دانلود نرم افزار ساخت ویدیوهای زیبا از تصاویر Flipagram

 دانلود نرم افزار ساخت ویدئو برای اندروید

نرم افزار های اندروید

 آیا می خواهید با دانلود نرم افزار مفید و جذاب از تصاویر و عکس های خود ویدئو های باورنکردنی بسازید و خاطرات خود را زنده سازید؟در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شما کاربران عزیز را با نرم افزار جدید و بسیار جالب Flipagram در دستگاه های آندرویدی آشنا کنیم.

پیش نیاز : آندروید 3.0 و بالاتر

لحظات خاطره انگیز را به زندگی خود وارد کنید. به کمک Flipagram می توانید با تصاویر موجود در گالری دستگاه و یا حساب کاربری اینستاگرام ، ویدیوهایی کوتاه و حرفه ای ایجاد کنید. تنها کافیست تصاویر مورد نظر خود را وارد نرم افزار کرده و با تعریف کردن یک موزیک مورد علاقه ، از ویدیوی خروجی خود لذت ببرید ، به همین سادگی ! نسخه ی اورجینال از این نرم افزار محبوب و حرفه ای ، برای مدتی محدود به صورت رایگان در مارکت آندروید قرار گرفته است و هم اکنون با لینک مستقیم از ادامه مطلب آماده دریافت است. آیا شما هم به دنبال راهی برای زیباسازی و خاطره انگیز تر کردن تصاویر اینستاگرام و یا گالری دستگاه خود هستید؟ پیشنهاد ما این است که Flipagram را از دست ندهید ! شما برای آماده سازی ویدیوهای خود ، تنها باید 3 مرحله را پشت سر بگذارید. تصاویر خود را فراخوانی کنید ، در بخش ویرایشی تصاویر را آماده سازی کرده و موزیک دلخواه خود را انتخاب کنید ، در آخر ویدیوی خروجی را در حساب های Instagram, Facebook, YouTube و… به اشتراک بگذارید. امیدواریم مفید واقع گردد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار لانچر اندروید 4.4 کیت کت KitKat Launcher

 دانلود نرم افزار لانچر جدید اندروید

نرم افزار برای اندروید

 آیا دوست دارید با دانلود نرم افزار لانچر بسیار محیط اندروید خود را بسیار زیبا تر از قبل سازید و لذت ببرید؟

همانطور که می دانید ، چندی پیش شرکت گوگل از نسخه جدید سیستم عامل آندروید با نام آندروید 4.4 کیت کت پرده برداری کرد. چندی بعد ، لیست دستگاه های کاکائویی را نیز در این زمینه اعلام کرد ! اگر دستگاه شما در این لیست نیست ، پیشنهاد می کنیم این لانچر زیبا را از دست ندهید.

پیش نیاز : آندروید 4.0.3 و بالاتر

در حال حاضر ، تعداد کمی از دستگاه های آندرویدی می توانند به کیت کت به روز رسانی گردند. اما بد نیست شما هم ظاهر این سیستم عامل را به شکلی کامل در دستگاه های قدیمی تر تجربه کنید ، بله درست متوجه شدید ! در این مطلب ، لانچر بسیار زیبای آندروید 4.4 کیت کت را برای شما کاربران گرامی آماده کرده ایم که به واسطه آن ، می توانید ظاهر دستگاه های خود را به طور کامل به محیط آندروید کیت کت تغییر شکل دهید. ساده ، ظریف و بسیار پر سرعت ! جدیدترین نسل از سیستم عامل گوگل را در این لانچر در دستگاه های آندرویدی تجربه کنید ! هوم اسکرین خود را می توانید مطابق با میل و نیاز خود سفارشی کرده و از مجموعه پک های آیکون استفاده کنید. در این لانچر ، مجموعه ای از والپیپرهای اورجینال نکسوس 5 نیز جای داده شده است که پس از فعال سازی این لانچر ، استفاده از آنان بی نظیر خواهد بود. از مهم ترین تغییرات در نسخه جدید می توان به رفع مشکل کرش کردن در تبلت ها و رفع برخی از مشکلات و اضافه شدن پایداری های کلی اشاره کرد. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی پرندگان عصبانی نسخه فضا Angry Birds Space 1.6.5

 دانلود بازی انگری بردز نسخه جدید

بازی اندروید جدید

در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، جدیدترین نسخه از بازی محبوب پرندگان عصبانی نسخه فضا را برای شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی آماده دانلود کرده ایم.

