برنامه آموزش 50 زبان مختلف از جمله انگلیسی Learn 50 languages 9.7

آموزش 50 زبان از جمله انگلیسی Learn 50 languages

مگر ممکن است که گوشی اندرویدی و برنامه Learn 50 languages داشته باشید و بر روی چند زبان مختلف تسلط نداشته باشید. با استفاده از برنامه Learn 50 languages همانطور که از نامش پیداست می توانید به 50 زبان مختلف زنده جهان از جمله انگلیسی تسلط داشته باشید فقط کافیست که بخواهید. این نرم‌ افزار اندروید در گوگل پلی رایگان منتشر شده است و تا به حال مورد استقبال میلیون ها نفر قرار گرفته است. برای یادگاری هر کدام از زبان ها 100 درس مختلف در نظر گرفته شده است که شما می توانید با این صد جلسه زبان مورد نظر خودتان را به سادگی هرچه تمام تر یاد بگیرد. سازنده این اپلیکیشن برای برخی از افراد که خواندن متن ها را ترجیح می دهند و یا با تلفظ مشکل پیدا می کنند راهکار جدیدی را به کار برده است این راه کار چیزی جز وجود فایل های صوتی برای هر درس نیست که با استفاده از این ویژگی دیگر نگرانی برای اینکه تلفظ اشتباهی داشته باشید ندارید. طبق صحبت های سازنده Learn 50 languages این برنامه برای تمامی افراد و سنین مختلف کاربرد دارد. اگر اهل سفر های مختلف هستید و به مکان های مختلف سفر می کنید طبق نیاز خود می توانید زبان آن کشور را در حد یک رستوران رفتن و یا مکان های دیگر یاد بگیرید همچنین برنامه گزینه خوبی است برای کسانی که با زبان انگلیسی در دروس خود مشکل دارند زیرا از سطح بسیار ابتدایی توضیح و یاد گیری پرداخته شده است تا سطح بسیار حرفه ای در نتیجه باید گفت که یکی از کاملترین برنامه های اندروید است که به یاد گیری مبتدی تا حرفه ای پرداخته است همچنین جمله های کوتاه استفاده شده درون برنامه بسیار کاربردی می باشند. پس این فرصت استثنایی را از دست ندهید و همین حالا Learn 50 languages را از سایت نیو فور اندروید دانلود کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

نرم افزار دوران 1.7 – پخش موزیک با زیرنویس فارسی و انگلیسی

Doran

امروز قصد داریم تا شما را با یک برنامه کاربردی و جالب آشنا کنیم، برنامه ای که حتی می تواند جنبه آموزشی هم داشته باشد! نام آن نرم افزار دوران است که این قابلیت را به کاربران خود می دهد تا علاوه بر گوش دادن به موزیک های انگلیسی، متن شعر آن ها را بصورت فارسی و انگلیسی نیز بخوانید. بیشتر ما ها در موقعیت های مختلف به موسیقی های خارجی گوش می دهیم و این بهترین موقعیت برای یادگیری زبان انگلیسی به شکلی جالب و سرگرم کننده است.

موسیقی های این اپلیکیشن اندروید هر هفته آپدیت می شوند، درضمن با یک بار اجرای هر موسیقی، دفعات بعد نیاز به اینترنت و دانلود دوباره آن ندارید.

ویژگی های دوران عبارت اند از :

  • نمایش متن انگلیسی + فارسی همراه با صدای خواننده
  • قابلیت مشاهده متن کامل هم فارسی و هم انگلیسی
  • قابلیت دسته بندی موزیک ها
  • پشتیبانی و ارتباط مستقیم با کاربران
  • کاملا رایگان
  • و…
دانلود / توضیحات بیشتر