دانلود بازی فکری موش و گربه Trip Trap 1.0

 دانلود بازی موش و گربه مخصوص اندروید

بهترین بازی ها برای دانلود اندروید

 حتما تا به حال نام کارتون موش و گربه را شنیده اید؟این بازی را برای اندروید خود دانلودکنید و لذت ببرید.در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، یک بازی اعتیادآور و فکری را برای اوغات فراغت شما کاربران دستگاه های آندرویدی در نظر گرفته ایم. با ما در معرفی بازی جدید Trip Trap ساخته ی سازندگان بازی محبوب iSlash همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید 2.3 و بالاتر

یک بازی بسیار دوست داشتنی و در عین حال فکری و سرگرم کننده ! مراحل این بازی را به سادگی فرا می گیرید و همچنین علاقه بسیاری به کامل کردن آنان پیدا خواهید کرد ؛ دوست کوچک ما با نام Ched و نام مستعار Cheddar بسیار گرسنه است و برای رسیدن به پنیرهای مورد علاقه اش ، نیازمند کمک شماست ! اشتباه نکنید ، هدایت این کاراکتر دوست داشتنی کار آسانی نیست ! شما باید با دوری از تله های موجود در مسیر ، او را تا هدف مورد نظر هدایت کنید ، این مسیرها بسیار خطرناک هستند و گذر از آنان نیازمند دقت بالایی است ؛ 4 اتاق مختلف و بیش از 80 مرحله مختلف از مهم ترین نقاط جذاب این بازی است. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی فرار از مأموران مترو در هندوستان – Subway

 دانلود بازی جذاب اندروید

بازی های اندروید

 در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، جدیدترین نسخه از سری بازی های جذاب و پرطرفدار Subway Surfers را برای دانلود شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی آماده کرده ایم.

پیش نیاز : آندروید 2.3.3 و بالاتر

همانطور که احتمالاً با سری بازی های Subway Surfers آشنا هستید ، در این بازی نیز باید مطابق همیشه ، هدایت دونده ای با نام Jack را بر عهده خواهید داشت. جم در حال فرار از دست مأموران مترو است ، در هر یک از نسخه های این بازی ، جک در متروهای یکی از نقاط جهان در حال فرار از مأموران است. در این نسخه ، جک به کشور هندوستان می رود ! یک بازی جذاب و هیجانی را در خیابان های بمبئی تجربه کنید ! روند کلی این بازی به این شکل است که مأموران مترو به دنبال شما می دوند و شما باید با فرار از دست آنان لحظه به لحظه امتیاز خود را افزایش دهید. البته مراقب موانع نیز باشید ! در اوایل این بازی ممکن است با خود بگوئید به سادگی در حال کسب امتیاز هستید ، اما با گذشت اندکی از زمان ، موانع سختی در پیش رویتان ظاهر می شود که گذر از آنان ، نیازمند دقت و سرعت عمل بسیار بالا خواهد بود. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی محبوب و بسیار زیبای خانه سازی TETRIS® 1.0.12

دانلود بازی جدید و گرافیکی خانه سازی بازی خانه سازی اندروید

آیا دوست دارید با انجام یک بازی زیبا ، خاطره ی بازی های گذشته در زمان کنسول های دستی و آتاری در اندروید شما زنده شود؟ پیشنهاد می کنیم بازی تتری سرا از دست ندهید !

پیش نیاز : آندروید 2.3 و بالاتر

در نسخه جدید بازی محبوب تتریس ، شاهد سازگاری هایی بیشتر با محیط های اجتماعی هستیم. با انجام مراحل مختلف از این بازی و پیش روی در سطح امتیازات ، قادر هستید امتیازات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و با دوستان خود به صورت آنلاین به رقابت بپردازید. در بازی تتریس شما قادر هستید در یک سطح ، به صورت تک به انجام مراحل بپردازید و از ویژگی های اجتماعی جدید در آن نهایت استفاده را ببرید. در حرکات کنترلری جدیدی که در نسخه جدید این بازی گنجانده شده است ، می توانید همانند حرفه ای ها حرکاتی جدید را عملی کنید ، قطعات مربوط به هر مرحله را با کشیدن روی صفحه لمسی تغییر شکل داده و آنان را در جای مخصوص خود قرار دهید ، با گذر از مراحل پیش رویتان می توانید قدرت خود دو چندان کرده و از آنان در مراحل دشوارتر بهرمند شوید. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی انگری بردز Angry Birds Seasons v3.2.0

 دانلود بازی انگری بردز جدید

Angry Birds Seasons v3.2.0

پيش نياز : آندرويد 2,2 و بالاتر
بازي معروف Angry Birds Seasons v3.2.0 که هوادارن زيادي دارد.
پرندگان خشمگين، گيم پلي بهتري را نشان ميدهند  سال جديد را، پرندگان در تمام دنيا جشن مي گيرند! بازي که با بيش از 300 سطح ساخته شده است ، کشف راز تخم مرغ طلايي در دستان شماست.
اگر شما مشتاق پرنده slinger که از بهترين پرندگان ميباشد هستيد بايد امتيازات زيادي به دست آوريد تا بتوانيد آن را خريداري کنيد. اين بهترين راه براي پيروزي شما ميباشد.
با بيش از 1 ميليارد بازديد، پرندگان عصباني محبوب ترين بازي در تمام دوران است. به پديده جهاني بپيونديد!

دانلود / توضیحات بیشتر