برنامه جالب و سرگرم کننده تبدیل عکس به کاریکاتور MomentCam Cartoons & Stickers 3.1.0

برنامه تبدیل عکس به کاریکاتور MomentCam Cartoons & Stickers

نرم افزار جالب اندروید MomentCam Cartoons & Stickers این امکان را به شما می دهد تا از عکس های معمولی خود و دوستانتان، تصاویر کارتونی و شکلک های خنده دار و بامزه ایجاد کنید و با اشتراک گذاری آن ها در شبکه های اجتماعی مختلف لذت ببرید. شیوه کار این اپلیکیشن خیلی خیلی ساده و روان است! تنها لازم است تا شکلک و طرح خنده دار مورد نظر خودتان را انخاب و سپس از میان عکس های موجود در گالری موبایل و یا تبلتتان یکی را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا تصویر کارتونی ساخته و نمایش داده شود آنگاه می توانید آن تصویر را ذخیره کنید و یا مستقیما در فیسبوک با تمامی دوستانتان به اشتراک بگذارید. بعد از این موضوع شما با استفاده از MomentCam Cartoons & Stickers برای تصویر کارتونی ساخته شده یک تصویر پس زمینه از میان هزاران تصویر موجود در برنامه انتخاب کنید و در نهایت چهره کارتونی مورد نظرتان را با مواردی مانند مو، عینک، ریش و … سفارشی کنید و با دیگران به اشتراک بگذارید. این برنامه از دو بعد اصلی با سایر برنامه های اندرویدی مشابه متفاوت است، اول اینکه در این برنامه تصویر ساخته شده تمام قد می باشد که نسبت به نرم افزار هایی که تنها چهره را پوشش می دهند مزیت ویژه ای محسوب می شود و مورد دوم اینکه با وجود افکت های گوناگون و تصویر پس زمینه متنوع همچنان حجم این اپلیکیشن بسیار پایین است.

در زیر به برخی از ویژگی های بارز و برجسته MomentCam Cartoons & Stickers اشاره شده است:

  • ایجاد کارتون شخصی و شکلک های متحرک
  • شخصی کردن تصاویر پس زمینه خود با آخرین ویژگی های ما!
  • شرکت در فعالیت های مختلف برای برنده شدن جوایز با به اشتراک گذاشتن خلاقیت خود در جامعه مجازی MomentCam
  • حجم بسیار کم
  • محیطی ساده و روان بگونه ای که ساخت یک کاریکاتور تنها با چند لمس ساده امکان پذیر است
  • قابلیت به اشتراک گذاری تصاویر ساخته شده
  • و …
دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار رصدخانه ستاره شناسی و نجوم Mobile Observatory

نرم افزار رصدخانه ستاره شناسی و نجوم

اگر از علاقه مندان به نجوم هستید، پس که برنامه اندروید Mobile Observatory – Astronomy برای شما ساخته شده است. با استفاده از این نرم افزار کاربردی خواهید توانست هر اطلاعاتی که از ستارگان و سایر اجرام آسمانی لازم دارید بدست آورید و نکته مهم اینجاست که تمامی اطلاعات بروز و جدید هستند. این اطلاعات می توانند بصورت نوشتاری و متنی باشند و یا تصویری و نموداری برای مثال می توانید در مورد ویژگی های ستارگان اطلاعاتی را مطالعه کنید و یا اینکه راه های کهکشان شیری را بصورت نمادین و در آسمان آبی تماشا کنید که می تواند بسیار جالب باشد. در کل دانستن اطلاعات در این باره می تواند مفید واقع شوند برای مثال می توان از آن ها برای مسیریابی در بیابان ها و مکان هایی که یافتن مسیر سخت است استفاده کنید. این نرم افزار اندروید اطلاعاتی مانند وقوع اتفاقات آسمانی مثل خورشید یا ماه گرفتگی را هم مشخص می کند تا به این شکل شما از هیچ اتفاقی غافل نمانید. این اپلیکیشن نه تنها برای کسانی مفید است که در این زمینه اطلاعات دارند بلکه برای افزاد تازه وارد هم مفید است و بخش هایی مثل نمایش موقعیت زمین و سایر سیارات اطراف آن، دادن اطلاعات در مورد اشیا و اجرام آسمانی و … همگی می توانند برای آشنایی اینطور افراد بسیار مفید باشد.این نرم افزار را برای اندروید دانلود کنید و لذت ببرید.

سایر برنامه های اندرویدی را هم تماشا کنید

از صفحه اختصاصی برنامه های کاربردی دیدن کنید

از ویژگی های دیگر Mobile Observatory – Astronomy می توان به حجم کم و محیط کابر پسند اشاره کرد بگونه ای که تنها در چند گام ساده می توانید به تمامی راه های آسمانی و ارتباط میان ها آن ها دسترسی پیدا کنید، می توانید در میان کهکشان ها به جستجو بپردازید و با زوم کردن برروی آن ها از جزئیات بیشتر آگاه شوید و یا حتی خودتان هم یاداشت هایی را برروی بخش های مختلف بگذارید. این نرم افزار به اندازه ای به محبوبیت رسیده است که نامش در بین بهترین نرم افزار های اندروید قرار گرفته است بگونه ای که از 5 ستاره به 4.7 رسیده است به همین دلیل آن را از دست ندهید و همین حالا خود را برای ورود به دنیای نجوم و اشیاء آسمانی با دانلود و نصب این برنامه آماده کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر