دانلود نرم افزار سخنان حکیمانه امام علی (ع) برای اندروید

حضرت علی علیه السلام امام، اول شیعیان دارای سخنان گران بهایی می باشند که توسط یاران آن حضرت نوشته شده اند و از هزار و چهارصد سال پیش تا کنون این نکات راه نمایی بسیار خوب برای زندگی انسان ها بوده اند. این احادیث که از امیرالمؤمنان علی علیه السلام در دسترس ما قرار گرفته اند می توانند در زندگی بهتر کمک بسیار جامعی را به کنند به گونه ای که تمام بزرگان دینی با سرمشق قرار دادن این رهنود ها در زندگی خود توانسته اند به مراتب بالای معنویت دست پیدا کنند و تاثیر زیاید را در جامعه خود بگذارند به همین علت است که ما همیشه سعی در اجرای هر چه بیشتر این پند ها در زندگی خود را داریم.

نرم افزار سخنان حکیمانه امام علی
از دست ندهید : نرم افزار های فارسی اندروید

پیش نیاز: اندروید 2.1 و بالاتر

به شما پیشنهاد می کنیم از صفحه بهترین های اندروید نیز دیدن فرمایید

دست یابی به احادیث گوناگون نیاز به وجود گتاب های زیادی می باشد که دست یابی به آن ها در هر زمان به سادگی صورت نمی پذیرد. به همین علت ما برای شما نرم افزار بسیار پر کاربرد ده هزار حدیث را آماده کرده ایم که با استفاده از آن می توانید به سادگی و در کوتاه ترنی زمان ممکن به بیش از ده هزار حدیث از کتاب های غرر الحکم و دررالکلم در تلفن همراه اندرویدی خود دست پیدا کنید. در این برنامه جالب بیش از 500 باب قرار دارد که شما می توانید احادیث مربوط به آن ها را مشاهده نمایید. شما قادر هستید که بر اساس باب و یا موضعات در برنامه ده هزار حدیث جستجو نمایید و به این ترتیب در کوتاه ترین زمان ممکن به حدیث مورد نظر خود دست پیدا کنید. از ویژگی های این برنامه می توان به وجود ویجتی اشاره کرد که با استفاده از آن قادر هستید در هر ساعت یک حدیث جدید را بر روی صفحه نمایش تلفن همراه خود مشاهده نمایید و با حرکت انگشت خود روی صفحه نمایش نیز حدیث را تغییر بدهید. شما قابلیت کپی کردن احادیث به زبان انگلیسی و فارسی را نیز دارید. اگر حروف فارسی در دستگاه شمابه صورت جدا جدا نمایش داده می شوند در این برنامه شما می توانید حروف را به صورت صحیح چینش نمایید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار گرافیکی عکس های هنری Photo Art

دانلود نرم افزار عکس اندروید

بهترین نرم افزار های اندروید

 آیا می خواهید با دانلود نرم افزار گرافیکی مفید عکس های هنری زیبا بسازید و به یک هنرمند واقعی تبدیل شوید؟فقط کافی است این برنامه را دانلود کنید.

پيش نياز : آندرويد 2,1 و بالاتر
Photo Art – Color Effects 1.7.12 ايجاد عکس هاي هنري به سرعت و به راحتي! رنگ تصوير را با انگشتان خود ایجاد کنید! رنگ های سياه و سفيد عکس هاي قديمي خود را تعويض کنيد. با اين برنامه هر کسي مي تواند يک هنرمند شود!

در این برنامه گرافیکی افکت های بسیار متنوع و زیبایی برای اضافه کردن وجود دارد.از جمله این افکت ها می توان به افکت های معروف سیاه و سفید,قهوه ای , اشباه , تار,ساییده و … اشاره کرد.این برنامه را هم اکنون از سایت نیو فور اندروید به طور رایگان دانلود کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر