در مورد این نرم افزار جالب وجود دارد، این است که فرمت (پسوند) فایل هایی که ذخیره و یا بازیابی می کند با فرمت اتوکد کامپیوتر یکسان است بنابراین می توانید طرح هایی را که در کامپیوتر برروی آن ها کار کرده اید به موبایلتان انتقال دهید تا بتوانید ادامه کار را در آن انجام دهید و یا برعکس یعنی پروژه ای را در موبایل ذخیره و سپس در کامپیوتر آن را بارگذاری کنید. AutoCAD 360 بهترین گزینه برای کسانی است که با طراحی و نقشه کشی صنعتی سروکار دارند.

دانلود / توضیحات بیشتر