دانلود بازی معبد Temple Run 2 v1.20

 دانلود بازی نسخه جدید بازی اندروید معبد
بازی اندروید Temple Run 2

پيش نياز : آندرويد 2.3 و بالاتر
Temple Run 2 یکی دیگر از بازی های محبوب ویژه ی سیستم عامل آندروید میباشد. در این بازی با موانع مختلفی روبه رو میشوید که با نسخه ی 1 بازی بسیار متفاوت است . شما در مسیر بازی باید با استفاده با وسایل دم دست خودتان موانع را از بین ببرید و به معبد برسید.این بازی تمام شدنی نمی باشد در واقع مرحله ای نیست شما هر چه بیشتر به جلو پیش بروید و امتیازاتی را در طول مسیر کسب کنید بهتر می توانید موانع را از پیش روی بردارید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی ماشین Drift Mania Championship 2 v1.27

 دانلود بازی ماشین برای اندروید

آپدیت شد.ورژن Drift Mania Championship 2 v1.27
بازی ماشین Drift Mania Championship 2

پيش نياز : آندرويد 2,2 و بالاتر
Drift Mania Championship 2 این بازی برای آن دسته از افرادی است که به دستی کشیدن و دریف زدن در بازی های آندروید علاقه دارند. این بازی این قابلیت را به خوبی میتواند به نمایش در بیاورد.همچنین این بازی مانند دیگر بازی های ماشین می توانید ماشین های خریداری کنید آنها را ارتقا دهید و… دوربین این بازی در جهات گوناگون قابل چرخش میباشد و همین حساسیت بازی را بیشتر میکند و بهتر میتواند بازی را به تصویر دراورد.همچنین بر روی 3 سطح راحتی متوسط و دشوار تنظیم شده است که هر فرد با توجه به قدرت خود میتواند آن ها را برای اجرای بازی انتخاب نماید.

 

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی سه بعدی پارک اتوبوس Bus Parking 3D

 دانلود بازی سه بعدی اتوبوس

بازی اتوبوس

 پيش نياز : آندرويد 2,2 و بالاتر

آیا دوست دارید که یک بازی اندروید در موبایل خود و در یک فضای کاملا سه بعدی اتوبوس ها را پارک کنید و از مهارت ها چند لمسی اندروید خود لذت ببرید؟
Bus Parking 3D تا به حال سوار اتوبوس شده ايد؟ اين ماشين مسافر بري سنگين با تمام ويژگي هاي خود داراي کنترل بسيار سخت ميباشد؟ اگر بتوانيد اين ماشين سنگين را به راحتي هدايت کنيد در تمام رانندگي ها و مسابقات پيروز ميشويد . در اين بازي شما نقش راننده اتوبوس را داريد که به تمرين در مکاني براي بهتر ياد گيري رانندگي ميپردازيد تا بتواند جان مسافران را سالم نگه دارد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی خلبانی RC Helicopter Extreme Free

دانلود بازی جدید اندروید خلبانی 
بازی اندروید RC Helicopter Extreme Free

پيش نياز : آندرويد 2,2 و بالاتر
بازي RC Helicopter Extreme Free که در محيط يا محيط هايي بزرگ انجام ميشود آموزش خلباني را به طور واقعي به شما آموزش ميدهد. بازي به اين گونه ميباشد که وظيفه ي هدايت يک بالگرد کنترل از راه دور را بر عهده داريد که تمام کليد هاي اين بازي کاملا شبيه به جنس واقعي آن ميباشد با اين بازي ميتوانيد حتي به طور واقعي اين پرنده ها را به پرواز دراوريد.

 

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی سه بعدی گلف Golf 3D

 دانلود بازی گلف برای اندروید
دانلود بازی Golf 3D

پيش نياز : آندرويد 2,1 و بالاتر
Golf 3D v1.8.0گلف 3D هيجان انگيز ترين بازي گلف در جهان است. هر کس مي تواند در اين بازی سرگرم کننده و هيجان انگيز لذت یک ورزش سالم را تجربه کند. ساعت ها در آن غرق می شوید و می توان گففت معتاد بازی می شوید. جالب تر از آن این است که سوراخ هایی که شما می خواهید توپ را درون آن جای دهید را خودتان با لمس کردن صفحه مانیتور ایجاد میکنید البته لازم به ذکر میباشد هر چند این فاصله بیشتر باشد امتیازی بیشتری به شما تعلق می گیرد. اما بازی به این گونه میباشد که با کشیدن انگشت خود روی مانیتور ابتدا دوربین را برای ضربه زدن آماده می کنید و برای ضربه زدن بازی را در حالت آماده باش قرار میدهید و یک ضربه بسته به فاصله شما با توپ می زنید و همچنین شیب دستگاه شما میتواند در مسیر حرکت توپ نقش مهمی داشته باشد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی جنگی Modern War v3.1

 دانلود بازی جنگی اندروید مدرن وار 
دانلود بازی اندروید Modern War v3.1

پيش نياز : آندرويد 2,2 و بالاتر
Modern War v3.1 اين بازي نيز براي آن دسته از افرادي ميباشد که علاقه زيادي به بازي هاي آندرويد دارند. در اين بازي نقش يک مبارزه مسلح را ايفا ميکنيد که به دستور مافوق با گروهي از سربازان به مبارزه با دشمنان مي پردازيد.هم اکنون می توانید این بازی را برای موبایل یا تبلت دارای سیستم عامل اندروید دانلود کنید.

ويژگي هاي بازي Modern War v3.1:

– بازي به صورت آنلاين قابل اجرا می باشد!
– HIGH RES گرافيک عالي بازی.
– انتخاب یکی از شش کشور آمريکا، روسيه، بريتانيا، آلمان، چين، و ايران برای اجرای بازی
–  وجود نیروهای هوا، دريا و زمين
– 300 + ماموريت هاي مختلف در طول بازی
– کشف مناطق مختلف در سراسر جهان و تصرف آنها
– ساخت کارخانه ها، پناهگاه ها، نيروگاه ها، و بيشتر!
– جایگذاری بمب در ساختمان، انفجار تانک و …!
– دعوت از دوستان براي اتحاد قوي تر!
– جمع آوري درآمد عظيم  از پايگاه !
– ساخت يک ارتش عظيم الجثه!
– لذت بردن از يک داستان زیبا

همه ی این ویژگی ها در این بازی گنجانده شده است.پیشنهاد میکنم به هیچ عنوان بازی را از دست ندهید.

دانلود / توضیحات بیشتر