دانلود نرم افزار آویرا 2013 آنتی ویروس رایگان اندروید

 دانلود آنتی ویروس رایگان آویرا

نرم افزار های اندروید

 آِیا می خواهید با دانلود آنتی ویروس قدرتمند و رایگان آیرا برای اندروید خود نهایت امنیت را ایجاد کنید و از شر ویروس ها در امان باشید؟

پيش نياز : آندرويد 2,3 و بالاتر
امروز قصد معرفي يکي از بهترين و قوي ترين آنتي ويروس هاي موجود را به شما کاربران گرامي داريم. نرم افزاري کامل رايگان و در عين حال دشمن تمام ويروس ها و مخربين تلفن همراه شما نرم افزاري جز Avira Avira Free Android Security نميباشد . آنتي ويروس اویرا که در سيستم عامل هاي مختلف از جمله ويندوز از طرفداران زيادي برخوردار ميباشد ميتواند به راحتي و بدون مزاحمت براي شما تمام ويروس هاي موجود در تلفن همراه شما را نابود کند و نسخه اي که هم اکنون براي دانلود قرار داده ايم بروزترين اين برنامه ميباشد که قادر به نابودي جديد ترين ويروس هاي موجود است.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار آنتی ویروس Avast! Mobile Security v2

دانلود نرم افزار آنتی ویروس اندروید  Avast
دانلود آنتی ویروس vast! Mobile Security v2.0.3380

پيش نياز : آندرويد 2,1 و بالاتر
avast! Mobile Security v2.0.3380 از قوی ترین نرم افزار های آنتی ویروس در کامپیوتر و موبایل است که این بار نسخه اندروید این نرم افزار امنیتی را که قابل نصب در موبایل و تبلت دارای سیستم عامل اندروید است را آماده ی دانلود کرده ایم. ابزار هاي موجود اين نرم افزار : کنترل ويژگي هاي ضد سرقت با دستورات SMS از راه دور، قفل کردن گوشي، فعال شدن آژير، رديابي GPS، نظارت صوتي،اضافه کردن يک فايروال براي جلوگيري از نفوذ هکرها. غير فعال کردن دسترسي به اينترنت و بسیار ابزار های امنیتی مفید.

دانلود / توضیحات بیشتر