نرم افزار اسکن برای اندروید Scanbot – PDF Document Scanner 6.5.8.197

نرم افزار اسکن برای اندروید Scanbot – PDF Document Scanner

Scanbot – PDF Document Scanner نام یک نرم افزار اندروید فوق العاده کاربردی و مفید است که به شما این اجازه را می دهد تا اسناد، مدارک و عکس های مورد نظر خود را اسکن کرده و یک نسخه دیجیتال و با کیفیت بالا را از آن ها تهیه کنید. این برنامه توسط شرکت doo GmbH در گوگل پلی منتشر شده است و تاکنون امتیاز 4.1 از 5.0 را از کاربران این سایت به خود اختصاص داده است و در حال حاضر 7 میلیون کاربر اندروید و iOS از آن بهره می برند. یکی از کاربرد های این نرم افزار اندروید تهیه فایل های PDF از جزوه های دست نویس درسی، تخته های هوشمند و وایت برد و کد های QR است. برای استفاده از برنامه Scanbot تنها لازم است اسناد مورد نظرتان را در مقابل دوربین گوشی هوشمند و یا تبلت خود قرار دهید تا تصاویر اسکن شوند سپس برنامه رنگ های تصاویر اسکن شده را بهبود می بخشد و شما می توانید آن ها را با فرمت های PDF و JPG ذخیره کنید و یا در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

ویژگی های برنامه Scanbot – PDF Document Scanner:
– قابلیت ذخیره اسناد با فرمت های PDF و JPG
– اسکن QR کد ها
– اسکن بارکد ها
– قابلت اسکن چند صفحه بطور پیوسته
– امکان آپلود خودکار تصاویر اسکن شده
– امکان ویرایش و حاشیه نویسی اسناد
– پشتیبانی از متن OCR
– امکان جستجو در متن
– و…

توجه داشته باشید که کیفیت برنامه Scanbot – PDF Document Scanner به هیچ عنوان قابل قیاس با دستگاه های اسکنر نیست بنابراین بهتر است از این برنامه تنها برای تهیه نسخه های پشتیبان با کیفیت متوسط از اسناد و مدارک استفاده کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

برنامه رسمی آی ام دی بی(مشاهده تریلر و اخبار فیلم ها) IMDb Movies & TV 6.1.3.106130200

برنامه آی ام دی بی IMDb Movies & TV

IMDb Movies & TV نام برنامه رسمی سایت آی ام دی بی در گوگل پلی است که کاربران از طریق آن می توانند به جدید ترین اخبار، تریلر ها، رتبه بندی ها و زمان اکران فیلم های مطرح دست پیدا کنند. کلکسیون فیلم و سریال جهان در سایت IMDB قرار می گرد و شاید کمتر کسی وجود داشته باشد که تا به حال به این سایت بزرگ سر نزده باشد. نرم‌افزار IMDb Movies & TV به صورت کامل توسط این سایت بزرگ ساخته شده است و تا به حال میلیون ها دانلود از طریق پلی استور را از آن خود کرده است. حال شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که کار این سایت چیست؟ در جواب این سؤال باید گفت که مشخصات تمامی فیلم ها در این سایت قرار داده می‌ شود و به فیلم ها امتیاز می دهند حالا این سایت به یک برنامه کامل تبدیل شده است و درون گوشی هوشمند شما قرار گرفته است. بعد از نصب برنامه منو های مختلفی برای شما نمایش داده می شوند به عنوان مثال اخبار روز دنیای فیم و سریال، فیلم های تازه عرضه شده، تاریخ اکران فیلم ها، تریلر ها و… که شما می توانید آن ها را انتخاب کنید. محیط گرافیکی IMDb Movies & TV خیلی دلنشین طراحی شده است و هیج گونه نقصی ندارد. باکس جست و جو تعبیه شده ی بالای نرم‌ افزار خیلی راحت می تواند فیلم و سریال مورد نظر شما را در کمترین زمان ممکن در اختیارتان قرار دهد. در نسخه جدید شاهد یک عملکرد مفید و کاربردی خواهید بود این عملکرد چیزی جز نمایش تریلر فیلم ها نیست که جای آن در نسخه های پیشین خالی بود. شما می توانید جدید ترین تریلر فیلم های جهان را مشاهده کنید و در همان جا تاریخ عرضه را مشاهده کنید. در کادر بالایی برنامه محبوب ترین فیلم های جهان قرار می‌ گیرند، این فیلم ها از رتبه 1 تا 250 جهان را شامل می شوند درضمن بهترین کارگردان ها را هم می توانید مشاهده کنید و به آن ها رای بدهید.

دانلود / توضیحات بیشتر