دانلود نرم افزار ویرایش حرفه ای تصاویر Afterlight 1.0.2

آیا شما هم دوست دارید با نصب یک نرم افزار کم حجم و در عین حال قدرتمند ، قادر باشید حرفه ای ترین ویرایش ها را در اسمارت فون و یا تبلت آندرویدی خود بر روی تصاویرتان اعمال کنید؟ نرم افزار Afterlight با ظاهری ساده و در عین حال عملکرد و ابزاری قدرتمند ، تنها در چند ثانیه شما را به هدف مورد نظرتان خواهد رساند. نرم افزار Afterlight در مجموع دارای 15 افکت و ابزار قدرتمند و فوق العاده برای تغییر در جزئیات تصاویر شماست. دیگر نیازی نیست برای استفاده از تصاویر در شبکه های اجتماعی در دستگاه های آندرویدی ، پیش از آن تصاویر خود را در نرم افزارهایی نظیر فتوشاپ و یا… در کامپیوتر ویرایش کنید ؛ به کمک نرم افزار فوق العاده Afterlight ، از این پس قادر هستید برترین افکت ها و ویرایش ها را تنها در چند لحظه کوتاه بر روی عکس های خود اعمال کنید. با ما در معرفی تکمیلی این نرم افزار همراه باشید.

Afterlight1

پیش نیاز : آندروید 4.0.3 و بالاتر

نرم افزار Afterlight مجموعه ای فوق العاده از 59 فیلتر بسیار زیبا و جادویی را در خود جای داده است که با استفاده از آنان ، میتوانید تصاویر خود را به آثاری هنری و باورنکردنی تبدیل نمائید ، در بخش پکیج فیلترهای Seasons ، مجموعه ای 18 فیلتر جدید گنجانده شده است که خارق العاده ترین افکت های مربوط به تصاویر را در اختیارتان قرار می دهد. این نرم افزار در مجموع دارای 66 تکسچر زیبا است که در خلق آثار هنری تصویری نقش به سزایی را ایفا می نمایند. با استفاده از 15 قالب متفاوت برای Crop کردن تصاویر از این پس می توانید تصاویر خود را به شکلی حرفه ای تر برش دهید و یا آنان را با ابزار چرخش ، درجه به درجه بچرخانید. آیا دوست دارید بر روی تصاویر خود قاب هایی زیبا را قرار دهید؟ نرم افزار Afterlight مجموعه 77 قاب و یا فریم بسیار زیبا را در خود جای داده است که با اعمال آن بر روی عکس های خود می توانید به زیباسازی آنان کمک کنید. با استفاده از ترکیب نرم افزارهای Afterlight و اینستاگرام ، لذت بخش ترین و هنری ترین تصاویر ممکن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار عکاسی و استدیو عکس Photo Studio 0.9.13

 دانلود نرم افزار عکاسی 2013

دانلود نرم افزار عکاسی Photo Studio 0.9.13

 پيش نياز : آندرويد 2,2 و بالاتر
Photo Studio 0.9.13 استوديو عکس براي آندرويد توسط عکاسان آماتور و حرفه اي که علاوه بر ساده بودن آن بسيار کاربردي ميباشد،  کاربران مي توانند دستگاه خود را به يک استوديو ويرايش عکس فوق العاده تبديل شود. در ادامه به برخي از ويژگي ها اشاره شده است.

این نرم افزار را یه طور رایگان از سایت نیو فور اندروید برای موبایل و تبلت دارای سیستم عامل اندروید خود دانلود کنید و لذت ببرید.

ويژگي ها :
– کارايي ساده، سبک قديمي
– 65 طرح سايه، پارچه،  زنگ، قاب، خراش، نور، آتش، آب، قلب، قلم مو، سر و صدا و …
– طرح فيلترها، ابزار هاي حرفه اي براي نقاشي مانند کار با مداد.
– سحر و جادو ابزار براي تصحيح عکس: سطوح خودکار، شفاف، خودکار مساحت سطوح، تاري و اصلاح قرمزي چشم است.
تغييرات اخير:
*  طراحي مجدد، گرم، سياه و سفيد جديد.
* کنتر روشنايي سفارشي
* اثرات  سفارشي
* Picframes: سفارشي کردن مرزها در يک صفحه
* تقويت لنز با سطوح
* بهبود عملکرد و رفع اشکال

دانلود / توضیحات بیشتر