دانلود بازی نید فور اسپید 2016 Need for Speed Most Wanted

 دانلود بازی ماشین سواری نید فور اسپید 2016

دانلود بازی نید فور اسپید Need for Speed Most Wanted

در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، جدیدترین نسخه 2016 از سری بازی های نیو فور اسپید MW را برای کاربران دستگاه های آندرویدی آماده دانلود کرده ایم.

پیش نیاز : آندروید 2.3 و بالاتر

اکنون وقت معرفی یک بازی 2016 معروف و هیجان انگیز است ! بله درست متوجه شده اید ! نید فور اسپید Most Wanted این بار در دستگاه های قابل حمل شما ! با گرافیکی خارق العاده و قابل ملاحظه و بسیار تحسین برانگیز ، به گفته ی Eurogamer.es بازی جدید Need for Speed™ Most Wanted بسیار حیرت انگیز است ! با نصب و اجرای این بازی بر روی دستگاه های خود ، به طور کامل فاصله ها را از اسمارت فون ها یا تبلت ها با کامپیوتر ها یا کنسول های بازی حذف می کنید ! در این بازی ، رانندگی های حیرت انگیز تمام زندگی پلیر هستند ، با پشت سر گذاشتن رقبای سرسخت ، می توانید به کسب پول بیشتر و ارتقای خودروهای خود بپردازید. دقت کنید که پس از نصب این بازی ، نیازمند 550 مگابایت دانلود دیتا و 1,900 مگابایت فضای خالی در دستگاه خود هستید. انتخاب خودروهای به روز همانند SRT Viper GTS, Porsche 911 Carrera S, Hummer H1 Alpha و… ، انجام مسابقات و مأموریت ها ، تعقیب و گریز با ماشین های پلیس و… از مهم ترین دلایل محبوبیت این بازی جذاب محسوب می شوند. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی گرافیکی دریفت واقعی با ماشین | Real Drift Car Racing 2.0

بدون شک یکی از مهیج ترنی حرکات رانندگی دریفت می باشد این حرکت با ماشین به حدی مهیج و پر طرفدار می باشد که حتی هنگامی که آن را با تلفن همراه بازی می کنید می تواند باز هم هیجان زیادی داشته باشد و شما را شگفت زده کند ، زیرا برای انجام این حرکت در بازی شما نیاز دارید که با انجام تمرین زیاد مهارت خود را تا حد زیادی افزایش بدهید و به این ترتیب با انجام دریف های پشت سر هم در پیست مسابقه لذت واقعی این حرکت را احساس کنید .بازی Real Drift Car Racing 2.0 را برای اندروید دانلود تا در پیست های ماشین سواری دریفت بکشید و لذت ببرید.

Real Drift Car Racing 2.0 بازی ماشین اندروید

پیش نیاز :اندروید 2.3 و بالاتر

Real Drift Car Racing 2.0 یک بازی فوق العاده هیجان انگیز می باشد که می تواند شما را برای ساعات طولانی سرگرم خود سازد . این بازی که دارای گرافیکی بسیار بالا بوده و همچنین از گیم پلی ساده نیز بهره می برد می تواند لذت واقعی انجام حرکت دریفت را به شما هدیه بدهد ، اگر شما از عاشقان ماشین سواری هستید و دوست دارید که لذت انجانم حرکات نمایشی با ماشین را روی تلفن همراه خود نیز احساس کنید به شما پیشنهاد می کنیم که حتما بازی Real Drift Car Racing 2.0 را دانلود کرده و از آن استفاده کنید ،در این بازی پدال های گاز و ترمز و همچنین برای راحتی بیشتر ترمز دستی نیز طراحی شده که شما باید با بهره گیری به موقع از هر کدام آن ها حرکت دریفت را به بهرتین شکل انجام بدهید و به این ترتیب به خط پایان مسابقه برسید ،برای انجام صحیح حرکات به شما امتیاز داده می شود که شما باید در هر مرحله با جمع آوری بالاترین امتیاز پول بیشتری کسب کنید و با پولی که به دست می آورید اتومبیل خود را آن گونه که می خواهید سفارشی سازی کرده و قدرت آن را تا حد امکان بالا ببرید و با ماشینی که ساخته اید وارد پیست مسابقه شده و با حریفانتان به رقابت بپردازید در پیست مسابقه با اجام صحیح و سریع حرکت دریفت پیچ های موجود در پیت را پشت سر گذاشته و به عنوان اولین نفر از خط پایان مسابقه عبور کنید.

پیشنهاد خفن نیو فور اندروید!: صفحه ی اختصاصی بازی های ماشین اندروید

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی ماشین مسابقه ی سرعت UrbanChaser

دانلود بازی ماشین جدید 

بازی ماشین اندروید

 اگر از علاقه مندان بازی های ماشینی هستید و می خواهید از مسابقات رالی سرعت در اندروید خود لذت ببرید این بازی را برای دانلود انتخاب کنید.

پيش نياز : آندرويد 2,3 و بالاتر

UrbanChaser يک بازي مسابقه اي متفاوت مي باشد که در اين بازي علاوه بر مسابقه و کسب عنوان اولي ميتوانيد برای کسب پول مسابقه دهید و پول هاي زيادي را کسب کنيد. اين امتيازات در مراحل بعدي به کمک شما خواهند آمد. از ويژگي هاي اين بازي ميتوان به گرافيک واقع بينانه ي آن و همچنين مسير هاي پيچ در پيچ و متفاوت اشاره کرد. در اين مسير ها حريفان ميتوانند به خوبي رانندگي کنند و فقط استفاده به موقع از نيتروژن ميتواند به کمک شما بياييد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی درایور-رانندگی در شهر Drive or Die 3

 دانلود رایگان بازی جدید Drive or Die 3
دانلود بازی درایور Drive or Die 3

پيش نياز : آندرويد 2,1 و بالاتر
Drive or Die 3 v1.3.1 اينبار گرافيکي خيره کننده در بازي ماشين سبک درايور سرعت، عمل،  خطر و هيجان را در اين بازي براي شما به ارمغان مي آورند. بازي در خيابان هاي مسير شهر را اجرا مي شود .انواع ماشين ها با حداکثر سرعت در خيابان هاي بزرگ در حال رانددگي هستند شما بايد در لابه لاي آنها دنبال جمع آوري سکه هايي باشيد تا بتوانيد ماشين هاي قوي تر و جذاب تر را تهيه کنيد در واقع عمليات شما در 9 ماموريت هاي مختلف با استفاده از 8 اتومبيل متفاوت است.هم اکنون می توانید این بازی را به طور رایگان برای تبلت یا موبایل دارای سیستم عامل اندروید خودتان به طور رایگان از سایت نیو فور اندروید دانلود کنید و لذت ببرید.

 

دانلود / توضیحات بیشتر