پیش نیاز : 2.3 و بالاتر

نسخه ای جدید از سری بازی های پرندگان عصبانی ، انتخاب شده به عنوان پر طرفدارترین بازی در سبک بازی های فضایی ! برنده برترین بازی سال 2012 از سوی IGN ! روند بازی همانند قبل در سبک نابودسازی خوک ها پیش می رود ، اما این بار یک تفاوت بزرگ را شاهد هستید ، در این ویرایش از سری بازی های پرندگان عصبانی ، پرنده های شما با قدرت هایی خارق العاده در محیطی عجیب و غریب قرار دارند ، بله درست است ! این ویرایش از بازی در فضا انجام می شود ، محلی بدون هیچگونه جاذبه ای ! باید دقت کنید که در خارج از جو ف پرندگان هیچگاه به سمت پایین برنمیگردند ، بنابراین در پرتاب های خود دقت کنید ! نسخه فضا از سری بازی های Angry Birds با 200 مرحله مختلف و هیجان انگیز با سطوح مختلف ، هیجان خاصی را در فرد بازی کننده ایجاد می کند. اکنون شاهد پرنده هایی جدید با قدرت هایی پیشرفته تر هستیم ، امیدواریم از انجام این بازی هیجان انگیز در دستگاه های آندرویدی لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار مدیریت اسناد آفیس Quickoffice 6.1.181

 دانلود نرم افزار آفیس

نرم افزار اندروید جدید

 آیا با اجرای اسناد آفیس از قبیل فایل های اکسل ، ورد ، پاور پوینت یا… در دستگاه های آندرویدی خود با مشکل مواجه هستید؟ قصد داریم با معرفی نرم افزاری جدید ، این مشکل را برای همیشه برطرف کنیم.

پیش نیاز : آندروید 2.2 و بالاتر

این نرم افزار که به صورت رایگان در این مطلب از سایت نیو فور آندروید در اختیار شما قرار میگیرد ، به شما این امکان را می دهد که به سادگی بتوانید در دستگاه های آندرویدی به ساخت و ویرایش اسناد آفیس بپردازید. تنها کافیس به اکان گوگل خود لاگین کنید تا اسناد خروجی را بتوانید به سادگی در حساب کاربری خود در گوگل درایو ذخیره سازی کنید. حساب کاربری گوگل درایو به شما 15 گیگابایت فای رایگان را می دهد که می توانید فایل های خود را بر روی آن نگهداری کنید تا در هر کامپیوتر و اسمارت فونی به فایل هایتان دسترسی داشته باشید. شما با یک حساب کاربری گوگل و نرم افزار Quickoffice قادر هستید فایل های Word ، Excel و PowerPoint را ایجاد و ویرایش کنید ، به مطالعه کتاب های PDF مشغول شوید ، اسناد را به اشتراک بگذراید و یا آنان را به ایمیلهای خود ضمیمه کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی جوجه نینجا Ninja Chicken

 دانلود بازی رایگان نینجا

بازی جوجه نینجا

 

پیش نیاز : آندروید 2,1 و بالاتر

آیا می خواهید با دانلود بازی کم حجم و در عین حال گرافیک بالا لذت واقعی از بازی های اندرویدی را در اندروید خود تجربه کنید؟

Ninja Chicken جوجه نينجا يک بازي جديد و بسيار جنجالي ميباشد که به تازگي براي سيستم عامل آندرويد طراحي شده است . اين جوجه ي زرنگ و چابک از توانايي ها رزمي بالايي برخوردار ميباشد که بقيه ي جوجه ها اين را باور ندارند ولي نينجا براي اثبات توانايي ها خود بايد دست به کارهاي خارق العاده بزند تا همه آن را باور کنند تا جوجه نينجا به قوي ترين جوجه شهر و پرقدرت ترين آن ها تبديل شود.

نکات برجسته بازی Ninja Chicken :
– حجم کم و گرافیک بسیار بالا با 30 مرحله جذاب
– ده ها ماموريت کامل براي تبديل شدن به يک نينجا واقعی .
– گرافيک عالي و منحصر به فرد

تغييرات اخير در ورژن جدید بازی:
– منوها در بازي بهبود يافته است و از سطوح کنترلی بهتری برخوردار شده است
– راهنما مرغ نينجا در راه هاي جديد اضافه شده است!

دانلود / توضیحات بیشتر